Duh... je weet toch dat Amanda zelf een kapsalon heeft gehad?! Die kan dr eigen haar wel doenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
waarom wil Amanda geen kapper?
Doei Erica.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
nou ik hou het vandaag voor gezien want ik verwacht geen dynamische acties meer,
mensen een fijne streamavond
![]()
Deelnemers ook. Huub in ieder geval, zwaar bedreigd met de dood! Op een bepaald moment zelfs dagelijks en zeer groots.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef F04 het volgende:
Tjonge, er word wel veel personeel avn DGK bedreigd,
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbedquote:
Veel plezier Dr.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbed![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Hangen er bij jullie ook camera's? Ik zou het lekker erboven doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Je kunt de TT toch aanpassen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
gezelliequote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was het alter ego van Eric Engerd. Dennix heeft niet eens een ego.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )
ohhh, wat zeurt hij dan? Dan belt hij op om Lieke daarop aan te spreken?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
Ik heb alleen op Nowlive die boze berichten over Carlos gelezenquote:
Tuurlijk... en dat doen de streamers ook zomaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
Natas zegt dat wij als het ware de show om zeep helpen ...als er niemand meer wil komen naar dgk hahahahahaha
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een aura. Voordat ze de Kooi inging en op straat liep keek iedereen om, ze weet niet wat het is.
Hear ! Hear !quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dat doen de streamers ook zomaar![]()
Wat een arrogant kutwijf is het ook dat ze nog steeds niet wil begrijpen dat ze zich vorig weekend tot ver over alle grenzen heen misdragen hebben![]()
![]()
![]()
Over 3 weken weet ze niet wat haar overkomt, relax.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een arrogant kutwijf is het ook dat ze nog steeds niet wil begrijpen dat ze zich vorig weekend tot ver over alle grenzen heen misdragen hebben![]()
![]()
![]()
Dan zou ze eens contact met deze dame moeten opnemen, zij heeft er ook veel last vanquote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een aura. Voordat ze de Kooi inging en op straat liep keek iedereen om, ze weet niet wat het is.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, ik begrijp je niet helemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.
ik wou dat ik daar bij wasquote:Op zondag 22 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over 3 weken weet ze niet wat haar overkomt, relax.![]()
ken jij ruiken door de streams danquote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.
Ze kan toch lekker gaan touren in haar nieuwe karretje?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:03 schreef milk-shake het volgende:
Natas denk nog steeds dat mensen haar geweldig vinden en als ze dgk uit komt ken ze niet eens meer rustig stappen......vw de fan's
Ja precies! Helemaal mee eens!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze moet er een geweldig grote reclamesticker op zetten....met "ik ben Natasia van dgk"quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan toch lekker gaan touren in haar nieuwe karretje?
Of toch maar niet?![]()
[afbeelding]
Natasia is zo bang dat ze stinkt dat ze zich in een grote wolk geurzooi hult. Dat doen mensen die zichzelf niet willen ruiken ook. En het is een manier om je groter/belangrijker te maken dan je bent. Een soort pesten. Zorg dat je goed te ruiken bent.quote:
nou ......teiltjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Jeg, het verhaal over de tongpiercing van Natasja en Wilgo.
Het balletje bleef hangen in zijn gaatje.![]()
quote:
Geef even aan als die josti's stoppen met zingenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Amanda supersexy, een echte p0rnstrar. Het zal je maar gezegd worden.
Wat kan Lieke daar aan doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Lieke kreeg een telefoontje van Carlos. Carlos zei dat hij een paar boze mailtjes kreeg, en dat niet zo leuk vond.
Sorry, een vette MUTE hier.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef even aan als die josti's stoppen met zingen![]()
Wat is dat en is dat legaal?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat 'ie domeinkaper was........
Goh, wat vreemdquote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat 'ie domeinkaper was........
Origineel Briantilliaans.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Brian tegen Jaap: Hoelang geleden heb je geen alcohol meer?
Wat een prachtige nederlandse zin....... pure dichtkunst.
Beter het duo STIJN FLENS? Beetje waanzinnig gedoe van die creep! ( morgen gaat hij toch ook niet bij de bakker verwijten dat hij beschuitkruimels van het beschuit van bolletje in zijn v halsje heeft gekregen? )quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat kan Lieke daar aan doen?
Wat een mafkees die Carlos, gaat ie Lieke bellen![]()
Volgens mij had hij beter Amanda en Natasia even aan de telefoon kunnen vragen!
Ik krijg de indruk dat favoriet een heeeeeeeeeele lange vakantie heeftquote:Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
Sinds wanner is de favoriet al op vakantie?
Ik schaam me zelfs dat ik er naar luister.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die de 'meidentalk' op stream 1 en 2 kan waarderen![]()
![]()
Heel af en toe probeer ik het even...... dan gaat Amanda weer eskimoosneuszingen en dan haak ik weer af.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die de 'meidentalk' op stream 1 en 2 kan waarderen![]()
![]()
![]()
Als je denkt een goede internetnaam te weten, registreer je dat domein. Vervolgens probeer je de naam te verkopen. Stel dat de site heineken.nl niet zou bestaan, dan kun je die registreren en dan verkopen aan 'n brouwerij.quote:
En wat is het antwoord?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt of Dennis imuun is donderdag.
Dat is hier ook inmiddels voor elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel af en toe probeer ik het even...... dan gaat Amanda weer eskimoosneuszingen en dan haak ik weer af.![]()
zei ze dat? Dus Stijn is nog steeds niet terug?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Natasja mist favorietje (lees Stijn) niet, goh, hoe zou dat nou komen.![]()
Brian zegt dat hij uitgerekent heeft dat Dennis pas in augustus 'vrij' komt.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt of Dennis imuun is donderdag.
Brilliante cap btw Hulde aan degenequote:
Wisten ze niet precies?quote:
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Nadia denkt dat iedereen in huis sex met Natasja wil![]()
Is Dennis 2 ronden imuun?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian zegt dat hij uitgerekent heeft dat Dennis pas in augustus 'vrij' komt.
Brian: Hij is hier een maand en twee dagen en er is nog niets uitgekomen.
Die indruk had ik ook al.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?
Minderwaardigheids gevoel in combinatie met ordinair mee willen doen misschien?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?
Ik wil niet pochen maar ......quote:
Mag in dit geval.. Superquote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet pochen maar ......
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Brian denkt vooral in het belang van de show. zijn pik.
Ben jij dat BQ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaap spreekt nooit iets uit, alleen in opdracht van de FEBO, de lul.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Brian wil Dennis wel dumpen en Jaap zou het nooit uitspreken.
Scherp Donnyquote:
Ze heeft het er de hele dag over en ik snap er dan ook echt niks van dat ze er niks in wil. Katoi? (Of hoe heet dat inThailand?)quote:
en terecht...ouwe crimineel...vind hem een sukkel..en daarbij heeft hij jaap En Plein Public (on stream) bedreigd...en dan nog wat...tis toch zo'n stoere spierbal..of toch niet...mjah..gun niemand een naar gevoel als die thuis zit. Maar jah hij roept het opzich zelf af.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Lieke kreeg een telefoontje van Carlos. Carlos zei dat hij een paar boze mailtjes kreeg, en dat niet zo leuk vond.
Dat is een heel andere cap ......quote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt, leukerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cap ......
Ja, anaal ligt wat gevoeliger bij de kijkers.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wij doen zulke erge dingen dat kan echt niet boven de deken.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cap ......
Was mijn eigen cap hoorquote:
Word er achter ook al gepest?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
zei ze dat? Dus Stijn is nog steeds niet terug?
Dan is hij ook al weggepest 'achter?' ( en ik maar denken dat die Stijn hier ook achter zat? Dat dat ook zo'n lowlife infantiel was? Maar het is dus alleen Flens? Met Marco Polo tegenwoordig?)
Die komen echt niet voor die wannabe hun Angels Place uit hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 19:33 schreef DrsH het volgende:
Nou het enige TV moment, voor Natasia, zou tussen zes plankjes kunnen zijn onder begeleiding van de Hells Angels
Mooi zoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:37 schreef Larisje het volgende:
Oe wat zei Natasia toch net tegen Lieke. Ze ergerde zich aan Nadia en Dennis die alweer over seks zaten te praten. En toen zei ze dat dat wel heel erg moeilijk was voor een single
en daarna herstelde ze zich gelukkig nog of voor iemand die haar partner thuis heeft zitten.
En maar blijven volhouden dat Wilgo en zij nog bijelkaar zijn.
Lees de SV van VOL terug van vannacht, je weet niet wat je hoort/leest.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naaidieja praat over zoentjes en over sex alsof ze net 10 is geworden, vreselijk infantiel type
Lekker on topic weerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Dank je voor je bijdrage. Klein adviesje.....lees geen COS meer, scheelt een hoop ergernis.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Ik vind je nu wel erg negatief hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dart bordquote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft het bord verkeerd om.
Dat is normaal. Het leuke positieve gedeelte gebeurt meestal sávonds en s'nachts.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jaquote:Op zondag 22 juli 2007 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missen![]()
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
dennis staat al schaak![]()
hij moet altijd zolang nadenken
lieke kan zo lekker aanvallen![]()
damquote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?
Nou ben ik het echt zat. Ik bezit niet voldoende sociale vaardigheden en voldoende geactiveerde hersencellen om een discussie op niveau te voeren. Ik wordt er doodmoe van als elke post tot in de derde graad van de eerste hoofdletter tot aan de laatste punt geanalyseerd wordt en de desbetreffende poster in een hoekje wordt gedrukt om met een antwoord te komen dat naar genoegen is van de analyticus. Ik dacht mij redelijk 'op niveau' uit te drukken op dit forum, maar als ik dit weer over me heen moet laten gaan bedank ik er even voor tot een nader tijdstip.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar hadden ze het over?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef tony38 het volgende:
ja weer streamlock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!
t Is weer een beetje weinig haar aan de voorkant ofzo..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nieuwe Natasjahaar niet mooi trouwens...... ze heeft soms best mooi haar.
Laat ik dat nu over velen hier denken! Als mijn collega's de houding houden die velen hier laten zien, dan had ik verdomd snel een andere werkgever. Come on, er gebeuren ook genoeg leuke en positieve dingen daar, spreek daar eens over i.p.v. iedereen en alles naar beneden te halen. Laat de cirkel eens de andere kant op gaan. Een grap, een grol of cynisme is zeer welkom, maar dit gaat echt de hele middag al door. En dan te bedenken dat het Vol.nl nog vele malen erger is.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!
Als dat zo is geeft Lieke ze toch niet, ze heeft nog wat tegoed van dennix.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef STAP01 het volgende:
Lieke en Dennis spelen toch niet voor contactpunten? In Villa vandaag staat van wel.
Triest!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt zichzelf een ontzettend lekkere chick....
Die heeft ze wel bij zich omdat ze haar zus/vriendin wouw bellen maar heeft ze niet ingezet ofzo, foutje van de redactie dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef STAP01 het volgende:
Lieke en Dennis spelen toch niet voor contactpunten? In Villa vandaag staat van wel.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef neehe het volgende:
Jaap, ga even bij dennix staan en laat een grote vette scheet in zijn haar, is hij gelijk over de zeik. poort
Heb jij last van je ogen ofzo, Bokito heeft ook geen mooi haarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nieuwe Natasjahaar niet mooi trouwens...... ze heeft soms best mooi haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |