Maw, ze kan weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft haar haar de ene kant op gestyled, maar wil het nu de andere kant op stylen![]()
ze heeft inmiddels een zombiekapselquote:
Dat vind ik altijd zo grappigquote:
Ze heeft geen ander toontje, vreselijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Ik heb een kapper nodig en die krijg ik niet!! (op janktoontje)
Dat zou een mooie sanctie zijn ...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:11 schreef riri het volgende:
pffff...3 kwartier geleden waren ze met hun haar bezig....nu nog
is niet normaal meer
lijkt me dat al die harspullen eens voor een maand het huis uit moeten
Ja, dat wist ik, erg dat zij het niet weet.quote:
Dan loopt ze toch lekker de poort uit en bij Hizihair naar binnen??quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Ik heb een kapper nodig en die krijg ik niet!! (op janktoontje)
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijnquote:
Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je goed bedoelde idee zelfs dan nog niet werkt... ze beklagen zich in de eerste brief naar huis waarschijnlijk al over het feit dat de plaatselijke drogist niet de juiste haarverzorgingsartikelen heeft.
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
Latersquote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die camera s op jaap wat een dynamiek zeg .........gelukkig kan ik zo overgaan op een film op mijn pc dusssssss totzo
Je beschrijft zo'n beetje hét concept van "The Simple Life"quote:Op zondag 22 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een gepaste sanctie zou zijn: de 2 meisjes los te laten in een roemeens kindertehuis ofzo.......wellicht wordt er dan een inzicht gekweekt dat haren niet zooooooooooooo belangrijk zijn
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.![]()
Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Ik zit hier met de streams aan, koptelefoon op de oren en het geluid uit, is goed voor het gehoor en je krijgt er van die leuke rooie oortjes van.![]()
![]()
Daarnaast volg ik nooit stomzinnige gesprekken.
Ik las 'ik kan ook nog opstaan'quote:Op zondag 22 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, ik heb er ook nog een opstaan, top idee.![]()
Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???quote:Op zondag 22 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de attractie van RLS'sen, dat je een inkijkje krijgt in andere belevingswerelden?![]()
Nee hoor. Ik betrap mezelf er alleen op hoe vaak ik mezelf gelukkig prijsquote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het op dat vlak den even af laat weten???![]()
![]()
![]()
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalonquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik heb zin om hier stom haar op te tekenen
[afbeelding]
Doe maarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik heb zin om hier stom haar op te tekenen
[afbeelding]
't Is toch zo... je raakt zowat in een coma of een trance als je die tuttebollengesprekjes langer aanhoort.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalon
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet doen aub dan zit Carlos straks ook 2 uur in de kapsalon
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |