Duh... je weet toch dat Amanda zelf een kapsalon heeft gehad?! Die kan dr eigen haar wel doenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
waarom wil Amanda geen kapper?
Doei Erica.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
nou ik hou het vandaag voor gezien want ik verwacht geen dynamische acties meer,
mensen een fijne streamavond
![]()
Deelnemers ook. Huub in ieder geval, zwaar bedreigd met de dood! Op een bepaald moment zelfs dagelijks en zeer groots.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef F04 het volgende:
Tjonge, er word wel veel personeel avn DGK bedreigd,
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbedquote:
Veel plezier Dr.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbed![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Hangen er bij jullie ook camera's? Ik zou het lekker erboven doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Je kunt de TT toch aanpassen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
gezelliequote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was het alter ego van Eric Engerd. Dennix heeft niet eens een ego.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )
ohhh, wat zeurt hij dan? Dan belt hij op om Lieke daarop aan te spreken?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
Ik heb alleen op Nowlive die boze berichten over Carlos gelezenquote:
Tuurlijk... en dat doen de streamers ook zomaarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
Natas zegt dat wij als het ware de show om zeep helpen ...als er niemand meer wil komen naar dgk hahahahahaha
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een aura. Voordat ze de Kooi inging en op straat liep keek iedereen om, ze weet niet wat het is.
Hear ! Hear !quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dat doen de streamers ook zomaar![]()
Wat een arrogant kutwijf is het ook dat ze nog steeds niet wil begrijpen dat ze zich vorig weekend tot ver over alle grenzen heen misdragen hebben![]()
![]()
![]()
Over 3 weken weet ze niet wat haar overkomt, relax.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een arrogant kutwijf is het ook dat ze nog steeds niet wil begrijpen dat ze zich vorig weekend tot ver over alle grenzen heen misdragen hebben![]()
![]()
![]()
Dan zou ze eens contact met deze dame moeten opnemen, zij heeft er ook veel last vanquote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft een aura. Voordat ze de Kooi inging en op straat liep keek iedereen om, ze weet niet wat het is.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, ik begrijp je niet helemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.
ik wou dat ik daar bij wasquote:Op zondag 22 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over 3 weken weet ze niet wat haar overkomt, relax.![]()
ken jij ruiken door de streams danquote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is haar lucht. Weet je wel hoe dat smerige mens naar de zeep stinkt? Ik kijk ook altijd om als er iemand zo het milieu loopt te verpesten. Dan denk ik..... tsss, niet goed snik! (voordat ik me naar frisse schone lucht haast.) Sommige mensen zijn zo agressief in hun airvervuiling.
Ze kan toch lekker gaan touren in haar nieuwe karretje?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:03 schreef milk-shake het volgende:
Natas denk nog steeds dat mensen haar geweldig vinden en als ze dgk uit komt ken ze niet eens meer rustig stappen......vw de fan's
Ja precies! Helemaal mee eens!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze moet er een geweldig grote reclamesticker op zetten....met "ik ben Natasia van dgk"quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan toch lekker gaan touren in haar nieuwe karretje?
Of toch maar niet?![]()
[afbeelding]
Natasia is zo bang dat ze stinkt dat ze zich in een grote wolk geurzooi hult. Dat doen mensen die zichzelf niet willen ruiken ook. En het is een manier om je groter/belangrijker te maken dan je bent. Een soort pesten. Zorg dat je goed te ruiken bent.quote:
nou ......teiltjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Jeg, het verhaal over de tongpiercing van Natasja en Wilgo.
Het balletje bleef hangen in zijn gaatje.![]()
quote:
Geef even aan als die josti's stoppen met zingenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Amanda supersexy, een echte p0rnstrar. Het zal je maar gezegd worden.
Wat kan Lieke daar aan doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
Lieke kreeg een telefoontje van Carlos. Carlos zei dat hij een paar boze mailtjes kreeg, en dat niet zo leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |