Nee hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:46 schreef Sebasser het volgende:
lapo
Ik mag er toch ook wel eens een!quote:
Ik ben hier wél vakerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mag er toch ook wel eens een!
En wat moet jij nou..... jij bent hier nooit, hoesooooooooooooooooooo jouw fipo![]()
Die is al vol, man.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
EERST DIE ANDERE VOL!
Wel cool hoe je lapo naadloos aansluit op de OP.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
fipo na slotje
Wat jij wilquote:Op maandag 23 juli 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
fipo sepo tripo lapo
jawel ik zat wel goed
Laten jullie in de SC een kutnewbiepuber zomaar schreeuwen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
EERST DIE ANDERE VOL!
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten jullie in de SC een kutnewbiepuber zomaar schreeuwen ?
wat willen ze doenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We weten wel beter, als we er wat van zeggen gaat ie lopen huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja die standaard OP waar iedereen zo blij mee was, en iedereen steeds van plaats wilde wisselen of eruit wilde omdat ze ruzie hadden met een ander. Die o zo leuk bedoelde OP waar alleen gezeik over wasquote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben hier wél vaker
Ik stond vroeger zelfs in de standaard OP!
Je schrijft mijn naam verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2007 03:45 schreef petraa het volgende:
Neo_Skorrum en Ravii hebben ruzie om wie de volgende SC opent, want de ene opener is beter dan de andere. Nou lekker pech, want ik ben de eerste![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat 'ie weg is?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die standaard OP waar iedereen zo blij mee was, en iedereen steeds van plaats wilde wisselen of eruit wilde omdat ze ruzie hadden met een ander. Die o zo leuk bedoelde OP waar alleen gezeik over was![]()
Huil Huil.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'ie weg is?![]()
Stelletje kut huilies hier.
Hij is weg omdat een man of 2 a 3 erover zanikte...... democratie?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'ie weg is?![]()
Stelletje kut huilies hier.
Dat zie je vaak bij die ex-VOLlers ........quote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We weten wel beter, als we er wat van zeggen gaat ie lopen huilen.
Pubers.
Oeh.quote:
ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We weten wel beter, als we er wat van zeggen gaat ie lopen huilen.
Pubers.
Een echte ONZ'er laat zich niet wegpesten in een waardeloos kutsub-forumpje als DGK.quote:
Precies!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is weg omdat een man of 2 a 3 ervoer zanikte...... democratie?![]()
ging je net nep dan:{?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
nu ga ik echt!
Tja, maar ik wil geen ruzie met Neo!!!! Dus ik ben vandaag braafquote:
ah,dat doe ik dus waarschijnlijk verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2007 03:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil geen ruzie met Neo!!!! Dus ik ben vandaag braaf![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
nu ga ik echt!
IEdereen gaat slapen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
doeggies
ik ga ook maar eens kijken of me ogen dit keer wel willen dichtvallen ensow.![]()
Is dat vanaf 4 uur dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:56 schreef Ravii het volgende:
NEEE
jullie kunnen bijna jullie bikkelpost halen
Vertel!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:56 schreef Ravii het volgende:
NEEE
jullie kunnen bijna jullie bikkelpost halen
Dan wacht ik nog 4 minuten.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bikkeltijd
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bikkeltijd
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.quote:
Wat kan jou dat bikkelgezeik nou verotten?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.![]()
Ik wil ook wel eens een bikkel zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat kan jou dat bikkelgezeik nou verotten?![]()
Hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.![]()
Dat is best ernstig.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
sinds ik ervan af weet, heb ik serieus slaap gebrek!
Triest.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
![]()
![]()
![]()
BIKKELPOST
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh dat niet, maar het voelt wat prettiger als je er walloos uitziet ensow.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
tis niet alsof je extra moet betalen als je er moe uitziet.
Verkeerde draadjequote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.
omfg, iemand wil ontopic slowchatten.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix wordt meer en meer een Huub-imitator ....... Nu nog even leren neuken !
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof ik het expres doequote:
Al weg hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg, iemand wil ontopic slowchatten.
Blow jezelf in slaap dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
alsof ik het expres doe!
niet dus.
ik ben gewoon niet moe enzo
Voor de rest gaat het wel goed met je ??? Je kunt tegenwoordig ook naar de ACV hiervoor he.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
![]()
![]()
![]()
BIKKELPOST
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het wel goed met je ??? Je kunt tegenwoordig ook naar de ACV hiervoor he.
Mja.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar het voelt wat prettiger als je er walloos uitziet ensow.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
tis niet alsof je extra moet betalen als je er moe uitziet.
ik liet me even gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het wel goed met je ??? Je kunt tegenwoordig ook naar de ACV hiervoor he.
Vraag het Rafje.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Blow Blow Blow je dood, tralalala of hoe ging dat liedje?
En een lol dat we hadden ......quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg, iemand wil ontopic slowchatten.
Zoiets inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:03 schreef MrHoodigan het volgende:
volgens mij tot je sterren ziet, heroiene cocaine, blabolabla
Hij = stam + tquote:Op maandag 23 juli 2007 04:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ben bang dat die mijbedoeld
maar ik heb geen idee dus.
Trusten.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:03 schreef petraa het volgende:
Maar ik ben er nu echt weg van!!! ik heb bewezen dat ik een bikkel ben, nu maar hopen dat Kippiee morgen niet naar Rotterdam wil en dat ze een dag later wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen he!!!voor wie hem wil
Je slechte vrienden.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Arch, waar ken ik dat liedje van?
Volgens mij was het gewoon een mond op mond liedje, denk nergens vandaan ofzowquote:Op maandag 23 juli 2007 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Arch, waar ken ik dat liedje van?
Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde nietquote:Op maandag 23 juli 2007 04:03 schreef MrHoodigan het volgende:
Volgens mij ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:05 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mond op mond liedje, denk nergens vandaan ofzow
Nee, dat is hem niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond vol tanden, daar is niks meer van over
En dan die blik in je ogen, je kijkt wel maar je ziet niets
Ik heb je altijd gemogen, ze vinden je een klootzak
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat
Als jij alleen was op de wereld, nou, dan kon ik er nog bij
Maar heb het lef eens te beweren dat er niemand naar je omkijkt
Je belazert al je vrienden, verneukt je eigen lief
Besteelt je moeder voor een tientje als jij maar je shot krijgt
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat
Ah, ah, ah, ah
Je zegt je zit in de zorgen, je bent een zielepiet
En elke dag zeg jij weer: "Morgen stop ik met die rotzooi"
Nou, het is je eigen leven, je moet het zelf maar zien
Maar ik zou er wat voor geven als ik je weer eens lachen zag
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Wie, heregod, verdient dat
Veel plezier hiermee, niet te hard zingen en ajuus![]()
Mietje.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:07 schreef Ravii het volgende:
nu ben ik moe!
fuck ik ben raar.
mjah
genoeg gebagger voor vandaag
trusten...quote:Op maandag 23 juli 2007 04:07 schreef Ravii het volgende:
nu ben ik moe!
fuck ik ben raar.
mjah
genoeg gebagger voor vandaag
Héééé!!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:03 schreef MrHoodigan het volgende:
IDD nietquote:Op maandag 23 juli 2007 04:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond vol tanden, daar is niks meer van over
En dan die blik in je ogen, je kijkt wel maar je ziet niets
Ik heb je altijd gemogen, ze vinden je een klootzak
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat
Als jij alleen was op de wereld, nou, dan kon ik er nog bij
Maar heb het lef eens te beweren dat er niemand naar je omkijkt
Je belazert al je vrienden, verneukt je eigen lief
Besteelt je moeder voor een tientje als jij maar je shot krijgt
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat
Ah, ah, ah, ah
Je zegt je zit in de zorgen, je bent een zielepiet
En elke dag zeg jij weer: "Morgen stop ik met die rotzooi"
Nou, het is je eigen leven, je moet het zelf maar zien
Maar ik zou er wat voor geven als ik je weer eens lachen zag
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Wie, heregod, verdient dat
Veel plezier hiermee, niet te hard zingen en ajuus![]()
En dan zeggen: maar ik had 'm toch gekocht!?quote:
Dat dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik had hem toch gekocht.
Mijn Stam + t wat doe je!1 !111quote:Op maandag 23 juli 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En dan zeggen: maar ik had 'm toch gekocht!?
wehehehe
Oh Kutquote:
Zouden er mensen zijn die dat uit hun hoofd kennen?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat uit hun hoofd kennen?
[serieuze modus] Dat hangt er helemaal van af eh... [/serieuze modus]quote:Op maandag 23 juli 2007 04:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen mij zeggen als ik je slipje in wil? [afbeelding]
Het zal wel net zo'n tekst zijn als;quote:Op maandag 23 juli 2007 04:10 schreef MrHoodigan het volgende:
http://aaa.zoetermeeronline.nu/?p=profiel&pid=4881
hier hebbik trouwens wat gevonden
blow blow blow je dood, tot je sterre ziet, heroine cocaine en een snufje speed
Leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:15 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Beetje laat maar ik zag t nu pas
heeeeeeeeee!!!
Voor een bosje bloemen?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[serieuze modus] Dat hangt er helemaal van af eh... [/serieuze modus]
Hahaha ja natuurlijk, er is mij eigelijk verteld dat ik het leuk vondquote:
Je visite bestond voor een groot deel uit negers?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:19 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Hahaha ja natuurlijk, er is mij eigelijk verteld dat ik het leuk vond![]()
Het grootste gedeelte was voor mij een zwart gat![]()
Oh, dát deed ik fout.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
En een doos chocolade erbij dan?
Dat was toch altijd de perfecte combo die altijd werkte?
Hahah neinquote:Op maandag 23 juli 2007 04:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je visite bestond voor een groot deel uit negers?
Een swaffelquote:Op maandag 23 juli 2007 04:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat gaf jij ze dan?
een klap en een beuk? [afbeelding]
Nee ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
En een doos chocolade erbij dan?
Dat was toch altijd de perfecte combo die altijd werkte?
Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?quote:
Vrouwenverslinder !quote:Op maandag 23 juli 2007 04:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?
Dat werkt wel altijd.![]()
Zeg dat wel !quote:Op maandag 23 juli 2007 04:26 schreef Sebasser het volgende:
Rustig hier opeens.
de fles is meestal niet zo lekker ookquote:Op maandag 23 juli 2007 04:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zuid afrika geweest hoor.
Of een fles champagne a 500 euro geproefd.
De humor.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:28 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
de fles is meestal niet zo lekker ookookal is ie 500 eu
doe maar, hoop dat t werktquote:Op maandag 23 juli 2007 04:28 schreef Sebasser het volgende:
Een tramadol zal wel te sterk zijn voor wat hoofdpijn he?
Niet bij mij!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?
Dat werkt wel altijd.![]()
True...quote:Op maandag 23 juli 2007 04:30 schreef Sebasser het volgende:
Meisjes met zelfrespect for the win.
tja dan houd het op bij de meisjes met zelfrespect.quote:
Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:33 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
tja dan houd het op bij de meisjes met zelfrespect.
Dan moet je ze meenemen naar Afrika en op het strand lopen met zonsondergang, en lekker in de grootste suite van een duur hotel 500 Euro champagne gaan drinken
hebbik ook wel trek in... wel die van de kruidvat die hebbe lekker lange nasmaak...quote:
katwijk aan zee, noordwijk aan zee, je heb zoveel "aan zee" plaatsenquote:Op maandag 23 juli 2007 04:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?
Meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken in een steegje of WC.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?
Met brad pitt heb je genoeg aan katwijk aan zee zeker, met Charlie chaplin wil je zeker wel naar Zuid afrika?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:35 schreef TherAngelina het volgende:
Het hangt er natuurlijk wel van wíe het is.
Nja, idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken in een steegje of WC.
Brad Pitt is niet zozeer mijn type meestalquote:Op maandag 23 juli 2007 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met brad pitt heb je genoeg aan katwijk aan zee zeker, met Charlie chaplin wil je zeker wel naar Zuid afrika?
ofwah?
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef Sebasser het volgende:
Dronken midden op straat neuken for the win.
wie wel dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Brad Pitt is niet zozeer mijn type meestal.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef TherAngelina het volgende:
Maar ik vind dus dat als meisjes zelfrespect moeten hebben, jongens dat ook moeten hebben. Je gaat toch niet elk wijf neuken?
Met carnaval midden op straat gepijpt worden door een 32 jarige Australiaanse terwijl je zelf 17 bent for the win !!!quote:
Ik zei ook niet dat jij dat zeiquote:Op maandag 23 juli 2007 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik ken iemand die alles neukt wat los en vast zit.
Hij schijnt zelfs eens zijn hond gevingert te hebben.
Dat is best ernstig.
Mja.dan ben je behoorlijk zielig, en nu ik er over nadenk, heeft het er niet veel mee te maken.
alhoewel.
mja.
Mannen zijn stoer als ze veel meisjes neuken, vrouwen zijn dan hoeren. je kent het verhaaltje wel..
Als 32 jarige australiaanse jongens van 17 pijpen met carnaval for the win!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:40 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Met carnaval midden op straat gepijpt worden door een 32 jarige Australiaanse terwijl je zelf 17 bent for the win !!!
tja...quote:Op maandag 23 juli 2007 04:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als 32 jarige australiaanse jongens van 17 pijpen met carnaval for the win!
Mja, een jongen krijgt geen uitgewoonde grot als ie veel meisjes neukt.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij dat zei.
Ja, en dat is zó stom, dat ze daar zo over denken. En als een jongen dat nou wél doet mag een wijf dat ook vind ik. Het moet wel eerlijk zijn allemaal.
Oké. Je wilt het zelf weten, dus lach me niet uitquote:
Ja dat vind ik best wel moeilijk eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:41 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
doe maar beroemde mannen hebbik er nog beter beeld bij
Where are you waiting for !!!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oké. Je wilt het zelf weten, dus lach me niet uit.
Iemand die heel openminded is, intelligent, spontaan, liev doch rechtvaardig, seksueel
, creatief, romantisch, die goed kan praten maar ook goed kan luisteren, van dieren houdt,..
Ja ik vergeet vast een paar heel belangrijke dingen hoor.
Qua uiterlijk boeit het me niet zo eigenlijk, ik val meer op hoe iemand is. Al is het natuurlijk wel mooi meegenomen als iemand heel hot is. Sexy armen en handen, mooi haar, mooie ogen, een goede uitstraling die ik niet goed kan uitleggen,..
Iemand die onverwacht heel lieve dingen voor me doet/maakt.
Ehm ja, zo wat. OMG.
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:48 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Where are you waiting for !!!I'm here!
Whehe, tof dat je gewoon weet wat voor mannen je zoekt.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oké. Je wilt het zelf weten, dus lach me niet uit.
Iemand die heel openminded is, intelligent, spontaan, liev doch rechtvaardig, seksueel
, creatief, romantisch, die goed kan praten maar ook goed kan luisteren, van dieren houdt,..
Ja ik vergeet vast een paar heel belangrijke dingen hoor.
Qua uiterlijk boeit het me niet zo eigenlijk, ik val meer op hoe iemand is. Al is het natuurlijk wel mooi meegenomen als iemand heel hot is. Sexy armen en handen, mooi haar, mooie ogen, een goede uitstraling die ik niet goed kan uitleggen,..
Iemand die onverwacht heel lieve dingen voor me doet/maakt.
Ehm ja, zo wat. OMG.
Jij ookquote:Op maandag 23 juli 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
Jullie krijgen de groetjes (:')!) en welterusten allemaalllll![]()
.
Doe de groenten terug!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
Jullie krijgen de groetjes (:')!) en welterusten allemaalllll![]()
.
Mja...quote:Op maandag 23 juli 2007 04:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, tof dat je gewoon weet wat voor mannen je zoekt.![]()
Gamers die te serieus zijn, zijn De filmpjes uit dat topic.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:51 schreef MrHoodigan het volgende:
*best dood op fok! eigelijk ...
Mja, dat misschien niet nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja...Je hebt er alleen niet echt veel aan hoor
.
Nighty night!
ja heb ze net allemaal zitten kijken man !!!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gamers die te serieus zijn, zijn De filmpjes uit dat topic.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:56 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
ja heb ze net allemaal zitten kijken man !!!
Ook zo een dat er zo'n wijf gaat praten en dan de HELE FUCKING tijd BOOOOOOOOOOOM MUAHAAHAHAHAHAHHAAHA
hilarisch echt!!!!! En die gaste flippen
Jajaja Leather belt belt belt belt hahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 04:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]![]()
toffe remix btw; http://www.youtube.com/watch?v=UAJtUWvmq0s&watch_response
En deze heb je dan zeker ook al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=8Kc_gF_Zn3I
quote:
Yep... toen hij nog heel erg kutnewbie was....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Had jij niet ooit een date met Leandra op het station ?![]()
hoi leanneman!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ik heb de SC's deze keer niet teruggelezen maar behalve dat die kutnewbiepuber een grote bek had tegen NS is er niet veel gebeurd begrijp ik??
Foeiquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ik heb de SC's deze keer niet teruggelezen maar behalve dat die kutnewbiepuber een grote bek had tegen NS is er niet veel gebeurd begrijp ik??
3 sc' vol gepropt en niks gebeurt noemt ze datquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Dan even heel serieus nog even.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen:
Serieus: bedankt voor je reactie. Dat waardeer ik heel erg. Ik vind je eerlijk in je reactiedat meen ik oprecht. Ik heb niet de bedoeling gehad om je af te kraken of voorschut te zetten. Juist niet. Gelukkig heb jij dat begrepen. Ik had het via PM kunnen doen, maar waarom ? Ik heb gepost wat ik op dat moment voelde en je niet uitgescholden. Via PM voelt voor mij juist niet eerlijk, maar dat is hoe ik er over denk. Ik vind je de moeite waard om aandacht aan te besteden. Dat steeds negeren had ik moeite mee, vandaar.
Dank dat je mijn post zo hebt beantwoord. Veel dingen die je schrijft snap ik en je hebt ook in een aantal zaken gelijk vind ik.
Een gemeende kus![]()
Ik ging er vanuit dat het volgepropt was met bagger.... niet lezenswaardig dus.... nou kan ik normaal de moeite wel eens nemen om de bagger wel te lezen, maar omdat ik vanmorgen nogal druk geweest ben had ik daar nu geen zin inquote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
3 sc' vol gepropt en niks gebeurt noemt ze dat![]()
Een veulengeit? Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
Hoi veulengeit!
Veel geschreeuw weinig wol.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Ik ging er vanuit dat het volgepropt was met bagger.... niet lezenswaardig dus.... nou kan ik normaal de moeite wel eens nemen om de bagger wel te lezen, maar omdat ik vanmorgen nogal druk geweest ben had ik daar nu geen zin in
Maar ik heb begrepen dat ik een relletje gemist had dus dat heb ik inmiddels ook al nagelezen.
Negeer je me ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Mogge Veulen, Moots en Leandra stelletje baggeraars![]()
![]()
Nop.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ojee!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik heb begrepen dat ik een relletje gemist had dus dat heb ik inmiddels ook al nagelezen.
Nix "Ojee"quote:
* juigt*quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix "Ojee"
Ik heb geen zin me ermee te bemoeien, en zelfs geen zin om mijn mening er over te geven...
quote:
Nee muts, maar jij had al heel lang niet gebaggerd dus dacht dat je er niet was!quote:
Ik ben aan het multitaskenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee muts, maar jij had al heel lang niet gebaggerd dus dacht dat je er niet was!![]()
Ik ben niet van het negeren![]()
Hoii lekker dingquote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Kippiee het volgende:
Hoii
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verder wil ik nog wel m'n mening over iets anders geven maar ik wacht ff af hoe je je vandaag gedraagt![]()
KZquote:
Negeer je mij ???quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
okik zal wel weer normaal gaan doen
[..]
KZ
8 oktobeeeerquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
Wanneer is het concert in oktober, kippert?
met 2 vingers typenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Trouwens een vraag ben jij dat op die ava ?
Ga jij met haar mee dan, 's ochtends om 8 uur voor de HMH zitten om vooraan te staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
Wanneer is het concert in oktober, kippert?
Ooops.... sorry meid, dan kan je moeder niet.....quote:
Niet raar toch, als je verdomme niet voor 4 uur in je nest ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef Ravii het volgende:Aantal posts per uur van Ravii
Tijdsbestek, aantal posts
00:00:00 - 00:59:59: 339
01:00:00 - 01:59:59: 278
02:00:00 - 02:59:59: 237
03:00:00 - 03:59:59: 238
04:00:00 - 04:59:59: 83
05:00:00 - 05:59:59: 17
07:00:00 - 07:59:59: 10
08:00:00 - 08:59:59: 29
09:00:00 - 09:59:59: 68
10:00:00 - 10:59:59: 92
11:00:00 - 11:59:59: 124
12:00:00 - 12:59:59: 160
13:00:00 - 13:59:59: 282
14:00:00 - 14:59:59: 235
15:00:00 - 15:59:59: 265
16:00:00 - 16:59:59: 216
17:00:00 - 17:59:59: 156
18:00:00 - 18:59:59: 130
19:00:00 - 19:59:59: 216
20:00:00 - 20:59:59: 223
21:00:00 - 21:59:59: 228
22:00:00 - 22:59:59: 261
23:00:00 - 23:59:59: 306
Wel een Bikkel.
Maar geen ochtend mensch
Moet je ff het vorig topic inkijken, daar staat mijn bikkelscore wel in.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef Ravii het volgende:Aantal posts per uur van Ravii
Tijdsbestek, aantal posts
00:00:00 - 00:59:59: 339
01:00:00 - 01:59:59: 278
02:00:00 - 02:59:59: 237
03:00:00 - 03:59:59: 238
04:00:00 - 04:59:59: 83
05:00:00 - 05:59:59: 17
07:00:00 - 07:59:59: 10
08:00:00 - 08:59:59: 29
09:00:00 - 09:59:59: 68
10:00:00 - 10:59:59: 92
11:00:00 - 11:59:59: 124
12:00:00 - 12:59:59: 160
13:00:00 - 13:59:59: 282
14:00:00 - 14:59:59: 235
15:00:00 - 15:59:59: 265
16:00:00 - 16:59:59: 216
17:00:00 - 17:59:59: 156
18:00:00 - 18:59:59: 130
19:00:00 - 19:59:59: 216
20:00:00 - 20:59:59: 223
21:00:00 - 21:59:59: 228
22:00:00 - 22:59:59: 261
23:00:00 - 23:59:59: 306
Wel een Bikkel.
Maar geen ochtend mensch
ze wilde toch al niet meequote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooops.... sorry meid, dan kan je moeder niet.....
Haar aanwezigheid is vereist op mijn verjaardag.![]()
Volgende keer beter!![]()
Neuh, maar ik kan je ook niet alleen naar Amsterdam laten gaan en aangezien niemand van je vrienden of vriendinnnen TH fan is, MOET ik wel meequote:
Dr wil wel iemand meequote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kan je ook niet alleen naar Amsterdam laten gaan en aangezien niemand van je vrienden of vriendinnnen TH fan is, MOET ik wel mee![]()
daarom had ik ze opgevraagtquote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff het vorig topic inkijken, daar staat mijn bikkelscore wel in.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooops.... sorry meid, dan kan je moeder niet.....
Haar aanwezigheid is vereist op mijn verjaardag.![]()
Volgende keer beter!![]()
Ik eet altijd de sla en komkommer op als het naast me tosti ligt, dacht dat het zo hoordequote:
jaaquote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent de dochter van petraaa en fan van tokia hotel ofwah?
Erg hequote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent de dochter van petraaa en fan van tokia hotel ofwah?
Aaaah.quote:
Ze is nog blonT ook, ze is alle telefoonnrs uit haar mobiel kwijt en ze heeft geeeeeeeeen idee wat ze heeft gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |