Zie het ook ja, een oude man van 80 die gewoon wordt mishandeld door die sukkels en al die onschuldige mensen in paniek. Dit waren dus allemaal Ajax-supporters.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef Hillz het volgende:
Volgens RTV oost hebben zo'n 200 Ajax hooligans veel schade aangericht tijdens een antiekmarkt.
Verder zijn dr mensen van de terrasjes geschopt nabij de Brink.
Ja he meteen doen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar verbieden dan. Het voetbal in zijn geheel
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Flashwin het volgende:
rellen bij een oefenpartij?Dan zit er echt stront in je hoofd
Dat is wel triest inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.
Kom op, begin nou maar niet met het wijzen, want je was er vast niet bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef BonJovi het volgende:
Begon gewoon door GAE
Pas maar op die *Amsterdammers* spelen de 1e wedstrijd tegen julliequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.
Weet ik, maar ik volgde het op de radio en ze zeiden dat supporters van GAE Ajax supporters ging aanvallen toen ze gewoon voetbal keken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Kom op, begin nou maar niet met het wijzen, want je was er vast niet bij.
Ach, de laatste keer kwamen ze ons café binnenvallen maar werden ze door een kleinere groep weer weggemept. Maak me niet zo druk om die gastjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Pas maar op die *Amsterdammers* spelen de 1e wedstrijd tegen jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |