Ik kan er met m'n verstand niet bij dat iemand zo veel moeite doet alleen maar om het voor een ander te verziekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Ik was een paar weken geleden in Schotland en op de radio hadden ze het over de release van het boek zaterdag. Kregen ze een e-mail van een gast die van plan was om om 12 uur een exemplaar op te pikken en dan hardop midden in de winkel de laatste paar zinnen voor te gaan lezen.
Ben benieuwd of ie het ook echt gedaan heeft en zo ja, of hij het heeft overleefd.
En dat liedje blijft zo hangen he.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Potter Puppet Pals
Blijft echt of.
Oh my Snapequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Potter Puppet Pals
Blijft echt of.
geweldigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
En dat liedje blijft zo hangen he.![]()
Snape..Snape... Severus Snape.....Snape..Snape...Severus Snape..DUMBLEDORE..![]()
Ik moest zo lachen toen ze het in het boek over de Potter Pals op de radio hadden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Potter Puppet Pals
Blijft echt of.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.potterpuppetpals.com/sexy.swf
Sexy Snape
die is echt geniaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.potterpuppetpals.com/sexy
zo doet ie het wel
Artemis Fowl krijgt ook wel goede recensies, maar is wel wat kinderachtiger. Zelf vind ik het echt best vermakelijk leesvoer.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Foeske het volgende:
[..]
Wil ik ook wel graag horen ja! Heb nu hetzelfde gevoel als toen ik Lord of the Rings uit had gelezen. Zo van: en nu? Wat is nu nog de moeite waard om te lezen? Gelukkig heb ik nog een hoop leuke boeken in m'n kast en op mijn verlanglijstje staan om te lezen, maar het liefst zou ik weer een keer aan een flinke serie beginnen!
Ze mogen van mij het laatste deel best in 2 films splitsen van 3 uur. Dat is de film wel waard!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zouden best een tweedelige film van elk 3 uur mogen maken.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Harry Potter spoof
Don't worry, geen spoilers over boek 7.![]()
Harry Potter and the Deathly Hallows SPOILERS deel 5quote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef crossover het volgende:
Ik wil de gehele collectie in het engels kopen in een mooie box. Iemand tips of een linkje?
Harry Potter en de relieken van de Doodquote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
valt het posten van de Nederlandse cover onder een spoilerzo ja: linkje zo nee: klik linkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |