Fipoquote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Niet het land that is... wel hun neutraliteit![]()
[afbeelding]
En verder![]()
Latersquote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de stad in laterszzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik ook!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de stad in laterszzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Neuh ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je bent wel geil wou je zeggen?
stuur is een PM naar : JeRa met als odnerwerp : "stats help" (zonder qoutes) en dan als text maakt niet uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef Veulen het volgende:
Waar halen jullie post overzichten van jezelf per uur vandaan?
Wijsneus.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zwitserland?
Doe anders : [img = 580] IMG URL [/img]
ik zei het omdat ik hem niet ziequote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijsneus.![]()
Bij dit soort foto's moet je niet verkleinen. Helaas voor de doodenkele modemklant dan maar.
Wie dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst trouwens iemand van dit subforum ontmoet, mijn allereerste fokster die ik levend heb gezien.
Maar goed, dat soort dingen pimp ik niet zo mee.
Hebben jullie een tosti gedeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst trouwens iemand van dit subforum ontmoet, mijn allereerste fokster die ik levend heb gezien.
Maar goed, dat soort dingen pimp ik niet zo mee.
Ja, althans, ze had anderhalve tosti op, en toen zag ik de laatste helft zeg maar uhhhhh nutteloos liggen, en aangezien ik van lekker eten houd heb ik beleefd gevraagd of ik dat ook mocht.quote:
Bleef ze wel van de garnering af?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, althans, ze had anderhalve tosti op, en toen zag ik de laatste helft zeg maar uhhhhh nutteloos liggen, en aangezien ik van lekker eten houd heb ik beleefd gevraagd of ik dat ook mocht.
En het mocht.![]()
![]()
(ik eet ze vaak wel op)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Garnering, dat is zeker die blaadjes sla enzo, die je niet mag opeten.
Zij wel idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |