Palma Eric en Sil waren er!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom net uit Tilburg. Geen Palma of Eric gezien. Een hele leuke jongen in de trein terug ontmoet..*zwijmel* hij is zo lekker, stoer hmm nou ik heb zijn telefoon nummer. Verder was tilburg nat nat en nog eens nat. Heerlijk al die verzopen nichten bij wie de trendy kapseltjes in elkaar waren gezakt. Ik was goed voorbereid wat had een paraplu, maar ik vond dat er verder echt niks tussenliep...zucht.
Ik ben blij, mag ik nu me tong in je mond stekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
Niet allemaal tegelijk praten he.
picsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben blij, mag ik nu me tong in je mond steken![]()
![]()
Tuurlijk kom maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Maar waarom ben je eigenlijk blij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Ik had Sil wel willen zien. Maar die kermis is echt megamegamegagroot. Was wel gezellig alleen het weer was klote. Jij nog wezen surfen van het weekend?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik had Sil wel willen zien. Maar die kermis is echt megamegamegagroot. Was wel gezellig alleen het weer was klote. Jij nog wezen surfen van het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |