quote:
Yep... toen hij nog heel erg kutnewbie was....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Had jij niet ooit een date met Leandra op het station ?![]()
hoi leanneman!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ik heb de SC's deze keer niet teruggelezen maar behalve dat die kutnewbiepuber een grote bek had tegen NS is er niet veel gebeurd begrijp ik??
Foeiquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ik heb de SC's deze keer niet teruggelezen maar behalve dat die kutnewbiepuber een grote bek had tegen NS is er niet veel gebeurd begrijp ik??
3 sc' vol gepropt en niks gebeurt noemt ze datquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Dan even heel serieus nog even.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen:
Serieus: bedankt voor je reactie. Dat waardeer ik heel erg. Ik vind je eerlijk in je reactiedat meen ik oprecht. Ik heb niet de bedoeling gehad om je af te kraken of voorschut te zetten. Juist niet. Gelukkig heb jij dat begrepen. Ik had het via PM kunnen doen, maar waarom ? Ik heb gepost wat ik op dat moment voelde en je niet uitgescholden. Via PM voelt voor mij juist niet eerlijk, maar dat is hoe ik er over denk. Ik vind je de moeite waard om aandacht aan te besteden. Dat steeds negeren had ik moeite mee, vandaar.
Dank dat je mijn post zo hebt beantwoord. Veel dingen die je schrijft snap ik en je hebt ook in een aantal zaken gelijk vind ik.
Een gemeende kus![]()
Ik ging er vanuit dat het volgepropt was met bagger.... niet lezenswaardig dus.... nou kan ik normaal de moeite wel eens nemen om de bagger wel te lezen, maar omdat ik vanmorgen nogal druk geweest ben had ik daar nu geen zin inquote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
3 sc' vol gepropt en niks gebeurt noemt ze dat![]()
Een veulengeit? Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
Hoi veulengeit!
Veel geschreeuw weinig wol.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Ik ging er vanuit dat het volgepropt was met bagger.... niet lezenswaardig dus.... nou kan ik normaal de moeite wel eens nemen om de bagger wel te lezen, maar omdat ik vanmorgen nogal druk geweest ben had ik daar nu geen zin in
Maar ik heb begrepen dat ik een relletje gemist had dus dat heb ik inmiddels ook al nagelezen.
Negeer je me ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Mogge Veulen, Moots en Leandra stelletje baggeraars![]()
![]()
Nop.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all...![]()
Ojee!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik heb begrepen dat ik een relletje gemist had dus dat heb ik inmiddels ook al nagelezen.
Nix "Ojee"quote:
* juigt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |