ik gooi er wel wat wolkjes inquote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie teveel kopjes koffie dus ik pauzeer even
Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat is waar ik het ook de hele tijd over heb. een groep mensen die anderen buitensluiten omdat ze anders zijn. Dit geeft frustratie bij de uitgeslotene
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf buitengesloten, waarvan jij aangaf dat het goed was om te doen, omdat ze gewoon beter zou zijn dan de rest.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom. We hebben nog PLANNEN ZAT !!
Mijn oom had trouwens ook nog een liedje geschreven
wat we dan door de megafoon zouden gaan zingen:
[knip]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke wil een reiki behandeling en een activiteit. Ze lijkt het even moeilijk te hebben.
Huub zegt dat het na vorige week zondag wat moeilijk ligt allemaal
lieke vindt dat logisch
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...
Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het "na vorige week" allemaal een beetje moeilijk zou moeten liggen, wat mij betreft zouden ze Lieke direct alles mogen geven wat ze hebben wil, en zeker als het alleen maar een reiki behandeling en een activiteit is...
Ze zouden gvd een Touareg (full options) voor dr neer moeten zetten waar ze iedere dag een eindje mee zou mogen gaan rijden.
So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??quote:Op zondag 22 juli 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het probleem is dat er veel sponsoren hebben afgehaakt ivm het gebeuren van vorige zondag.
Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef ericahysterica het volgende:
en nada schiet de kapsalon weer in
Drie normale mensen?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
geen bedrijf wil zijn reputatie verzieken met dat lowlife afgezien van de 3 normale mensen die er in zitten
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
So what? Dan betalen ze die reiki figuur voor Lieke toch gewoon??
Ze heeft overigens nog niet eens gezegd wat voor activiteit, en ik kan me zo voorstellen dat eventuele sponsors graag iets voor Lieke zouden willen doen.
De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
je vergeet de mascaraquote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst stylen en misschien douchen. Lekker toch, na het sporten.
Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Lieke in persoon wel, maar ze willen simpelweg niets meer met DGK te maken hebben en Ome Sjon is echt niet van plan om het zelf te betalen, zoveel is wel duidelijk.
Zelf noemde ze: Cursus Spaans, reiki, sportmassage en nog iets maar dat ben ik vergeten.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat eerst maar eens horen wat ze zou willen doen...![]()
Spreek even voor jezelfquote:Op zondag 22 juli 2007 16:13 schreef HellFreez het volgende:
Ga maar lekker naar huis lieke. niemand zal je missen.![]()
Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De term regressietherapie wordt ook gebruikt voor het teruggaan naar de jeugd, om daar de kern van conflicten in het heden te zoeken.
het binnen de groep iemand er van te beschuldigen zich beter te voelen dan de rest is een regelrechte poging diegene uit de groep te stoten en hem of haar uit te sluiten dus het bewust zwakker maken van die groep,een gezonde groep mensen wordt daar alleen maar slechter van... een groep die goed functioneert accepteert zulke mensen juist omdat de groep daardoor kan groeienquote:Op zondag 22 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het niet conformeren aan groep is inderdaad geen zwakte. Het binnen de groep benadrukken dat je dat niet doet omdat je je beter voelt dan de groep daarentegen is een grote zwakte. En dat beschreef ik.
Is ze wel afgestudeerd als psycholoog?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
Natasia en Amanda zijn er te dom voor, Jaap en Brian zouden er baat bij kunnen hebben. Dennis is een verloren zaakquote:Op zondag 22 juli 2007 16:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gezien het regressieve gedrag van de 6, hebben die in elk geval zo n regressietherapie niet nodig. Hooguit om terug te gaan naar een vorig leven waarin ze ontgetwijfeld tot de adel behoorden.
dat is nog niet duidelijk ze is wel afgestudeerd in drankquote:
nou jaap doet regressief maar is het niet imho dus ik zou zeggen h l en jquote:
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 22 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zou zich anders geen psycholoog mogen noemen. Wel psychotherapeut.
Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maatquote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt![]()
De Febo zal haar ook wel sturen....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in mijn werk heb ik veel met psychologen te maken maar zo n kneus heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat zie je toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef wolferl het volgende:
Is dat niet super slecht voor je haren, elke dag met die style tang kloten..
quote:
LOL.... nou lig ik ff dubbelquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
Als ze het hierquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Dementor het volgende:
De streams werken hier totaal niet.
En nee ik heb vorige week nog betaald..
Wij passen 100% bij elkaar; knalluhquote:
klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind heel veel psychologen en zelfs psychiaters onder de maatMaar ik heb allang in de gaten dat voor DGK niet het beste personeel is aangetrokken.
Ja ik zie genoeg, maar gaan je haren daarvan niet uitvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |