ja de woningbouw is op de hoogtquote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef Lips het volgende:
Heel makkelijk, weet de woningbouw dat jij er woont en sta je daar op papier als huurder?
Klinkt best vreemd..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef malt-bavaria het volgende:
het huis huurt mijn vriendin
want?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef malt-bavaria het volgende:
ik kan er niet nog een keer uitgezet worden
die heb ik alquote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef Fixers het volgende:
Hangt er heel erg af van hoe het huur contract jouw status precies noemt. Waarschijnlijk is je Ex de hoofdhuurder en moet jij vertrekken. Als ook het huurdeel in de rechtzaak naar voren komt heb je geen schijn van kans met een verse notering van (zware) mishandeling op je strafblad.
Indien hij het cash heeft betaald, gaat het lastig zijn dit aan te tonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:24 schreef Igen het volgende:
Een huurcontract mag ook mondeling zijn. Zo'n contract moet je dan wel aannemelijk kunnen maken, maar is het betalen van 'huur' en een inschrijving van de gemeente daarvoor niet genoeg?
Buiten hetgene wat Pool zegt: dan maak je geen goede indruk op de rechter. Ga maar vast therapie zoeken, als je dat in het gevang of bij de taakstraf niet al krijgt.quote:
volgens de politie is taakstraf uitgeslotenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Buiten hetgene wat Pool zegt: dan maak je geen goede indruk op de rechter. Ga maar vast therapie zoeken, als je dat in het gevang of bij de taakstraf niet al krijgt.
gastquote:Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef malt-bavaria het volgende:
daarvoor moeten we terug naar de tijd dat ik 16 was
ik had toen een vriendinnetje en me moeder was het daar niet mee eens
dat is uit de hande gelopen en ben ik mijn moeder en me zusje te lijf gaan met een honkbalknuppel
toen ben ik ook al het huis uitgezet
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef malt-bavaria het volgende:
daarvoor moeten we terug naar de tijd dat ik 16 was
ik had toen een vriendinnetje en me moeder was het daar niet mee eens
dat is uit de hande gelopen en ben ik mijn moeder en me zusje te lijf gaan met een honkbalknuppel
toen ben ik ook al het huis uitgezet
Dit dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:20 schreef SHE het volgende:
Misschien wat minder gaan drinken, je als een vent gaan gedragen, je spullen pakken en ophoeren.
Dat je nog durft te veronderstellen dat je ook maar enige vorm van rechten hebt![]()
Er schijnt nog plek te zijn bij de robbert fleuri stichting, mischien daar is informeren?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef malt-bavaria het volgende:
ik ben hier uiteraard niet trots op
NB, Robert Fleury stichting bestaat niet meer. Plus dit soort opmerkingen zijn niet grappig.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:52 schreef NordicBlue het volgende:
Er schijnt nog plek te zijn bij de robbert fleuri stichting, mischien daar is informeren?
Heb je meteen een nieuw (te)huis gevonden
Wat zit er dan aan je rechterhand als je richting leidschendam rijd vanuit voorschoten?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NB, Robert Fleury stichting bestaat niet meer. Plus dit soort opmerkingen zijn niet grappig.
Oh?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
GGZ Haagland, locatie Leidschendam, eetstoornissenkliniek Ursula en de VIA, psychiatrie voor doven en slechthorenden. Robert Fleury bestaat niet meer,
Ohhh, op die manier, ok ik snap,thanksquote:Op zondag 22 juli 2007 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
De psychiatrische kliniek en alle afdelingen zijn er nog, maar de stichting is hernaamd. Een grote fusie in psychiatrie-land, om het geheel overzichtelijker te maken.
zover ik weet nietquote:Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de vraag is eigenlijk, was ze nou vreemdgegaan of niet?
zo simpel werkt het niet. Er zijn zat rechtszaken die in een omgekeerde situatie door een zwangere/ zogende vrouw worden gewonnen waarna de man moet vertrekken..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef timmeeeh het volgende:
heb je een huurcontract? zonee, dan ben je geen huurder en is de huurwet mijns inziens niet op jou van toepassing.
heb je ook geen samenlevingscontract? dan heb je mi. al helemaal geen poot om op te staan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
GGZ Haagland, locatie Leidschendam, eetstoornissenkliniek Ursula en de VIA, psychiatrie voor doven en slechthorenden. Robert Fleury bestaat niet meer,
Jahaaaaaaa maar de stichting heeft een nieuwe naaahaaaam! Het heet nu GGZ haagland, niet meer robert fleury! Kijk maar op het bord!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef admiraal_anaal het volgende:huh ik ben er vorige week nog geweest
Hangt denk ik af van de omschrijving bij de maandelijkse betaling als er huur met de naam van het adres op staat, dan is het huur.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
Als we even het in het midden laten waarom de vriendin hem eruit wil hebben, wat zouden zijn rechten dan zijn?
Wat is juridisch het verschil tussen kostgeld en huur?
Hoe zou worden uitgemaakt welke van de twee van toepassing is.
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=17723&sid=bca6cbb3714d5e2490cfa042a741b41bquote:Op zondag 22 juli 2007 22:47 schreef karr-1 het volgende:
En er zijn ook nog echt mensen die dit serieus nemen? Als iemand zijn vriendin echt zo behandeld had, dan neem ik aan dat de vader of de broer van het meisje in kwestie allang was gekomen om die vriend eens even hardhandig de deur uit te werken....
Kom op zeg, deze onzin neem ik niet serieus.
Heb je nu een dikke piemel?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=17723&sid=bca6cbb3714d5e2490cfa042a741b41b
Dus? Omdat je dit ook daar hebt gepost, is het waar?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=17723&sid=bca6cbb3714d5e2490cfa042a741b41b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |