abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51054839
Beste Fokkers! Weer een poll van mijn hand! De discussies moeten nu maar eens uit de wereld zijn!! Het gaat hier om besneden zijn of niet
De heren-vragen zijn voor heren die besneden zijn, de vrouwen vragen zijn voor vrouwen die het met besneden mannen doen!

Heren: Waarom heb je je laten besnijden?
  • Hygiene
  • Te strakke Voorhuid
  • Anders (Verklaar)
    Tussenstand:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Heren: Hebben jullie spijt van de besnijdenis?
  • Ja (waarom)
  • Nee
    Tussenstand:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Heren: voelt aftrekken beter, minder goed of even goed als je besneden bent?
  • Minder goed
  • Even goed
  • Beter
    Tussenstand:

Heren: voelt gepijpt worden beter, minder goed of even goed als je besneden bent?
  • Minder goed
  • Even goed
  • Beter
    Tussenstand:

Vrouwen: is pijpen Even lekker, minder lekker of veel lekkerder bij een besneden man?
  • Lekker
  • Minder Lekker
  • Lekkerder
    Tussenstand:

Mannen: voelt neuken beter, minder goed of even goed als je besneden bent?
  • Minder goed
  • Even goed
  • Beter
    Tussenstand:

Vrouwen: voelt neuken beter, minder goed of even goed bij een man die besneden is?
  • Minder goed
  • Even goed
  • Beter
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   maandag 2 juli 2007 @ 12:48:11 #2
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_51054882
    Alsof dit een discussie uit de weg gaat
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      maandag 2 juli 2007 @ 12:59:32 #3
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_51055206
    Anders: Lichen Sclerosis (huidziekte). Geen spijt van
      † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 13:02:29 #4
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_51055293
    Anders, en wel: mijn ouders vonden het een goed idee toen ik nog erg jong was. Niet uit religieus oogpunt maar 'omdat het beter was en in alle landen om ons heen heel gewoon' (was hun uitleg). Dat het in Nederland niet gewoon was in de jaren '70 hadden ze even niet aan gedacht waardoor ik op schoolzwemmen (gezamenlijk omkleden etc.) de enige was die besneden was en daardoor 'anders' en dus een bezienswaardigheid.

Ik was er dan ook niet blij mee

Of het verder verschil uitmaakt bij sex heb ik ook geen idee van.
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:15:40 #5
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51055656
    Te nauwe voorhuid. Ik was toen 7 jaar en (net) niet seksueel aktief, dus ik kan niet vergelijken
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_51055872
    Gezien de TT: mist er niet een poll-vraag als eerste?
    Cos I got too much life
    Running through my veins
    Going to waste
      dinsdag 3 juli 2007 @ 07:26:38 #7
    184797 Athenry
    I can't dance, I can'
    pi_51083220
    Besneden op 25 jarige leeftijd uit preventieve hygienische redenen :p

Masterberen is stukken minder lekker geworden. Oraal beter. Normale sex was in het begin echt veeel beter, is nu ongeveer zelfde.

Spijt....gezien ik nu single ben, niet geregeld sex heb en soms op mezelf ben aangewezen...soms :p
    pi_51120992
    Niet besneden
    JOHNNY HEITINGA
    pi_51123369
    Ook niet besneden
    ..non est vivere sed valere vita est ..
      woensdag 4 juli 2007 @ 11:27:23 #10
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_51123630
    En al die besneden gastjes nu zelf invullen :
    "vrouwen : neuken -> beter !"
    in de hoop dat andere vrouwen het ook gaan geloven
    zzz
    pi_51126058
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
    En al die besneden gastjes nu zelf invullen :
    "vrouwen : neuken -> beter !"
    in de hoop dat andere vrouwen het ook gaan geloven
    Jah precies. Dat dacht ik ook al.
    Tijd geleden was er andere poll met hele andere uitslagen
    JOHNNY HEITINGA
      woensdag 4 juli 2007 @ 15:36:56 #12
    42466 EdPowers
    Professional Pervert
    pi_51133478
    Ik zou willen weten waarom een vrouw een besneden lul lekkerder zou vinden neuken dan een onbesneden lul.
    Wat masturberen betreft zou ik het gewoon jammer vinden als je de voorhuid niet meer over de eikel heen kunt bewegen.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat je je blote eikel in je onderbroek tegen de stof aan schraapt, brrrrr
    pi_51133752
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef EdPowers het volgende:
    Ik zou willen weten waarom een vrouw een besneden lul lekkerder zou vinden neuken dan een onbesneden lul.
    Misschien als ze dan langer kunnen doorgaan voor ze klaarkomen? Ik weet het niet, nooit een besneden man gehad.
    pi_51153651
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef EdPowers het volgende:

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat je je blote eikel in je onderbroek tegen de stof aan schraapt, brrrrr
    Je eikel wordt een pak minder gevoelig waardoor je geen last of vreugde hebt van het schrapen tegen het stof
    Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
      donderdag 5 juli 2007 @ 13:20:37 #15
    42466 EdPowers
    Professional Pervert
    pi_51164899
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef FlipDwerg het volgende:

[..]

Je eikel wordt een pak minder gevoelig waardoor je geen last of vreugde hebt van het schrapen tegen het stof
    Het probleem zit hem hier juist in het gebruik van het woordje 'wordt', dat betekent nl dat je een (lange?) periode met een zeer gevoelig eikeltje in je ondergoed moet lopen, brrrr
      maandag 9 juli 2007 @ 08:53:26 #16
    184797 Athenry
    I can't dance, I can'
    pi_51281480
    quote:
    [..]

Het probleem zit hem hier juist in het gebruik van het woordje 'wordt', dat betekent nl dat je een (lange?) periode met een zeer gevoelig eikeltje in je ondergoed moet lopen, brrrr
    Da's na een week of 2 over hoor. Meeste pijn doen de hechtingen. Die rekken als het ware niet echt mee op de momenten die eigenlijk lekker moeten zijn. Denk aan 's ochtends met je leuter uit het raam staan, wapperen en denken aan koude douches.
    pi_51742292
    De sex vragen kan ik niet beantwoorden, mijn voorhuid is in mijn eeste levensjaar eraf gehaald (was te lang) kon moeilijk en pijnlijk plassen)
    pi_51747845
    Niet besneden
    Maar overigens is het wel zo dat als aan het werk is mijn voorhuid wel achter mn eikel zit zeg maar
      maandag 23 juli 2007 @ 14:40:20 #19
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_51747985
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Facilitator het volgende:
    Gezien de TT: mist er niet een poll-vraag als eerste?
    My thoughts exactly
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_55082045
    Wel besneden --> nauwe voorhuid en geen spijt.

K vind t beter, sex ook. Je lul is minder gevoelig dus je kan langer door, daarnaast ziet t er ook gewoon een stuk beter uit
    pi_55082134
    besneden ole ole
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_55083994
    Niet echt besneden, wel een korte voorhuid. Eikel dus altijd bloot!
    Gewoon moeder natuur's werk!
    Heb dus geen vergelijkingsmateriaal met wel een voorhuid.
    Neuken en pijpen is gewoon heerlijk, zowel bij mij als bij m'n lief! nix mis mee.
    Hygiënischer is het zeker!
    pi_55084251
    Niet besneden.

Overigens zijn ze in Amerika er nog steeds niet achter dat automatisch iedereen besnijden totaal niet nodig is.
    pi_55111056
    Besneden. Is traditie bij ons. Ik zou niet weten of neuken met voorhuid beter is, heb het altijd zonder gedaan.
    pi_55124264
    Besneden mannen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')