Jah precies. Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
En al die besneden gastjes nu zelf invullen :
"vrouwen : neuken -> beter !"
in de hoop dat andere vrouwen het ook gaan geloven
Misschien als ze dan langer kunnen doorgaan voor ze klaarkomen? Ik weet het niet, nooit een besneden man gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef EdPowers het volgende:
Ik zou willen weten waarom een vrouw een besneden lul lekkerder zou vinden neuken dan een onbesneden lul.
Je eikel wordt een pak minder gevoelig waardoor je geen last of vreugde hebt van het schrapen tegen het stofquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef EdPowers het volgende:
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat je je blote eikel in je onderbroek tegen de stof aan schraapt, brrrrr
Het probleem zit hem hier juist in het gebruik van het woordje 'wordt', dat betekent nl dat je een (lange?) periode met een zeer gevoelig eikeltje in je ondergoed moet lopen, brrrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef FlipDwerg het volgende:
[..]
Je eikel wordt een pak minder gevoelig waardoor je geen last of vreugde hebt van het schrapen tegen het stof![]()
Da's na een week of 2 over hoor. Meeste pijn doen de hechtingen. Die rekken als het ware niet echt mee op de momenten die eigenlijk lekker moeten zijn. Denk aan 's ochtends met je leuter uit het raam staan, wapperen en denken aan koude douches.quote:[..]
Het probleem zit hem hier juist in het gebruik van het woordje 'wordt', dat betekent nl dat je een (lange?) periode met een zeer gevoelig eikeltje in je ondergoed moet lopen, brrrr
My thoughts exactlyquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Facilitator het volgende:
Gezien de TT: mist er niet een poll-vraag als eerste?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |