Judo is een uitstekende basis voor het mma, vooral voor je balans en het werpen vanuit bv. de clinch. Merk zelf wel dat ik qua worpen tekort kom als ik tegenover een goede judoka sta.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:57 schreef Dacide het volgende:
Ik doe aan judo.. nog niet zo heel lang eigenlijk. Heb wel als kind enkele jaren gejudoo'd.
Bedoeling is om hier mijn conditie mee te verbeteren (ben zelfs gestopt met roken)
zodra mijn conditie (hopelijk over een jaar) in orde is. wil ik doorgaan met mma training. (ik wil niet gaan kickboksen icm judo etc... ik wil het staande werk wel kunnen combineren met takedowns en grondwerk.)
mijn gewicht zit nu op 82kg.
Heb paar maandjes kickboksen en grappling gedaan. Alles wak bij kickboksles leerde, oefende ik altijd thuis, maar dan zonder bokshandschoenen met als gevolg dak een waardeloze kickbokser ben, ik kan niet slaan met handschoenen aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:00 schreef dennuzmma het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die zelf trainen of vechten hier? Zo ja, waar trainen jullie en welk gewicht vechten jullie?
Is het leuk om mensen te slaan met kleine handschoentjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef dennuzmma het volgende:
Thnx, ja ben idd. nieuw hier..
Train nu ongeveer 1.5 jaar serieus mma. Train bij Angelo Gym in Glanerbrug en kom uit voor Team Hardcore bij wedstrijden. Vecht in de -70kg normaal. Soms -72 als ze anders geen tegenstander hebben.
Cool, volgens mij heb ik wel wat jongens gezien op galas hier van team Hardcore. ( In Groningen ). Ik train zelf ook serieus en hoopte mijn debuut eind dit jaar te maken, alleen dat staat nu in de wachtkamer aangezien ik over 3 week aan beide voeten geopereerd moet worden. Als ik ga vechten is dat wsl. -72 of -74 en dan voor Team Schreiber.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef dennuzmma het volgende:
Thnx, ja ben idd. nieuw hier..
Train nu ongeveer 1.5 jaar serieus mma. Train bij Angelo Gym in Glanerbrug en kom uit voor Team Hardcore bij wedstrijden. Vecht in de -70kg normaal. Soms -72 als ze anders geen tegenstander hebben.
Nou als je zonder handschoenen aardig kan slaan dan moet het met handschoenen des te meer lukken. Ik doe dat ook en ik merk dat ik beter op mijn techniek let want er kan makkelijker iets fout gaan dan met wraps en handschoenen. Met bokshandschoenen is daarna wel weer even wennen maar dat boeit mij eigenlijk niet. Ik ga toch liever voor MMA-handschoenen en ik train (DHZ) meer voor de conditie en voor real-life situaties (gelukkig nooit nodig geweest).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb paar maandjes kickboksen en grappling gedaan. Alles wak bij kickboksles leerde, oefende ik altijd thuis, maar dan zonder bokshandschoenen met als gevolg dak een waardeloze kickbokser ben, ik kan niet slaan met handschoenen aan
Speklap!quote:Grappling was me wat, ik woog toen 61 kilo en worstelde met gasten van 100 kilo, hihihi Nu weeg ik 81![]()
Bij ons pakken we tijden de mma training alles, dus vanaf staand, clinch, takedown en grondwerk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef sampoo het volgende:
Is er trouwens een Nederlandse MMA-gym die wat meer op worstelen of bjj focust? Of moet je het zelfs gewoon bij losse bjj en worstellessen houden? Het is altijd zo treurig om te zien dat al die kickbokstraining van de Nederlandse MMA-er vaak voor niets is tegen iemand die ook maar een beetje geschoold is in worstelen of bjj.
Ik vocht mijn eerste mma partij ook tegen een jongen van Schreiber, Candied, ken je die?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Cool, volgens mij heb ik wel wat jongens gezien op galas hier van team Hardcore. ( In Groningen ). Ik train zelf ook serieus en hoopte mijn debuut eind dit jaar te maken, alleen dat staat nu in de wachtkamer aangezien ik over 3 week aan beide voeten geopereerd moet worden. Als ik ga vechten is dat wsl. -72 of -74 en dan voor Team Schreiber.
Vaag, ik train bij Schreiber Groningen dus hij zal wel in Wormer bij Bob zelf trainen. Bob komt hier eens per maand langsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef dennuzmma het volgende:
[..]
Ik vocht mijn eerste mma partij ook tegen een jongen van Schreiber, Candied, ken je die?
Omgeving Amsterdam, ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n school.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef dennuzmma het volgende:
[..]
Bij ons pakken we tijden de mma training alles, dus vanaf staand, clinch, takedown en grondwerk.
De mma trainingen zijn wel voornamelijk gericht op de takedowns en het worstelen zelf. Staand vechten train je vooral tijdens de kickboks lessen.
Maar ik weet niet waar je woont, dus kan wel wat goede scholen noemen, maar als ze aan de andere kant van NL zijn heb je er nog weinig aan.
Als je in Amsterdam woont zou ik zeker bij Kops gaan trainen! Die hebben een super worstel groep, en ook kickboksen en pure mma trainingen volgens mij. Heb een keer een seminar gehad van Bert Kops, en hij is echt goed. Super aardige kerel ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam, ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n school.
Maar met onze kickboksbasis snap ik dan niet waarom we niet meer succes in MMA hebben en waarom ik weinigen zie met een grondige worstel of bjj-kennis. Wellicht is de voorsprong te groot van de anderen. In de VS worstel je op jonge leeftijd al serieus op school in competitieverband en de Brazilianen zijn natuurlijk ook werelds in BJJ.
Klopt, hij traint idd. bij Bob zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vaag, ik train bij Schreiber Groningen dus hij zal wel in Wormer bij Bob zelf trainen. Bob komt hier eens per maand langs.
Haha, je hebt mijn nick daar al.. Ben idd. Dennuz op mixfight..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Dacide het volgende:
zit je ook op mixfight.nl Dennuz? (zo ja, wat is je nick?)
Heyhey Dennuz, geef eens antwoord op de vraag van BB!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het leuk om mensen te slaan met kleine handschoentjes?![]()
ik geloof nooit dat jij net gespierd bent als die gastquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 m en weeg 81, Paulo Filho is 1.74 en weegt 83 kilo....![]()
Haha, uitdelen voelt heerlijk, incasseren iets minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey Dennuz, geef eens antwoord op de vraag van BB!![]()
Simpel, neem een blauwe band in BJJ met redelijke takedowns en zet hem tegen Ernesto Hoost in MMA en Hoost klopt af binnen een minuut. Je hebt niks aan kickboxen als je 't niet kan gebruiken ( blijven staan ).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam, ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n school.
Maar met onze kickboksbasis snap ik dan niet waarom we niet meer succes in MMA hebben en waarom ik weinigen zie met een grondige worstel of bjj-kennis. Wellicht is de voorsprong te groot van de anderen. In de VS worstel je op jonge leeftijd al serieus op school in competitieverband en de Brazilianen zijn natuurlijk ook werelds in BJJ.
Paulo FIlho is 1.74 en vecht op 83kg maar weegt meestal eerder 90kg in de ring en als hij niet traint kan je daar nog 5kg of meer bij op tellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 m en weeg 81, Paulo Filho is 1.74 en weegt 83 kilo....![]()
Grond is wel mijn sterke punt, maar kan staand ook wel aardig uit de voeten.. Ligt ook een beetje aan mijn tegenstander..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Simpel, neem een blauwe band in BJJ met redelijke takedowns en zet hem tegen Ernesto Hoost in MMA en Hoost klopt af binnen een minuut. Je hebt niks aan kickboxen als je 't niet kan gebruiken ( blijven staan ).
Dennuz, ben je meer een staande vechter of doe je het liever op de grond?
Ik doe niks qua vechtsporten.. just like to watch itquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Dacide het volgende:
ik zit op 82 kg met 14% vetgehalte...
14*0,82= 11.48kg vet...
maargoed, een procentje of 7 a 8 heb je toch wel nodig normaal als mens..
dus ik kan een 5 kilo cutten... kom ik uit op een 77 kilo normaal gewicht.
perfecte 170'er
nee ok... die 14% was gewoon een gokje.. met elektrisch meten kom ik meestal rond de 10 a 11 % uit.. maar dat kan nooit aangezien ik een klein buikje heb. dnek dat 14% reeeler is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:31 schreef sampoo het volgende:
Ligt eraan hoe accuraat je het wilt hebben. Alles van in een bak water liggen tot en met het simpele werk met calipers.
5kg cutten is netjjes alleen jammer dat sommigen 10kg kunnen cutten. Dat is toch weer bijna een gewichtsklasse verder.
Is het echt zo dat die gasten een paar dagen na de weigh-in 7-8 kilo aan kunnen komen!!!! Da wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
Paulo FIlho is 1.74 en vecht op 83kg maar weegt meestal eerder 90kg in de ring en als hij niet traint kan je daar nog 5kg of meer bij op tellen.
Met 81kg (en een beetje spek) en 1,75m kan je je beter richten op de 70kg (155) divisie voor vergelijkingmateriaal. Sherk was een paar dagen na zijn gevecht tegen Franka alweer op 81,6kg (180lbs) zonder een grammetje vet en ik denk niet dat jij met 81kg een Sherk-figuurtje hebt.
Ik schommel tussen de 83-88kg op 1.70m maar als ik een divisie zou moeten kiezen in MMA dan zou het ook (70kg) 155lbs of misschien 170 (77kg, maar dan zou ik eerder 85kg ripped moeten wegen) worden.
Anders eten en sporten is niet echt het cutten waar ik op doelde. Ik had het ook deels over het tijdelijk zo licht mogelijk wegen om gewicht te halen, dus het verliezen van o.a. water gewicht (tijdje geen water,in de sauna ect), tijdje niet eten voor een lege maag. Nadat je gewicht maakt, neem je water tot je en voedsel en je kan de volgende dag zo 5kg tot 10kg meer wegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef Dacide het volgende:
[..]
nee ok... die 14% was gewoon een gokje.. met elektrisch meten kom ik meestal rond de 10 a 11 % uit.. maar dat kan nooit aangezien ik een klein buikje heb. dnek dat 14% reeeler is.
5 kilo cutten kan zonder problemen gewoon door anders te eten en lekker te sporten.
als ik echt serieus wil cutten (stel, voor een wedstrijd ofzo) dan kan je nog een extra 5kg cutten als je goeie begeleiding hebt.
maargoed, waar hebben we t over... ik ben gewoon een hobby judoka
Die meters zijn echter niet altijd al te accuraat geweest. Hopelijk zijn ze wel nauwkeurig en kunnen ze wel meten of er vooruitgang plaats vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:56 schreef roepdeman het volgende:
Vet meten kan je zelf ook makkelijk doen. Ik heb een goedkope vetmeter gekocht waarmee ik het zelf meet. Werkt prima verder!
Dan zou je dingen met Nick Diaz kunnen doen, je mag voor jezelf bepalen wat die dingen zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Dacide het volgende:
ik zit op 82 kg met 14% vetgehalte...
14*0,82= 11.48kg vet...
maargoed, een procentje of 7 a 8 heb je toch wel nodig normaal als mens..
dus ik kan een 5 kilo cutten... kom ik uit op een 77 kilo normaal gewicht.
perfecte 170'er
Nee dat dacht ik al. Ik kom uit het fitness wereldje (grijs verleden).. en daar was het standaard bulken in de winter en cutten in de zomer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef sampoo het volgende:
[..]
Anders eten en sporten is niet echt het cutten waar ik op doelde.
Ik ga voor het roken van een jointje.. Daar is die nick wel voor te porren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan zou je dingen met Nick Diaz kunnen doen, je mag voor jezelf bepalen wat die dingen zijn![]()
Je weet wat de laatste keer gebeurde dat Diaz een joint rookte!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik ga voor het roken van een jointje.. Daar is die nick wel voor te porren.
tegen de tijd dat ie bedwelmt is mag jij in aktie komen![]()
(en dan neem ik snel de benen)
Ik heb mn lichaamsvet laten meten bij de dokter als op de sportschool en met zo eentje voor thuis, resultaat kwam toch wel aardig overeen. Ik denk dat die apparaatjes van tegenwoordig wel ok zijn maar goed voor die prijs vond ik het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef sampoo het volgende:
Die meters zijn echter niet altijd al te accuraat geweest. Hopelijk zijn ze wel nauwkeurig en kunnen ze wel meten of er vooruitgang plaats vindt.
Volgens mij is de kans veel groter dat de eerste dode in het MMA wereldje het gevolg is van het extreme gewichtscutten dan de wedstrijden zelf..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:13 schreef roepdeman het volgende:
Als je jezelf droog traint, dus hardlopen en sauna, dan moet je inderdaad niet raar opkijken dat je de dag(en) erna na goed eten en drinken weer wat kilo's bent aangekomen! Tijdelijk of niet volgens mij is het erg slecht voor je lichaam, maar ik vraag me niet hoe gevaarlijk het is. Ik heb het 1 keer gedaan en voelde me heel erg verzwakt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef roepdeman het volgende:
Werd door huisarts gedaan, wilde gewoon wat meer uitsluitsel hebben over m'n fysieke gesteldheid en mezelf dus laten onderwerpen aan wat testen (raad ik trouwens eenieder aan).
Je huisarts meet enkele dingen zoals je gewicht, je lengte en met een tang ook je huidplooien. In principe kan je het zo gek maken als je het zelf wilt, had toen ook iets gehoord van onderdompelen in een bad maar goed daar ben ik het fijne van vergeten.
ik ben altijd van mening geweest dat de eerste dode zal vallen door óf slechte weight cutting óf een megalompe move zoals bob sapp toen en zijn piledriverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans veel groter dat de eerste dode in het MMA wereldje het gevolg is van het extreme gewichtscutten dan de wedstrijden zelf..
15/20 pounds cutten is natuurlijk extreem en een enorme aanslag op je gezondheid.
Het gevaar is er natuurlijk bij beide kampen. De profs hebben soms tonnen op het spel staan, de amateurs zien het de profs ook doen dus zullen het misschien ook proberen. En 15/20 pounds cutten is gewoon een enorme aanslag op je lichaam, begeleiding of niet..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:04 schreef Jajong het volgende:
Over dat weightcutten... De pros doen dat met professionele begeleiding en doktoren etc. Eten electrolyten om weer aan te komen etc etc. In het amateurwereldje houdt het bij een half uurtje rennen + sauna wel op hoor.
Daarom cutten ik en Fedor niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:48 schreef dennuzmma het volgende:
Het echte cutten is niet zo heel schadelijk voor het lichaam als de meeste mensen denken. Mits je het maar goed doet, en ook na de tijd je vochinname enzo reguleert.
Maar het kost je hoe dan ook veel kracht en energie tijdens de wedstrijd als je hebt moeten cutten.
Enige wat je kunt doen is het zo verantwoord mogelijk doen om te zorgen dat je zo weinig mogelijk energie en kracht verliest.
Zorg er altijd voor dat ik gewoon contant -70 blijf, hoef ik ook niet speciaal af te gaan vallen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
of je zorgt ervoor dat je ruim op tijd begint met cutten zodat je nog maar 1-2 kilo hoeft
jij en fedor zijn een beestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daarom cutten ik en Fedor niet!![]()
Oh, ik keek net nog en toen was ie verwijderd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef sampoo het volgende:
Het gehele gevecht staat vaak op youtube al wordt het op aangeven van Zuffa vaak verwijderd.
http://www.youtube.com/watch?v=SwfWdaCgalM
Ik heb hem zowaar besteld en het is ongelovelijke troep. Het resultaat hangt af van de lengte en gewicht die je invoert. Het kan prima werken maar je kan niets van het getalletje maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:56 schreef roepdeman het volgende:
Vet meten kan je zelf ook makkelijk doen. Ik heb een goedkope vetmeter gekocht waarmee ik het zelf meet. Werkt prima verder!
Lol, tuurlijk hangt het af van je lengte en gewicht. Die neemt de dokter ook mee in zijn of haar berekeningen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb hem zowaar besteld en het is ongelovelijke troep. Het resultaat hangt af van de lengte en gewicht die je invoert. Het kan prima werken maar je kan niets van het getalletje maken.
Als je er zoveel vanaf wist waarom kocht je dat ding dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef sampoo het volgende:
Onzin! Dat product is net zo'n gedrocht als de BMI-index. Gewicht en zeker lengte heeft geen ene drol te maken met je vetpercentage en een dokter die enig benul heeft zal het ook niet gebruiken. Buiten het dompelen in water is enkel het volgende nuttig en daar wordt ook niet gekeken naar je lengte
[afbeelding]
1,6 kilo eraf...met 30minuten hardlopen en even sauna, ik denk zelf van niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:48 schreef slaapvaak het volgende:
Ik heb een vetpercentage van 6% of lager (het apparaatje gaf een error aan, wat volgens de fitness instructor betekende dat ik 6% of lager had). Weeg nu zo'n 71.6 kg, zou de <70kg dan makkelijk haalbaar zijn? Met ff sauna en half uurtje lopen?
Ik heb geen idee wat voor raar getal je krijgt behalve als het om de BMI gaat. Zelf nooit naar gekeken maar volgens deze site geeft de BMI een schatting van het gezondheidsrisico van het lichaamsgewicht. Het gaat er bij de BMI dus niet om wat cosmetisch gezien het mooiste is. Voor meer duidelijkheid moet je op die site kijken maar ik denk niet dat wij als sporters er iets aan hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb hem zowaar besteld en het is ongelovelijke troep. Het resultaat hangt af van de lengte en gewicht die je invoert. Het kan prima werken maar je kan niets van het getalletje maken.
Okay, haal de verkleinbewoording weg, met tijd hardlopen en een bepaalde tijd sauna, you catch my drift.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef roepdeman het volgende:
1,6 kilo eraf...met 30minuten hardlopen en even sauna, ik denk zelf van niet.
Ik wist niet dat je eerst je gewicht en lengte moest aangeven, voor die prijs nam ik het risico en ik had hoop dat de techniek ondertussen iets beter was geworden. Nee, dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je er zoveel vanaf wist waarom kocht je dat ding dan?
Verander je lengte maar eens en kijk dan waar die mee aan komt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Wat vetpercentage betreft geeft die meter bij mij 8,7 procent aan wat vrijwel gelijk is aan de resultaten van mijn metingen die ik heb laten doen.
Je gaat toch niet "trainen" om 1,6kg te verliezen? Het gaat er toch niet om om <70kg in de ring te stappen? Je moet gewoon <70kg op de weegschaal staan. 71,6kg is nog vrij klein voor een <70kg divisie. Een potje voetballen en je hebt dat eruit, of een tijdje in de sauna zitten. Maar ik denk dat de hele avond ervoor niet eten of drinken en de volgende dag tot aan het wegen ook niets eten en drinken meer dan voldoende is. DIe 71,6kg is vaak met een enigzins gevulde maag en volledig gehydrateerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef roepdeman het volgende:
Je wilt er 1,6 kilo aftrainen dat is 2.23% van je totale gewicht. Ik denk wel dat het haalbaar is.
Ik ga je niet zeggen hoelang je moet trainen en hoe, dat is aan jezelf daarbovenop is dat ook iets waar ik niet verantwoordelijk voor gehouden wil worden. Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat je dit onder supervisie moet doen en niet op eigen houtje.
Die Aleks kijkt altijd zo bang en/of ongeinteresseerd vlak voor zo'n wedstrijd begintquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ricardo-morais_sport
Wauwww![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wauwww![]()
Ja precies, ik dacht al. Heb er nog niet zoveel ervaring mee. Het is ook nog meer uit interesse voor, misschien, later.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet "trainen" om 1,6kg te verliezen? Het gaat er toch niet om om <70kg in de ring te stappen? Je moet gewoon <70kg op de weegschaal staan. 71,6kg is nog vrij klein voor een <70kg divisie. Een potje voetballen en je hebt dat eruit, of een tijdje in de sauna zitten. Maar ik denk dat de hele avond ervoor niet eten of drinken en de volgende dag tot aan het wegen ook niets eten en drinken meer dan voldoende is. DIe 71,6kg is vaak met een enigzins gevulde maag en volledig gehydrateerd.
Ah die site kende ik natuurlijk al, maar ik zal me ff op het forum registreren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Jajong het volgende:
Dat lukt wel hoor. kijk op de forums van www.sherdog.net even voor meer info.
Voor de geinteresseerden :quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
![]()
Ook dat gevecht tegen Thompson, 11 seconden. Fedor lacht zelfs,![]()
Dat is idd best verbazend, zo snel zijn range gevonden, alles zit er ook vol op en erg snelle handjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wauwww![]()
Ik ben 1.90m valt nog mee dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ah die site kende ik natuurlijk al, maar ik zal me ff op het forum registreren.![]()
Jij was toch bijna 2m, zit jij in de -72kg divisie?
Je kan het speeltje definitief weggooien. Ik heb het uiteraard over het vetpercentage gehad en niet de BMI. Het vetpercentage bij het invoeren van een bepaald gewicht en lengte varieert nauwelijks (0,1%) wanneer verschillende personen van verschillende formaten het speeltje vasthouden (12-jarige meisjes van 40kg, mannen van net 60kg en geen grammetje vet of mijzelf). Bij iedereen gaf het een vetpercentage van 35% bij een gewicht van 86,6kg en een lengte van 1.70m. Wat bij mij toch zeker zo'n 15% te hoog is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb geen idee wat voor raar getal je krijgt behalve als het om de BMI gaat. Zelf nooit naar gekeken maar volgens deze site geeft de BMI een schatting van het gezondheidsrisico van het lichaamsgewicht. Het gaat er bij de BMI dus niet om wat cosmetisch gezien het mooiste is. Voor meer duidelijkheid moet je op die site kijken maar ik denk niet dat wij als sporters er iets aan hebben.
Wat vetpercentage betreft geeft die meter bij mij 8,7 procent aan wat vrijwel gelijk is aan de resultaten van mijn metingen die ik heb laten doen.
Ben jij vierkant?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:38 schreef sampoo het volgende:
bij een gewicht van 86,6kg en een lengte van 1.70m.
Nee, ik heb Crocop-benen.quote:
Vovchanchyn is breed, joh! Ik zag m een keer naast Fedor op een foto en hij is breder dan Fedor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb Crocop-benen.Een beetje een mini-variant van Vovchanchyn qua postuur (die is 1,73m en heeft lange tijd 107kg gewogen in de HW-divisie, al is hij in onderstaand plaatje eerder 95kg).
![]()
[afbeelding]
Jij?
correctie, 78 kilo. Ik begin dus eindelijk aan te komen. Na een half jaar pas helemaal droog.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben 1.90m valt nog mee dus. Ik weeg nu ong. 74 kilo.
Ah, je hebt niet zo'n grote frame/spiermassa? Ik sta als iemand van 1.75, -72kg niet graag t.o.v. iemand van 1.90. Maar ben dan ook boksen gewend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
correctie, 78 kilo. Ik begin dus eindelijk aan te komen. Na een half jaar pas helemaal droog.
vovchanchyn is old scoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:23 schreef roepdeman het volgende:
"die is 1,73m en heeft lange tijd 107kg gewogen "
Holy Hell!! Breder dan Fedor? waarom is hij nooit aan een titel geraakt? of misschien wel maar ik heb niet van hem gehoord..
![]()
Bodyshotsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:42 schreef Dacide het volgende:
Vovchanchyn slaat zeker harder dan crocop.. fedor ook ja..
Fedor however is absoluut geen striker (in de traditionele zin van het woord)... fedor is meer een grondwerker vind ik. (sambo achtergrond). Ook al staat hij staande absoluut zijn mannetje.
Crocop is echt veel preciezer met het plaatsen van zijn stoten in vergelijking met vovchanchyn.
Khartinaov vind ik ook zo'n ontzettend precieze striker (zie match versus ninja rua)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |