Was er trouwens niet in een vorig topic een hele discussie over wat deze scene nou precies zou moeten voorstellen? Want dit was toch de amerikaanse cover als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Wouser het volgende:
Voor de mensen die het interesseert ik heb hier nog een hele leuke wallpaper...
http://bigweasleyfan.devi(...)ows-Desktop-62809839
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het zal misschien een schok voor je zijn, maar er zijn mensen die werken voor hun geld, en daarom geen tijd hebben om in de stad rond te hangen en boekhandels af te struinen.
[..]
Ik trek geen conclusie, ik stel een vraag. Vandaar het vraagteken achter de zin. Een vraagteken ziet er zo uit: ?
Dat is de scene in waar alle ze op Hogwarts altijd etenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Was er trouwens niet in een vorig topic een hele discussie over wat deze scene nou precies zou moeten voorstellen? Want dit was toch de amerikaanse cover als ik het me goed herinner.
Dat is inderdaad een leuk kistje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]Deze zou ik best wel willen hebben
probeer het eens bij selexyz, die bezorgt ook geloof ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het zal misschien een schok voor je zijn, maar er zijn mensen die werken voor hun geld, en daarom geen tijd hebben om in de stad rond te hangen en boekhandels af te struinen.
[..]
Ik trek geen conclusie, ik stel een vraag. Vandaar het vraagteken achter de zin. Een vraagteken ziet er zo uit: ?
Ik oooookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou anders ik wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Die is supergaaf ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Bedankt voor de tip! Een van de grootste boekenketens van Nederland, en die zie ik over het hoofd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
probeer het eens bij selexyz, die bezorgt ook geloof ik
Maar een verhaal is op een gegeven moment af. Anders wordt het een soort soap, waarin Harry na zijn midlife crisis weer hertrouwt met Ginny, die eigenlijk niet Ginny is maar Romilda Vane die Polyjuice Potion gebruikt. Of zoietsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Immers: Een verhaal kiest de schrijf(st)er om geschreven te worden, niet anders om. Heeft Rowling volgens mij zelf gezegd
Maar we hebben toch al Herbert Jr. & Anderson om geliefde boekenreeksen te verneuken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zou willen dat weis & hickmann gaan schrijven over de kinderen van Harry enz
Nee klopt, hun boeken zijn superleukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Weis & Hickmann verneuken geen boeken. Mijn favoriete schrijvsters!
Ik zou het met je eens zijn als het boek over Harry Potter zou moeten gaan. Maar ik denk dat het beter over Albus, James en Lily kan gaan...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee klopt, hun boeken zijn superleuk![]()
Maar ik heb gewoon niet zo'n vertrouwen in pogingen om een succesvolle boekenreeks nieuw leven in te blazen met (een) andere schrijver(s)![]()
OMGquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
http://hedwigisnotdead.com/
Zelfde idee als dumbledoreisnotdead.com.
Fantasy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef MeneerTim het volgende:
Wat voor boeken schrijven Weis & Hickmann?
Er is er op het moment een serie bezig hier: http://sam-storyteller.livejournal.com/tag/legion+of+ghosts (onderaan zijn de eerste hoofdstukken.)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:18 schreef PPL het volgende:
Weet iemand toevallig nog leuke fanfiction die zich afspelen tussen de laatste twee hoofdstukken?
Dus na de overwinning, maar voor de epilogue (19 years later).
Maffe sitequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
http://hedwigisnotdead.com/
Zelfde idee als dumbledoreisnotdead.com.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef IHVK het volgende:
Door dit topic ben ik het laatste boek
"Harry Potter and the Deathly Spoilers" gaan noemen.
Mensen blijven me vreemd aankijken.![]()
Huh?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef Wouser het volgende:
alwaysthebest - donderdag 23 augustus 2007 @ 02:16
eens kijken wat 't volgende record wordt
En nog 2 films en de Nederlandse release van the Deathly Hallows... Dus nig genoeg om over te kleppen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:59 schreef Lod het volgende:
We krijgen nog een encyclopedie. Daar moet toch ook over gepraat worden.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef MeneerTim het volgende:
Ik denk dat ze een spannende scene uit de tent pakken.
Ben ook benieuwd...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Over een paar dagen wordt de Nederlandse cover bekend gemaakt. Ik ben benieuwd welk moment ze nu pakken. Misschien een treinstation? Of de vlucht met de draak?
Oh dat vind ik wel een goeie! Bos met een meertje in de achtergrond en een witte spookachtige hinde die ernaar toe loopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:13 schreef poon het volgende:
ik denk met de doe van snape (patronus)
Of het moment dat Nagini uit Matilda Bagshot komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik hoop een beetje op iets met het kerkhof van Godric's Hollow.
Dobby dood in het gras. Met een dolk in zijn borst. Bloedend. Een paars tongetje uit zijn gore elfenbek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Of het moment dat Nagini uit Matilda Bagshot komt.Dat lijkt me echt heel goor om te zien.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik met mijn stomme broertje het boek bespreken.
Ik: "OMG, wat een hoge bodycount!"
Hij: "Welke dood vond jij het schokkendst?"
Ik: "Duh..."
Hij: "Dobby!" Ik: "Hedwig!"
*stilte*
Ik: "Kneus! Dobby kreeg zijn verdiende loon!"
Hij: "NEE! Dobby was mijn favoriet!En Hedwig was maar een suffe uil!"
De deceptieEn dat is dan je familie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |