quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cap ......
Was mijn eigen cap hoorquote:
Word er achter ook al gepest?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
zei ze dat? Dus Stijn is nog steeds niet terug?
Dan is hij ook al weggepest 'achter?' ( en ik maar denken dat die Stijn hier ook achter zat? Dat dat ook zo'n lowlife infantiel was? Maar het is dus alleen Flens? Met Marco Polo tegenwoordig?)
Die komen echt niet voor die wannabe hun Angels Place uit hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 19:33 schreef DrsH het volgende:
Nou het enige TV moment, voor Natasia, zou tussen zes plankjes kunnen zijn onder begeleiding van de Hells Angels
Mooi zoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:37 schreef Larisje het volgende:
Oe wat zei Natasia toch net tegen Lieke. Ze ergerde zich aan Nadia en Dennis die alweer over seks zaten te praten. En toen zei ze dat dat wel heel erg moeilijk was voor een single
en daarna herstelde ze zich gelukkig nog of voor iemand die haar partner thuis heeft zitten.
En maar blijven volhouden dat Wilgo en zij nog bijelkaar zijn.
Lees de SV van VOL terug van vannacht, je weet niet wat je hoort/leest.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naaidieja praat over zoentjes en over sex alsof ze net 10 is geworden, vreselijk infantiel type
Lekker on topic weerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Dank je voor je bijdrage. Klein adviesje.....lees geen COS meer, scheelt een hoop ergernis.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Ik vind je nu wel erg negatief hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dart bordquote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft het bord verkeerd om.
Dat is normaal. Het leuke positieve gedeelte gebeurt meestal sávonds en s'nachts.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jaquote:Op zondag 22 juli 2007 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missen![]()
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
dennis staat al schaak![]()
hij moet altijd zolang nadenken
lieke kan zo lekker aanvallen![]()
damquote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |