Nee ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
En een doos chocolade erbij dan?
Dat was toch altijd de perfecte combo die altijd werkte?

Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?quote:

Vrouwenverslinder !quote:Op maandag 23 juli 2007 04:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?
Dat werkt wel altijd.![]()

Zeg dat wel !quote:Op maandag 23 juli 2007 04:26 schreef Sebasser het volgende:
Rustig hier opeens.

de fles is meestal niet zo lekker ookquote:Op maandag 23 juli 2007 04:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zuid afrika geweest hoor.
Of een fles champagne a 500 euro geproefd.

De humor.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:28 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
de fles is meestal niet zo lekker ookookal is ie 500 eu

doe maar, hoop dat t werktquote:Op maandag 23 juli 2007 04:28 schreef Sebasser het volgende:
Een tramadol zal wel te sterk zijn voor wat hoofdpijn he?

Niet bij mij!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, een wandeling op het strand met zonsondergang, terwijl we bivakkeren ergens in zuid afrika/anderepleknaarkeuze in een 5 sterren hotel terwijl we zuipen van de champage a 500 euro de fles?
Dat werkt wel altijd.![]()

True...quote:Op maandag 23 juli 2007 04:30 schreef Sebasser het volgende:
Meisjes met zelfrespect for the win.

tja dan houd het op bij de meisjes met zelfrespect.quote:

Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:33 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
tja dan houd het op bij de meisjes met zelfrespect.
Dan moet je ze meenemen naar Afrika en op het strand lopen met zonsondergang, en lekker in de grootste suite van een duur hotel 500 Euro champagne gaan drinken

hebbik ook wel trek in... wel die van de kruidvat die hebbe lekker lange nasmaak...quote:

katwijk aan zee, noordwijk aan zee, je heb zoveel "aan zee" plaatsenquote:Op maandag 23 juli 2007 04:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?

Meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken in een steegje of WC.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken als je ze meeneemt naar harderwijk aan zee, of hoe heet die plek?

Met brad pitt heb je genoeg aan katwijk aan zee zeker, met Charlie chaplin wil je zeker wel naar Zuid afrika?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:35 schreef TherAngelina het volgende:
Het hangt er natuurlijk wel van wíe het is.

Nja, idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Meisjes zonder zelfrespect willen ook wel neuken in een steegje of WC.

Brad Pitt is niet zozeer mijn type meestalquote:Op maandag 23 juli 2007 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met brad pitt heb je genoeg aan katwijk aan zee zeker, met Charlie chaplin wil je zeker wel naar Zuid afrika?
ofwah?

quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef Sebasser het volgende:
Dronken midden op straat neuken for the win.

wie wel dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Brad Pitt is niet zozeer mijn type meestal.

Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:38 schreef TherAngelina het volgende:
Maar ik vind dus dat als meisjes zelfrespect moeten hebben, jongens dat ook moeten hebben. Je gaat toch niet elk wijf neuken?

Met carnaval midden op straat gepijpt worden door een 32 jarige Australiaanse terwijl je zelf 17 bent for the win !!!quote:

Ik zei ook niet dat jij dat zeiquote:Op maandag 23 juli 2007 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik ken iemand die alles neukt wat los en vast zit.
Hij schijnt zelfs eens zijn hond gevingert te hebben.
Dat is best ernstig.
Mja.dan ben je behoorlijk zielig, en nu ik er over nadenk, heeft het er niet veel mee te maken.
alhoewel.
mja.
Mannen zijn stoer als ze veel meisjes neuken, vrouwen zijn dan hoeren. je kent het verhaaltje wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |