Natuurlijk, lief.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De vraag was eigenlijk of ik me wel of niet aangesproken dien te voelen, lief.
Ik weet wat filosofen zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Letterlijk begeren filosofen de wijsheid. Dat ze meer weten staat niet vast, en denken ze ook niet per se.
Het verleden was fijn. het heden onzeker. De toekomst is morgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
In de verleden tijd spreken is wel erg definitief, vind je ook niet?
* freecell spreekt met een vermanend stemmeke
Als iedereen vaag doet, begrijpt niemand meer iemandquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde van;
In dit topic zijn genoeg mensen die nu wel zo willen praten.
Maarjaat.
Probeer het eens met een bos bloemen, een knuffel, een etentje en kaarsenquote:
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik.quote:
Dan hoop ik heel hard dat het kindje op jou lijkt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik..
Moet ie eerst zn rijbewijs halen!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Probeer het eens met een bos bloemen, een knuffel, een etentje en kaarsen
Of met lange autoritjes
Daar moet je beide helemaal achter staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
Houden DO2! Houden!
* freecell is tegen het zinloos vermoorden van baby's
nou dan zou ik denken hee hoe kan ik een kind krijgen zonder te neukenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik..
Het is misschien handig om te weten dat dat neuken wel voorkomt tussen Do2 en mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan zou ik denken hee hoe kan ik een kind krijgen zonder te neuken![]()
Sst! Moet 't hele topic 't weten of zo? Ik zei het nog zo subtiel.quote:
waarom weet ik daar niks vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar als je 't echt wilt weten, eigenlijk wel ja.
En goede ook.
De subtiliteit ten topquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sst! Moet 't hele topic 't weten of zo? Ik zei het nog zo subtiel.
Ja, zie je wel...Toch iemand vergeten een kaartje te sturen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom weet ik daar niks van![]()
nvm......
Neuken jij en TARA wel eens?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
De subtiliteit ten top
gelukkig wist nog helemaal niemand hier dat jullie seks hebben
Jazekerquote:
Eerst wel, toen samen besloten dat het hypocriet was om tegen seks voor het huwelijk te zijn, maar het wel te doen en toen gestopt met seks hebben vér voor ons huwelijk.quote:En om maar even heel erg bevooroordeeld te zijn? Deden jullie dat voor het huwelijk ook al?
Is een vrij uitgebreid verhaal waarom we er tegen zijn, wil ik je best eens uitleggen, maar lijkt me niet heel handig in dit topic op een forumquote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Waarom ben je tegen sex voor het huwelijk? Als je van je sexpartner houdt, wat is er dan mis mee? Waarom moet dat dan ook nog eens bevestigd worden tegenover de burgerlijke stand en de kerk? Is de belofte aan elkaar niet genoeg?
Sommige dingen wel inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ook te maken hebben met dat je sommige dingen gewoon privé wil houden. Niet omdat je je ervoor schaamt maar om het intiem te houden.
Het helpt als je er allebei achter staat en het gevoel hebt dat je echt iets doet wat de bedoeling is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het best knap om eerst wel seks met elkaar te hebben, en dan af te spreken om het niet te doen, en je er dan ook nog aan houden ook.
Dat zou ik niet kunnen, denk ik.
Nou, dat is één kant. Aan de andere kant: je hebt geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat nu hè, als de seks met die ene persoon echt enorm bagger is? Ik moet er niet aan denken om m'n eerste vriendje als sekspartner voor het leven te moeten hebben.
Ik ben ook absoluut géén fan van het celibaatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En de bedenker van het celibaat is door de Friezen na een eerlijk rechtsproces ter dood veroordeld, volgens zijn eigen plan
Nou, zelfs zonder vergelijkingsmateriaal vond ik dat al behoorlijk slecht, en had ik echt wel het idee dat er iets beters moest zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, dat is één kant. Aan de andere kant: je hebt geen vergelijkingsmateriaal.
Volgens mij ga je pas over mensen die goed en slecht zijn in bed praten als je er meerdere hebt gehad. Als er maar één is, is er geen sprake van beter of slechter.
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij ga je pas over mensen die goed en slecht zijn in bed praten als je er meerdere hebt gehad. Als er maar één is, is er geen sprake van beter of slechter.
En dan nog? Dan kies je dus iemand mede uit, omdat de seks goed is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, zelfs zonder vergelijkingsmateriaal vond ik dat al behoorlijk slecht, en had ik echt wel het idee dat er iets beters moest zijn.
zijn duur hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag. Net een computer betaald.
Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nog? Dan kies je dus iemand mede uit, omdat de seks goed is.
Als er bij ons in onze relatie iets mocht gebeuren waardoor we geen seks meer kunnen hebben, ongeluk oid, dan weten wij dat onze relatie dat aankan. Dat is ook wat waard
Dat is mijn ervaring in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Dat klopt, maar onze relatie kan "geen seks" dus aan, dat is vervelender dan "slechte seks" m.i.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.
Géén ideequote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Ha, dát probeerde ik te zeggen. En dan is seks wel degelijk een issue.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.quote:
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldschermquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.
Met kast toetsenbord en muis, maar... zonder beeldbuis helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldscherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |