is er eens een gesprek wat de diepte in gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
genoeg filosofische bullshit ^_^
Nee hoor, net nog ongesteld geweest. Maar ineens zijn m'n borsten zichtbaar, dus dat is wel apart. Dat zegt Alex dus ook, houden, maar ik niet. Niet nu, in ieder geval, waarschijnlijk. Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
Alexxx en de borsten van DaD
Je bent niet over tijd neem ik aan?
(ok, het hypothetische kindje: ik zeg: houden!, wil je het niet houden, dan afstaan ter adoptie)
Als alle opties afvallen: geef maar aan mij
moet je bij pilosofie topic hene gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er eens een gesprek wat de diepte in gaat
Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er eens een gesprek wat de diepte in gaat
Soms heeft iemand die weinig heeft, een heleboel, en iemand die een heleboel heeft maar weinig.quote:
geprobeerd, te geforceerdquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet je bij pilosofie topic hene gaanniet hier
![]()
Een hypothetische, bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening..
Ik kan er niet tegen als er mensen slimmer zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet je bij pilosofie topic hene gaanniet hier
![]()
Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.
Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?quote:
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt wel alles hebben wat je nodig hebt.
Hey, ritje maken?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
Maar iig;
Ik heb geen zin in dit filosofische gedoe nu.
Maar daar heb je wel andere mensen voor nu.
De vraag was eigenlijk of ik me wel of niet aangesproken dien te voelen, lief.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?
Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
Maar iig;
Ik heb geen zin in dit filosofische gedoe nu.
Maar daar heb je wel andere mensen voor nu.
't Is wat, mien jong.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Grulez het volgende:
Achja het leven.
Letterlijk begeren filosofen de wijsheid. Dat ze meer weten staat niet vast, en denken ze ook niet per se.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.
Helaas valt dit nooit te bewijzen
In de verleden tijd spreken is wel erg definitief, vind je ook niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoor
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |