Das idd wel lang geleden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Date: Sun, 22 Jul 2007 20:33:13 +0100
laatste mail die ik van jou heb gehad.
Ja. Zit nog steeds in mn hoofd. En past goed bij het weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had je die gister ook al niet gedaan ofzo?
Dat posten he![]()
Wij gaan op een uitje, wij gaan op een uitje.quote:
een hamburger speciaal met UIquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij gaan op een uitje, wij gaan op een uitje.!
Ik bedoel 't niet raar of zo, maar wie ben je?quote:
Lekker Henriėttes eten, en dan op naar Hazeldonkquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij gaan op een uitje, wij gaan op een uitje.!
Ja nee ok, dan is dat iig duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Een ChipsZak. groupie
Oeh bewaar je er een paar voor me?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker Henriėttes eten, en dan op naar Hazeldonk
weet niet had haaar niet gezien , was bezig met fokkenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Malibu for the win.
Maar de fles is nu leeg.
En ik weet nu dat ik bepaalde dingen niet moet doen.
Ben Chasing Amy aan t kijken. Wat is dat nou voor een neplesbo.
watte.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet niet had haaar niet gezien , was bezig met fokkenzal zo ook maar eens mn metal afzetten en tv aan zetten
Oh is dat zo? Ik ga iig naar Hazeldonk ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh bewaar je er een paar voor me?.
Hazeldonk ligt nog wel een eindje buiten Breda hoor.. Maar we gaan naar Breda!
.
vraag het de koffie slow chatters ze vinden me raar apartquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
watte.
Chasing Amy is nu niet op tv. Gedownload, jewaids.
Wie ben jij eigenlijk.
Bobs monoloogquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
watte.
Chasing Amy is nu niet op tv. Gedownload, jewaids.
Wie ben jij eigenlijk.
Waarom heet die film Chasing Amy, terwijl er in die hele film geen Amy voorkomt?.
wie is ouder?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG je bent nog ouder dan mijeen bejaarde!
[grapmodus]quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij?
of heb je die 80 voor de sier in je mailadres?
Maar dat is niet waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan is dat iig duidelijk.
Eh?quote:
dat verklaard mn depressiequote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Het geluk is met de dommen.
En vaak is het gewoon beter dingen niet te weten. Hoe meer je weet hoe ongelukkiger je word is het vaak.
Ja, geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar waar sloeg dat 'wha eva' postje nou op dan?
Waar maak je je nou zo druk om? Wat kan 't mij schelen of ie wel of niet een groupie van je is?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
Dat is toevalquote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijg ik telkens te horen dat het soms beter is niet alles te weten, als ik vraag naar die post? Of is dat maar toeval?
heel KSC vind me apartquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat ik hem niet snapte en ik m heel apart vond 'klinken.'
Maarja.
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel KSC vind me apartik heb mn eigen manier
![]()
Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaat
zo ben ik zlef vaak ook
achquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, heelrijk, mensne die denken dat elke post over hen gaat
zo ben ik zlef vaak ook
Dat heb ik nou echt nooit, eigenlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
achhet probleem is ook altijd het staat er je leest het en je denkt automatisch dat het aan jou gericht is
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die steeds moeten roepen hoe apart ze wel niet zijn.
Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik hoef het eigenlijk niet te doen omdat het voor zich spreekt
maar tis eerder een waarschuwing
![]()
open blik lol ....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig om mensen met een open blik tegemoet te treden.
Kun je ooit weten wie je bent?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
open blik lol ....![]()
k vind het grappig om mensen te klierenop wat voor manier dan ook
![]()
maarjaben ontzettend aardig volgens heel veel mensen * iedergeval dat hoop ik maar * en anders ach ben wie ik ben
![]()
Op het moment dat je weet wie je bent, zal je ziel zich samenvoegen bij de bron, om weer God te worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je ooit weten wie je bent?
Ik heb zin in een iets diepgaander gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |