De mijne niet. Ook daar word je niet blij van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
mn ex had iig nog het fatsoen het met me uit te maken voor ze met een ander het bed in dook, maar daar word je alsnog niet blij van
heej, wat een goed moment om wakker te worden van je... Ik heb net Harry Potter uit...quote:
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat je slecht bent als je vrij met seks omgaat..
Leuk, weer iemand om mee te discussiëren!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
[..]
heej, wat een goed moment om wakker te worden van je... Ik heb net Harry Potter uit...
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.quote:
Niets vertellen, niets vertellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Leuk, weer iemand om mee te discussiëren!
'Faster than Snape confronted with shampoo'![]()
enigzins kan ik je begrijpen , en vind ik dat je moet doen wat je goeddunktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.
Maar dan ben ik toch niet slecht?.
Nah, als je alle details wilt weten, kijk je maar in het spoilertopic in TTK, geniale OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niets vertellen, niets vertellen!
edit: voel me er toch niet helemaal lekker bij wat hier stond, dus toch maar weer even weg...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.
Ja dat wil ik dus juist niet. 't Schiet maar niet op bij mij, elke keer als ik begin met lezen val ik in slaap.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nah, als je alle details wilt weten, kijk je maar in het spoilertopic in TTK, geniale OP
Daar moets ik meteen toen ik het postte al aan denken jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mijne niet. Ook daar word je niet blij van.
Ja, dat idee heb ik ook. Dan ben je meteen een 'slet' enzo. In dat opzicht vind ik seks behoorlijk overgewaardeerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat je slecht bent als je vrij met seks omgaat..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Daar moets ik meteen toen ik het postte al aan denken ja
Je bent een en al goedheid. En daarin schuilt nu juist het gevaar, lief.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |