dat gaat niet altijd op hoor, dat kan natuurlijk ook wat zeggen over de anderenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als niemand je mag, dan doe je simpelweg iets niet helemaal goed volgens mij.
Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...quote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
alsof dgk representatief zou zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, de Troela!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar als Lieke Naaitasia een keer over haar arm aait dan moet Lieke maar snappen dat dan zes mensen haar gaan aanranden. Want dan mag dat! Dan zijn zes mensen agressief op Lieke. Omdat ze Naaitasia aanraakt ( en daar is de te licht bevonden spiegeloog het mee eens. Want ze zou niet anders durven dan het er mee eens zijn! De troela)
Dat vind ik een gevaarlijke uitspraak. Draai het eens om en kijk naar groepsgedrag: om je geaccepteerd te voelen in een groep, helpt het als je iemand hebt waartegen je je gezamenlijk af kunt zetten. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt, ook hier.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:quote:Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de wil om elkaar te accepteren hoort van beide kanten te komen en dat is erg simpel maar het is niet anders. btw gelukkig kom ik niet uit een ei en lijd ik niet aan deze intolerantie dus ik zie met welwillendheid jouw volgende reactie tegemoet
quote:waarom zou zij zich moeten aanpassen aan dat tuig? lieke doet het prima en als jij haar niet ziet zitten jammer dan. Niet iedereen hoeft je te mogen. Als anderen er voor kiezen intolerant te zijn is dat hun zaak en hun probleem
Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als wat...zo gauw je ervan doordrongen bent dat je je nooit aan iemand...een mens of een groep moet onderwerpen maar gewoon jezelf bent kom je erachter hoe simpel het leven is en wat ECHTE vrijheid echt betekent.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het (samen)leven maar zo simpel als jij het hier beschrijft. Wij-zij denken, daar bereik je niets mee. Lieke niet, de anderen daar niet, en mensen hier ook niet.
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...
Dat laatste is wat mijn persoonlijke ervaring betreft inderdaad een waarheid als een koequote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.
Dat neemt niet weg dat sommige mensen dat zulllen opvatten als "ze voelt zichzelf beter"
Ze is nou eenmaal niet zo plat en ordinair, dat zit er gewoon niet in (binnen de originele groep bewoners was ze volgens mij minder opgevallen).
Als mensen vinden dat een ander zich beter voelt dan zij dan ligt dat meestal aan hun eigen minderwaardigheidscomplex
misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jouquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.
Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
Ik heb toch echt niet het idee dat Lieke in de buitenwereld om vrienden verlegen zit (en dat heb ik bij Natasia, Brian, Amanda, Nadia en Jaap wel) dus hoe representatief is het oordeel van de bewoners en het persooneel van DGK dan??quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.
Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
Ze accentueert het verschil regelmatig en heel bewust en dat maakt voor mij dat ze geen haar beter is. Sterker nog, als meer in huis hebt, en ik geloof wel dat ze dat heeft op veel vlakken, dan zorg je in een groep waarin je moet samenleven dat het niet al teveel opvalt. Dan heb je pas stijl en niveau. Maar hey, het is mijn private mening. Ieder z'n meug.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.
Lieke accepteert (het niveau van) de rest uitstekend, sterker nog: ze laat zich er eigenlijk niet door opnaaien, en dat is nou net wat de rest zo steekt en waardoor ze het gevoel hebben dat ze boven hen staat.
Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jou![]()
We HADDEN onderweg kunnen zijn. We hebben gisteren in zijn schuur geoefendquote:Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Is dgk fan al onderweg met zijn oom naar DGK?
gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be itquote:Op zondag 22 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebben![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We HADDEN onderweg kunnen zijn. We hebben gisteren in zijn schuur geoefend
en nu is de accu leeg en wil de wagen niet starten
Maakt niet uit, het zit in de planning, net zoals alle brute akties van Dennis!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be it![]()
jij shopt ook selectief want je vergeet onze Huub die Lieke wel magquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echte vrijheid houdt in dat je het besef hebt dat je anderen ook ruimte moet gunnen, ten koste van jezelf. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als wat...zo gauw je ervan doordrongen bent dat je je nooit aan iemand...een mens of een groep moet onderwerpen maar gewoon jezelf bent kom je erachter hoe simpel het leven is en wat ECHTE vrijheid echt betekent.
1. Ieder mens is uniek, je verward uniciteit met kuddegedragquote:Zo gauw de mens die zich liever in de massa beweegt een persoon tegenkomt die zich sterk en uniek voelt krijgt die een gevoel van onmacht en probeert die sterkte breken.
Een sterk persoon is niet te breken...
Nou, dat vind ik dan wel weer heel sneu voor jullie en voor Dennis ook wel. De enige kans voor Dennis op een beetje steun van buitenaf. Volgende keer beter!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En met januari is het de eerste.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles is te breken en stuk te maken
bijna alle mensen conformeren zich aan een groep...alleen de allersterksten nietquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik bewonderde haar al voor die tijd en ik heb een hekel aan mensen de drammen ik kom ze ook tegen op de cos. maar voor de rest een prima meid lijkt mij en een sterke spelerquote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.
Dat denk ik ook. Ze is met geweld omlaag gehaald en dat maakt dat ze er op dat moment beetje tussen de anderen stond. Het zijn groepsprocessen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.
Daarom. We hebben nog PLANNEN ZAT !!quote:
Kun je even aangeven wat je precies bedoelt met "en ik heb een hekel aan mensen de drammen"?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik bewonderde haar al voor die tijd en ik heb een hekel aan mensen de drammen ik kom ze ook tegen op de cos. maar voor de rest een prima meid lijkt mij en een sterke speler
Het niet conformeren aan groep is inderdaad geen zwakte. Het binnen de groep benadrukken dat je dat niet doet omdat je je beter voelt dan de groep daarentegen is een grote zwakte. En dat beschreef ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef riri het volgende:
[..]
bijna alle mensen conformeren zich aan een groep...alleen de allersterksten niet
onthou dat maar voor altijd....het is geen zwakte je niet te conformeren aan een groep,het getuigt juist van sterkte
de groep zou meer naar zijn eigen gedrag moeten kijken...de groep wordt de maat der zaken,alles wat de groep doet wordt als normaal ervaren...hoe fout zich een groep ook gedraagt,ze willen het niet zien.
Het is in de Gouden Kooi heel goed te zien hoe dat werkt...
Ik bedoel dat zelfs rabiate anti-Lieke COSsers milder over haar denken sinds de vernedering.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze is met geweld omlaag gehaald en dat maakt dat ze er op dat moment beetje tussen de anderen stond. Het zijn groepsprocessen.
nou als ik een voorbeeld mag geven ...........in de discussie over lieke net, zijn de standpunten wel duidelijk nu ...........dan denk ik .........waarom blijven lamenteren? Ons aller punt is duidelijk en wat voegt het verder toe om daar nog uren over te posten?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je even aangeven wat je precies bedoelt met "en ik heb een hekel aan mensen de drammen"?
Lieke houdt oprecht van Huubje.quote:
ja........lief he dat verdient ze ookquote:
dat huub ook van haar houdtquote:Op zondag 22 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja........lief he dat verdient ze ook
ja dat is waar ik het ook de hele tijd over heb. een groep mensen die anderen buitensluiten omdat ze anders zijn. Dit geeft frustratie bij de uitgeslotenequote:Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luister nu naar de woorden van Lieke, ze beschrijft precies waar ik het over heb de hele tijd.
Wordt Hupert empatisch? nou, nouquote:Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke wil een reiki behandeling en een activiteit. Ze lijkt het even moeilijk te hebben.
Huub zegt dat het na vorige week zondag wat moeilijk ligt allemaal
lieke vindt dat logisch
ik gooi er wel wat wolkjes inquote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie teveel kopjes koffie dus ik pauzeer even
Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat is waar ik het ook de hele tijd over heb. een groep mensen die anderen buitensluiten omdat ze anders zijn. Dit geeft frustratie bij de uitgeslotene
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom. We hebben nog PLANNEN ZAT !!
Mijn oom had trouwens ook nog een liedje geschreven
wat we dan door de megafoon zouden gaan zingen:
[knip]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke wil een reiki behandeling en een activiteit. Ze lijkt het even moeilijk te hebben.
Huub zegt dat het na vorige week zondag wat moeilijk ligt allemaal
lieke vindt dat logisch
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...
Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...
Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??quote:Op zondag 22 juli 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.
Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef ericahysterica het volgende:
en nada schiet de kapsalon weer in
Drie normale mensen?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
geen bedrijf wil zijn reputatie verzieken met dat lowlife afgezien van de 3 normale mensen die er in zitten
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??
Ze heeft overigens nog niet eens gezegd wat voor activiteit, en ik kan me zo voorstellen dat eventuele sponsors graag iets voor Lieke zouden willen doen.
De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
je vergeet de mascaraquote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.
Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.
Zelf noemde ze: Cursus Spaans, reiki, sportmassage en nog iets maar dat ben ik vergeten.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...![]()
Spreek even voor jezelfquote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef HellFreez het volgende:
Ga maar lekker naar huis lieke. niemand zal je missen.![]()
Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.
het binnen de groep iemand er van te beschuldigen zich beter te voelen dan de rest is een regelrechte poging diegene uit de groep te stoten en hem of haar uit te sluiten dus het bewust zwakker maken van die groep,een gezonde groep mensen wordt daar alleen maar slechter van... een groep die goed functioneert accepteert zulke mensen juist omdat de groep daardoor kan groeienquote:Op zondag 22 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het niet conformeren aan groep is inderdaad geen zwakte. Het binnen de groep benadrukken dat je dat niet doet omdat je je beter voelt dan de groep daarentegen is een grote zwakte. En dat beschreef ik.
Is ze wel afgestudeerd als psycholoog?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
Natasia en Amanda zijn er te dom voor, Jaap en Brian zouden er baat bij kunnen hebben. Dennis is een verloren zaakquote:Op zondag 22 juli 2007 16:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.
dat is nog niet duidelijk ze is wel afgestudeerd in drankquote:
nou jaap doet regressief maar is het niet imho dus ik zou zeggen h l en jquote:
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 22 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zou zich anders geen psycholoog mogen noemen. Wel psychotherapeut.
Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maatquote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt![]()
De Febo zal haar ook wel sturen....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat zie je toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef wolferl het volgende:
Is dat niet super slecht voor je haren, elke dag met die style tang kloten..
quote:
LOL.... nou lig ik ff dubbelquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
Als ze het hierquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Dementor het volgende:
De streams werken hier totaal niet.
En nee ik heb vorige week nog betaald..
Wij passen 100% bij elkaar; knalluhquote:
klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maatMaar ik heb allang in de gaten dat voor DGK niet het beste personeel is aangetrokken.
Ja ik zie genoeg, maar gaan je haren daarvan niet uitvallen.quote:
Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.
Dat hele angermanagement was een farce
ach ook psychologen moeten hun vaste lasten betalen maar er bestaat toch ook nog zoiets als deskundigheid en beroepsethiekquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
Uitvallen niet, dan moeten ze met de wortels in de weer gaan. Maar wel breken en lelijk worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ik zie genoeg, maar gaan je haren daarvan niet uitvallen.
Ik bedoel lang haar met een style tang paar keer in de week bewerken, a la.
Maar hun bewerken hun haar 2 keer per dag en dan een paar uur.![]()
Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
ja dit had elke willekeurige leek neer kunnen zettenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
mee eens een beetje nuchtere benadering kan nooit kwaadquote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..![]()
Lieke had daarnet een dipje geloof ik? Huub was haar aan het troosten..wel lief..![]()
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
Nadia echter... zal dus ook wel heel snel aan extensions toezijn...
jahaaaa nada is aan extensions toe, maar ook aan nieuwe borsten, gebleekte tanden en opgespoten lippenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
Patricia nog niet....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.![]()
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
Het haar van Nada is niet veel beter en dat zal alleen maar erger worden.
Erger vind ik: intensief sporten en niet douchen, getver.
Die kwam alleen voor Natasja, dus vandaag was haar laatste keer.quote:
Ik begrijp net dat zo ongeveer alle sponsors zich teruggetrokken hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnen
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?quote:
maar die is enkel voor Nasty want die heeft privilegesquote:
Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?
Ik zit iedere keer weer met open mond naar dit ritueel te kijken, met name de rook die van de haren afkomt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Amanda, grommend: Het wordt weer blond he, ik zei het je.
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.
Ik hou van vrouwen die puur natuur zijn, beetje make-up ok, maar dit is gewoon overdreven, tegen het ziekelijke aan.
Heerlijk toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
nada wordt er zo wanhopig van ze wil dat de kapper komt om haar te knippen enzo.......
ze heeft het al 3 keer ingesproken maar er komt niemand (piepstem van een peute)
amanda er is een kutding aan de gang en dat is kut anders kunnen ze in principe alles regelen..(ze doelt op de boycot)
quote:
Geen intiemspray?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Hebben Amanda en Nadia niet gedoucht na het sporten?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
Het haar van Nada is niet veel beter en dat zal alleen maar erger worden.
Erger vind ik: intensief sporten en niet douchen, getver.
Dan heeft ze gelukkig iig niet de illusie dat ze daar "TV-momentjes" aan t maken zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
![]()
![]()
nada is bang dat er binnenkort een telefoontje komt dat ze te lang voor de spiegel zitten...........
Kalm maar, ik ben nog jong en wil wat leren...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op met je intiemspray... dat is niet goed voor de zuurgraad![]()
![]()
Ah, en daar krijg je weer een blaasontsteking van!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op met je intiemspray... dat is niet goed voor de zuurgraad![]()
![]()
en ik heb niet eens een fohn en gebruik ook al geen make upquote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Die nephaat van de 6 is totaal ongegrond en ze wilden gewoon weer een nieuw pestslachtoffertje maken...quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, ze moet eerst de crackers er nog uitkotsen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef DrsH het volgende:
Ik houd van mooie en goed uitziende vrouwen maar van een obsessief gedrag zoals een kindvrouwtje zoals Nadia neerzet.................. Ik heb er maar een woord voor van dat type vrouw ga ik spontaan over mijn nek. Als die om 8 uur zou moeten werken moet ze om kwart voor vijf der bed uit om haar uiterlijk te verzorgen en heft dan nog een kwartiertje om crackers te eten om vervolgens te laat op haar werk te verschijnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
wat kostte er nou 1500 euro die extensions van dellie?
Toch krijg je dankzij DGK een inkijkje in werelden waarin je je niet snel zult begeven. Eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 16:54 schreef ericahysterica het volgende:
dellie gebruikt geen glansspray want dan wordt het nat dus moet ze het daarna weer tangen volgens nadaleeghoofd
Kijk even mee, DOB liegt gewoon.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
wat kostte er nou 1500 euro die extensions van dellie?
een nieuwe tietquote:Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
wat zou ik toch veel leuks kunnen doen van 1500 euro..... nieuwe vloer ofzo![]()
Misschien is het iets als hoe dommer, hoe langzamer de tijd verstrijkt?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Dellie: Ik kan het elke dag wel stylen en wassen maar dan ben ik een uur bezig!
Nadia: Daar wordt niemand blij van.
Ze zitten toch meer dan een uur per dag aan dat haar te frutten?
Er gaat voor mij een wereld open iig.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch krijg je dankzij DGK een inkijkje in werelden waarin je je niet snel zult begeven. Eerlijk is eerlijk![]()
klopt en ik herken er niets in van de wereld van mijn dochter die dezelfde leeftijd heeftquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch krijg je dankzij DGK een inkijkje in werelden waarin je je niet snel zult begeven. Eerlijk is eerlijk![]()
Meen je dat of maak je een grapje.quote:
Je mag jezelf (gelukkig) prijzen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt en ik herken er niets in van de wereld van mijn dochter die dezelfde leeftijd heeft
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
"Een pedicure hebben we zo hard nodig! Dit kan echt niet meer hoor! Kom op zeg......"
Nadia vindt het vies om haar eigen voeten te doen.
ik heb al eerder een keer verteld.........als ik naar me werk moet, hup haar in een staart, 5 min douche en 5 min make-up klaar.............ga ik ergens heen....feest, verjaardag, uit ed dan neem ik ff de tijd, jaquote:Op zondag 22 juli 2007 16:58 schreef DrsH het volgende:
Ik zou van de dames op de COS wel eens willen weten wie er ook zo lang met haar uiterijk bezig is. Erica hoeft niet te reageren want daarvan weet ik het die heeft aan 15 to 20 minuten genoeg.
Waaaaaaar halen die grieten het geld vandaanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
nada en dellie gingen elke 2 weken naar een schoonheidsspecialist en dellie kreeg dan een permanent in haar wimpers.........hoe bedenk je het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou het maar op dat laatstequote:
jahaaaaaa en dan is nada dr haar al voor het grootste gedeelte gedaanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef dgk_fan het volgende:
Ze gaan dus HIERNA douchen................![]()
![]()
Juist... zo heb ik ook nog wel een verlanglijstje.... ik snap niet hoe iemand t in z'n hoofd haalt om voor zo'n bedrag lijkenhaar op dr hoofd te laten naaien...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
wat zou ik toch veel leuks kunnen doen van 1500 euro..... nieuwe vloer ofzo![]()
Een keer raden.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaaaaaar halen die grieten het geld vandaan![]()
......quote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef dgk_fan het volgende:
Ze gaan dus HIERNA douchen................![]()
![]()
Gelukkig.quote:
ja en zondags een haar -en gezichtsmaskerquote:Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik heb al eerder een keer verteld.........als ik naar me werk moet, hup haar in een staart, 5 min douche en 5 min make-up klaar.............ga ergens heen....feest, verjaardag, uit ed dan neem ik ff de tijd, ja![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Amanda nam gewoon vrij van school of werk om haar gezicht of haar te laten doen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Het wordt nog erger, toen Nadia nog stewardess was ging ze elke week naar de schoonheidsspecialiste.
Het kan niet anders of kun jij iets anders verzinnen?quote:
Je meent het niet, nou die van mij zou zijn blik niet omhoog werpen hoor maar het koppie neerslachtig laten hangen.quote:
grapje zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
nada en dellie gingen elke 2 weken naar een schoonheidsspecialist en dellie kreeg dan een permanent in haar wimpers.........hoe bedenk je het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja als ik toch in bad ligquote:Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en zondags een haar -en gezichtsmasker![]()
Eigenlijk wel, ware het niet dat ik het dieptriest vind , zo inhoudloos.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
dit hele gesprek tussen die 2 meiden is toch hilarisch mensen...........![]()
ja te triest maar ik zit me te bescheuren hier ...........is dat erg erg?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ware het niet dat ik het dieptriest vind , zo inhoudloos.
Zal nog even denken.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan niet anders of kun jij iets anders verzinnen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja te triest maar ik zit me te bescheuren hier ...........is dat erg erg?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft haar haar de ene kant op gestyled, maar wil het nu de andere kant op stylen![]()
Heul niet, geniet er gewoon van.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja te triest maar ik zit me te bescheuren hier ...........is dat erg erg?
Maw, ze kan weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft haar haar de ene kant op gestyled, maar wil het nu de andere kant op stylen![]()
ze heeft inmiddels een zombiekapselquote:
Dat vind ik altijd zo grappigquote:
Ze heeft geen ander toontje, vreselijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Ik heb een kapper nodig en die krijg ik niet!! (op janktoontje)
Dat zou een mooie sanctie zijn ...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:11 schreef riri het volgende:
pffff...3 kwartier geleden waren ze met hun haar bezig....nu nog
is niet normaal meer
lijkt me dat al die harspullen eens voor een maand het huis uit moeten
Ja, dat wist ik, erg dat zij het niet weet.quote:
Dan loopt ze toch lekker de poort uit en bij Hizihair naar binnen??quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Ik heb een kapper nodig en die krijg ik niet!! (op janktoontje)
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijnquote:
Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
Latersquote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
Je beschrijft zo'n beetje hét concept van "The Simple Life"quote:Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.![]()
Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Ik zit hier met de streams aan, koptelefoon op de oren en het geluid uit, is goed voor het gehoor en je krijgt er van die leuke rooie oortjes van.![]()
![]()
Daarnaast volg ik nooit stomzinnige gesprekken.
Ik las 'ik kan ook nog opstaan'quote:Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.![]()
Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???quote:Op zondag 22 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?![]()
Nee hoor. Ik betrap mezelf er alleen op hoe vaak ik mezelf gelukkig prijsquote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???![]()
![]()
![]()
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalonquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik heb zin om hier stom haar op te tekenen
[afbeelding]
Doe maarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik heb zin om hier stom haar op te tekenen
[afbeelding]
't Is toch zo... je raakt zowat in een coma of een trance als je die tuttebollengesprekjes langer aanhoort.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalon
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalon
quote:
quote:
Er zijn er meer van met slomo. Het blijft een verbijsterend groepsgericht.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog een filmpje gevonden van vorige week met behoorlijk wat slowmotion beelden. Je moet wel een sterke maag hebben een een cursus angermanagement van Anita.
http://www.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
Je kunt je niet voorstellen dit het resultaat is van een aantal maanden in dat hok. Kan niet anders dat dit de inborst is van dat tuig.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn er meer van met slomo. Het blijft een verbijsterend groepsgericht.
Vooral de rol van Nadia is heel eng als je het (deels) op de gevolgen van langdurige opsluiting zou willen gooien...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dit het resultaat is van een aantal maanden in dat hok. Kan niet anders dat dit de inborst is van dat tuig.
BAN hebben elk al vaker gezegd dat iemand in de buitenwereld echt een trap/dreun/ram gekregen zou hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dit het resultaat is van een aantal maanden in dat hok. Kan niet anders dat dit de inborst is van dat tuig.
NOG langer voor de spiegel.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Carlos zegt tegen Nada dat de spiegel belangrijker is dan de weegschaal.
Goed advies Carlos.![]()
Dit is een interessante vraag.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind ik wel ... btw raam uit die weegschaalquote:Op zondag 22 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Carlos zegt tegen Nada dat de spiegel belangrijker is dan de weegschaal.
Goed advies Carlos.![]()
Há, dat vroeg ik me ook net af..echt wel de derde dag dat ze die aan heeft..ze kreeg hem vrijdag toch?..ze zal hem mooi vinden..en dat isieook..leuk jurkje..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft dat jurkje nu toch al een dag of 3 aan?
Nadia is zo vals, Natasia moest eens weten.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Nadia zit constant Natasja te bashen, maar zodra ze in de buurt is hangt ze om haar nek en miept ze dat het zo erg is dat ze weggaat.![]()
En wtf....... verwende mormels met hun Evian...
Die wordt zo weer geanaalyseerd door Brian....quote:Op zondag 22 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Amanda?
Amanda wordt verteerd door de haat voor Lieke...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Amanda?
Ze zijn moe van het Huub en Lieke bashen, en Natasia is de laatste tijd alleen maar met Lieke bashen bezig.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Natasia is moe, Jaap ook.
Natasia is de laatste tijd heel erg met thuis bezig,...........zegt ze.
Wat fijn voor haarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda wordt verteerd door de haat voor Lieke...![]()
Smerig wijf.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia smeert even douchevervangende deo in haar oksels. Lekker handig na het sporten.
Ze zegt het net ... Ze is ongesteldquote:Op zondag 22 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Wat is er met Amanda?
Wtf is douchevervangende deoquote:Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia smeert even douchevervangende deo in haar oksels. Lekker handig na het sporten.
In t geval van Amanda zou dat iedere keer weer reden voor een feestje moeten zijn...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Ah, Amanda is ongesteld, dan is ze altijd sipjes!
Optisch fris... niet gedouched maar wel gespoten... zo lijkt het nog wat omdat je niet stinkt.quote:
En een reden om twee gaten te dichtenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Amanda zou dat iedere keer weer reden voor een feestje moeten zijn...
Niet zwanger![]()
Dat denk ik ook maar ik kan me van mijn levensdagen niet voorstellen dat ik me zo zou gedragen als de bende van 6 afgelopen zondag, met name Nada die net 2 weken in dat hok zat, zoals Disana al zei.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is een interessante vraag.
Hij is al wel eens eerder opgeworpen, tijdens een BB, maar DGK heeft toch een fundamenteel andere insteek. Het feit dat je überhaupt al meedoet aan zo'n programma, zegt al wel iets, denk ik.
Maar toch denk ik dat van iedereen de nare karaktertrekjes extra naar boven komen als je zo op een kluitje zit met mensen die je niet zelf hebt uitgezocht..
Ik ook!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou het daar met Lieke waarschijnlijk het beste kunnen vinden in dat huis.....
Dus dat.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Optisch fris... niet gedouched maar wel gespoten... zo lijkt het nog wat omdat je niet stinkt.
Stilletjes hoop ik nu, dat Amanda vreselijk gaat doorlekken vannacht en dat Brian er s'morgens achter komt, dat hij in zwaar bebloede lakens heeft gelegen!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Amanda zou dat iedere keer weer reden voor een feestje moeten zijn...
Niet zwanger![]()
Getver.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Optisch fris... niet gedouched maar wel gespoten... zo lijkt het nog wat omdat je niet stinkt.
Zal wel aan mij liggen maar zelfs mijn haar is nat van het zweet na sportenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:36 schreef dgk_fan het volgende:
Klaar voor de terror van morgen:
[afbeelding]
En dat natasja door de villa schreeuwt: ze bloedt uit al haar gaten en nu weet heel nederland dat.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Stilletjes hoop ik nu, dat Amanda vreselijk gaat doorlekken vannacht en dat Brian er s'morgens achter komt, dat hij in zwaar bebloede lakens heeft gelegen!![]()
Of denk ik nu heel slecht![]()
Duh... dat hebben ze toch drooggestyled?? De stoom kwam er vanafquote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar zelfs mijn haar is nat van het zweet na sporten
![]()
quote:
Vergeet de maden niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat natasja door de villa schreeuwt: ze bloedt uit al haar gaten en nu weet heel nederland dat.
leuke koppies he die meidenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... dat hebben ze toch drooggestyled?? De stoom kwam er vanaf
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Stilletjes hoop ik nu, dat Amanda vreselijk gaat doorlekken vannacht en dat Brian er s'morgens achter komt, dat hij in zwaar bebloede lakens heeft gelegen!![]()
Of denk ik nu heel slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |