Natuurlijk, lief.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De vraag was eigenlijk of ik me wel of niet aangesproken dien te voelen, lief.
Ik weet wat filosofen zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Letterlijk begeren filosofen de wijsheid. Dat ze meer weten staat niet vast, en denken ze ook niet per se.
Het verleden was fijn. het heden onzeker. De toekomst is morgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
In de verleden tijd spreken is wel erg definitief, vind je ook niet?
* freecell spreekt met een vermanend stemmeke
Als iedereen vaag doet, begrijpt niemand meer iemandquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde van;
In dit topic zijn genoeg mensen die nu wel zo willen praten.
Maarjaat.
Probeer het eens met een bos bloemen, een knuffel, een etentje en kaarsenquote:
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik.quote:
Dan hoop ik heel hard dat het kindje op jou lijkt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik..
Moet ie eerst zn rijbewijs halen!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Probeer het eens met een bos bloemen, een knuffel, een etentje en kaarsen
Of met lange autoritjes
Daar moet je beide helemaal achter staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
Houden DO2! Houden!
* freecell is tegen het zinloos vermoorden van baby's
nou dan zou ik denken hee hoe kan ik een kind krijgen zonder te neukenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, jij zou de hypothetische vader zijn van een hypothetisch kindje in mijn buik..
Het is misschien handig om te weten dat dat neuken wel voorkomt tussen Do2 en mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan zou ik denken hee hoe kan ik een kind krijgen zonder te neuken![]()
Sst! Moet 't hele topic 't weten of zo? Ik zei het nog zo subtiel.quote:
waarom weet ik daar niks vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar als je 't echt wilt weten, eigenlijk wel ja.
En goede ook.
De subtiliteit ten topquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sst! Moet 't hele topic 't weten of zo? Ik zei het nog zo subtiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |