Misschien doordat het een actief topic is?quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe komt deze TT nu in godsnaam boven in de Active Topics lijst?
Foto van dat gedeelte. Ik heb geen flauw idee...quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
Hè, ik vind het een beetje tegenvallen, die draak op de cover.
Wat gebeurt er daar nu onderin?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien doordat het een actief topic is?
Niet over nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 09:39 schreef Biancavia het volgende:
Is dit een spoilertopic trouwens?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2007 15:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind de cover wel mooi opzich trouwens, maar niet m'n favoriet. Jammer dat ze 'De Relieken Des Doods' veranderd hebben in 'De Relieken van de Dood', dat eerste klinkt toch mooier vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik vind juist de hele draak tegenvallen....quote:Op donderdag 6 september 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik vind hem ook wat tegenvallen...het onderste gedeelte vind ik niet mooi.
dat lijkt me nog steeds logisch, gezien de verhaallijnquote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Die draak ziet er niet uit
Ik vind dit overigens niet het beste Harry Potterboek, dat blijft voor mij deel 3. Maar deel 7 is zeker de moeite van het lezen waard
Is het niet handiger om in de TT te zetten 'Geen spoilers!' oid?
Een draak ziet er meestal niet uitquote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Die draak ziet er niet uit
Ik vind dit overigens niet het beste Harry Potterboek, dat blijft voor mij deel 3. Maar deel 7 is zeker de moeite van het lezen waard
Hier ook deel drie mijn favoriet. En deel 7 kon me stuk minder bekoren; dit juist omdat het het laatste deel is denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat lijkt me nog steeds logisch, gezien de verhaallijn
ik vind dit echt de beste HP van allemaalmss komt het ook wel omdat het het einde is hoor, maar ik vond 'm echt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |