quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef releaze het volgende:
om reacties als bovenstaand proberen voor te zijn... HET IS GEEN MOSLIMPIK
geez..
weet ik veel. ik ken nog een aantal andere westerse mannen die ook besneden zijn. te nauwe voorhuid, ontstekingen, noem het maar op.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
waarom besneden bij een gewone nederlander?
moeite met pissen vroeger ofzo
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nogquote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Buschetta het volgende:
Lijkt me niets zo'n ongevoeloze pik. Eelt overal.... gatverredammeee
Medische redenen, of hij vond het niet tof dat zijn pik eruit zag als een leverworstje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef releaze het volgende:
[..]
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nog
Dat niet neequote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelfquote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef releaze het volgende:
Meestal als ik iemand aftrek maak ik gretig gebruik van de voorhuid functie, maar met een besneden pik kan dat natuurlijk niet. Mn handen gleden daardoor ook zo onnatuurlijk van de eikel naar de schacht dat ik me afvroeg of het ooit lekker kon zijn, het leek mij eerder pijnlijk.
Maar goed.. hoe doe je dat dan, een beetje plezant aftrekken?
hij wilde niks van praten wetenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelf
Ik heb het idee dat ik iets niet weet dat ik wel had moeten weten op dit momentquote:
Heb je haar fotoboek bekeken?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef dawg het volgende:
Het valt me trouwens mee dat nog niemand releaze aangeboden heeft het haar even haarfijn te leren.
Hij doet normaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
Doe even normaal zeg.
Relax, het is maar Fokquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
Doe even normaal zeg.
dat gaat schuren en pijn doenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit wel eens gehoord dat je het dan ook met een panty kunt doen. Probeer dat eens.
ja mannen zijn gewoon directer en gaan niet dingen achter iemand zijn/haar rug om zeggenquote:
Nja... steek em meestal eerst in jouw moeder.. of ze maakt em nat met dr mond. Daarna gaat het welquote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef releaze het volgende:
Meestal als ik iemand aftrek maak ik gretig gebruik van de voorhuid functie, maar met een besneden pik kan dat natuurlijk niet. Mn handen gleden daardoor ook zo onnatuurlijk van de eikel naar de schacht dat ik me afvroeg of het ooit lekker kon zijn, het leek mij eerder pijnlijk.
Maar goed.. hoe doe je dat dan, een beetje plezant aftrekken?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
Nja... steek em meestal eerst in jouw moeder.. of ze maakt em nat met dr mond. Daarna gaat het wel![]()
als je eens een fatsoenlijk topic opent wil ik wel een poging wagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:36 schreef releaze het volgende:
En nu weer ontopic.
Waarom is dit geen fatsoenlijk topic? Omdat een vrouw komt vragen hoe ze een besneden kerel moet rukken? Laat het voor mij ook es een eerste keer zijn, laat me alsjeblieft mezelf eens verwonderen, dingen afvragen en iets, iets wijzer worden zonder gelijk de grond ingeboord te worden. Grow the fuck up.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
als je eens een fatsoenlijk topic opent wil ik wel een poging wagen.
Auw.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit wel eens gehoord dat je het dan ook met een panty kunt doen. Probeer dat eens.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef Kijkeensaan het volgende:
Eh ja laatst had ik ook iemand die besneden was. Ik deed maar wat, wist echt niet wat ik er mee aan moest.![]()
zoals ik al zei, hij wilde er niets van weten.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:00 schreef MNR het volgende:
Bedenk me opeens, waarom heb je het hem zelf niet gevraagd? Bedoel, die kerel weet zelf het beste wat het lekkerste is?
Ow.. een man die niet praat in bed? Nou succes ermee. Persoonlijk vind ik dat echt hoogstirritant. Maar goed, zal vast wel een kerel hier op t forum zijn die besneden is en antwoord gaat gevenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:34 schreef releaze het volgende:
zoals ik al zei, hij wilde er niets van weten.
hij huurt een verdieping bij een vrouw wiens kleinkinderen bleven logeren, zal wel meegespeeld hebben
Onwaar. Grootste fabeltje wat er is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Buschetta het volgende:
Lijkt me niets zo'n ongevoeloze pik. Eelt overal.... gatverredammeee
Een jodenpik dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef releaze het volgende:
om reacties als bovenstaand proberen voor te zijn... HET IS GEEN MOSLIMPIK
geez..
Ik heb daar geen last van... ben voor mijn 1ste besneden. Kom zelfs klaar tijdens een handjob.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:29 schreef dyslexie_man het volgende:
Nou, dan zal ik maar serieus doen: Ik ben sinds mn 6de besneden (te nauwe voorhuid) en dus qua aftrekken weet ik eigenlijk niet meer beter. Maar volgens mij moet je het gewoon wat harder doen. Het is gewoon minder gevoelig allemaal, Ikzelf ruk me af liggend op mn buik, en mn eikel raakt de stof van het bed er onder.
Tijdens de sex laat ik dat gedeelte maar zitten, het heeft totaal geen nut meer. De schacht wrijven zorgt er voor dat ie stijf wordt/blijft maar klaar komen is mij nog niet gelukt door het aftrekken door een vrouw.
Je eikel is gewoon een stuk ongevoeliger geworden/aan het worden. Life with it.... Naja, je kunt ook je voorhuid terug laten groeien met allerlei rare metalen ringen en zo.
Ik ben 1/2 Amerikaans en ook besneden. Het is daar inderdaad veeleerder regel dan uitzondering, behalve bij veel voornamelijk Mexicaanse immigranten natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 22:59 schreef Nielsch het volgende:
Is simpel; ik had een keer een Amerikaans wijf en die was nogal verbaasd over het feit dat ik niet besneden was. Alle jongens die ze in haar land had gezien waren dat namelijk wel. Zij zei dat ze jongens in haar eigen land altijd met glijmiddel erbij aftrok, maar bij mij was dat dus niet nodig. Hoe dan ook, ze pijpte een stuk beter dan dat ze aftrok, dus meestal kwam het daar op aan.
omdat alleen europeaanse vrouwen en homo's van kopfkase houden, en de rest van de wereld nietquote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef releaze het volgende:
waarom is het in amerika meer regel dan uitzondering?
Omdat ze dom zijnquote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef releaze het volgende:
1. Een recent verleden van routinematige neonatale besnijdenis (zoals ook in Canada, Australië en, in mindere mate (denk ik), het Verenigd Koninkrijk. Redenen waren ook toen al dubieus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef releaze het volgende:
Jep mijn fuckbuddy is ook amerikaans en die heeft ook geen voorhuid. Beste wat je kunt doen is gewoon spuug of olie gebruiken en dan gaat het allemaal best soepelquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik ben 1/2 Amerikaans en ook besneden. Het is daar inderdaad veeleerder regel dan uitzondering, behalve bij veel voornamelijk Mexicaanse immigranten natuurlijk.
Ik dus ook niet. Ik probeerde ook niet te insinueren dat de meeste besneden mannen dat wel lekker vinden.quote:Op maandag 3 december 2007 17:55 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jep mijn fuckbuddy is ook amerikaans en die heeft ook geen voorhuid. Beste wat je kunt doen is gewoon spuug of olie gebruiken en dan gaat het allemaal best soepelOh, en volgens mij moet je er helemaal niet wild aan rukken hoor, verschilt gewoon per man hoe gevoelig het is. Hij vind dat in ieder geval niet fijn.
Hoi,quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef releaze het volgende:
Ik denk niet dat een moslim wilt dat je aan zn pik zit hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik iets niet weet dat ik wel had moeten weten op dit momentEn nee, het is echt geen moslim! Wolla ik zweer het!
Heb je dat ook in tubes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
Gewoon voorvocht op je hand en het gaat zo soepel als wat.
Volgens mij niet.quote:
Gewoon, hygiënequote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
Een besneden penis produceert nauwelijks of geen smegma en is daarom veel makkelijker schoon te houden.quote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Gewoon beter wassen.
Ook even de nadelen op wikipedia...quote:Op maandag 17 december 2007 11:06 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Een besneden penis produceert nauwelijks of geen smegma en is daarom veel makkelijker schoon te houden.
quote:Een besnijding heeft een invloed op de gevoeligheid van de eikel en kan zo het gevoel dat de man aan de seks beleeft veranderen. Sommige mannen zeggen dat hun besnijding de seksualiteit beter maakt; anderen zeggen dat het het gevoel vermindert of zelfs verdwijnt. De voorhuid houdt het vaginaal vocht beter vast tijdens de geslachtsgemeenschap, waardoor pijnlijke uitdroging minder vaak voorkomt; ook maakt het soms masturbatie makkelijker, want sommige besneden mannen hebben een glijmiddel nodig om te masturberen. Het komt voor dat mannen die op jonge leeftijd besneden zijn zich mismaakt voelen en besluiten de resterende voorhuid, indien aanwezig, op te rekken om de natuurlijke staat zover als mogelijk te herstellen. Zodoende is het besnijden van kinderen de laatste jaren een controversieel onderwerp.
Mijn onbesneden penis produceert ook nauwelijks of geen smegma. Omdat ik me iedere dag douche.quote:Op maandag 17 december 2007 11:06 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Een besneden penis produceert nauwelijks of geen smegma en is daarom veel makkelijker schoon te houden.
Zucht. Ik voer enkel een reden aan waarom iemand uit niet godsdienstige overwegingen een besnijdenis zou laten uitvoeren.quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Dodecahedron het volgende:
Mijn onbesneden penis produceert ook nauwelijks of geen smegma. Omdat ik me iedere dag douche.
Ik zat een keer zo'n gaar programma te kijken op MTV, en daar noemde iemand zijn gitaar Sexie Sadiequote:Op maandag 17 december 2007 11:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hey, dit topic gaat niet over waarom je je wel of niet moet laten besnijden: dit gaat over hoe je er mee moet rukken.
Voor de discussie over besnijdenissen in het algemeen kunnen jullie verhuizen naar De grote besneden of niet poll .
Voor een discussie over culturele druk en de historische achtergrond is er vast wel een ander subforum dat jullie van dienst wil/kan zijn.
Fijn voor je. Ik weet dat je 'nieuw' bent enzoquote:Op maandag 17 december 2007 11:40 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Ik zat een keer zo'n gaar programma te kijken op MTV, en daar noemde iemand zijn gitaar Sexie Sadie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |