quote:Op zondag 22 juli 2007 13:11 schreef releaze het volgende:
om reacties als bovenstaand proberen voor te zijn... HET IS GEEN MOSLIMPIK
geez..
weet ik veel. ik ken nog een aantal andere westerse mannen die ook besneden zijn. te nauwe voorhuid, ontstekingen, noem het maar op.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
waarom besneden bij een gewone nederlander?
moeite met pissen vroeger ofzo
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nogquote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Buschetta het volgende:
Lijkt me niets zo'n ongevoeloze pik. Eelt overal.... gatverredammeee
Medische redenen, of hij vond het niet tof dat zijn pik eruit zag als een leverworstje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef AbeSapien het volgende:
waarom besneden bij een gewone nederlander?
moeite met pissen vroeger ofzo
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef releaze het volgende:
[..]
Geen last van gehad eigenlijk. Was een mooi pikkie, heerlijk blowjob materiaal ook nog
Dat niet neequote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het zal geen glanzende eikel zijn geweest.....
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelfquote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef releaze het volgende:
Meestal als ik iemand aftrek maak ik gretig gebruik van de voorhuid functie, maar met een besneden pik kan dat natuurlijk niet. Mn handen gleden daardoor ook zo onnatuurlijk van de eikel naar de schacht dat ik me afvroeg of het ooit lekker kon zijn, het leek mij eerder pijnlijk.
Maar goed.. hoe doe je dat dan, een beetje plezant aftrekken?
hij wilde niks van praten wetenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag t um zou ik zeggen. Als t pijn doet hoor je t vanzelf
Ik heb het idee dat ik iets niet weet dat ik wel had moeten weten op dit momentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |