Op basis van wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik schat Ajax hoger in dan Celtic.
Mss ook meteen het moment om door te breken voor die jongen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Precies, maar zoals ten cate al zei Vertonghen
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.quote:
In het voetbal en niet door z'n enkelquote:Op maandag 23 juli 2007 15:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mss ook meteen het moment om door te breken voor die jongen.
Was hij ook niet geblesseerd tijdens een oefenpot laatst?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Precies, maar zoals ten cate al zei Vertonghen
Celtic heeft afgelopen seizoen CL voetbal gespeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.
Hij kan al weer redelijk meetrainen, hij gaat volgens mij ook mee naar Schotland.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was hij ook niet geblesseerd tijdens een oefenpot laatst?
Champions League moet koste wat kost gehaald worden, en met Engelaar kan je Davids wel alvast opvangen na dit seizoen. Maarja, je hebt dan inderdaad een luxe positie en een dure speler op de bank. Maar nogmaals, voor meer dan 3,5/4 miljoen hoeft ie van mij echt niet te komen. Het is niet zo dat we omdat we veel geld hebben het nu ook maar meteen uit moeten geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
En waar moet Engelaar spelen als Davids weer fit is? Daar zit je dan met je 5 miljoen op de bank. Ik ben ervoor om geen vervanger te halen
Dat is dan weer wel een meevaller!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kan al weer redelijk meetrainen, hij gaat volgens mij ook mee naar Schotland.
Maar dat zijn wel eerlijke vergelijkingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was inderdaad niet slecht maar Benfica en Kopenhagen zijn geen geweldige ploegen Ajax zou in die groep ook wel door komen met die team en ook het team van vorig seizoen. De uitschakeling tegen Kopenhagen was ook een debacle maar denk niet dat het iets te maken had met de kwaliteit van de Aajx selectie.
Dat wel. alleen is Celtic aantrekkelijker vanwege de salarissen...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis van selectie en competitie. Alhoewel ik Nakamura na dit seizoen graag op sneijder zijn positie zou willen zien.
Het werd 3-1 in Kopenhagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Chivu het volgende:
Ook Celtic werd trouwens gewoon met 3-0 te kijk gezet in Kopenhagen hoor. Ik denk ook dat Ajax iets sterker is dan Celtic, maar heel veel zal het niet schelen. Bovendien lag Davids niet lekker bij de Spurs (ook geen ploeg die geweldig veel beter is dan Ajax) en zat 'ie op de tribune. Het verhaal is bekend hoe belangrijk Davids voor Ajax was. Geen messias, maar wel een flinke adrenaline-injectie.
En Celtic is inderdaad aantrekkelijker qua salaris, Gravesen verdiend zo'n 3,5 miljoen euro daar.
Er zit niet heel veel tussen, maar volgens mij zijn de Spurs kwalitatief (en zeker in de breedte) een stukje sterker dan Ajax op dit moment. Ook een heel stuk kapitaalkrachtiger, dus het is niet zo vreemd. Bij hun moet Mido weg, terwijl Mido bij ons direct basisklant zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:10 schreef BonJovi het volgende:
Lol Spurs is echt niet beter dan Ajax hoor
Dat zegt alles...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Kapitaalkrachtig zegt niks hoor
idd. het is iig heel erg belangrijkquote:
Daarom is het maar goed dat kapitaalkrachtige clubs als Chelsea, Manchester United, Barcelona en Real Madrid al jaren niets presteren!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Kapitaalkrachtig zegt niks hoor, wil je zeggen dat West ham United beter is dan Ajax? En over Mido zegt het niks, denk dat we Spurs wel kunnen pakken.
Vervanger alvast halen kan geen kwaad. Davids stopt toch nat dit jaar (waarschijnlijk).quote:Op maandag 23 juli 2007 16:18 schreef Chivu het volgende:
Ik zou het zo 1-2-3 niet weten, dus zou ik er maar voor kiezen om puur op kwaliteit te kopen waar het nu nodig is en te wachten tot Davids in november weer terug is. Met Stam en Sneijder heb je namelijk je leiderstypes die hoog in de pikorde staan, en met Emanuelson en Vertonghen heb je spelers die op de positie van Davids voldoende uit de voeten zouden moeten kunnen. Zo voorkom je ook paniekaankopen, wat elke speler m.u.v. Gravesen zou zijn.
Emanuelson en Vertonghen hebben genoeg kwaliteiten om Davids te kunnen vervangen. Vooral die laatste kan erg fel zijn. Dan zie ik liever dat er meer geld en aandacht gaat naar een talentvolle opvolger voor Sneijder. De voetbalkwaliteiten van Stam en Davids kunnen intern opgelost worden met eigen talent.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vervanger alvast halen kan geen kwaad. Davids stopt toch nat dit jaar (waarschijnlijk).
Weet je wat we wel hebben?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Die Urzaiz van jullie, hè, die is zo fit als een hoentje!
*Mompelt iets over een 11e spuit...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Die Alex van jullie, he, die is er niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
En Newcastle is me toch goed zegquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat kapitaalkrachtige clubs als Chelsea, Manchester United, Barcelona en Real Madrid al jaren niets presteren!
Je hebt altijd wel een uitzondering op de regel.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Newcastle is me toch goed zeg
Kortom: Ajax kan wel concurreren met die teams ook al hebben ze minder geldEn dan doel ik op Tottenham en Celtic etc
Ik hap waar ik wil. Koekhappen was ik ook erg goed in.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Hap nou niet zo joh...
Daarom presteren zij ook zoveel meer dan Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een uitzondering op de regel.
En Ajax kan niet concurreren met Celtic en Tottenham, hoe jammer dat ook is.
Omdat Tottenham in een andere competitie zit die vele malen sterker is dan de Nederlandse.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom presteren zij ook zoveel meer dan Ajax![]()
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Newcastle is me toch goed zeg
Kortom: Ajax kan wel concurreren met die teams ook al hebben ze minder geldEn dan doel ik op Tottenham en Celtic etc
Ajax is zeker ook beter dan Zaragoza, Fiorentina, Lazio Roma en Olympique Marseillequote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom presteren zij ook zoveel meer dan Ajax![]()
mwha dan heb ik liever Arnold Scholten terugquote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Sethje het volgende:
Engelaar is duidelijk geen type davids. Einde discussie. Bel dan Bjorn vd Doelen op of ie zin heeft om te veotballen
Hij werd nogal geroemd door de pers. Onterecht, want hij leunde op El Ahmadi. Verder is Engelaar absoluut geen aanjager, dus ik snap überhaupt niet dat men hem wil aantrekken.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Door wie wordt Engelaar overschat, die man is tamelijk onbekend imho...
Jullie eigen Vertonghen is volgens mij al beter dan Febo en Orlando.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk wel dat ze een vervanger voor Davids gaan halen.
Ik vrees alleen dat ze niet bereid zijn de portomonnee heel erg te gaan trekken. Opzich logisch, aangezien Davids maar drie of vier maanden weg is. Maar daarom vrees ik dat ze bij een speler uit de tweede garde terecht gaan komen. Dikke Theo of Engelaar dus. Maar dan nog liever Engelaar dan Theo.
Zo naief ben je niet echt toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Kapitaalkrachtig zegt niks hoor.
ik denk dat je niet zoveel wedstrijden van Twente hebt gezien, maakt ook niet uit, maar dan zou je weten dat Karim op Engelaar leunt ipv andersom, Engelaar is meer een rustigere speler die de bal opvangt als El Ahmadi het weer eens verneukte...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij werd nogal geroemd door de pers. Onterecht, want hij leunde op El Ahmadi. Verder is Engelaar absoluut geen aanjager, dus ik snap überhaupt niet dat men hem wil aantrekken.
In ieder geval 10x constanterquote:Op maandag 23 juli 2007 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax is zeker ook beter dan Zaragoza, Fiorentina, Lazio Roma en Olympique Marseille.
Hopen dat het allemaal nog een beetje sfeer maakt ookquote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet je wat we wel hebben?
40.000 seizoenkaarten verkocht!
In Eindhoven ging de vlag uit bij 29.000 stuks en ook in Rotterdam stond de telefoon roodgloeiend na de vele aankopen.
Ajax is echter de enige club in Nederland die vandaag de 40.000e seizoenkaart verkocht!
Met ruim 80.000 leden heeft Ajax dus niet alleen de grootste supportersvereniging, met 40.000 seizoenkaarthouders hebben we ook de grootste achterban vaste stadionbezoekers!
Dat is hij zeker. Die jongen wordt onderschat. Heb een aantal wedstrijden van NEC RKC gezien waar hij gewoon enorm goed was. Fel, slim en een buitengewoon gevaarlijk schot in z'n benen. Zonde om die jongen als CV te gebruiken waar hij ook heel gevaarlijk rondom de 16 van de tegenstander is.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jullie eigen Vertonghen is volgens mij al beter dan Febo en Orlando.
Eenschquote:Op maandag 23 juli 2007 17:22 schreef Sethje het volgende:
Ik vind Barreto echt goed. Die trap van hem echt om van te smullen. Ik weet zeker dat hij met betere voetballers om zich heen zich beter zou profileren. In het paraguaayaans elftal weet hij ook zijn stempel te drukken. Dan moet je wel wat kunnen.
quote:Oefenwedstrijd Glasgow Rangers - Ajax live op TV
In plaats van vandaag vertrekt Ajax morgenochtend naar Schotland. Het Schotse trainingskamp wordt begonnen met een oefenwedstrijd tussen Ajax en Glasgow Rangers. Deze wedstrijd wordt dinsdagavond live uitgezonden op RTL7. De uitzending begint om 20.30 uur, de wedstrijd begint om 20.45.
Komt er weer eens een wedstrijd van Ajax op TV ga ik op vakantiequote:
vakantie is toch ook leuk waar ga je precies?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Komt er weer eens een wedstrijd van Ajax op TV ga ik op vakantie
Klikquote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
vakantie is toch ook leuk waar ga je precies?
en dan er bij zetten no one likes usquote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8TyYw1eiWUo [afbeelding]
Vandaar dat El Ahmadi een controlerende speler is en Engelaar een aanvallende middenvelder...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik denk dat je niet zoveel wedstrijden van Twente hebt gezien, maakt ook niet uit, maar dan zou je weten dat Karim op Engelaar leunt ipv andersom, Engelaar is meer een rustigere speler die de bal opvangt als El Ahmadi het weer eens verneukte...
Kom je helemaal naar voetbal om dat te zeggen alleenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:30 schreef Yestuuur het volgende:
opdat edgar davids zijn andere been ook mogen breken!
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8TyYw1eiWUo [afbeelding]
Nee dus gaan we het er ook niet over hebben in het AJAX topicquote:Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Haha dit kun je toch niet serieus noemen?
Goede edit, zo veelzeggend ookquote:
el Ahmadi is meer aanvallend ingesteld dan Engelaar, valt ook te zien aan zijn spel, engelaar staat meer stil ten opzichte van het wilde spel van el Ahmadi.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat El Ahmadi een controlerende speler is en Engelaar een aanvallende middenvelder...
"In de luwte van technici als Orlando Engelaar, Otman Bakkal en Ismaïl Aissati ontpopte de 22-jarige geboren Enschedeër zich als de nieuwe controleur op het Twentse middenveld. Met zijn overzicht en rust bracht El Ahmadi het nodige evenwicht in de vrij bewegelijke selectie van trainer Fred Rutten. Of de Tukkers echter nu al defensief kunnen bouwen op de verdedigend ingestelde middenvelder, is de vraag".quote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
el Ahmadi is meer aanvallend ingesteld dan Engelaar, valt ook te zien aan zijn spel, engelaar staat meer stil ten opzichte van het wilde spel van el Ahmadi.
Ik kan je 1 ding vertellen over El Ahmadi, en dat is dus niet dat hij rustig is en verdedigend ingesteldquote:Op maandag 23 juli 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
"In de luwte van technici als Orlando Engelaar, Otman Bakkal en Ismaïl Aissati ontpopte de 22-jarige geboren Enschedeër zich als de nieuwe controleur op het Twentse middenveld. Met zijn overzicht en rust bracht El Ahmadi het nodige evenwicht in de vrij bewegelijke selectie van trainer Fred Rutten. Of de Tukkers echter nu al defensief kunnen bouwen op de verdedigend ingestelde middenvelder, is de vraag".
Nuff saidquote:Ajax verkoopt 40.000ste seizoenkaart
(Gepost door )
BRON: SVA
Waar bij PSV de teller op 29.000 seizoenkaarten schijnt te staan en bij Feyenoord de verkoop van de seizoenkaarten pas op gang kwam toen er een nieuw legioen aankopen werd gepresenteerd, heeft Ajax zich voor wat betreft de verkoop van seizoenkaarten geen zorgen hoeven te maken. Ondanks het wat chaotische verloop van de verkoop heeft Ajax voor het komend seizoen tot nu toe 40.000 seizoenkaarten weten te verkopen, zo meldt de Supportersvereniging. "Met ruim 80.000 leden heeft Ajax dus niet alleen de grootste supportersvereniging, met 40.000 seizoenkaarthouders hebben we ook de grootste achterban vaste stadionbezoekers!", aldus de SVA.
Die quote komt uit een interview met Al Ahmadi.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan je 1 ding vertellen over El Ahmadi, en dat is dus niet dat hij rustig is en verdedigend ingesteld
je weet tochquote:Op maandag 23 juli 2007 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
stone island vriend
Hehe check die kopquote:
laatste paar wedstrijden afgelopen seizoen geven me vertrouwen over de sfeer voor de aankomende jaren!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hopen dat het allemaal nog een beetje sfeer maakt ook![]()
Tsja, ik ga liever uit van iemand die met eigen ogen El Ahmadi aan het werk heeft gezien, niet van een opmerking van een interviewer. Persoonlijk heb ik, de wedstrijden van El Ahmadi gezien te hebben, toch ook niet het idee dat het een mannetjesputter/ballenveroveraar is. Misschien een type Maduro, maar Maduro hebben we al lopen en dus hebben we niks aan El Ahmadi. Ook niets aan Engelaar overigens, dus laten we Twente verder maar maar met rust laten. We hebben Bakircioglu er al vandaan voor een appel en een ei.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die quote komt uit een interview met Al Ahmadi.
Tsja, hopen dat er een paar wedstridjes door de CL naar zaterdagavond worden verplaatstquote:Op maandag 23 juli 2007 17:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
laatste paar wedstrijden afgelopen seizoen geven me vertrouwen over de sfeer voor de aankomende jaren!
Ho, niet in het GAE-topic alstublieft.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef Chivu het volgende:
Oefenduel Go Ahead - Ajax gestaakt na 30 minuten.
GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
[Centraal] Randverschijnselen #24
Take your pick
Onzin mag ik toch hopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
ik moet die gek echt nietquote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
Hoeft niet iedereen naar die kut site. En als ze die kut mongool van een Farfan aantrekken ga ik echt heel boos zijn.quote:Kans op transfer Farfán naar Ajax wordt groter
Door: Sam
Datum: 16 Juli, 2007
Print Email
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
JSC - Eergister begonnen voor scc.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Even wat praktische vraagjes...
Ben tot 3 augustus op vakantie...
Wanneer begint kaartverkoop voor JCS en voorrondes allemaal_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |