Eh?quote:
dat verklaard mn depressiequote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Het geluk is met de dommen.
En vaak is het gewoon beter dingen niet te weten. Hoe meer je weet hoe ongelukkiger je word is het vaak.
Ja, geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar waar sloeg dat 'wha eva' postje nou op dan?
Waar maak je je nou zo druk om? Wat kan 't mij schelen of ie wel of niet een groupie van je is?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
Dat is toevalquote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
heel KSC vind me apartquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat ik hem niet snapte en ik m heel apart vond 'klinken.'
Maarja.
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel KSC vind me apartik heb mn eigen manier
![]()
Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaat
zo ben ik zlef vaak ook
achquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaat
zo ben ik zlef vaak ook
Dat heb ik nou echt nooit, eigenlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
achhet probleem is ook altijd het staat er je leest het en je denkt automatisch dat het aan jou gericht is
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.
Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik hoef het eigenlijk niet te doen omdat het voor zich spreekt
maar tis eerder een waarschuwing
![]()
open blik lol ....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.
Kun je ooit weten wie je bent?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
open blik lol ....![]()
k vind het grappig om mensen te klierenop wat voor manier dan ook
![]()
maarjaben ontzettend aardig volgens heel veel mensen * iedergeval dat hoop ik maar * en anders ach ben wie ik ben
![]()
Op het moment dat je weet wie je bent, zal je ziel zich samenvoegen bij de bron, om weer God te worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je ooit weten wie je bent?
Ik heb zin in een iets diepgaander gesprek.
Ok, sorry?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op het moment dat je weet wie je bent, zal je ziel zich samenvoegen bij de bron, om weer God te worden.
wie je bent is een samenstelling van gebeurtenissen , indrukken die je op andere personen achterlaatquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je ooit weten wie je bent?
Ik heb zin in een iets diepgaander gesprek.
Ik volg mijn eigen religie, deels gebaseerd op paganisme, anderzijds op de denkbeelden van Neale Donald Walsch. En dit is mijn waarheid.quote:
Volgens mij gaat dit dezelfde kant op als onze discussie over de vraag of ik m'n kindje moet houden of niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik volg mijn eigen religie, deels gebaseerd op paganisme, anderzijds op de denkbeelden van Neale Donald Walsch. En dit is mijn waarheid.
Hmm, de indruk die jij op anderen achterlaat maakt wie je bent? Dat vind ik een beetje gek klinken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie je bent is een samenstelling van gebeurtenissen , indrukken die je op andere personen achterlaat
dus ben je eigenlijk een soort fragmenten reeks bijelkaar. want bij elk persoon reageer je anders. in elke situatie reageer je ook weer anders. ben je dus een reactie op wat er gebeurd?
vind het best ,eindelijk![]()
kun je ff een basis geven zodat ik mee kan discussierenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik volg mijn eigen religie, deels gebaseerd op paganisme, anderzijds op de denkbeelden van Neale Donald Walsch. En dit is mijn waarheid.
nou , het maakt je persoonlijkheid.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, de indruk die jij op anderen achterlaat maakt wie je bent? Dat vind ik een beetje gek klinken..
Het paganisme is een ander woord voor heidendom. De religie van het heidevolk. De niet-christenen. gebaseerd op wat we nog weten van wat er hier vroeger was, uit overleveringen, en, veelal gehieme, boeken. Het is een pre-christelijke natuur religie. Hetis ook een paraplu naam. Het is een religie waar vele andere religies onder vallen. Druïdisme, Sjamanisme, wicca (hekserij). En deze religies zijn op hun beurt ook weer in vele stukken gehakt zeg maar, van mensen die net weer iets andrs geloven. Ik ben niet ingewijd in een van deze stromingen, maar mag mezlef wel onder de paganisten scharen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit dezelfde kant op als onze discussie over de vraag of ik m'n kindje moet houden of niet.
Twee kanten, namelijk.. Maar dat paganisme, wat houdt dat in dan?
Dan zijn het toch juist die andere mensen die een invloed op jou hebben, en niet andersom?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou , het maakt je persoonlijkheid.
stel je voor je reageert je natuurlijk anders als je met een leraar praat of tegen je ouders. een heel andere manieren van praten. Als je tegen je vrienden praat heb je een heel ander beeld van je doen en laten dan als je thuis bent. Dus enigzins is de omgeving en je persoonlijke contacten een invloed op hoe jij bent en gedraagt. want je krijgt hun ideeen en je ouders invloeden mee. ( normen & waarden bijvoorbeeld )
Maar geloof je ook ergens in? Sta je ergens voor? Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het paganisme is een ander woord voor heidendom. De religie van het heidevolk. De niet-christenen. gebaseerd op wat we nog weten van wat er hier vroeger was, uit overleveringen, en, veelal gehieme, boeken. Het is een pre-christelijke natuur religie. Hetis ook een paraplu naam. Het is een religie waar vele andere religies onder vallen. Druïdisme, Sjamanisme, wicca (hekserij). En deze religies zijn op hun beurt ook weer in vele stukken gehakt zeg maar, van mensen die net weer iets andrs geloven. Ik ben niet ingewijd in een van deze stromingen, maar mag mezlef wel onder de paganisten scharen.
Ik vier de seizoenen. Heb contact met de natuur. Voel de elementen. En kan de energie van de volle maan benutten.
Tuurlijk heb je wel invloed op hun , net als in dit gesprek is mijn woordkeuze waarmee ik met je communiceer. de /het taalgebruik waarmee ik praat, geeft ook een zeker gevoel van hoe ik ben EN wat mijn standpunt is. want doordat ik praat krijg jij een bepaald beeld mee van hoe ik denk dat het moet zijn. dus weer een invloed van mij op jou.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zijn het toch juist die andere mensen die een invloed op jou hebben, en niet andersom?
wanneer ben je gothic ? wanneer ben je alto ? als je erin gelooft ben je wat je wil zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar geloof je ook ergens in? Sta je ergens voor? Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist?
Zo, en nu in net Nederlands? Zonder lullig te willen zijn natuurlijk. Jij laat nu inderdaad een bepaalde indruk achter bij mij, maar verandert dat jouw persoonlijkheid in z'n diepste wezen? De manier waarop je dat probeert misschien, maar het effect toch niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je wel invloed op hun , net als in dit gesprek is mijn woordkeuze waarmee ik met je communiceer. de /het taalgebruik waarmee ik praat, geeft ook een zeker gevoel van hoe ik ben EN wat mijn standpunt is. want doordat ik praat krijg jij een bepaald beeld mee van hoe ik denk dat het moet zijn. dus weer een invloed van mij op jou.![]()
Ja, geen idee. Ik maak geloof ik de fout om religie (welke dan ook, in elke vorm, denk ik) te zien als een soort politieke partij. Ik vind het soms ook net zo eng als sommige politieke partijen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar geloof je ook ergens in? Ja, in de natuur.
Sta je ergens voor? Hoe bedoel je?
Zoals?quote:Zijn er rituelen zoals in het christendom/islam/etc? Vast wel. Ja een heleboel.
quote:Hoe beoefen je het paganisme, wanneer ben je paganist? Iedereen beoefent het paganisme weer anders. Maar overeenkomsten zijn de grote liefde voor de natuur, het gebruik maken van de elementen, het erkennen van magie en dergelijke, en het geloof in de God en de Godin / Goden en Godinnen / het mannelijke en vrouwelijke in het goddelijke.
Ligt het aan mij, of heeft het halve topic nou zoiets van: wát??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit dezelfde kant op als onze discussie over de vraag of ik m'n kindje moet houden of niet.
M'n hypothetische kindje.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft het halve topic nou zoiets van: wát??![]()
Ik iig wel.
Doe me eens PMmen
Paganisme is neit gelieerd aan een politieke partij. Er zijn wel paganisten actief in de politiek. Wie het zijn, is geheim, maar zoek ze in de hoek van de PArtij van de Dieren en de SP, zowel op lokaal, provinciaal als landleijk niveau.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik maak geloof ik de fout om religie (welke dan ook, in elke vorm, denk ik) te zien als een soort politieke partij. Ik vind het soms ook net zo eng als sommige politieke partijen.
[..]
Zoals?.
[..]
Jij de linker, ik de rechter.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja, dat van m'n borsten deel ik met Alex..
is er eens een gesprek wat de diepte in gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
genoeg filosofische bullshit ^_^
Nee hoor, net nog ongesteld geweest. Maar ineens zijn m'n borsten zichtbaar, dus dat is wel apart. Dat zegt Alex dus ook, houden, maar ik niet. Niet nu, in ieder geval, waarschijnlijk. Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
Alexxx en de borsten van DaD
Je bent niet over tijd neem ik aan?
(ok, het hypothetische kindje: ik zeg: houden!, wil je het niet houden, dan afstaan ter adoptie)
Als alle opties afvallen: geef maar aan mij
moet je bij pilosofie topic hene gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er eens een gesprek wat de diepte in gaat
Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er eens een gesprek wat de diepte in gaat
Soms heeft iemand die weinig heeft, een heleboel, en iemand die een heleboel heeft maar weinig.quote:
geprobeerd, te geforceerdquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet je bij pilosofie topic hene gaanniet hier
![]()
Een hypothetische, bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar er is ook een vader hè. Die heeft ook een eigen mening..
Ik kan er niet tegen als er mensen slimmer zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet je bij pilosofie topic hene gaanniet hier
![]()
Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel ja. Maar dan stoppen we maar.
Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?quote:
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt wel alles hebben wat je nodig hebt.
Hey, ritje maken?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het je oprecht interesseert zijn er ook veel betere kanalen om aan info te komen. Op een openbaar forum kan ik niet zggen wat ik in de beslotenheid van een Visa kan zeggen, bijvoorbeeld.
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
Maar iig;
Ik heb geen zin in dit filosofische gedoe nu.
Maar daar heb je wel andere mensen voor nu.
De vraag was eigenlijk of ik me wel of niet aangesproken dien te voelen, lief.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, een vader staat wel redelijk vast, denk ik. Jij niet?
Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
Maar iig;
Ik heb geen zin in dit filosofische gedoe nu.
Maar daar heb je wel andere mensen voor nu.
't Is wat, mien jong.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Grulez het volgende:
Achja het leven.
Letterlijk begeren filosofen de wijsheid. Dat ze meer weten staat niet vast, en denken ze ook niet per se.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, filosofen zijn ook alleen maar mensen die denken dat ze meer denken dan andere mensen denken.
Helaas valt dit nooit te bewijzen
In de verleden tijd spreken is wel erg definitief, vind je ook niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoor
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met jou was het ook altijd fijn diepzinnig kletsen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |