abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 15:37:04 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719637
Omdat de dames depressief worden als ze met Lieke moeten sporten zijn er 2 groepen gemaakt. Dennis zit bij Lieke in groep 2. Nu is groep 1 nog aan de beurt.

Cap van dgk_fan

en Tino_Flo
  zondag 22 juli 2007 @ 15:41:04 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719765
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als niemand je mag, dan doe je simpelweg iets niet helemaal goed volgens mij.
dat gaat niet altijd op hoor, dat kan natuurlijk ook wat zeggen over de anderen
  zondag 22 juli 2007 @ 15:41:27 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51719772
quote:
[..]
Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51719788
quote:

[..]

alsof dgk representatief zou zijn
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:42:08 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719789
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:

[..]

Maar als Lieke Naaitasia een keer over haar arm aait dan moet Lieke maar snappen dat dan zes mensen haar gaan aanranden. Want dan mag dat! Dan zijn zes mensen agressief op Lieke. Omdat ze Naaitasia aanraakt ( en daar is de te licht bevonden spiegeloog het mee eens. Want ze zou niet anders durven dan het er mee eens zijn! De troela)
Precies, de Troela!
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:43:41 #6
137949 Disana
pi_51719827
quote:

[..]

Dat vind ik een gevaarlijke uitspraak. Draai het eens om en kijk naar groepsgedrag: om je geaccepteerd te voelen in een groep, helpt het als je iemand hebt waartegen je je gezamenlijk af kunt zetten. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt, ook hier.
pi_51719860
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

de wil om elkaar te accepteren hoort van beide kanten te komen en dat is erg simpel maar het is niet anders. btw gelukkig kom ik niet uit een ei en lijd ik niet aan deze intolerantie dus ik zie met welwillendheid jouw volgende reactie tegemoet
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:
quote:
waarom zou zij zich moeten aanpassen aan dat tuig? lieke doet het prima en als jij haar niet ziet zitten jammer dan. Niet iedereen hoeft je te mogen. Als anderen er voor kiezen intolerant te zijn is dat hun zaak en hun probleem
pi_51719867
Dat was geen phsycholoog, dat was Flens met een ouwe wijven pruik op haar kutte kop.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:46:45 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51719908
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.
Lieke accepteert (het niveau van) de rest uitstekend, sterker nog: ze laat zich er eigenlijk niet door opnaaien, en dat is nou net wat de rest zo steekt en waardoor ze het gevoel hebben dat ze boven hen staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51719933
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Was het (samen)leven maar zo simpel als jij het hier beschrijft. Wij-zij denken, daar bereik je niets mee. Lieke niet, de anderen daar niet, en mensen hier ook niet.
Het leven is zo simpel als wat...zo gauw je ervan doordrongen bent dat je je nooit aan iemand...een mens of een groep moet onderwerpen maar gewoon jezelf bent kom je erachter hoe simpel het leven is en wat ECHTE vrijheid echt betekent.
Zo gauw de mens die zich liever in de massa beweegt een persoon tegenkomt die zich sterk en uniek voelt krijgt die een gevoel van onmacht en probeert die sterkte breken.
Een sterk persoon is niet te breken...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 22 juli 2007 @ 15:47:49 #11
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_51719936
opode
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_51719951
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.

Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:48:49 #13
137949 Disana
pi_51719969
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.
Dat neemt niet weg dat sommige mensen dat zulllen opvatten als "ze voelt zichzelf beter"

Ze is nou eenmaal niet zo plat en ordinair, dat zit er gewoon niet in (binnen de originele groep bewoners was ze volgens mij minder opgevallen).

Als mensen vinden dat een ander zich beter voelt dan zij dan ligt dat meestal aan hun eigen minderwaardigheidscomplex
Dat laatste is wat mijn persoonlijke ervaring betreft inderdaad een waarheid als een koe Maar Lieke is vooral in het begin wel erg vlot geweest in het zichzelf neerzetten als beter (opgeleid) dan bijvoorbeeld Amanda. Het heeft niet veel zin dat soort argumenten te gebruiken tegen iemand die zo zichtbaar veel dommer is dan jijzelf, omdat dat zaken zijn die je niet kunt beinvloeden. Ik vond het arrogant van haar.
pi_51720009
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.

Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jou
  zondag 22 juli 2007 @ 15:51:10 #15
168951 STAP01
body and brain
pi_51720033
Is dgk fan al onderweg met zijn oom naar DGK?
Why don't you just use that thing inside your head....
  zondag 22 juli 2007 @ 15:51:16 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51720041
quote:
[..]

Ik heb toch echt niet het idee dat Lieke in de buitenwereld om vrienden verlegen zit (en dat heb ik bij Natasia, Brian, Amanda, Nadia en Jaap wel) dus hoe representatief is het oordeel van de bewoners en het persooneel van DGK dan??

Daarbij: "niemand" is een groot woord, Huub mag haar overduidelijk wel... vanaf dag 1.
Maar misschien dat die niet meetelt omdat ook "niemand" (behalve Sylvia) Huub in eerste instantie mocht?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 15:52:16 #17
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51720076
Carlos knielt voor queentasia
pi_51720087
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.
Lieke accepteert (het niveau van) de rest uitstekend, sterker nog: ze laat zich er eigenlijk niet door opnaaien, en dat is nou net wat de rest zo steekt en waardoor ze het gevoel hebben dat ze boven hen staat.
Ze accentueert het verschil regelmatig en heel bewust en dat maakt voor mij dat ze geen haar beter is. Sterker nog, als meer in huis hebt, en ik geloof wel dat ze dat heeft op veel vlakken, dan zorg je in een groep waarin je moet samenleven dat het niet al teveel opvalt. Dan heb je pas stijl en niveau. Maar hey, het is mijn private mening. Ieder z'n meug.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:54:19 #19
137949 Disana
pi_51720138
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jou
Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebben
  zondag 22 juli 2007 @ 15:55:15 #20
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51720178
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Is dgk fan al onderweg met zijn oom naar DGK?
We HADDEN onderweg kunnen zijn. We hebben gisteren in zijn schuur geoefend
en nu is de accu leeg en wil de wagen niet starten
pi_51720190
Ik zou het daar met Lieke waarschijnlijk het beste kunnen vinden in dat huis.....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51720197
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebben
gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be it
pi_51720221
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

pi_51720231
quote:

[..]

Maakt niet uit, het zit in de planning, net zoals alle brute akties van Dennis!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:56:44 #25
137949 Disana
pi_51720248
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be it
Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:56:50 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51720251
quote:

[..]

jij shopt ook selectief want je vergeet onze Huub die Lieke wel mag
pi_51720289
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:47 schreef riri het volgende:

[..]

Het leven is zo simpel als wat...zo gauw je ervan doordrongen bent dat je je nooit aan iemand...een mens of een groep moet onderwerpen maar gewoon jezelf bent kom je erachter hoe simpel het leven is en wat ECHTE vrijheid echt betekent.
Echte vrijheid houdt in dat je het besef hebt dat je anderen ook ruimte moet gunnen, ten koste van jezelf. Niets meer en niets minder.
quote:
Zo gauw de mens die zich liever in de massa beweegt een persoon tegenkomt die zich sterk en uniek voelt krijgt die een gevoel van onmacht en probeert die sterkte breken.
Een sterk persoon is niet te breken...
1. Ieder mens is uniek, je verward uniciteit met kuddegedrag
2. Iemand die meer weet dan een ander en enig sociaal besef heeft zal nooit benadrukken dat hij of zij meer weet
3. Alles is te breken en stuk te maken
  zondag 22 juli 2007 @ 15:59:01 #29
168951 STAP01
body and brain
pi_51720336
quote:

[..]

Nou, dat vind ik dan wel weer heel sneu voor jullie en voor Dennis ook wel. De enige kans voor Dennis op een beetje steun van buitenaf. Volgende keer beter!
pi_51720349
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
Alles is te breken en stuk te maken
En met januari is het de eerste.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_51720353
quote:

[..]

bijna alle mensen conformeren zich aan een groep...alleen de allersterksten niet
onthou dat maar voor altijd....het is geen zwakte je niet te conformeren aan een groep,het getuigt juist van sterkte

de groep zou meer naar zijn eigen gedrag moeten kijken...de groep wordt de maat der zaken,alles wat de groep doet wordt als normaal ervaren...hoe fout zich een groep ook gedraagt,ze willen het niet zien.
Het is in de Gouden Kooi heel goed te zien hoe dat werkt...
pi_51720375
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.
ik bewonderde haar al voor die tijd en ik heb een hekel aan mensen de drammen ik kom ze ook tegen op de cos. maar voor de rest een prima meid lijkt mij en een sterke speler
pi_51720422
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ze is met geweld omlaag gehaald en dat maakt dat ze er op dat moment beetje tussen de anderen stond. Het zijn groepsprocessen.
pi_51720428

Wat is er met Lieke?

[ Bericht 9% gewijzigd door blomst op 22-07-2007 16:02:45 (verkeerde cap) ]
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:02:00 #35
137949 Disana
pi_51720439
Lieke: Al doe ik stoer en zeg ik dat het me niets uitmaakt, het maakt me wél uit. Lieke mist mensen (naast Huub) om gewoon een beetje gezellig mee te kletsen. Ze is wel goed in haar eentje, maar ze mist het toch.

pi_51720441
Ik hoor dat het lieke uitmaakt met niemand te kunnen kletsen naast Huub.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:02:11 #37
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51720448
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef STAP01 het volgende:
Volgende keer beter!
Daarom. We hebben nog PLANNEN ZAT !!
Mijn oom had trouwens ook nog een liedje geschreven
wat we dan door de megafoon zouden gaan zingen:

Hee Dennis, Jij stuk in dat rare gouden hok
Jij SuperWinnaar krijgt de groeten van heel Fok!
Jij bent echt de allerbeste, dus ga vooral zo door
Heel Fok! steunt jou, jij wordt de winnaar hoor !

Huub, Lieke, Amanda, Brian. Nadia en ook Jaap
Jij laat ze de poort verlaten, ook die gillende *CENSUUR*
Dan is de villa van jou, en zingt heel Fok! in koor:
DENNIS IS DE BESTE !! DENNIS GA ZO DOOR !!
pi_51720479
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik bewonderde haar al voor die tijd en ik heb een hekel aan mensen de drammen ik kom ze ook tegen op de cos. maar voor de rest een prima meid lijkt mij en een sterke speler
Kun je even aangeven wat je precies bedoelt met "en ik heb een hekel aan mensen de drammen"?
pi_51720504
huub is erg lief en begripvol naar lieke fijn om dat ook eens te zien
pi_51720524
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef riri het volgende:

[..]

bijna alle mensen conformeren zich aan een groep...alleen de allersterksten niet
onthou dat maar voor altijd....het is geen zwakte je niet te conformeren aan een groep,het getuigt juist van sterkte

de groep zou meer naar zijn eigen gedrag moeten kijken...de groep wordt de maat der zaken,alles wat de groep doet wordt als normaal ervaren...hoe fout zich een groep ook gedraagt,ze willen het niet zien.
Het is in de Gouden Kooi heel goed te zien hoe dat werkt...
Het niet conformeren aan groep is inderdaad geen zwakte. Het binnen de groep benadrukken dat je dat niet doet omdat je je beter voelt dan de groep daarentegen is een grote zwakte. En dat beschreef ik.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:04:52 #41
137949 Disana
pi_51720538
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ze is met geweld omlaag gehaald en dat maakt dat ze er op dat moment beetje tussen de anderen stond. Het zijn groepsprocessen.
Ik bedoel dat zelfs rabiate anti-Lieke COSsers milder over haar denken sinds de vernedering.
pi_51720555
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kun je even aangeven wat je precies bedoelt met "en ik heb een hekel aan mensen de drammen"?
nou als ik een voorbeeld mag geven ...........in de discussie over lieke net, zijn de standpunten wel duidelijk nu ...........dan denk ik .........waarom blijven lamenteren? Ons aller punt is duidelijk en wat voegt het verder toe om daar nog uren over te posten?
pi_51720557
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat is er met Lieke?
Lieke houdt oprecht van Huubje.
pi_51720567
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:05 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieke houdt oprecht van Huubje.
ja........lief he dat verdient ze ook
pi_51720580
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja........lief he dat verdient ze ook
dat huub ook van haar houdt
pi_51720612
Luister nu naar de woorden van Lieke, ze beschrijft precies waar ik het over heb de hele tijd.
pi_51720617
lieke wil een reiki behandeling en een activiteit. Ze lijkt het even moeilijk te hebben.
Huub zegt dat het na vorige week zondag wat moeilijk ligt allemaal
lieke vindt dat logisch
pi_51720660
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luister nu naar de woorden van Lieke, ze beschrijft precies waar ik het over heb de hele tijd.
ja dat is waar ik het ook de hele tijd over heb. een groep mensen die anderen buitensluiten omdat ze anders zijn. Dit geeft frustratie bij de uitgeslotene
pi_51720677
ik zie teveel kopjes koffie dus ik pauzeer even
pi_51720697
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke wil een reiki behandeling en een activiteit. Ze lijkt het even moeilijk te hebben.
lieke vindt dat logisch
Wordt Hupert empatisch? nou, nou
  zondag 22 juli 2007 @ 16:10:28 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51720711
Jawel hoor Huub, het is echt een uurtje of 16.
pi_51720718
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:11:24 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51720749
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie teveel kopjes koffie dus ik pauzeer even
ik gooi er wel wat wolkjes in
pi_51720756
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja dat is waar ik het ook de hele tijd over heb. een groep mensen die anderen buitensluiten omdat ze anders zijn. Dit geeft frustratie bij de uitgeslotene
Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.
pi_51720783
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:12:40 #56
168951 STAP01
body and brain
pi_51720796
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:02 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Daarom. We hebben nog PLANNEN ZAT !!
Mijn oom had trouwens ook nog een liedje geschreven
wat we dan door de megafoon zouden gaan zingen:

[knip]
pi_51720800
Hoop niet dat ze merken dat Lieke gehuilt heeft, dan storten ze zich als een roedel hyena's op haar.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:13:35 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51720819
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke vindt dat logisch
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...

Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51720833
Ga maar lekker naar huis lieke. niemand zal je missen.
pi_51720848
geen bedrijf wil zijn reputatie verzieken met dat lowlife afgezien van de 3 normale mensen die er in zitten
pi_51720865
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...

Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:15:33 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_51720884
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51720912
en nada schiet de kapsalon weer in
  zondag 22 juli 2007 @ 16:17:16 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51720942
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.
So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??
Ze heeft overigens nog niet eens gezegd wat voor activiteit, en ik kan me zo voorstellen dat eventuele sponsors graag iets voor Lieke zouden willen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:17:32 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_51720954
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef ericahysterica het volgende:
en nada schiet de kapsalon weer in
Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:18:49 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51720995
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
geen bedrijf wil zijn reputatie verzieken met dat lowlife afgezien van de 3 normale mensen die er in zitten
Drie normale mensen?
Welke drie dan?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:19:05 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_51721005
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??
Ze heeft overigens nog niet eens gezegd wat voor activiteit, en ik kan me zo voorstellen dat eventuele sponsors graag iets voor Lieke zouden willen doen.
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:19:47 #68
137949 Disana
pi_51721021
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.
pi_51721028
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.
je vergeet de mascara
  zondag 22 juli 2007 @ 16:20:16 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721036
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.
Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:22:13 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_51721091
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...
Zelf noemde ze: Cursus Spaans, reiki, sportmassage en nog iets maar dat ben ik vergeten.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:22:22 #72
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51721097
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Drie normale mensen?
Welke drie dan?
Ken er maar 2.
pi_51721099
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef HellFreez het volgende:
Ga maar lekker naar huis lieke. niemand zal je missen.
Spreek even voor jezelf
pi_51721106
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:

[..]

De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.
Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.
pi_51721127
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het niet conformeren aan groep is inderdaad geen zwakte. Het binnen de groep benadrukken dat je dat niet doet omdat je je beter voelt dan de groep daarentegen is een grote zwakte. En dat beschreef ik.
het binnen de groep iemand er van te beschuldigen zich beter te voelen dan de rest is een regelrechte poging diegene uit de groep te stoten en hem of haar uit te sluiten dus het bewust zwakker maken van die groep,een gezonde groep mensen wordt daar alleen maar slechter van... een groep die goed functioneert accepteert zulke mensen juist omdat de groep daardoor kan groeien
je hebt mensen nodig die zijdelings staan dus zaken vanuit een ander perspektief kunnen bekijken....
pi_51721140
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Drie normale mensen?
Welke drie dan?
kies maar
pi_51721145
quote:
Is ze wel afgestudeerd als psycholoog?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:24:26 #78
137949 Disana
pi_51721170
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:22 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.
Natasia en Amanda zijn er te dom voor, Jaap en Brian zouden er baat bij kunnen hebben. Dennis is een verloren zaak
pi_51721188
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

dat is nog niet duidelijk ze is wel afgestudeerd in drank
  zondag 22 juli 2007 @ 16:24:49 #80
38396 mazaru
pi_51721189
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

kies maar
Ik kom niet verder dan H en L
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:25:01 #81
137949 Disana
pi_51721194
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze zou zich anders geen psycholoog mogen noemen. Wel psychotherapeut.
pi_51721215
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kom niet verder dan H en L
nou jaap doet regressief maar is het niet imho dus ik zou zeggen h l en j
  zondag 22 juli 2007 @ 16:26:23 #83
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_51721239
lekker boeiend
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_51721254
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef tony38 het volgende:
lekker boeiend
pi_51721295
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zou zich anders geen psycholoog mogen noemen. Wel psychotherapeut.
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:29:44 #86
137949 Disana
pi_51721328
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt
Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maat Maar ik heb allang in de gaten dat voor DGK niet het beste personeel is aangetrokken.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:29:45 #87
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51721331
Is dat niet super slecht voor je haren, elke dag met die style tang kloten..
pi_51721333
quote:

[..]

De Febo zal haar ook wel sturen....
  zondag 22 juli 2007 @ 16:30:01 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721340
quote:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:30:26 #90
137949 Disana
pi_51721357
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef wolferl het volgende:
Is dat niet super slecht voor je haren, elke dag met die style tang kloten..
Dat zie je toch?
  zondag 22 juli 2007 @ 16:30:28 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721359
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
De Febo zal haar ook wel sturen....
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
LOL.... nou lig ik ff dubbel
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51721363
De streams werken hier totaal niet.
En nee ik heb vorige week nog betaald..
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:31:29 #93
137949 Disana
pi_51721390
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Dementor het volgende:
De streams werken hier totaal niet.
En nee ik heb vorige week nog betaald..
Als ze het hier
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
nog niet goed doen, druk dan eens op de n.
pi_51721406

[ Bericht 100% gewijzigd door TiNo_Flo op 22-07-2007 16:32:18 ]
pi_51721411
quote:

[..]

[..]

LOL.... nou lig ik ff dubbel
Wij passen 100% bij elkaar; knalluh
pi_51721423
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maat Maar ik heb allang in de gaten dat voor DGK niet het beste personeel is aangetrokken.
klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.
Dat hele angermanagement was een farce
pi_51721427
  zondag 22 juli 2007 @ 16:32:56 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721441
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Wij passen 100% bij elkaar; knalluh
Dit was idd erg
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 16:33:01 #99
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
  zondag 22 juli 2007 @ 16:33:47 #100
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51721470
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zie je toch?
Ja ik zie genoeg, maar gaan je haren daarvan niet uitvallen.
Ik bedoel lang haar met een style tang paar keer in de week bewerken, a la.
Maar hun bewerken hun haar 2 keer per dag en dan een paar uur.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:34:03 #101
137949 Disana
pi_51721478
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.
Dat hele angermanagement was een farce
Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.
pi_51721491
quote:

[..]

ach ook psychologen moeten hun vaste lasten betalen maar er bestaat toch ook nog zoiets als deskundigheid en beroepsethiek
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:34:55 #103
137949 Disana
pi_51721504
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:

[..]

Uitvallen niet, dan moeten ze met de wortels in de weer gaan. Maar wel breken en lelijk worden.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:34:59 #104
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51721512
quote:
Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..

Lieke had daarnet een dipje geloof ik? Huub was haar aan het troosten..wel lief..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51721513
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.
ja dit had elke willekeurige leek neer kunnen zetten
  zondag 22 juli 2007 @ 16:35:25 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721520
quote:
[..]
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
Nadia echter... zal dus ook wel heel snel aan extensions toezijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51721538
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..

Lieke had daarnet een dipje geloof ik? Huub was haar aan het troosten..wel lief..
mee eens een beetje nuchtere benadering kan nooit kwaad

en ja hupie is een lief manneke
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:36:46 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_51721550
quote:

[..]

Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
Het haar van Nada is niet veel beter en dat zal alleen maar erger worden.
Erger vind ik: intensief sporten en niet douchen, getver.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:36:56 #110
168951 STAP01
body and brain
pi_51721554
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.
pi_51721572
quote:

[..]

jahaaaa nada is aan extensions toe, maar ook aan nieuwe borsten, gebleekte tanden en opgespoten lippen
  zondag 22 juli 2007 @ 16:37:43 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721577
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.
Patricia nog niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51721593
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnen
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:38:23 #114
137949 Disana
pi_51721594
Amanda, grommend: Het wordt weer blond he, ik zei het je.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:38:43 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_51721612
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Patricia nog niet....
Die kwam alleen voor Natasja, dus vandaag was haar laatste keer.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:39:04 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721621
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnen
Ik begrijp net dat zo ongeveer alle sponsors zich teruggetrokken hebben
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 16:39:07 #117
168951 STAP01
body and brain
pi_51721624
quote:

[..]

Patricia nog niet....
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?
pi_51721626
quote:

[..]

Patricia nog niet....
maar die is enkel voor Nasty want die heeft privileges
  zondag 22 juli 2007 @ 16:39:17 #119
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51721634
quote:

[..]

Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.
Ik hou van vrouwen die puur natuur zijn, beetje make-up ok, maar dit is gewoon overdreven, tegen het ziekelijke aan.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:39:38 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721641
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?
Eerst zien, dan geloven...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:40:08 #121
137949 Disana
pi_51721663
En hier hebben we het over:

† In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:40:30 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_51721674
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Amanda, grommend: Het wordt weer blond he, ik zei het je.
Ik zit iedere keer weer met open mond naar dit ritueel te kijken, met name de rook die van de haren afkomt.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:40:38 #123
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51721680

[ Bericht 14% gewijzigd door dgk_fan op 22-07-2007 16:48:14 ]
pi_51721689
nada wordt er zo wanhopig van ze wil dat de kapper komt om haar te knippen enzo.......
ze heeft het al 3 keer ingesproken maar er komt niemand (piepstem van een peuter)
amanda: er is een kutding aan de gang en dat is kut anders kunnen ze in principe alles regelen..(ze doelt op de boycot)
  zondag 22 juli 2007 @ 16:41:37 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721708
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.
Ik hou van vrouwen die puur natuur zijn, beetje make-up ok, maar dit is gewoon overdreven, tegen het ziekelijke aan.
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:41:59 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_51721726
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
nada wordt er zo wanhopig van ze wil dat de kapper komt om haar te knippen enzo.......
ze heeft het al 3 keer ingesproken maar er komt niemand (piepstem van een peute)
amanda er is een kutding aan de gang en dat is kut anders kunnen ze in principe alles regelen..(ze doelt op de boycot)
Heerlijk toch?
― Mark Twain
pi_51721755
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heerlijk toch?

nada is bang dat er binnenkort een telefoontje komt dat ze te lang voor de spiegel zitten...........
pi_51721781
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Geen intiemspray?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:43:40 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_51721794
Nada is bang dat ze binnenkort een telefoontje krijgt dat ze minder voor de spiegel moet zitten.
Wat een zelfkennis.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:43:40 #130
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51721795
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hebben Amanda en Nadia niet gedoucht na het sporten?
Maar wel opmaken?
pi_51721798
Nada:kijk hieronder knopen kapper hellupppppppppp hoe moet ik dat doen moet ik het gaan wassen eerst mannie.?
Dellie........dan ben je eerst een uur bezig.......gewoon stylen
  zondag 22 juli 2007 @ 16:44:07 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721808
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]

nada is bang dat er binnenkort een telefoontje komt dat ze te lang voor de spiegel zitten...........
Dan heeft ze gelukkig iig niet de illusie dat ze daar "TV-momentjes" aan t maken zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51721853
Hup en daar gaat er weer vet in dellies haar, volgens dellie heel lekker spul en alarmfase werkend.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:45:44 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51721864
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen intiemspray?
Sodemieter op met je intiemspray... dat is niet goed voor de zuurgraad
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51721893
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kalm maar, ik ben nog jong en wil wat leren...
  zondag 22 juli 2007 @ 16:47:20 #136
168951 STAP01
body and brain
pi_51721928
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, en daar krijg je weer een blaasontsteking van!
pi_51721930
Nada:heb je die persfoto s met mij gezien daar hadden ze het bol gefond. dellie: dat waren mooie foto s maar je leek veel ouder op die fotos . franky heeft dat gedaan dat is een visagist. Ze had eigen makeup op en daarOVERheen ging hij make up aanbrengen
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:47:32 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_51721935
Het woord ''tangen" zal ik nooit meer vergeten. Ik kende het niet eens, alleen de verlostang.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:47:58 #139
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51721950
Ik houd van mooie en goed uitziende vrouwen maar van een obsessief gedrag zoals een kindvrouwtje zoals Nadia neerzet.................. Ik heb er maar een woord voor van dat type vrouw ga ik spontaan over mijn nek. Als die om 8 uur zou moeten werken moet ze om kwart voor vijf der bed uit om haar uiterlijk te verzorgen en heft dan nog een kwartiertje om crackers te eten om vervolgens te laat op haar werk te verschijnen.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51721962
Nada:die trap van nena was echt niet hard hoorDellie: ja maar je mocht gewoon niet trappen
pi_51722002
op de wedstrijd (nederlande kampioenschappen) was nena gekomen. brian was er ook nena had toen zin om brian een trap te geven.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:49:17 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_51722003
Nada zegt dat de trap van Nena niet hard was.
Amanda: Weet ik maar je mocht toen nog niet trappen.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 16:49:27 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51722007
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

en ik heb niet eens een fohn en gebruik ook al geen make up
pi_51722023
quote:

[..]

Die nephaat van de 6 is totaal ongegrond en ze wilden gewoon weer een nieuw pestslachtoffertje maken...
- AFCA -
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:50:28 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_51722042
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef DrsH het volgende:
Ik houd van mooie en goed uitziende vrouwen maar van een obsessief gedrag zoals een kindvrouwtje zoals Nadia neerzet.................. Ik heb er maar een woord voor van dat type vrouw ga ik spontaan over mijn nek. Als die om 8 uur zou moeten werken moet ze om kwart voor vijf der bed uit om haar uiterlijk te verzorgen en heft dan nog een kwartiertje om crackers te eten om vervolgens te laat op haar werk te verschijnen.
Neuh, ze moet eerst de crackers er nog uitkotsen.
― Mark Twain
pi_51722155
wat kostte er nou 1500 euro die extensions van dellie?
  zondag 22 juli 2007 @ 16:53:04 #147
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51722170
En het potje met vet gaat wederom Amanda's haar in.....
pi_51722209
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:

wat zou ik toch veel leuks kunnen doen van 1500 euro..... nieuwe vloer ofzo
pi_51722220
dellie gebruikt geen glansspray want dan wordt het nat dus moet ze het daarna weer tangen volgens nadaleeghoofd
  zondag 22 juli 2007 @ 16:54:46 #150
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51722250
Ik heb een potje met vet, al in mijn haren geplet enz enz enz
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:55:23 #151
137949 Disana
pi_51722273
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:54 schreef ericahysterica het volgende:
dellie gebruikt geen glansspray want dan wordt het nat dus moet ze het daarna weer tangen volgens nadaleeghoofd
Toch krijg je dankzij DGK een inkijkje in werelden waarin je je niet snel zult begeven. Eerlijk is eerlijk
pi_51722285
Dellie: Ik kan het elke dag wel stylen en wassen maar dan ben ik een uur bezig!
Nadia: Daar wordt niemand blij van.

Ze zitten toch meer dan een uur per dag aan dat haar te frutten?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:55:50 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_51722297
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
Kijk even mee, DOB liegt gewoon.

http://www.hairstudiobea.nl/prijzen/hairdreams.php
― Mark Twain
pi_51722308
En even Natasja bashen!
pi_51722320
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:

[..]

een nieuwe tiet
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:56:50 #156
137949 Disana
pi_51722342
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Dellie: Ik kan het elke dag wel stylen en wassen maar dan ben ik een uur bezig!
Nadia: Daar wordt niemand blij van.

Ze zitten toch meer dan een uur per dag aan dat haar te frutten?
Misschien is het iets als hoe dommer, hoe langzamer de tijd verstrijkt?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:57:06 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_51722350
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch krijg je dankzij DGK een inkijkje in werelden waarin je je niet snel zult begeven. Eerlijk is eerlijk
Er gaat voor mij een wereld open iig.
― Mark Twain
pi_51722355
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:

[..]

klopt en ik herken er niets in van de wereld van mijn dochter die dezelfde leeftijd heeft
pi_51722377
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

een nieuwe tiet
Hmmmmm nieuwe tiet <---> nieuwe vloer

Vloer!
  zondag 22 juli 2007 @ 16:58:18 #160
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51722405
Ik zou van de dames op de COS wel eens willen weten wie er ook zo lang met haar uiterijk bezig is. Erica hoeft niet te reageren want daarvan weet ik het die heeft aan 15 to 20 minuten genoeg.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:58:30 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_51722424
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

een nieuwe tiet
Meen je dat of maak je een grapje.
― Mark Twain
pi_51722426
tjeeeezzz er gebeurt weer veel daar..........
pi_51722429
tas wil overal bij betrokken worden ze wil overal bij zijn. Zij wil het gevoel dat ze gemist wordt, Ze wil teveel aandacht voor een betrokken wordt. Ze gedraagt zich als een schoonmoeder volgens dellie
pi_51722441
Ze verwachten dat Natasja een vreselijke schoonmoeder wordt, een soort Netty.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:59:17 #165
137949 Disana
pi_51722467
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

klopt en ik herken er niets in van de wereld van mijn dochter die dezelfde leeftijd heeft
Je mag jezelf (gelukkig) prijzen.

Nu hebben ze weer een pedicure 'zó hard nodig'.
pi_51722474
"Een pedicure hebben we zo hard nodig! Dit kan echt niet meer hoor! Kom op zeg......"

Nadia vindt het vies om haar eigen voeten te doen.
pi_51722479
dellie wil zo graag dat er een schoonheidsspecialist komt en jaaaaaaaaaaa ook een pedicure is hard nodig die kan echtttttttttt niet gemist worden.

Nada vindt haar eigen voeten vies en niet leuk om te doen
pi_51722488
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
"Een pedicure hebben we zo hard nodig! Dit kan echt niet meer hoor! Kom op zeg......"

Nadia vindt het vies om haar eigen voeten te doen.
pi_51722505
En nog steeds snap ik niet waarom Carlos van die enorme spierverbrandingstrainingen geeft
  zondag 22 juli 2007 @ 17:00:21 #170
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51722516
Ze gaan dus HIERNA douchen................
pi_51722525
nada en dellie gingen elke 2 weken naar een schoonheidsspecialist en dellie kreeg dan een permanent in haar wimpers.........hoe bedenk je het
pi_51722541
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:58 schreef DrsH het volgende:
Ik zou van de dames op de COS wel eens willen weten wie er ook zo lang met haar uiterijk bezig is. Erica hoeft niet te reageren want daarvan weet ik het die heeft aan 15 to 20 minuten genoeg.
ik heb al eerder een keer verteld.........als ik naar me werk moet, hup haar in een staart, 5 min douche en 5 min make-up klaar.............ga ik ergens heen....feest, verjaardag, uit ed dan neem ik ff de tijd, ja
pi_51722549
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
nada en dellie gingen elke 2 weken naar een schoonheidsspecialist en dellie kreeg dan een permanent in haar wimpers.........hoe bedenk je het
Waaaaaaar halen die grieten het geld vandaan
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:01:22 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_51722551
Ik lees wel mee hier, het wordt me allemaal wat teveel.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:01:37 #175
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51722559
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Meen je dat of maak je een grapje.
Hou het maar op dat laatste
pi_51722563
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef dgk_fan het volgende:
jahaaaaaa en dan is nada dr haar al voor het grootste gedeelte gedaan
  zondag 22 juli 2007 @ 17:01:59 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51722579
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]

Juist... zo heb ik ook nog wel een verlanglijstje.... ik snap niet hoe iemand t in z'n hoofd haalt om voor zo'n bedrag lijkenhaar op dr hoofd te laten naaien...

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 22-07-2007 17:09:26 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:02:12 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_51722591
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Waaaaaaar halen die grieten het geld vandaan
Een keer raden.
― Mark Twain
pi_51722598
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef dgk_fan het volgende:
......
pi_51722603
Amanda nam gewoon vrij van school of werk om haar gezicht of haar te laten doen.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:02:36 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_51722607
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef DrsH het volgende:

[..]

Hou het maar op dat laatste
Gelukkig.
― Mark Twain
pi_51722612
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef milk-shake het volgende:

[..]

ik heb al eerder een keer verteld.........als ik naar me werk moet, hup haar in een staart, 5 min douche en 5 min make-up klaar.............ga ergens heen....feest, verjaardag, uit ed dan neem ik ff de tijd, ja
ja en zondags een haar -en gezichtsmasker
pi_51722618
Het wordt nog erger, toen Nadia nog stewardess was ging ze elke week naar de schoonheidsspecialiste.
pi_51722629
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Amanda nam gewoon vrij van school of werk om haar gezicht of haar te laten doen.
pi_51722630
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een keer raden.
Vooruit dan, één keer : Escort?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51722643
dit hele gesprek tussen die 2 meiden is toch hilarisch mensen...........
pi_51722651
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Het wordt nog erger, toen Nadia nog stewardess was ging ze elke week naar de schoonheidsspecialiste.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:04:14 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_51722652
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Vooruit dan, één keer : Escort?
Het kan niet anders of kun jij iets anders verzinnen?
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:04:26 #189
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51722657
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een keer raden.
Je meent het niet, nou die van mij zou zijn blik niet omhoog werpen hoor maar het koppie neerslachtig laten hangen.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:04:42 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51722665
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
grapje zeker?
pi_51722675
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja en zondags een haar -en gezichtsmasker
nou ja als ik toch in bad lig
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:05:18 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_51722683
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
dit hele gesprek tussen die 2 meiden is toch hilarisch mensen...........
Eigenlijk wel, ware het niet dat ik het dieptriest vind , zo inhoudloos.
― Mark Twain
pi_51722686
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

grapje zeker?
heul niet
pi_51722698
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, ware het niet dat ik het dieptriest vind , zo inhoudloos.
ja te triest maar ik zit me te bescheuren hier ...........is dat erg erg?
pi_51722700
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het kan niet anders of kun jij iets anders verzinnen?
Zal nog even denken.
pi_51722709
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

pi_51722717
Nadia heeft haar haar de ene kant op gestyled, maar wil het nu de andere kant op stylen
pi_51722721
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef milk-shake het volgende:

[..]

nou ja als ik toch in bad leg
dat bedoel ik
pi_51722732
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft haar haar de ene kant op gestyled, maar wil het nu de andere kant op stylen
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:07:12 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_51722741
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Heul niet, geniet er gewoon van.
― Mark Twain
pi_51722763
De kans bestaat dat als Nadia door gaat nu, ze helemaal gefrustreerd raakt en gaat huilen.
pi_51722768
als nada nu nog doorgaat wordt ze helemaal gefrustreerd ze kan wel huilen.(ze gooit heur haren naar de andere kant wat een debacle.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:08:09 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_51722771
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Maw, ze kan weer opnieuw beginnen
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:08:39 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_51722781
Mootie en Erica
― Mark Twain
pi_51722787
Net over de popo, Amanda zegt dat ze altijd onderaan staat, allemaal haters volgens haar.
pi_51722801
dellie is heeeeeeeeeeel blij dat ze brian heeft. Brian zou niet heel bewust.......(uh wat eigenlijk)
dellie kent dit spel
pi_51722810
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Mootie en Erica
Net BQ en mootie gister
pi_51722829
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maw, ze kan weer opnieuw beginnen
ze heeft inmiddels een zombiekapsel
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:10:07 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_51722839
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Net BQ en mootie gister
Dat vind ik altijd zo grappig
― Mark Twain
pi_51722842
Ik heb een kapper nodig en die krijg ik niet!! (op janktoontje)
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:11:09 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_51722875
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Ze heeft geen ander toontje, vreselijk.
― Mark Twain
pi_51722877
pffff...3 kwartier geleden waren ze met hun haar bezig....nu nog
is niet normaal meer
lijkt me dat al die haarspullen eens voor een maand het huis uit moeten
pi_51722887
dellie troont nada uit de kapsalon. nada denkt dat Carlos haar gaat overhoren.nada roept haar terug om de kapsalon op te ruimen. Dellie heeft heur nagelen gelakt en kan niet opruimen maar nada heeft geen zin in geflip van nasty
pi_51722899
Ze ruimen niet op omdat Amanda's nagels net gelakt zijn. Ze doen het dadelijk. Nadia knijpt hem omdat Natasja gaat flippen en daar heeft ze geen zin in.
pi_51722905
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:11 schreef riri het volgende:
pffff...3 kwartier geleden waren ze met hun haar bezig....nu nog
is niet normaal meer
lijkt me dat al die harspullen eens voor een maand het huis uit moeten
Dat zou een mooie sanctie zijn ...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:12:44 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_51722919
quote:
Ja, dat wist ik, erg dat zij het niet weet.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:12:56 #218
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51722926
Ik zit hier met de streams aan, koptelefoon op de oren en het geluid uit, is goed voor het gehoor en je krijgt er van die leuke rooie oortjes van. Daarnaast volg ik nooit stomzinnige gesprekken.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:13:04 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51722931
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Dan loopt ze toch lekker de poort uit en bij Hizihair naar binnen??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51722974
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zou een mooie sanctie zijn ...
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
pi_51722975
Zo te zien doet Dennis deze oefening verkeerd om, ik ga er zo maar van uit dat Lieke het wel goed doet.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:15:26 #222
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_51723008
lo
hoe Jaap in die camera's kijkt
  zondag 22 juli 2007 @ 17:16:24 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51723038
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51723043
Zooooo grappig, tegen de tijd dat Dennis zich aangepast heeft aan een nieuwe oefening heeft Lieke er al 20 gedaan en is Huub zelfs al op dreef.
pi_51723047
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
pi_51723066
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:18:08 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_51723099
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.
― Mark Twain
pi_51723108
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
Laters
groet van stichting brein
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 17:18:37 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51723113
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Je beschrijft zo'n beetje hét concept van "The Simple Life"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51723123
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

pi_51723148
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Laters
groet van stichting brein
heulwel leugaal hoor
  zondag 22 juli 2007 @ 17:20:17 #232
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51723168
Jaap wordt aangevallen door vliegen, Jaap ga je douchen.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:22:14 #233
137949 Disana
pi_51723220
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Ik zit hier met de streams aan, koptelefoon op de oren en het geluid uit, is goed voor het gehoor en je krijgt er van die leuke rooie oortjes van. Daarnaast volg ik nooit stomzinnige gesprekken.
Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:23:29 #234
137949 Disana
pi_51723269
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik las 'ik kan ook nog opstaan'
  zondag 22 juli 2007 @ 17:24:43 #235
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51723325
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?
Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???
  zondag 22 juli 2007 @ 17:24:53 #236
58921 Day
You can fly!
pi_51723333
Dat jullie het aan kunnen horen! Knap hoor!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:25:04 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_51723341
Ik heb nog een filmpje gevonden van vorige week met behoorlijk wat slowmotion beelden. Je moet wel een sterke maag hebben een een cursus angermanagement van Anita.

http://www.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:26:05 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_51723377
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik las 'ik kan ook nog opstaan'
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:26:24 #239
137949 Disana
pi_51723394
Ik heb zin om hier stom haar op te tekenen

pi_51723414
WHahhaa, dat hoofd van Carlos is echt bling bling :

† In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:27:11 #241
137949 Disana
pi_51723417
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???
Nee hoor. Ik betrap mezelf er alleen op hoe vaak ik mezelf gelukkig prijs
  zondag 22 juli 2007 @ 17:27:25 #242
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51723426
Carlos: drink veel water, gewoon heel veel water drinken.
Nadia: En Evean(bronwater)?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:27:31 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_51723431
Carlos zegt dat Nada veel water moet drinken. Nada vraagt of Evian ook goed is.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:27:36 #244
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51723434
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:

[afbeelding]
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalon
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:28:01 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_51723452
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:

[afbeelding]
Doe maar
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:28:09 #246
137949 Disana
pi_51723459
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

't Is toch zo... je raakt zowat in een coma of een trance als je die tuttebollengesprekjes langer aanhoort.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:28:51 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_51723481
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:

[..]

― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:29:10 #248
137949 Disana
pi_51723488
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:29:30 #249
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51723497
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

zondag 22 juli 2007 @ 17:30:02 #250
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51723514
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:31:32 #251
137949 Disana
pi_51723565
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog een filmpje gevonden van vorige week met behoorlijk wat slowmotion beelden. Je moet wel een sterke maag hebben een een cursus angermanagement van Anita.

http://www.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
Er zijn er meer van met slomo. Het blijft een verbijsterend groepsgericht.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:36:16 #252
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51723684
Klaar voor de terror van morgen:
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:37:59 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_51723736
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Er zijn er meer van met slomo. Het blijft een verbijsterend groepsgericht.
Je kunt je niet voorstellen dit het resultaat is van een aantal maanden in dat hok. Kan niet anders dat dit de inborst is van dat tuig.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:39:29 #254
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51723772
Carlos praat Nadia iets geks uit der kop.
Nadia wil afslanken in amper een maandje.
Ze is zo onzeker over der zelf. dat het nu een zeer zwak punt is.
Iedereen kan haar nu gek maken daarmee.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:40:08 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_51723798
Carlos zegt tegen Nada dat de spiegel belangrijker is dan de weegschaal.
Goed advies Carlos.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:40:26 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51723810
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dit het resultaat is van een aantal maanden in dat hok. Kan niet anders dat dit de inborst is van dat tuig.
Vooral de rol van Nadia is heel eng als je het (deels) op de gevolgen van langdurige opsluiting zou willen gooien...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:40:40 #257
137949 Disana
pi_51723817
quote:

[..]

BAN hebben elk al vaker gezegd dat iemand in de buitenwereld echt een trap/dreun/ram gekregen zou hebben
pi_51723829
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Goed advies Carlos.
NOG langer voor de spiegel.
pi_51723854
Nadia heeft dat jurkje nu toch al een dag of 3 aan?
  zondag 22 juli 2007 @ 17:41:52 #260
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51723864
Huub: Als je niet zo'n kutwijf was geweest had ik je nu een lekker wijf gevonden.(Nadia)
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:42:26 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_51723877
Huub tegen Nada: Je moet iets aan je zelfbeeld doen , je hoeft geen 10 kilo af te vallen. Als je niet zo'n kutwijf was zou ik zeggen dat je er goed uitziet.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:42:36 #262
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51723921
Nadia zit constant Natasja te bashen, maar zodra ze in de buurt is hangt ze om haar nek en miept ze dat het zo erg is dat ze weggaat.

En wtf....... verwende mormels met hun Evian...
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 17:44:29 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51723955
quote:

[..]

Dit is een interessante vraag.
Hij is al wel eens eerder opgeworpen, tijdens een BB, maar DGK heeft toch een fundamenteel andere insteek. Het feit dat je überhaupt al meedoet aan zo'n programma, zegt al wel iets, denk ik.
Maar toch denk ik dat van iedereen de nare karaktertrekjes extra naar boven komen als je zo op een kluitje zit met mensen die je niet zelf hebt uitgezocht..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51723964
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Goed advies Carlos.
Vind ik wel ... btw raam uit die weegschaal
  zondag 22 juli 2007 @ 17:44:47 #266
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51723970
Brian en Amanda spelen ook doktertje onder hun dekens.
pi_51724002
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft dat jurkje nu toch al een dag of 3 aan?
Há, dat vroeg ik me ook net af..echt wel de derde dag dat ze die aan heeft..ze kreeg hem vrijdag toch?..ze zal hem mooi vinden..en dat isieook..leuk jurkje.. jammer dat ik degene die hem aan heeft niet kan zien of horen..
--Einstein
  zondag 22 juli 2007 @ 17:46:50 #268
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51724029
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Nadia zit constant Natasja te bashen, maar zodra ze in de buurt is hangt ze om haar nek en miept ze dat het zo erg is dat ze weggaat.

En wtf....... verwende mormels met hun Evian...
Nadia is zo vals, Natasia moest eens weten.

En ze zouden voor de grap eens leidingwater in die Evian flesjes moeten doen ipv bronwater.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:46:58 #269
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51724033
Wat is er met Amanda?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 22 juli 2007 @ 17:48:57 #270
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51724092
Natasia is moe, Jaap ook.
Natasia is de laatste tijd heel erg met thuis bezig,...........zegt ze.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:49:29 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51724109
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Amanda?
Die wordt zo weer geanaalyseerd door Brian....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51724111
quote:
Wat is er met Amanda?
Amanda wordt verteerd door de haat voor Lieke...
--Einstein
  zondag 22 juli 2007 @ 17:50:33 #273
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51724143
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Natasia is moe, Jaap ook.
Natasia is de laatste tijd heel erg met thuis bezig,...........zegt ze.
Ze zijn moe van het Huub en Lieke bashen, en Natasia is de laatste tijd alleen maar met Lieke bashen bezig.
Het ene beantwoord het ander.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:50:54 #274
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51724158
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Amanda wordt verteerd door de haat voor Lieke...
Wat fijn voor haar
pi_51724176
Nadia smeert even douchevervangende deo in haar oksels. Lekker handig na het sporten.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:51:59 #276
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51724191
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia smeert even douchevervangende deo in haar oksels. Lekker handig na het sporten.
Smerig wijf.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:52:07 #277
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51724194
Ah, Amanda is ongesteld, dan is ze altijd sipjes!
pi_51724208
quote:
Wat is er met Amanda?
Ze zegt het net ... Ze is ongesteld
  zondag 22 juli 2007 @ 17:52:47 #279
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51724216
Amanda heeft net 2 uur lang der haar vernaggeld, zit het nu nog erger. Kan ze weer 2 uur in die stoel zitten met een stijltang.
pi_51724230
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wtf is douchevervangende deo
  zondag 22 juli 2007 @ 17:53:36 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51724238
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Ah, Amanda is ongesteld, dan is ze altijd sipjes!
In t geval van Amanda zou dat iedere keer weer reden voor een feestje moeten zijn...
Niet zwanger
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 17:54:18 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51724262
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is douchevervangende deo
Optisch fris... niet gedouched maar wel gespoten... zo lijkt het nog wat omdat je niet stinkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51724263
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

In t geval van Amanda zou dat iedere keer weer reden voor een feestje moeten zijn...
Niet zwanger
En een reden om twee gaten te dichten
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:55:04 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_51724296
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit is een interessante vraag.
Hij is al wel eens eerder opgeworpen, tijdens een BB, maar DGK heeft toch een fundamenteel andere insteek. Het feit dat je überhaupt al meedoet aan zo'n programma, zegt al wel iets, denk ik.
Maar toch denk ik dat van iedereen de nare karaktertrekjes extra naar boven komen als je zo op een kluitje zit met mensen die je niet zelf hebt uitgezocht..
Dat denk ik ook maar ik kan me van mijn levensdagen niet voorstellen dat ik me zo zou gedragen als de bende van 6 afgelopen zondag, met name Nada die net 2 weken in dat hok zat, zoals Disana al zei.
Daar komt nog bij dat ik nooit maar dan ook nooit mee zou doen aan zo'n experiment, zoveel gezond verstand heb ik wel.
― Mark Twain
pi_51724310
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou het daar met Lieke waarschijnlijk het beste kunnen vinden in dat huis.....
Ik ook!
pi_51724333
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Optisch fris... niet gedouched maar wel gespoten... zo lijkt het nog wat omdat je niet stinkt.
Dus dat.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:14 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51724342
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet zwanger
Stilletjes hoop ik nu, dat Amanda vreselijk gaat doorlekken vannacht en dat Brian er s'morgens achter komt, dat hij in zwaar bebloede lakens heeft gelegen!

Of denk ik nu heel slecht
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:56:42 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_51724365
quote:

[..]

Getver.
― Mark Twain
pi_51724369
quote:

[..]

Zal wel aan mij liggen maar zelfs mijn haar is nat van het zweet na sporten
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:57 #290
38396 mazaru
pi_51724376
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:36 schreef dgk_fan het volgende:
Klaar voor de terror van morgen:
[afbeelding]
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:57:23 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_51724387
Streamlock op het gesprek tussen Natas en Jaap over manipulatie.
― Mark Twain
  zondag 22 juli 2007 @ 17:57:35 #292
58921 Day
You can fly!
pi_51724393
Jaap en Natasia hadden het over elkaar opzoeken na de gouden kooi en er dan achter komen wie er is gemanipuleerd en opgestookt. En toen was er weer een streamlock.

Jaap heeft het de laatste veel over de Febo, valt me op.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_51724395
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Dark het volgende:

[..]

Stilletjes hoop ik nu, dat Amanda vreselijk gaat doorlekken vannacht en dat Brian er s'morgens achter komt, dat hij in zwaar bebloede lakens heeft gelegen!

En dat natasja door de villa schreeuwt: ze bloedt uit al haar gaten en nu weet heel nederland dat.
Goedemorgen :W
  zondag 22 juli 2007 @ 17:57:40 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51724399
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar zelfs mijn haar is nat van het zweet na sporten
Duh... dat hebben ze toch drooggestyled?? De stoom kwam er vanaf
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 17:57:42 #295
168951 STAP01
body and brain
pi_51724400
Tas: niet iedereen is gemanipuleerd.......streamlock
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:58:00 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_51724410
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

[afbeelding]
― Mark Twain
pi_51724412
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hij zei: Maandag maar niet welke
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:58:44 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_51724430
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef blomst het volgende:

[..]

En dat natasja door de villa schreeuwt: ze bloedt uit al haar gaten en nu weet heel nederland dat.
Vergeet de maden niet.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:58:53 #299
137949 Disana
pi_51724435
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:42 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ha ha! Ik prakkizeer nog op blond. Misschien vanavond.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:58:57 #300
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_51724438
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Duh... dat hebben ze toch drooggestyled?? De stoom kwam er vanaf
leuke koppies he die meiden
pi_51724442
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Dark het volgende:

[..]

je denkt niet slecht, ik hoop er ook op
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')