Fipoquote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Niet het land that is... wel hun neutraliteit![]()
[afbeelding]
En verder![]()
Latersquote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de stad in laterszzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik ook!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de stad in laterszzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Neuh ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je bent wel geil wou je zeggen?
stuur is een PM naar : JeRa met als odnerwerp : "stats help" (zonder qoutes) en dan als text maakt niet uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef Veulen het volgende:
Waar halen jullie post overzichten van jezelf per uur vandaan?
Wijsneus.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zwitserland?
Doe anders : [img = 580] IMG URL [/img]
ik zei het omdat ik hem niet ziequote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijsneus.![]()
Bij dit soort foto's moet je niet verkleinen. Helaas voor de doodenkele modemklant dan maar.
Wie dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst trouwens iemand van dit subforum ontmoet, mijn allereerste fokster die ik levend heb gezien.
Maar goed, dat soort dingen pimp ik niet zo mee.
Hebben jullie een tosti gedeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst trouwens iemand van dit subforum ontmoet, mijn allereerste fokster die ik levend heb gezien.
Ja, althans, ze had anderhalve tosti op, en toen zag ik de laatste helft zeg maar uhhhhh nutteloos liggen, en aangezien ik van lekker eten houd heb ik beleefd gevraagd of ik dat ook mocht.quote:
Bleef ze wel van de garnering af?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, althans, ze had anderhalve tosti op, en toen zag ik de laatste helft zeg maar uhhhhh nutteloos liggen, en aangezien ik van lekker eten houd heb ik beleefd gevraagd of ik dat ook mocht.
En het mocht.![]()
![]()
(ik eet ze vaak wel op)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Garnering, dat is zeker die blaadjes sla enzo, die je niet mag opeten.
Zij wel idd.
Ik heb dit weekend ook een fokker en een (ex)-fokster ontmoet.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wist het ook niet.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend ook een fokker en een (ex)-fokster ontmoet.
Ook in Amsterdam. Near collision!
Grappig:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:08 schreef Ravii het volgende:
stuur is een PM naar : JeRa met als odnerwerp : "stats help" (zonder qoutes) en dan als text maakt niet uit.
Ik bungel onderaan, maar ik ben er!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:29 schreef Ravii het volgende:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Ravii ook in postte
Positie, aantal topics, user
29. 042 mootie
Moet dat dan ? Wordt hij dan boozzz ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Peter6000 ook in postte
knip -
Is Danny eigenlijk al op de hoogte van deze massale database-check.![]()
Ik denk dat het niet echt uitmaakt hoor, aangezien het gespreid gebeurt. Het is gewoon een search, zoals er zovelen plaatsvinden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet dat dan ? Wordt hij dan boozzz ofzo![]()
Hoe werkt dat eigenlijk? Worden dat soort gegevens altijd al opgeslagen en is het daarom zo makkelijk terug te vinden of word dat ter plekke verzamelt?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat het niet echt uitmaakt hoor, aangezien het gespreid gebeurt. Het is gewoon een search, zoals er zovelen plaatsvinden.
Alle posts van iedereen staan in een database.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Worden dat soort gegevens altijd al opgeslagen en is het daarom zo makkelijk terug te vinden of word dat ter plekke verzamelt?
Ah okee.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
Alle posts van iedereen staan in een database.
Dmv een gerichte zoekaktie kun je dergelijke gegevens verzamelen.
Het verschilt in wezen niet van een zoekaktie die jij zelf kunt doen op de zoekpagina, of als je bijvoorbeeld op iemands username klikt; het principe is hetzelfde.
Halloquote:Op maandag 23 juli 2007 17:56 schreef TherAngelina het volgende:
Und hallóóóóóóó.
Sup wat Ian?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
'sup?
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wet now subs?
Ja, of andersom... Dan stalkt ze jou.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef PC eend het volgende:
Begrijp ik uit de lijstjes nou goed dat ik de nr.1 stalker van engel ben?
Wiequote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
En die catfight loopt met zijn staart tussen zijn benen![]()
Omdat ik wil weten of je het versieren waard bent.quote:
Ik wil geen fotos van mijn eigen hoofd op fok.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of je het versieren waard bent.![]()
Nou doe dan maar een geboorte datum, hobbiesquote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik wil geen fotos van mijn eigen hoofd op fok.![]()
Vanwaar dit kruisverhoor?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou doe dan maar een geboorte datum, hobbies![]()
Ja jij staat nummer één en Ian tweequote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef PC eend het volgende:
Begrijp ik uit de lijstjes nou goed dat ik de nr.1 stalker van engel ben?
quote:
Dat zeg ik... Kijken of je het versieren waard bent. Of dat ik je beter kan doorsturen naar een ander.quote:
Het best bewaarde geheim van de SCquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]Zo zeg, die heeft lang plezier van z'n kutkloon gehad.
![]()
AHAHHAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Sebas heeft hem vannacht verradenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:Zo zeg, die heeft lang plezier van z'n kutkloon gehad.
![]()
Je moest eensch wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]Zo zeg, die heeft lang plezier van z'n kutkloon gehad.
![]()
Euh, ik heb Neo_Skorrem ongeveer áángekondigd als zijnde mijn kloon account voor 49quote:
Snel weer terug AUB, ik wil je zo snel mogenlijk weer kunnen stalkenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja jij staat nummer één en Ian twee.
Maar goed, ik moet douchen en kijken of ik doekoe heb je weet.
Daar ging ik ook vanuit... al vanaf het moment dat wij die "date" haddenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je moest eensch weten![]()
En ik maar denken dat iedereen het allang wist![]()
Vandaar dat ik het niet gehaald heb, het is "ware liefde"quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Snel weer terug AUB, ik wil je zo snel mogenlijk weer kunnen stalken![]()
Jij houdt niet zo van katten he?quote:
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging ik ook vanuit... al vanaf het moment dat wij die "date" hadden
Je hebt het me zelf ooit nog is ge'pm'd mare pubertje had het anders mooi niet door.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Euh, ik heb Neo_Skorrem ongeveer áángekondigd als zijnde mijn kloon account voor 49![]()
Ravii?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het me zelf ooit nog is ge'pm'd mare pubertje had het anders mooi niet door.
Had je hem dan niet gekocht?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet gehaald heb, het is "ware liefde"![]()
Oh wacht, mijn Ian_Nick postcount, wat doe ik!?
Mwha... als ze van huis zijn welquote:
Wie noemt mij stationsrestauratiedate hier schurfterig?!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was die schurfterige Neo_Skorrem weer zeker![]()
Hijzelf?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie noemt mij stationsrestauratiedate hier schurfterig?!![]()
quote:
Bron; goechel text van suggaaaababesquote:hoelang is jullie kat wel eens van huis?
Is hij gerust wel eens 3 dagen weg, of begin je al een zoektocht wanneer je kat na ,2 uurtjes van huis is?
Onze kat is nooit langer dan een uurtje buiten, hij is nogal bangig, en zodra hij de kans krijgt om weer naar binnen te gaan zal hij dit ook zeker doen.
Helaas is ze nu al een dag en een nacht weg, wat dus niks voor haar is, ben dus nu wel ongerust, en heb de buurt al afgezocht, maar ze is spoorloos.
Doe maar, zitten goeie tussen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Permissie van Gert alle PM's te posten die ik heb gekregen aangaande: "Ben jij nou Ian of niet!?" op Neo_Skorrem?
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Permissie van Gert alle PM's te posten die ik heb gekregen aangaande: "Ben jij nou Ian of niet!?" op Neo_Skorrem?
Het gore lef!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga jij nou ff doen alsof het jouw kloon is?!![]()
Privacy van de verzender... zo lang die niets onbetamelijks heeft gestuurd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
Enw aarom zou je geen pms mogen posten?
wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Privacy van de verzender... zo lang die niets onbetamelijks heeft gestuurd.
Wat heeft het dan voor zin?? Dan kan hij er wel 69 verzinnen...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat een onzin.
als je dan gewoon den namen weghaalt.
Ban!quote:
quote:
quote:
Waf!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt een hondje met tyfus hoor.
En hondjes hebben een bek![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
en dan een verdubbeling wegens doorposten met een kloon![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een ban oplopen door tegen je eigen kloon te schelden... en dan een verdubbeling wegens doorposten met een kloon![]()
![]()
Leer quotenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Wat ?
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..quote:
Tekst was wegquote:
Nee duh... ik zal toch gvd zelf wel weten wie mijn kloon is?!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..
Maar zelfs ik..
En Gert.
En Cablegunmaster
en Raviiiiii ennenneee en iedereen.
omg, dat zou een paniek veroorzaken zeg.
als iedereen eigelijk Ian_nick bleek te zijn.
Whehe, lekker rellen tegen jezelf![]()
NEEE IK BEN JOUW KLOON NIET
JAMAAR WELWAART!!!
NEENIETWWAART!
JAWEL
NEE!
ARGH
STERF!
NEE!
fipo
HOAHAHA NIETWAAR IK HAD DE FIPO AL!!!
ohkutje
HAHANEEIAN
omg.
ik moet even een sigaretje ofzo
O ja zie ik nu pasquote:
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
Ach al dat gezeik altijd met klonen.
De vrouwtjes klonen zijn klonen van Yvonne, en de mannetjes van Danny.
algemeen bekend.
Hmmz... met TA??quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar even douchen en dan wat doekoe uitgeven![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar even douchen en dan wat doekoe uitgeven![]()
Het is een beetje uit de buurt, maar dan heb je ook wel watquote:
Ik ga er nu doorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
VUIL SMERIG TYFUSK*NKERSCHIJTWEER!
BEN HET HELEMAAL ZAT!
Veertjes goed ingevet?quote:
Yup, een enorme onthulling voor iedereen die de vorige 3 keer niet op had zitten letten.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Mike1964 het volgende:
Eindelijk een kloontje van Ian ontmaskerd?
Nou de rest nog...
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een enorme onthulling voor iedereen die de vorige 3 keer niet op had zitten letten.
Ijsje?
Welke rest?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je de rest onthullen en iedereen hier in totale verbijstering achterlaten?
Maikuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee serieus, welke rest volgens jou?![]()
En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??quote:
Zekers jewaidsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??![]()
Maak je nog steeds van die hendig sjieke slips met je Puch???![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet gehaald heb, het is "ware liefde"![]()
Oh wacht, mijn Ian_Nick postcount, wat doe ik!?
Ik dácht ook eerst dat jij een kloon van Ian was!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..
Maar zelfs ik..
En Gert.
En Cablegunmaster
en Raviiiiii ennenneee en iedereen.
omg, dat zou een paniek veroorzaken zeg.
als iedereen eigelijk Ian_nick bleek te zijn.
Whehe, lekker rellen tegen jezelf[afbeelding]
NEEE IK BEN JOUW KLOON NIET
JAMAAR WELWAART!!!
NEENIETWWAART!
JAWEL
NEE!
ARGH
STERF!
NEE!
fipo
HOAHAHA NIETWAAR IK HAD DE FIPO AL!!!
ohkutje
HAHANEEIAN
omg.
ik moet even een sigaretje ofzo
parapluuu. muts..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, huppa, de regen in!
Maar maakt niet uit want ik had toch net gedouched!
godsamme!quote:
maak je eigen topique.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
godsamme!wat doe jij in mijn monoloog
![]()
ik was aardig op wegquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
maak je eigen topique.
die word vast goud waard![]()
Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.quote:
Adieu dan maarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.
Of een ganstahcappuchon je weet!
Hoiiiiii![]()
!
Ik ga nu dus echt. Damn.
tegenwoordig zwaai ik niet meer naar iedereen... krijg er verdomme een lamme hand vanquote:
heb jij een pijp?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
Mooi! Heel mooi! Fiets door die regen, ben helemaal in een romantische bui om de regen en de lichtjes op de straat, blij dat ik sigaretten in ga slaan. Kom binnen en de jongen zegt lachend: "Hé verzopen katje", duw m'n pas erdoor en ja hoor, gééén saldo. WTF, WTF, WTF?!Nu ben ik dus pissig. Hoe de fuck ga ik nu aan sigaretten komen?
met al dat water heb je zo een waterpijpquote:
Regende het maar sigaretten!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met al dat water heb je zo een waterpijp![]()
oi Polo!quote:
wrom?quote:
er gebeuren enge dingen hier als ik slaap... alles staat 's ochtends anders in mijn kamerquote:
Thera!quote:
misschien moet je wat minder enge films kijken? of geen Harry Potter lezen??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er gebeuren enge dingen hier als ik slaap... alles staat 's ochtends anders in mijn kamer![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je wat minder enge films kijken? of geen Harry Potter lezen??
ja ik weet het anders ook niet? of minder zwaar tafelen voordat je gaat slapen. Dan slaap je ook rustiger, en voel je niet meer de drang je kamer te verbouwen..quote:
ik heb twee linker handen en twee rechter voetenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik weet het anders ook niet? of minder zwaar tafelen voordat je gaat slapen. Dan slaap je ook rustiger, en voel je niet meer de drang je kamer te verbouwen..![]()
Neinquote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thera!![]()
heppie al peukjes? ander zit er niks anders op: bukshag![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein.
Ik zit al aan de bukshag ja! Alleen jammer dat ik mijn peuken altijd zo goed oprook. Ik heb nu één peukje kunnen draaien
.
waarom doe je m dan niet op?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
wat een wazige shit... ik zie dus echt niets zonder bril![]()
Ja is goed, want ik lijk wel catweazle nu.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet, zullen we even tangen...... ik zie er echt niet uit![]()
Dag Buufquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga weer even verder lezen...
hopelijk gaat het toch iets minder regenen. 't is niet echt vakantieweer zo..![]()
![]()
Tis hopeloosquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga weer even verder lezen...
hopelijk gaat het toch iets minder regenen. 't is niet echt vakantieweer zo..![]()
![]()
Ik niet, ik word hier helemaal gestoord van; het is eind juli en ik zit met dikke sokken en een fleece trui aan, ik heb nog net de verwarming niet aanquote:
Met lekkere mannenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, ik word hier helemaal gestoord van; het is eind juli en ik zit met dikke sokken en een fleece trui aan, ik heb nog net de verwarming niet aan![]()
Ik wil een zinderende hete zomer![]()
![]()
![]()
![]()
Met tostieeeeeeeesquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, ik word hier helemaal gestoord van; het is eind juli en ik zit met dikke sokken en een fleece trui aan, ik heb nog net de verwarming niet aan![]()
Ik wil een zinderende hete zomer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, althans, ze had anderhalve tosti op, en toen zag ik de laatste helft zeg maar uhhhhh nutteloos liggen, en aangezien ik van lekker eten houd heb ik beleefd gevraagd of ik dat ook mocht.
En het mocht.![]()
![]()
Regen, bedje, muziekjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... mooi weer, lekkere vent.... perfecte combinatie toch?!
Palma Eric en Sil waren er!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom net uit Tilburg. Geen Palma of Eric gezien. Een hele leuke jongen in de trein terug ontmoet..*zwijmel* hij is zo lekker, stoer hmm nou ik heb zijn telefoon nummer. Verder was tilburg nat nat en nog eens nat. Heerlijk al die verzopen nichten bij wie de trendy kapseltjes in elkaar waren gezakt. Ik was goed voorbereid wat had een paraplu, maar ik vond dat er verder echt niks tussenliep...zucht.
Ik ben blij, mag ik nu me tong in je mond stekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
Niet allemaal tegelijk praten he.
picsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben blij, mag ik nu me tong in je mond steken![]()
![]()
Tuurlijk kom maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Maar waarom ben je eigenlijk blij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Ik had Sil wel willen zien. Maar die kermis is echt megamegamegagroot. Was wel gezellig alleen het weer was klote. Jij nog wezen surfen van het weekend?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik had Sil wel willen zien. Maar die kermis is echt megamegamegagroot. Was wel gezellig alleen het weer was klote. Jij nog wezen surfen van het weekend?
Welterusten Leandraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Mensen..... ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Truste![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Mensen..... ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Truste![]()
![]()
vaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou streams inmiddels trouwens?
Nop idd geen gepimpquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
't Is hier maar rustig. Niets geen gepimp
.
Ja Vista bevalt mij ook zeker! Ik hoorde er niet zulke goede verhalen over maar ik vind het phatte shizzlequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
vaag.
HiDiHo snapte er ook geen fuck van.
hij vond me nieuwe computer wel heel erg geyl.
en als ik die heb ( ergens deze vakantie) ga ik het opnieuw proberen. deze windows XP is zoiezo anders dan alle andere Windows. altijd met mappen enzo..
dus ik wacht gewoon ff totdat ik vista heb!
maar Liefjee ( mag ik je zo noemen!?) heb al hyves
?
Dat is dan alweer te laatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nop idd geen gepimp!
maar ik had mezelf voorgenomen vandaag normaal te gaan slapen ( 12 uur ofso)
maar voor ik het wist was het al weer 1 uur.
![]()
Wow dan moet je echt gaan slapen joh gek!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet morgen zeven uur van m'n nest af. Toch niet normaal?!
Niet normaal dat je dan nu nog wakker bent. Of ga je helemaal niet slapen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet morgen zeven uur van m'n nest af. Toch niet normaal?!
Ach jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wow dan moet je echt gaan slapen joh gek!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik ga er zo wel in denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet normaal dat je dan nu nog wakker bent. Of ga je helemaal niet slapen?
Jaa! ik hoorde er ook slechte dingen over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja Vista bevalt mij ook zeker! Ik hoorde er niet zulke goede verhalen over maar ik vind het phatte shizzle![]()
.
En nee. Ik heb nog steeds geen Hyves. Ik betwijfel ook heel erg of die er gaat komen hoor! Dat zou best wel een beetje schijnheilig zijn van mijn kant. Maar! Als ik me een keer verveel maak ik er wel één aan en dan hoor je het meteen
.
Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Wowwww, wat een verhaal, die van mij word denk ik wel iets korterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jaa! ik hoorde er ook slechte dingen over.
maar nadat ik bij een vriend van mij heb gepimpd met vista vond ik het ook best
ik ging zo stoer doen, wedden dat dit programma ( programma dat was gemaakt in de windows 95 tijd en dat alleen met patches werkte op XP) niet werkte op vista.
ik zo instaleren.
werkte hettoen was ik overtuigd, ( en pissig)
maargoed![]()
Ehm, na me gebikkel van gisteravond om half 2 me bed uit.
En toen was het haasten.
want ik had verwacht een heel hoop bijlees werk
uiteindlijk minder dan 2 pagina's.
dus ik ff gezegt dat ik er weer was.
en toen ontbijten douchen
en me haar was van prikkeldraad.
en dan moet ik van me zus altijd die creme zooi erin douwen
ik gedaan, en het werkte.
toen had ik weer heel lief haar
Ehm, aangekleed.
2 broodjes naar binnen getyft.
en toen werken!
was best veel te doen.
maar die gast (me 'baas') die zei, je hebt nog 3 kwartier voor anderhalve stapels met kratten enzo,
ik zo.. aah makkie
stond ze horloge stil en klopte er geen fuck van! had ik nog maar 20 min!
dus ik pissig, hij pissig, en de gene die na mij kwam ook pissig. omdat er nog veel te doen was.
En toen weer thuis, lekker roti gegeten ( zelf gemaakt jeweetsch) en toen ging ik weer HOOI zeggen.
en toen kwamen de reacties als Gras en ..Stro!
bla bla bla, daarna CSS gespeeld met een vriend van mij, in de overall rankings met 200 plaatsen gezakt
maar heb het nog niet zo lang
En toen.. ben ik maar voor AT toerist gaan spelen, en het bevalt me wel
NU JIJ
Oeps heb jij een probleempje morgen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wowwww, wat een verhaal, die van mij word denk ik wel iets korter. We zullen zien...
Ik stond op om elf uur, moest de hond van iemand uitlaten en op huis 'passen' (planten water geven en zo). Daar ook meteen even een boterham met pindakaas gegeten en een paar DVD's meegenomen. Toen was ik rond half één weer thuis, ging ik een paar kijken. Toen ook m'n laatste sigaret opgerookt ergens
.
Vervolgens even mijn beddengoed in de was want er lag allemaal drinken op en zo. Nu heb ik een vet fris bed!!Ook meteen even wat kleding in de was gedaan en zo. Tussendoor en erna wat online.
Toen boerenkool maken en opvreten. Beetje zeichnen maar dat lukte niet goed want ik had een bepaald voorbeeld nodig die nog op de computer staat. Toen maar iets anders tekenen en overschilderen maar dat was best wel debiel geworden.
Beetje teevee kijken, sigaretten willen halen, dus door de regen. Enige fietser. Hele fietspad voor mezelf en zo. Diepe plassen
. Blij
. Toen geen saldo. Pissig
. Bukshag!
En nu nog één slaapsigaret. Die ik nú wil oproken maar ja. Anders doe ik nu de helft of zo.
OH WTF. Ik heb dus geen saldo. Hoe kom ik dan morgen in Groningen? Ja of het moet er morgen wel opstaan maar zo vroeg storten ze niet geloof ik.
Hehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Daar ook meteen even een boterham met pindakaas gegeten en een paar DVD's meegenomen
Nu heb ik een vet fris bed!!![]()
Beetje teevee
Enige fietser. Hele fietspad voor mezelf en zo. Diepe plassen
. Blij
OH WTF. Ik heb dus geen saldo. Hoe kom ik dan morgen in Groningen? Ja of het moet er morgen wel opstaan maar zo vroeg storten ze niet geloof ik.
Haha eronder jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:05 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Oeps heb jij een probleempje morgen?
Children of men vond ik een hele goede film, interessant verhaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hehe, brood? in dat huis? zonder schimmel
?
En En.. Welke DVD's?
Gister zou ik Children of Men kijken oid. maar ik was te druk bezig met die bikkelpost
Maar iinderddaad!, is leuk eh:D, als je toch al zeiknat bent, en dan gewoon door plassen enzo rijden?
En en en! Hoezo moet je naar groningen?
en hoe zonder geld?
das wel ..ehh. om het symphatiek te zeggen;; : PECH![]()
x
Wel leuke actie, maar als je geen geld heb om met de trein er heen te gaan ??? hoe ga je dat fixen danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha eronder ja.
Euh ja, nou ja, weet niet... ik zou naar iemand toe gaan in Groningen voordat diegene naar school moest, even snel, spontane actie en zo, en dan zelf nog even naar de stad gaan omdat die kleren veel toffer zijn dan hier (niet dat ik daar geld voor heb). Maar anders moet diegene gewoon vrijnemen of zo
. Heeft toch maar school tot twee uur.
ik ga zometeen ff naar benedenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Children of men vond ik een hele goede film, interessant verhaal![]()
Hahaha ja zolang is 'ie nog niet weg. Volgens mij was het nog wel goed alleen droogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hehe, brood? in dat huis? zonder schimmel
?
En En.. Welke DVD's?
Gister zou ik Children of Men kijken oid. maar ik was te druk bezig met die bikkelpost
Maar iinderddaad!, is leuk eh:D, als je toch al zeiknat bent, en dan gewoon door plassen enzo rijden?
En en en! Hoezo moet je naar groningen?
en hoe zonder geld?
das wel ..ehh. om het symphatiek te zeggen;; : PECH![]()
x
Hopen dat het er morgen op staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wel leuke actie, maar als je geen geld heb om met de trein er heen te gaan ??? hoe ga je dat fixen dan![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
The Notebook![]()
geweldige film!
Ahh!
Wie zou dat geld moeten storten dan?
ik ga ook iets halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja.
Mja, ik deed vrijwilligerswerk dus ik kreeg gewoon uitkering, dit zou ongeveer m'n laatste moeten zijn omdat ik over twee weken 'echt' werk ga doen, of nou ja dan zou ik 'em misschien nog één keer krijgen, maar het lijkt me niet dat ze die nú al stopgezet hebben, want dat zou dan heel dom zijn. Ik kan echt niet wáchten tot ik gewoon en veel geld heb en op tijd
.
Over twee weken dussss.
Ik ga ook even iets te halen denk ik. Heb alleen niets meer in huis geloof ik
.
Ik heb ook zin in een film kijken maar kheb niet echt goeie films in huis. ben meer een huurderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
The Notebook![]()
geweldige film!
Ahh!
Wie zou dat geld moeten storten dan?
en de Videotehek is niet meer openquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:29 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een film kijken maar kheb niet echt goeie films in huis. ben meer een huurder
rare clips, wat we vandaag gedaan hebben, dat we honger hebbeb, en kekke filmsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, waar hebben we het over?
Kekke films?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
rare clips, wat we vandaag gedaan hebben, dat we honger hebbeb, en kekke films![]()
euhm,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kekke films?
Wat zijn volgens jou kekke films?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:02 schreef TherAngelina het volgende:
WTF, je FoBo! WTF, waarom heb ik dit nog niet gezien.
Ja, zo'n mooi gedichtje, dat je mij daar niets over verteld hebt! Wie heeft dat geschreven dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |