quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou laat de torrent maar komen.
H'veen zou wel eens gezellie kunnen wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Is het al druk in heerenveen en arnhem?
Over een uurtje die kant op, we zullen zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
H'veen zou wel eens gezellie kunnen worden![]()
Hoeveel engelsen zijn er eigenlijk? Zullen in arnhem wel veel belgen zijn, dat is niet zover reizen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
H'veen zou wel eens gezellie kunnen worden![]()
Is dit 'm niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou laat de torrent maar komen.
Die sletten aan de linkerkantquote:
Rotterdam, 's Gravenhagequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die sletten aan de linkerkant![]()
Waalwijk....
Nieuwegein....
Sure![]()
Hij was waarschijnlijk in de war met deze:quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Gingie ook nog vertellen dat het bord een beetje beschadigd was
Die goeie ouwe tijd of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk in de war met deze:
[afbeelding]
Paar duizend denk ik maar van wat ik gehoord heb is er nog geen enkele potentiele "tegenstander" tussen die Engelsen gespot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoeveel engelsen zijn er eigenlijk?
Toch mooi dat ze ook voor dit soort wedstrijden met zoveel man komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Paar duizend denk ik maar van wat ik gehoord heb is er nog geen enkele potentiele "tegenstander" tussen die Engelsen gespot.
Ja, hoorde ik ookquote:Van een paar NLse clubs weet ik dat ze vandaag wel een kijkje gaan nemen iig.
Ach, je kan nu in ieder geval niet raar opkijken als cambuur komtquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef MaxPower het volgende:
We houden de boel wel een beetje de boel he?![]()
Zorg dan maar dat jullie een leuke groep op de been hebben (voor H'veen begrippenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef MaxPower het volgende:
Altijd een verrassing met die gasten. 4-5x tijdens het seizoen komen ze niet, en dan opeens wel bij Jong Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |