Sorry, een vette MUTE hier.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef even aan als die josti's stoppen met zingen![]()
Wat is dat en is dat legaal?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat 'ie domeinkaper was........
Goh, wat vreemdquote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat 'ie domeinkaper was........
Origineel Briantilliaans.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Brian tegen Jaap: Hoelang geleden heb je geen alcohol meer?
Wat een prachtige nederlandse zin....... pure dichtkunst.
Beter het duo STIJN FLENS? Beetje waanzinnig gedoe van die creep! ( morgen gaat hij toch ook niet bij de bakker verwijten dat hij beschuitkruimels van het beschuit van bolletje in zijn v halsje heeft gekregen? )quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat kan Lieke daar aan doen?
Wat een mafkees die Carlos, gaat ie Lieke bellen![]()
Volgens mij had hij beter Amanda en Natasia even aan de telefoon kunnen vragen!
Ik krijg de indruk dat favoriet een heeeeeeeeeele lange vakantie heeftquote:Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
Sinds wanner is de favoriet al op vakantie?
Ik schaam me zelfs dat ik er naar luister.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die de 'meidentalk' op stream 1 en 2 kan waarderen![]()
![]()
Heel af en toe probeer ik het even...... dan gaat Amanda weer eskimoosneuszingen en dan haak ik weer af.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die de 'meidentalk' op stream 1 en 2 kan waarderen![]()
![]()
![]()
Als je denkt een goede internetnaam te weten, registreer je dat domein. Vervolgens probeer je de naam te verkopen. Stel dat de site heineken.nl niet zou bestaan, dan kun je die registreren en dan verkopen aan 'n brouwerij.quote:
En wat is het antwoord?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt of Dennis imuun is donderdag.
Dat is hier ook inmiddels voor elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel af en toe probeer ik het even...... dan gaat Amanda weer eskimoosneuszingen en dan haak ik weer af.![]()
zei ze dat? Dus Stijn is nog steeds niet terug?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Natasja mist favorietje (lees Stijn) niet, goh, hoe zou dat nou komen.![]()
Brian zegt dat hij uitgerekent heeft dat Dennis pas in augustus 'vrij' komt.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt of Dennis imuun is donderdag.
Brilliante cap btw Hulde aan degenequote:
Wisten ze niet precies?quote:
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Nadia denkt dat iedereen in huis sex met Natasja wil![]()
Is Dennis 2 ronden imuun?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian zegt dat hij uitgerekent heeft dat Dennis pas in augustus 'vrij' komt.
Brian: Hij is hier een maand en twee dagen en er is nog niets uitgekomen.
Die indruk had ik ook al.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?
Minderwaardigheids gevoel in combinatie met ordinair mee willen doen misschien?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Krijg toch stellig de indruk dat die Nada seksverslaafd is?
Ik wil niet pochen maar ......quote:
Mag in dit geval.. Superquote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet pochen maar ......
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Brian denkt vooral in het belang van de show. zijn pik.
Ben jij dat BQ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaap spreekt nooit iets uit, alleen in opdracht van de FEBO, de lul.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Brian wil Dennis wel dumpen en Jaap zou het nooit uitspreken.
Scherp Donnyquote:
Ze heeft het er de hele dag over en ik snap er dan ook echt niks van dat ze er niks in wil. Katoi? (Of hoe heet dat inThailand?)quote:
en terecht...ouwe crimineel...vind hem een sukkel..en daarbij heeft hij jaap En Plein Public (on stream) bedreigd...en dan nog wat...tis toch zo'n stoere spierbal..of toch niet...mjah..gun niemand een naar gevoel als die thuis zit. Maar jah hij roept het opzich zelf af.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Lieke kreeg een telefoontje van Carlos. Carlos zei dat hij een paar boze mailtjes kreeg, en dat niet zo leuk vond.
Dat is een heel andere cap ......quote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt, leukerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cap ......
Ja, anaal ligt wat gevoeliger bij de kijkers.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wij doen zulke erge dingen dat kan echt niet boven de deken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |