abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51762247
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar dat is niet waar.
Ja, wha eva.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 21:31:04 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51762568
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, wha eva.
Eh?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_51762707
ik snap er geen zak meer van ^_^
Redacted
pi_51763061
Alles weten maakt niet gelukkig.

(Te) slim zijn ook niet. Soms zou ik wel eens heel erg dom willen zijn, dan staat intelligentie alleen maar in de weg. Deprimerend.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 21:43:38 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51763116
Maar waar sloeg dat 'wha eva' postje nou op dan?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_51763124
Het geluk is met de dommen.
En vaak is het gewoon beter dingen niet te weten. Hoe meer je weet hoe ongelukkiger je word is het vaak.
pi_51763168
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Het geluk is met de dommen.
En vaak is het gewoon beter dingen niet te weten. Hoe meer je weet hoe ongelukkiger je word is het vaak.
dat verklaard mn depressie
Redacted
pi_51763240
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

dat verklaard mn depressie
Join the club
pi_51763253
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar waar sloeg dat 'wha eva' postje nou op dan?
Ja, geen idee.
pi_51763264
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Join the club
't Wordt nog gezellig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 21:47:57 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51763296
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
pi_51763343
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
Waar maak je je nou zo druk om? Wat kan 't mij schelen of ie wel of niet een groupie van je is? .
pi_51763355
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is toeval
pi_51763414

boehoehoehoe * traan traan * wat is het leven toch kut blablabalbla

depri genoeg ?
Redacted
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 21:51:03 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51763418
Omdat ik hem niet snapte en ik m heel apart vond 'klinken.'
Maarja.
pi_51763437
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat ik hem niet snapte en ik m heel apart vond 'klinken.'
Maarja.
heel KSC vind me apart ik heb mn eigen manier
Redacted
pi_51763523
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

heel KSC vind me apart ik heb mn eigen manier
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaat

zo ben ik zlef vaak ook
pi_51763580
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zo ben ik zlef vaak ook
Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.
pi_51763609
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zo ben ik zlef vaak ook
ach het probleem is ook altijd het staat er je leest het en je denkt automatisch dat het aan jou gericht is
Redacted
pi_51763672
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ach het probleem is ook altijd het staat er je leest het en je denkt automatisch dat het aan jou gericht is
Dat heb ik nou echt nooit, eigenlijk...
pi_51763715
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.
ik hoef het eigenlijk niet te doen omdat het voor zich spreekt maar tis eerder een waarschuwing
Redacted
pi_51763908
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ik hoef het eigenlijk niet te doen omdat het voor zich spreekt maar tis eerder een waarschuwing
Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.
pi_51764359
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.
open blik lol ....

k vind het grappig om mensen te klieren op wat voor manier dan ook

maarja ben ontzettend aardig volgens heel veel mensen * iedergeval dat hoop ik maar * en anders ach ben wie ik ben
Redacted
pi_51764555
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

open blik lol ....

k vind het grappig om mensen te klieren op wat voor manier dan ook

maarja ben ontzettend aardig volgens heel veel mensen * iedergeval dat hoop ik maar * en anders ach ben wie ik ben
Kun je ooit weten wie je bent?

Ik heb zin in een iets diepgaander gesprek.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:15:53 #100
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51764610
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Op het moment dat je weet wie je bent, zal je ziel zich samenvoegen bij de bron, om weer God te worden.
pi_51764670
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Op het moment dat je weet wie je bent, zal je ziel zich samenvoegen bij de bron, om weer God te worden.
Ok, sorry?
pi_51764724
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

wie je bent is een samenstelling van gebeurtenissen , indrukken die je op andere personen achterlaat

dus ben je eigenlijk een soort fragmenten reeks bijelkaar. want bij elk persoon reageer je anders. in elke situatie reageer je ook weer anders. ben je dus een reactie op wat er gebeurd?

vind het best ,eindelijk
Redacted
  maandag 23 juli 2007 @ 22:18:29 #103
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51764748
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ok, sorry?
Ik volg mijn eigen religie, deels gebaseerd op paganisme, anderzijds op de denkbeelden van Neale Donald Walsch. En dit is mijn waarheid.
pi_51764823
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik volg mijn eigen religie, deels gebaseerd op paganisme, anderzijds op de denkbeelden van Neale Donald Walsch. En dit is mijn waarheid.
Volgens mij gaat dit dezelfde kant op als onze discussie over de vraag of ik m'n kindje moet houden of niet.

Twee kanten, namelijk. . Maar dat paganisme, wat houdt dat in dan?
pi_51764891
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

wie je bent is een samenstelling van gebeurtenissen , indrukken die je op andere personen achterlaat

dus ben je eigenlijk een soort fragmenten reeks bijelkaar. want bij elk persoon reageer je anders. in elke situatie reageer je ook weer anders. ben je dus een reactie op wat er gebeurd?

vind het best ,eindelijk
Hmm, de indruk die jij op anderen achterlaat maakt wie je bent? Dat vind ik een beetje gek klinken. .
pi_51764896
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kun je ff een basis geven zodat ik mee kan discussieren ?
Redacted
pi_51764967
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hmm, de indruk die jij op anderen achterlaat maakt wie je bent? Dat vind ik een beetje gek klinken. .
nou , het maakt je persoonlijkheid.

stel je voor je reageert je natuurlijk anders als je met een leraar praat of tegen je ouders. een heel andere manieren van praten. Als je tegen je vrienden praat heb je een heel ander beeld van je doen en laten dan als je thuis bent. Dus enigzins is de omgeving en je persoonlijke contacten een invloed op hoe jij bent en gedraagt. want je krijgt hun ideeen en je ouders invloeden mee. ( normen & waarden bijvoorbeeld )
Redacted
  maandag 23 juli 2007 @ 22:24:10 #108
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765034
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit dezelfde kant op als onze discussie over de vraag of ik m'n kindje moet houden of niet.

Twee kanten, namelijk. . Maar dat paganisme, wat houdt dat in dan?
Het paganisme is een ander woord voor heidendom. De religie van het heidevolk. De niet-christenen. gebaseerd op wat we nog weten van wat er hier vroeger was, uit overleveringen, en, veelal gehieme, boeken. Het is een pre-christelijke natuur religie. Hetis ook een paraplu naam. Het is een religie waar vele andere religies onder vallen. Druïdisme, Sjamanisme, wicca (hekserij). En deze religies zijn op hun beurt ook weer in vele stukken gehakt zeg maar, van mensen die net weer iets andrs geloven. Ik ben niet ingewijd in een van deze stromingen, maar mag mezlef wel onder de paganisten scharen.
Ik vier de seizoenen. Heb contact met de natuur. Voel de elementen. En kan de energie van de volle maan benutten.
pi_51765109
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

nou , het maakt je persoonlijkheid.

stel je voor je reageert je natuurlijk anders als je met een leraar praat of tegen je ouders. een heel andere manieren van praten. Als je tegen je vrienden praat heb je een heel ander beeld van je doen en laten dan als je thuis bent. Dus enigzins is de omgeving en je persoonlijke contacten een invloed op hoe jij bent en gedraagt. want je krijgt hun ideeen en je ouders invloeden mee. ( normen & waarden bijvoorbeeld )
Dan zijn het toch juist die andere mensen die een invloed op jou hebben, en niet andersom?
pi_51765209
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Het paganisme is een ander woord voor heidendom. De religie van het heidevolk. De niet-christenen. gebaseerd op wat we nog weten van wat er hier vroeger was, uit overleveringen, en, veelal gehieme, boeken. Het is een pre-christelijke natuur religie. Hetis ook een paraplu naam. Het is een religie waar vele andere religies onder vallen. Druïdisme, Sjamanisme, wicca (hekserij). En deze religies zijn op hun beurt ook weer in vele stukken gehakt zeg maar, van mensen die net weer iets andrs geloven. Ik ben niet ingewijd in een van deze stromingen, maar mag mezlef wel onder de paganisten scharen.
Ik vier de seizoenen. Heb contact met de natuur. Voel de elementen. En kan de energie van de volle maan benutten.
Maar geloof je ook ergens in? Sta je ergens voor? Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist?
pi_51765216
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dan zijn het toch juist die andere mensen die een invloed op jou hebben, en niet andersom?
Tuurlijk heb je wel invloed op hun , net als in dit gesprek is mijn woordkeuze waarmee ik met je communiceer. de /het taalgebruik waarmee ik praat, geeft ook een zeker gevoel van hoe ik ben EN wat mijn standpunt is. want doordat ik praat krijg jij een bepaald beeld mee van hoe ik denk dat het moet zijn. dus weer een invloed van mij op jou.
Redacted
pi_51765265
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar geloof je ook ergens in? Sta je ergens voor? Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist?
wanneer ben je gothic ? wanneer ben je alto ? als je erin gelooft ben je wat je wil zijn al niet perfect. maar genoeg in je eigen ogen. ( en anders heb je een minderwaardigheids complex )
Redacted
  maandag 23 juli 2007 @ 22:30:06 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51765317
*leest de meest recente posts en heeft zoiets van 'riiiiiiight'.

Ik geloof niet in een god, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik vaak denk dat mijn leven toch ergens naartoe gaat en dat ik moet leren van alles wat er gebeurt . Als er iets vervelends gebeurt, heeft dat z'n nut .

En nu ga ik slapen, want ik ben een beetje dizzy. Er zijn geen gekke dingen gebeurd vandaag.

. Trusten!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:31:31 #114
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765374
Maar geloof je ook ergens in? Ja, in de natuur.

Sta je ergens voor? Hoe bedoel je?

Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Ja een heleboel.

Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist? Iedereen beoefent het paganisme weer anders. Maar overeenkomsten zijn de grote liefde voor de natuur, het gebruik maken van de elementen, het erkennen van magie en dergelijke, en het geloof in de God en de Godin / Goden en Godinnen / het mannelijke en vrouwelijke in het goddelijke.
pi_51765401
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je wel invloed op hun , net als in dit gesprek is mijn woordkeuze waarmee ik met je communiceer. de /het taalgebruik waarmee ik praat, geeft ook een zeker gevoel van hoe ik ben EN wat mijn standpunt is. want doordat ik praat krijg jij een bepaald beeld mee van hoe ik denk dat het moet zijn. dus weer een invloed van mij op jou.
Zo, en nu in net Nederlands? Zonder lullig te willen zijn natuurlijk. Jij laat nu inderdaad een bepaalde indruk achter bij mij, maar verandert dat jouw persoonlijkheid in z'n diepste wezen? De manier waarop je dat probeert misschien, maar het effect toch niet?
pi_51765599
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar geloof je ook ergens in? Ja, in de natuur.

Sta je ergens voor? Hoe bedoel je?
Ja, geen idee. Ik maak geloof ik de fout om religie (welke dan ook, in elke vorm, denk ik) te zien als een soort politieke partij. Ik vind het soms ook net zo eng als sommige politieke partijen.
quote:
Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Ja een heleboel.
Zoals? .
quote:
Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist? Iedereen beoefent het paganisme weer anders. Maar overeenkomsten zijn de grote liefde voor de natuur, het gebruik maken van de elementen, het erkennen van magie en dergelijke, en het geloof in de God en de Godin / Goden en Godinnen / het mannelijke en vrouwelijke in het goddelijke.
pi_51765600
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of heeft het halve topic nou zoiets van: wát??
Ik iig wel.
Doe me eens PMmen
pi_51765685
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of heeft het halve topic nou zoiets van: wát??
Ik iig wel.
Doe me eens PMmen
M'n hypothetische kindje. . M'n borsten zijn op miraculeuze wijze aan het groeien (m'n enige D-cup beha was te klein ) dus dan ga je daar vanzelf aan denken hè. .
pi_51765701
En ja, dat van m'n borsten deel ik met Alex. .
pi_51765753
mijn ned is niet geweldig.

ok ik ben 100% nederlands.

Maar wat ik bedoel te zeggen is : naarmate je de posts doorleest verander je als je het standpunt deelt of niet. Je begint een eigen begrip te creeren wat iemand net heeft geschreven,Na te denken over hoe je erop zal reageren. Het effect veranderd naarmate je meer ervaring krijgt., Dan denk je er meer bij na en weet je hoe je bepaalde situaties kan vermijden/aanpassen.
Redacted
  maandag 23 juli 2007 @ 22:39:07 #121
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765757
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, geen idee. Ik maak geloof ik de fout om religie (welke dan ook, in elke vorm, denk ik) te zien als een soort politieke partij. Ik vind het soms ook net zo eng als sommige politieke partijen.
[..]

Zoals? .
[..]
Paganisme is neit gelieerd aan een politieke partij. Er zijn wel paganisten actief in de politiek. Wie het zijn, is geheim, maar zoek ze in de hoek van de PArtij van de Dieren en de SP, zowel op lokaal, provinciaal als landleijk niveau.

En ritulen, bijvoorbeeld in de lente een vruchtbaarheisritueel, in de hersfst een oostritueel, vieringen van de langste en kortste dag, volle maan vieringen, inwijdingen.
pi_51765778

Alexxx en de borsten van DaD

Je bent niet over tijd neem ik aan?
(ok, het hypothetische kindje: ik zeg: houden! , wil je het niet houden, dan afstaan ter adoptie)
Als alle opties afvallen: geef maar aan mij
  maandag 23 juli 2007 @ 22:39:55 #123
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765802
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja, dat van m'n borsten deel ik met Alex. .
Jij de linker, ik de rechter.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:40:45 #124
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765836
Ik zei ook houden, maar das ook omdat kindjes krijgen zlef niet lukte
pi_51765857
genoeg filosofische bullshit ^_^
Redacted
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:12 #126
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51765905
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
genoeg filosofische bullshit ^_^
is er eens een gesprek wat de diepte in gaat
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 22:43:53 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51765991
Achja.
Je kan niet alles hebben he.
pi_51766000
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef freecell het volgende:

Alexxx en de borsten van DaD

Je bent niet over tijd neem ik aan?
(ok, het hypothetische kindje: ik zeg: houden! , wil je het niet houden, dan afstaan ter adoptie)
Als alle opties afvallen: geef maar aan mij
Nee hoor, net nog ongesteld geweest. Maar ineens zijn m'n borsten zichtbaar, dus dat is wel apart. Dat zegt Alex dus ook, houden, maar ik niet. Niet nu, in ieder geval, waarschijnlijk. Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening. .
pi_51766003
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

moet je bij pilosofie topic hene gaan niet hier
Redacted
pi_51766064
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:46:29 #131
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766093
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Achja.
Je kan niet alles hebben he.
Soms heeft iemand die weinig heeft, een heleboel, en iemand die een heleboel heeft maar weinig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 22:46:47 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51766101
Ja.
Maar je kunt nooit alles hebben.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:47:06 #133
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766122
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

geprobeerd, te geforceerd
  maandag 23 juli 2007 @ 22:47:37 #134
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766144
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Maar je kunt nooit alles hebben.
Klopt. Maar je kunt wel alles hebben wat je nodig hebt.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:47:58 #135
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_51766156
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening. .
Een hypothetische, bedoel je?
...dass wir fliegen.
pi_51766182
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ik kan er niet tegen als er mensen slimmer zijn. . En dat zijn ze daar allemaal. Net als in TTK ook, bijvoorbeeld.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:48:38 #137
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766184
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.
Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:49:01 #138
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766199
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Als je onder de plak zit is je mening hypothetisch.
pi_51766208
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 22:49:40 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51766224
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klopt. Maar je kunt wel alles hebben wat je nodig hebt.
Daar heb ik het dan ook niet over.

Maar iig;

Ik heb geen zin in dit filosofische gedoe nu.
Maar daar heb je wel andere mensen voor nu.
pi_51766243
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.
Hey, ritje maken? .
  maandag 23 juli 2007 @ 22:50:50 #142
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766274
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar iig;

Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoor
  maandag 23 juli 2007 @ 22:51:05 #143
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51766282
Achja het leven.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:51:50 #144
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_51766322
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?
De vraag was eigenlijk of ik me wel of niet aangesproken dien te voelen, lief.
...dass wir fliegen.
pi_51766330
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar iig;

Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.

Helaas valt dit nooit te bewijzen
pi_51766332
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Grulez het volgende:
Achja het leven.
't Is wat, mien jong.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:52:33 #147
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51766357
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hey, ritje maken? .
Als t maar wel een lang ritje is
pi_51766374
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.

Helaas valt dit nooit te bewijzen
Letterlijk begeren filosofen de wijsheid. Dat ze meer weten staat niet vast, en denken ze ook niet per se.
pi_51766379
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In de verleden tijd spreken is wel erg definitief, vind je ook niet?
* freecell spreekt met een vermanend stemmeke
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juli 2007 @ 22:53:04 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51766383
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde van;
In dit topic zijn genoeg mensen die nu wel zo willen praten.
Maarjaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')