abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 15:37:04 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719637
Omdat de dames depressief worden als ze met Lieke moeten sporten zijn er 2 groepen gemaakt. Dennis zit bij Lieke in groep 2. Nu is groep 1 nog aan de beurt.

Cap van dgk_fan

en Tino_Flo
  zondag 22 juli 2007 @ 15:41:04 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719765
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als niemand je mag, dan doe je simpelweg iets niet helemaal goed volgens mij.
dat gaat niet altijd op hoor, dat kan natuurlijk ook wat zeggen over de anderen
  zondag 22 juli 2007 @ 15:41:27 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51719772
quote:
[..]
Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51719788
quote:

[..]

alsof dgk representatief zou zijn
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:42:08 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51719789
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:

[..]

Maar als Lieke Naaitasia een keer over haar arm aait dan moet Lieke maar snappen dat dan zes mensen haar gaan aanranden. Want dan mag dat! Dan zijn zes mensen agressief op Lieke. Omdat ze Naaitasia aanraakt ( en daar is de te licht bevonden spiegeloog het mee eens. Want ze zou niet anders durven dan het er mee eens zijn! De troela)
Precies, de Troela!
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:43:41 #6
137949 Disana
pi_51719827
quote:

[..]

Dat vind ik een gevaarlijke uitspraak. Draai het eens om en kijk naar groepsgedrag: om je geaccepteerd te voelen in een groep, helpt het als je iemand hebt waartegen je je gezamenlijk af kunt zetten. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt, ook hier.
pi_51719860
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

de wil om elkaar te accepteren hoort van beide kanten te komen en dat is erg simpel maar het is niet anders. btw gelukkig kom ik niet uit een ei en lijd ik niet aan deze intolerantie dus ik zie met welwillendheid jouw volgende reactie tegemoet
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:
quote:
waarom zou zij zich moeten aanpassen aan dat tuig? lieke doet het prima en als jij haar niet ziet zitten jammer dan. Niet iedereen hoeft je te mogen. Als anderen er voor kiezen intolerant te zijn is dat hun zaak en hun probleem
pi_51719867
Dat was geen phsycholoog, dat was Flens met een ouwe wijven pruik op haar kutte kop.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:46:45 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51719908
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Hier zeg je dat het van beide kanten moet komen. In een andere posting zei je het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.
Lieke accepteert (het niveau van) de rest uitstekend, sterker nog: ze laat zich er eigenlijk niet door opnaaien, en dat is nou net wat de rest zo steekt en waardoor ze het gevoel hebben dat ze boven hen staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51719933
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Was het (samen)leven maar zo simpel als jij het hier beschrijft. Wij-zij denken, daar bereik je niets mee. Lieke niet, de anderen daar niet, en mensen hier ook niet.
Het leven is zo simpel als wat...zo gauw je ervan doordrongen bent dat je je nooit aan iemand...een mens of een groep moet onderwerpen maar gewoon jezelf bent kom je erachter hoe simpel het leven is en wat ECHTE vrijheid echt betekent.
Zo gauw de mens die zich liever in de massa beweegt een persoon tegenkomt die zich sterk en uniek voelt krijgt die een gevoel van onmacht en probeert die sterkte breken.
Een sterk persoon is niet te breken...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 22 juli 2007 @ 15:47:49 #11
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_51719936
opode
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_51719951
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je als "normaal" persoon tussen een groep mensen zit die het de gewoonste zaak van de wereld vinden om iemand voor "hoer" uit te schelden, te zeggen dat de maden uit je kut lopen en met het grootste gemak iemand in puin trappen, en je kunt daar als "normaal" persoon je draai niet tussen vinden dan lijkt me niet dat dat aan jou hoeft te liggen...
Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.

Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:48:49 #13
137949 Disana
pi_51719969
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.
Dat neemt niet weg dat sommige mensen dat zulllen opvatten als "ze voelt zichzelf beter"

Ze is nou eenmaal niet zo plat en ordinair, dat zit er gewoon niet in (binnen de originele groep bewoners was ze volgens mij minder opgevallen).

Als mensen vinden dat een ander zich beter voelt dan zij dan ligt dat meestal aan hun eigen minderwaardigheidscomplex
Dat laatste is wat mijn persoonlijke ervaring betreft inderdaad een waarheid als een koe Maar Lieke is vooral in het begin wel erg vlot geweest in het zichzelf neerzetten als beter (opgeleid) dan bijvoorbeeld Amanda. Het heeft niet veel zin dat soort argumenten te gebruiken tegen iemand die zo zichtbaar veel dommer is dan jijzelf, omdat dat zaken zijn die je niet kunt beinvloeden. Ik vond het arrogant van haar.
pi_51720009
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je kunt selectief gaan shoppen in wat mensen zeggen, je kunt ook naar het totale plaatje kijken. Ik constateer dat niemand iets op heeft met Lieke. Zelfs Jaap geeft aan haar als persoon niet te mogen. Dat heb ik hem van niemand anders horen zeggen en ik heb Jaap hoog wat dat soort dingen betreft. De huishouding pruimde haar niet en ook de hier omhoogeschreven Sylvia niet.

Ik blijf er bij, als echt niemand het in je ziet zitten, dan moet je eens goed in de spiegel kijken.
misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jou
  zondag 22 juli 2007 @ 15:51:10 #15
168951 STAP01
body and brain
pi_51720033
Is dgk fan al onderweg met zijn oom naar DGK?
Why don't you just use that thing inside your head....
  zondag 22 juli 2007 @ 15:51:16 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51720041
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ik heb toch echt niet het idee dat Lieke in de buitenwereld om vrienden verlegen zit (en dat heb ik bij Natasia, Brian, Amanda, Nadia en Jaap wel) dus hoe representatief is het oordeel van de bewoners en het persooneel van DGK dan??

Daarbij: "niemand" is een groot woord, Huub mag haar overduidelijk wel... vanaf dag 1.
Maar misschien dat die niet meetelt omdat ook "niemand" (behalve Sylvia) Huub in eerste instantie mocht?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 15:52:16 #17
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51720076
Carlos knielt voor queentasia
pi_51720087
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt Erica dat acceptatie van 2 kanten moet komen, dat wil nog niet zeggen dat je jezelf moet verlagen tot het niveau van de rest.
Lieke accepteert (het niveau van) de rest uitstekend, sterker nog: ze laat zich er eigenlijk niet door opnaaien, en dat is nou net wat de rest zo steekt en waardoor ze het gevoel hebben dat ze boven hen staat.
Ze accentueert het verschil regelmatig en heel bewust en dat maakt voor mij dat ze geen haar beter is. Sterker nog, als meer in huis hebt, en ik geloof wel dat ze dat heeft op veel vlakken, dan zorg je in een groep waarin je moet samenleven dat het niet al teveel opvalt. Dan heb je pas stijl en niveau. Maar hey, het is mijn private mening. Ieder z'n meug.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:54:19 #19
137949 Disana
pi_51720138
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

misschien is dat inderdaad een heel verstandig besluit van jou
Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebben
  zondag 22 juli 2007 @ 15:55:15 #20
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51720178
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Is dgk fan al onderweg met zijn oom naar DGK?
We HADDEN onderweg kunnen zijn. We hebben gisteren in zijn schuur geoefend
en nu is de accu leeg en wil de wagen niet starten
pi_51720190
Ik zou het daar met Lieke waarschijnlijk het beste kunnen vinden in dat huis.....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51720197
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat ook hier geldt dat iemand een kans moet krijgen om te kunnen tonen mee te kunnen doen. Je kunt sterk van mening verschillen en toch een heel aardige discussie hebben
gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be it
pi_51720221
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

pi_51720231
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het zit in de planning, net zoals alle brute akties van Dennis!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:56:44 #25
137949 Disana
pi_51720248
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

gelukkig heeft een discussie een begin en een eind en voor mij is hij in ieder geval ten einde. Er zijn mensen die lieke niet zien zitten en ik bewonder haar so be it
Toch heb ik wel gemerkt dat de sfeer hier ten opzichte van haar is verbeterd sinds wat haar werd aangedaan afgelopen zondag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')