Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt maar dit is een psycholoog die mensen woorden in de mond legt en meegaat in het obstinate gedrag van jaap en hem er niet op aanspreekt. Kwalijke zaak al met al.
Dat hele angermanagement was een farce
ach ook psychologen moeten hun vaste lasten betalen maar er bestaat toch ook nog zoiets als deskundigheid en beroepsethiekquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen wat voor psycholoog zich laat sturen door de redactie....
Uitvallen niet, dan moeten ze met de wortels in de weer gaan. Maar wel breken en lelijk worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ik zie genoeg, maar gaan je haren daarvan niet uitvallen.
Ik bedoel lang haar met een style tang paar keer in de week bewerken, a la.
Maar hun bewerken hun haar 2 keer per dag en dan een paar uur.![]()
Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben er net achter gekomen dat die "psychologe" Anita zich voornamelijk bezig houdt met Hypnotherapie en Regressietherapie (lees: hypnose, reincarnatie etc etc). Lijkt me een hoog kwakzalver-gehalte te hebben.
ja dit had elke willekeurige leek neer kunnen zettenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kwam op mij geimproviseerd en totaal niet professioneel over; waarschijnlijk heeft ze de dagen ervoor vlug iets in elkaar gedraaid.
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
mee eens een beetje nuchtere benadering kan nooit kwaadquote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat het kwakzalverij is gaat me te ver, er zijn gewoon heel veel stromingen in de psychologie, maar dat gegraaf in iemands psyche houd ik ook niet van. Iets wat verborgen(opgeborgen) zit is dat niet zomaar. Ik vind, doe wat met de emoties en gedachten die je echt voelt en probeer die te veranderen. Het is niet: "hoe kom ik eraan"..maar: "hoe kom ik er vanaf"..![]()
Lieke had daarnet een dipje geloof ik? Huub was haar aan het troosten..wel lief..![]()
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
Nadia echter... zal dus ook wel heel snel aan extensions toezijn...
jahaaaa nada is aan extensions toe, maar ook aan nieuwe borsten, gebleekte tanden en opgespoten lippenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is haar extensions aan het stylen.... die zitten zo goed vastgenaaid dat ze niet uitvallen
Patricia nog niet....quote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En laat nou net DOB hun medewerking hebben opgezegd.![]()
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
Het haar van Nada is niet veel beter en dat zal alleen maar erger worden.
Erger vind ik: intensief sporten en niet douchen, getver.
Die kwam alleen voor Natasja, dus vandaag was haar laatste keer.quote:
Ik begrijp net dat zo ongeveer alle sponsors zich teruggetrokken hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja vieze meiden een cursus persoonlijke hygiene zou ook geen kwaad kunnen
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?quote:
maar die is enkel voor Nasty want die heeft privilegesquote:
Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar die gaf toch aan dat ze Tas pas weer ziet als ze eruit is?
Ik zit iedere keer weer met open mond naar dit ritueel te kijken, met name de rook die van de haren afkomt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Amanda, grommend: Het wordt weer blond he, ik zei het je.
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze zitten uren achter de spiegel hun haar en gezicht op orde te krijgen en nog zijn ze spuuglelijk.
Ik hou van vrouwen die puur natuur zijn, beetje make-up ok, maar dit is gewoon overdreven, tegen het ziekelijke aan.
Heerlijk toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
nada wordt er zo wanhopig van ze wil dat de kapper komt om haar te knippen enzo.......
ze heeft het al 3 keer ingesproken maar er komt niemand (piepstem van een peute)
amanda er is een kutding aan de gang en dat is kut anders kunnen ze in principe alles regelen..(ze doelt op de boycot)
quote:
Geen intiemspray?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Hebben Amanda en Nadia niet gedoucht na het sporten?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het tijd. De extentions van Amanda vallen er echt biinenkort spontaan uit omdat haar eigen haar afbreekt.
Het haar van Nada is niet veel beter en dat zal alleen maar erger worden.
Erger vind ik: intensief sporten en niet douchen, getver.
Dan heeft ze gelukkig iig niet de illusie dat ze daar "TV-momentjes" aan t maken zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
![]()
![]()
nada is bang dat er binnenkort een telefoontje komt dat ze te lang voor de spiegel zitten...........
Kalm maar, ik ben nog jong en wil wat leren...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op met je intiemspray... dat is niet goed voor de zuurgraad![]()
![]()
Ah, en daar krijg je weer een blaasontsteking van!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op met je intiemspray... dat is niet goed voor de zuurgraad![]()
![]()
en ik heb niet eens een fohn en gebruik ook al geen make upquote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen... zelfs voor een avondje stappen doe ik niet meer moeite dan wat mascara...
Als het echt op leuk moet dan ben ik nog wel bereid m'n haar ff droog te föhnen en er wat zooi in te smeren... maar dat is dan ook echt wel de grens
Die nephaat van de 6 is totaal ongegrond en ze wilden gewoon weer een nieuw pestslachtoffertje maken...quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.
Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
Neuh, ze moet eerst de crackers er nog uitkotsen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef DrsH het volgende:
Ik houd van mooie en goed uitziende vrouwen maar van een obsessief gedrag zoals een kindvrouwtje zoals Nadia neerzet.................. Ik heb er maar een woord voor van dat type vrouw ga ik spontaan over mijn nek. Als die om 8 uur zou moeten werken moet ze om kwart voor vijf der bed uit om haar uiterlijk te verzorgen en heft dan nog een kwartiertje om crackers te eten om vervolgens te laat op haar werk te verschijnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
wat kostte er nou 1500 euro die extensions van dellie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |