Dan wacht ik nog 4 minuten.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bikkeltijd
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bikkeltijd
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.quote:
Wat kan jou dat bikkelgezeik nou verotten?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.![]()
Ik wil ook wel eens een bikkel zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat kan jou dat bikkelgezeik nou verotten?![]()
Hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, want morgen moet ik Rotterdam in om schoolspullen te gaan kopen ensow. Danmoet ik toch eigenlijk wel fris en fruitig eruit zien.![]()
Dat is best ernstig.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
sinds ik ervan af weet, heb ik serieus slaap gebrek!
Triest.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
![]()
![]()
![]()
BIKKELPOST
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh dat niet, maar het voelt wat prettiger als je er walloos uitziet ensow.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
tis niet alsof je extra moet betalen als je er moe uitziet.
Verkeerde draadjequote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.
omfg, iemand wil ontopic slowchatten.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix wordt meer en meer een Huub-imitator ....... Nu nog even leren neuken !
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof ik het expres doequote:
Al weg hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg, iemand wil ontopic slowchatten.
Blow jezelf in slaap dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
alsof ik het expres doe!
niet dus.
ik ben gewoon niet moe enzo
Voor de rest gaat het wel goed met je ??? Je kunt tegenwoordig ook naar de ACV hiervoor he.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef Ravii het volgende:
![]()
![]()
![]()
BIKKELPOST
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het wel goed met je ??? Je kunt tegenwoordig ook naar de ACV hiervoor he.
Mja.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar het voelt wat prettiger als je er walloos uitziet ensow.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
tis niet alsof je extra moet betalen als je er moe uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |