quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef releaze het volgende:
om reacties als bovenstaand proberen voor te zijn... HET IS GEEN MOSLIMPIK
geez..
weet ik veel. ik ken nog een aantal andere westerse mannen die ook besneden zijn. te nauwe voorhuid, ontstekingen, noem het maar op.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
waarom besneden bij een gewone nederlander?
moeite met pissen vroeger ofzo
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nogquote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Buschetta het volgende:
Lijkt me niets zo'n ongevoeloze pik. Eelt overal.... gatverredammeee
Medische redenen, of hij vond het niet tof dat zijn pik eruit zag als een leverworstje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
waarom besneden bij een gewone nederlander?
moeite met pissen vroeger ofzo
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef releaze het volgende:
[..]
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nog
Dat niet neequote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelfquote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef releaze het volgende:
Meestal als ik iemand aftrek maak ik gretig gebruik van de voorhuid functie, maar met een besneden pik kan dat natuurlijk niet. Mn handen gleden daardoor ook zo onnatuurlijk van de eikel naar de schacht dat ik me afvroeg of het ooit lekker kon zijn, het leek mij eerder pijnlijk.
Maar goed.. hoe doe je dat dan, een beetje plezant aftrekken?
hij wilde niks van praten wetenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelf
Ik heb het idee dat ik iets niet weet dat ik wel had moeten weten op dit momentquote:
Heb je haar fotoboek bekeken?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef dawg het volgende:
Het valt me trouwens mee dat nog niemand releaze aangeboden heeft het haar even haarfijn te leren.
Hij doet normaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
Doe even normaal zeg.
Relax, het is maar Fokquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
Doe even normaal zeg.
dat gaat schuren en pijn doenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit wel eens gehoord dat je het dan ook met een panty kunt doen. Probeer dat eens.
ja mannen zijn gewoon directer en gaan niet dingen achter iemand zijn/haar rug om zeggenquote:
Nja... steek em meestal eerst in jouw moeder.. of ze maakt em nat met dr mond. Daarna gaat het welquote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef releaze het volgende:
Meestal als ik iemand aftrek maak ik gretig gebruik van de voorhuid functie, maar met een besneden pik kan dat natuurlijk niet. Mn handen gleden daardoor ook zo onnatuurlijk van de eikel naar de schacht dat ik me afvroeg of het ooit lekker kon zijn, het leek mij eerder pijnlijk.
Maar goed.. hoe doe je dat dan, een beetje plezant aftrekken?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
Nja... steek em meestal eerst in jouw moeder.. of ze maakt em nat met dr mond. Daarna gaat het wel![]()
als je eens een fatsoenlijk topic opent wil ik wel een poging wagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:36 schreef releaze het volgende:
En nu weer ontopic.
Waarom is dit geen fatsoenlijk topic? Omdat een vrouw komt vragen hoe ze een besneden kerel moet rukken? Laat het voor mij ook es een eerste keer zijn, laat me alsjeblieft mezelf eens verwonderen, dingen afvragen en iets, iets wijzer worden zonder gelijk de grond ingeboord te worden. Grow the fuck up.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
als je eens een fatsoenlijk topic opent wil ik wel een poging wagen.
Auw.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit wel eens gehoord dat je het dan ook met een panty kunt doen. Probeer dat eens.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef Kijkeensaan het volgende:
Eh ja laatst had ik ook iemand die besneden was. Ik deed maar wat, wist echt niet wat ik er mee aan moest.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |