Huldequote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef SIRA het volgende:
yeeeeah, m'n eerste printscreen is gelukt !!!!
Ja, ze vind het niet erg om ouder te worden, dan zijn de kinderen volwassen en dan kan ze gewoon weer zelf leuke dingen doenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat ze 'confectie 38' heeft. Ze kan nu makkelijker shoppen.
Teringwijf is hetquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Valt nog mee eerst zei ze steeds 36!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.
zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Er komt dus geen gedagzegfeest op advies van Patries.![]()
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..
Was mij niet helemaal duidelijk. Tussen neus en lippen door smeerde Natasia de organisatie van een feest thuis aan. Maar of het afscheidsfeest in de Kooi er nou wel of niet komt...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
Je valt in herhalingquote:Op zondag 22 juli 2007 12:45 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.
Goeie eerste cap.quote:
Ik kreeg de indruk dat het afscheidsfeest er ook komt. Maar thuis komt er dus ook iets. Patricia zei eerst dat ze dat beter kon doen, en een paar slagen later had Natasia haar ervoor gestrikt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?
Natasja vindt het een goed plan dus zal dat feest buiten dat hok wel een afscheidskado zijn van Tien.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?
en patries laat dat haar broer doen, die zo goed is in evenementen organiseren maar last heeft van een teruglopende business?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het afscheidsfeest er ook komt. Maar thuis komt er dus ook iets. Patricia zei eerst dat ze dat beter kon doen, en een paar slagen later had Natasia haar ervoor gestrikt.
Dat van die teruglopende business heb ik niet meegekregen. Iedereen probeert ook z'n graantje mee te pikken van Tien, he?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
en patries laat dat haar broer doen, die zo goed is in evenementen organiseren maar last heeft van een teruglopende business?
Bedoel je soms voorhoofd?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een enorm achterhoofd heeft ze toch... Ik heb het eerder gezien en ik verbaas me er nog steeds over
Nee achterhoofd, maar haar voorhoofd mag er ook zijnquote:
Nadat Natas had gezegd dat ze wel gastvrouw wilde worden veranderde ze van idee en zei ze, nou evenementen organiseren lijkt me ook wel wat. Waarop Patries zei: ja dat is ook leuk dat doet mijn broer ook, maar das ook niet meer wat het geweest is. Vandaar dat ik dacht dat Patries even wat klandizie regelt voor dr broertje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die teruglopende business heb ik niet meegekregen. Iedereen probeert ook z'n graantje mee te pikken van Tien, he?
Patricia heeft dat welkomstfeest in d'r maag gesplitst gekregen daarnet, dus het lijkt me voor de hand liggen dat die broer ingeschakeld wordt (en Tien alles betaalt).quote:Op zondag 22 juli 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nadat Natas had gezegd dat ze wel gastvrouw wilde worden veranderde ze van idee en zei ze, nou evenementen organiseren lijkt me ook wel wat. Waarop Patries zei: ja dat is ook leuk dat doet mijn broer ook, maar das ook niet meer wat het geweest is. Vandaar dat ik dacht dat Patries even wat klandizie regelt voor dr broertje.
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Patricia heeft dat welkomstfeest in d'r maag gesplitst gekregen daarnet, dus het lijkt me voor de hand liggen dat die broer ingeschakeld wordt (en Tien alles betaalt).
Dat Natasia gastvrouw wil worden doet me denken aan de tijd dat ze dacht dat haar stem geschikt zou zijn voor het inspreken van kinderfilms e.d. Die heeft zo'n raar zelfbeeld... Ik zie het al, zo'n schreeuwlelijk die zelf alle aandacht op zich vestigt![]()
Is zij nou de halve gare of zijn wij het? Wie durft het aan met zo'n wispelturig luid geval?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.
Ik ook...veel sympathieker dan Carlos...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind Nando een sympathieke rustige man
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.
Carlos is een botte autoritaire hondquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook...veel sympathieker dan Carlos...![]()
Tja, want anders moet ze zelluf op de koters passenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeez wat is Natasja toch krampachtig op zoek naar iemand die overal met haar en de kids meegaat, zielig .
Misschien als item in RTL-Boulevard of bij Jensen die haar door de zeik haalt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het is ws iemand die Natasia kent? Van achter??quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Patries heeft dus een nieuwe vriend, maar wil niet zeggen wie het is. Natasja is kapot nieuwschierig.
Milton of Wilgo?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
En het is ws iemand die Natasia kent? Van achter??
Ingewikkeld verhaal, ze praten vaak zo cryptisch.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, al 10 maandenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
...en Nadia.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef F04 het volgende:
Waar is Dennix, Brian en Amanda?
Laat me raden, de klusjesmanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop dat hij haar stalktquote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Patries dat Nathanael haar niet los wil laten, en de streams volgt als zij in dat hok is.
Ze had het over iemand van 36 jaar, dus die valt af.quote:
Edit: En Huub en Lieke waarschijnlijk ook. Tis zo'n neukhol daarbeneden dat ze het niet meer op de streams durven zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
...en Nadia.
Waarschijnlijk kinderboerderijtje aan het spelen. Konijntjes en zo.
Okquote:Op zondag 22 juli 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over iemand van 36 jaar, dus die valt af.![]()
Ojee, ja, hij vond haar echt leuk en als zij hem gedumpt heeft kan ie dat waarschijnlijk moeilijk verkroppen.quote:
Is geschrapt, de buren hebben geklaagd over het voortdurend knallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Appendnix Bax de Kasteling gaat vandaag weer 100% amusement bieden.
Staat op het dagprogramma vermeld hoe laat die knaller begint?
dat wisten wij alquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef riri het volgende:
Ze hadden het over natanael....zelfs de kapster die een relatie met 'm heeft gehad noemt hem satanael....ze sprak er maar raar over over alsof niet alles normaal aan hem was en is
Patricia gelooft het niet helemal.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat ze het nu rustig aan probeert te doen, ze is aan het afbouwen.
Volgende keer als je me spreekt ben ik thuis.. zegt ze tegen Patricia.
Oooow, was er maar een konijntje m/v die het met haar zou willen doen, ze zou het dak van de keet gillen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
Natasia over de stellen in bed: Durex konijntjes... Duracell konijntjes.
Vreemde uitspraak. Ze zegt altijd dat Wilgo zo'n stoere vent is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Echte mannen trouwen niet in De Gouden Kooi.
Daar ben ik ook bang voor. Dat gun ik John de Mol toch niet echt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, was er maar een konijntje m/v die het met haar zou willen doen, ze zou het dak van de keet gillen.![]()
Ik dacht zelf: omdat hij heeft geweigerd, is hij stoerquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak. Ze zegt altijd dat Wilgo zo'n stoere vent is.
Jahaa, die staat met haar heipalen stevig op de grond.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is ontzettend zelfstandig.
Is ook zo, maar troost je. Dit is de laatste keer dat we dit moeten aanschouwen. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze binnen 3 weken weg is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het toch van de zotte: Natasia krijgt gewoon een paar uur achter elkaar om lekker relaxed met een vriendin te praten over de anderen en van alles, zonder daar punten voor in te moeten leveren.
En dan gaat ze ALTIJD een liedje van k3 zingen, borst naar voren lalalalala....quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Huub komt aan de beurt. Omdat hij huilt toont hij zijn zwakte.
Natasja en vriendinnen, wat denk je zelfquote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
En ze wil het weer vieren met Patries.... heeft ze geen vriendinnen dat ze nu denkt dat de kapster haar hartsvriendin is?
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef riri het volgende:
natasia heeft er niets van geleerd...ze vond die molestatie blijkbaar heel normaal en zou het gewoon weer opnieuw doen...
Je bedoelt misschien dat ze binnen die tijd juist wel weg is? Cheyenne komt vandaag terug uit Suriname, en ergens in augustus beginnen in Almere de scholen weer. Zou ze tegen die tijd weg mogen?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar troost je. Dit is de laatste keer dat we dit moeten aanschouwen. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze binnen 3 weken weg is.
Kende ze Patries eigenlik al voordat ze in DGK zat?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja en vriendinnen, wat denk je zelf![]()
Waarom denk je dat Patries er zo op aandringt dat ze naar Belgie gaat verhuizen. Almere kotst haar massaal uit, net als de rest van Nederland.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.
Ja, jammer dat we dan de reactie op die sjmoelen niet kunnen zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.
Je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad niet eerlijk ...... Maar ja, de DGK_redactie en de programma-makers zijn onpartijdig en alle bewoners worden gelijk behandeld. Nou, datquote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het toch van de zotte: Natasia krijgt gewoon een paar uur achter elkaar om lekker relaxed met een vriendin te praten over de anderen en van alles, zonder daar punten voor in te moeten leveren.
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 22 juli 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat we dan de reactie op die sjmoelen niet kunnen zien.
Ik ga ff F1 kijken, boeit me veel meer. Tot straks.![]()
Heh heh. Ik denk niet dat Patricia het daarom over België heeft, maar het idee is niet slecht. Alhoewel: ik wil dat Natasia hier blijft en flink lijdt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Patries er zo op aandringt dat ze naar Belgie gaat verhuizen. Almere kotst haar massaal uit, net als de rest van Nederland.
klopt!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef riri het volgende:
Ze hadden het over natanael....zelfs de kapster die een relatie met 'm heeft gehad noemt hem satanael....ze sprak er maar raar over over alsof niet alles normaal aan hem was en is
Ze hadden niet zoveel trash binnen moeten halen. SMS'ze en tot later.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad niet eerlijk ...... Maar ja, de DGK_redactie en de programma-makers zijn onpartijdig en alle bewoners worden gelijk behandeld. Nou, dat
hebben we afgelopen zondag inderdaad gezien![]()
Ik begin steeds minder zin in deze "show" te krijgen, voor vandaag voorlopig weer genoeg gezien.
Nog maar even vijftig SMS-jes voor Lieke sturen .......
jazeker nasty is heel zelfstandig in mensen voor haar karretje spannenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is ontzettend zelfstandig.
Natatsja heeft het alleen maar over verhuizen maar ik ben bang dat ze nergens in Nederland veilig is, ook niet in Suriname, heerlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh. Ik denk niet dat Patricia het daarom over België heeft, maar het idee is niet slecht. Alhoewel: ik wil dat Natasia hier blijft en flink lijdt.
Hoiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt!
heb ik ook altijd gedacht hmm vreemd dat ze dan wat met hem begon.....Ik dacht dat kapsters zo n mensenkennis hadden![]()
btw goedemiddag allemaal![]()
Maar dat zou erop kunnen wijzen dat ze ondanks haar grote mond toch wel door heeft dat ze als een asociaal monster wordt gezien. Alleen laat ze daar dan niets van merken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft het alleen maar over verhuizen maar ik ben bang dat ze nergens in Nederland veilig is, ook niet in Suriname, heerlijk.![]()
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzoquote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ze heeft waarschijnlijk niet genoeg naar de streams gekeken. Op het eerste gezicht lijkt Nathanael volgens mij nog wel een energieke normale vent.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat als sexy en uitdagend zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzo
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019quote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef neehe het volgende:
Kun je nog stemmen ?
Op de 10 site zie ik het niet.
ja, nicolaas had dat ook... engerds zijn tquote:Op zondag 22 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzo
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Patricia raadt Natasia af op mamjo te gaan lezen.
Als ik haar was zou ik ook FOK!, VOL en Nowlive even overslaanquote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.
Absoluut. Echt een hele rustige, aardige vent, respect hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
Is Nando nu het enige personeelslid wat zich nooit met het spel bemoeit?
Volgens mij is die Nando wel OKEE ! Een gewone rustige jongen zonder poeha..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
Is Nando nu het enige personeelslid wat zich nooit met het spel bemoeit?
het is voor iedereen verstandiger om daar niet te lezen ......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.
als ik haar was zou ik stoppen met leven ze is nergens op de aardbol meer veiligquote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook FOK!, VOL en Nowlive even overslaan![]()
Hoesoooow hoog in d'r bol?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
Natasja verwacht heel wat rode loper feestjes?
*Grinnikt
Bedankt !!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
Ik ben er inmiddels ook handig in geworden na 10 maanden.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef Yollie het volgende:
Ze hebben de codetaal dus wel door... (geldt ook voor andere onderwerpen)
Niksen en vanaf middernacht neuken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
weten jullie wat het programma na drie uur is voor vandaag?
Van half vier tot half zes: Carlosquote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
half 4 tot half 6 Carlosquote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
Ja die keer met Natasja en Wilgo over of ze gisteren lekker gekookt had, zag je Natasja twijfelen en erop inspelen. "Ja ik heb heerlijk gekookt gisteren" (ze hadden eten besteld).quote:Op zondag 22 juli 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook handig in geworden na 10 maanden.![]()
Op zeker dat ze dat doorheeftquote:Op zondag 22 juli 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat zou erop kunnen wijzen dat ze ondanks haar grote mond toch wel door heeft dat ze als een asociaal monster wordt gezien. Alleen laat ze daar dan niets van merken.
THX ik ben er klaar voor.........kotsteiltje staat al klaarquote:
100%, serieus hoor, dat sowieso.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
THX ik ben er klaar voor.........kotsteiltje staat al klaar![]()
![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker, vooral voor ons.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
"Het wordt wel een heel ander leven in de kooi zonder Tas, de diva has left the building."
Is dat wat ze zelf zei? Of kan ik weer streams betalen?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
"Het wordt wel een heel ander leven in de kooi zonder Tas, de diva has left the building."
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
In het huis hebben ze ook last van dat ze denken dat ze meer zijn als een ander.
Natasja niet![]()
Weet je nog :quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
In het huis hebben ze ook last van dat ze denken dat ze meer zijn als een ander.
Natasja niet![]()
Patricia: Tssss dat is gewoon surinaams eten... pfffffff......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft een compliment gemaakt over de huzarensalade van Natasja en toch weet ze er zo'n draai aan te geven dat het negatief klinkt, bah.
hmm, ik vind het juist wel enerverend met Natas in de villaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, vooral voor ons.![]()
![]()
![]()
Ik kan dat mens niet meer zien, echt waar. Vooral na haar laaste acties waar geen exit op volgde.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik vind het juist wel enerverend met Natas in de villa![]()
Opdringerig wijf, en ze brengt het ook zo dat de ander al vast zit voor ie het in de gaten heeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Lobasca het volgende:
Als ik strax dingetjes met je samen ga doen....
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af of Natasia trouwens die prachtige krullen (van het pre-extension tijdperk) zo terug zou hebben als dr extensions eruit zijn...
Het is overigens lachwekkend dat ze denkt dat ze zich na DGK nog van alles kan permitteren
Nou maar hopen dat de vriendenclub van Patries er even flink op d'r plek zet.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdringerig wijf, en ze brengt het ook zo dat de ander al vast zit voor ie het in de gaten heeft.
precies daar was vanmorgen in elk geval niets van terug te zienquote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.
Ik zag daarstraks trouwens geen krullen, het was fijn kroeshaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.
Ik hoop dat we nog veel filmpjes op het net tegenkomen waarop het tegendeel te zien (en te HOREN) is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef AnTjUh het volgende:
natas denkt dat als ze uit de kooi is dat ze overal een bn-er is en met open armen wordt ontvangen
en daardoor alles voor elkaar krijgt
op zeker
Ze praat nooooooooooooooit slecht over anderen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
En weer het handdoek verhaal van Lieke. Een langspeelplaat is lang.
Ik ben met je eens dat ze daarmee een exit verdiende, maar ík ben blij dat ze er nog in zit, beetje leven in de brouwerijquote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien, echt waar. Vooral na haar laaste acties waar geen exit op volgde.
daar hoefde je niet lang op te wachtenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze praat nooooooooooooooit slecht over anderen.
Idd, viel mij ook op. Het verhaal is ook zo ranzig zoals zij het brengt met maden die overal uitkruipen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
Patricia gaat niet mee in het omlaag halen van Lieke, dat valt wel op.
Overdonderen is haar taktiek. Die man wist pas wat er gebeurde toen hij al op de kinderen zat te passenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
En toch vraag ik me af, hoe heeft ze Wilgo ooit aan dr zijde kunnen krijgen?
Nickelodeon, Jettix... Playstation, PC......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Hoe kunnen ouders van 2 kinderen onder de 10 heel vaak bedzondagen houden?
Wat is er dan gebeurdt met maden?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, viel mij ook op. Het verhaal is ook zo ranzig zoals zij het brengt met maden die overal uitkruipen.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdonderen is haar taktiek. Die man wist pas wat er gebeurde toen hij al op de kinderen zat te passen![]()
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig maar want hij lijkt mij echt te lief voor haar.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.
Toch heeft ze het steeds over 'm'n ventje' en 'terug naar m'n ventje'. Hoe verklaar je dat dan? Ik heb nooit echt bewijs gezien (filmpjes ofzo) dat hij echt bij haar weg is. Het zou heel LEUK zijn natuurlijk (behalve voor de kinderen), maar ik betwijfel of het zo is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.
Niets natuurlijk, dat maakt Natasja er van. Uit elk gat van het lichaam van Lieke kruipen maden omdat ze in staat van ontbinding is.quote:
Ik schreef eerder dat ze tegen Patries zei: Jij kost me mijn relatie maar die is toch al op de klippen gelopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch heeft ze het steeds over 'm'n ventje' en 'terug naar m'n ventje'. Hoe verklaar je dat dan? Ik heb nooit echt bewijs gezien (filmpjes ofzo) dat hij echt bij haar weg is. Het zou heel LEUK zijn natuurlijk (behalve voor de kinderen), maar ik betwijfel of het zo is.
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef eerder dat ze tegen Patries zei: Jij kost me mijn relatie maar die is toch al op de klippen gelopen.
Natasia is krankzinnig.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niets natuurlijk, dat maakt Natasja er van. Uit elk gat van het lichaam van Lieke kruipen maden omdat ze in staat van ontbinding is.
Van mij mag ze dood vallenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.
het dringt blijkbaar nog niet helemaal tot haar door.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.
Het dringt nog niet tot haar door als het met koeienletters op een betonnen muur voor haar neus staat...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
het dringt blijkbaar nog niet helemaal tot haar door.
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze heet, die ene fan, was het niet iets van sweetgirl oid?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.
Het enige positieve wat ik meen hier ooit gelezen te hebben is dat ze er in sommige posities niet onknap uitzietquote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.
Wintiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
De extensions moeten eruit en er moet een weave in, vindt Patricia.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef Marrije het volgende:
Natasja over vet in het haar: ik vind het ranzig, als ik ook zie hoeveel vet Amanda erin doet. . .
Daar lees ik dan waarschijnlijk overheen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze heet, die ene fan, was het niet iets van sweetgirl oid?
wilgo had eindelijk een elegant argument om zich van nasty los te maken zonder dat ze hem zou kielhalenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja dat heb ik hier ook al een paar keer gelezen, ik heb er geen verstand van, maar dat het er nu niet uitziet is duidelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
De extensions moeten eruit en er moet een weave in, vindt Patricia.
En een jaar is lang genoeg om een naamsverandering te regelenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wilgo had eindelijk een elegant argument om zich van nasty los te maken zonder dat ze hem zou kielhalen
Verder heb je nog een paar kijkers die niet op de fora komen en dan is er nog de Surinaamse gemeenschap... die Mamjo als forum gebruikt... dat forum waarvan Patricia heeft gezegd dat ze het maar niet moest lezenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb even 'hair weave' gegoogledquote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat heb ik hier ook al een paar keer gelezen, ik heb er geen verstand van, maar dat het er nu niet uitziet is duidelijk![]()
Dat gevoel heb ik ook regelmatig. Ze lult met haar mee maar meer ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:53 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij ziet patries helemaal niets in die natasia. Ze laat het ook niet merken maar wacht maar als natasia uit de kooi is dan ziet ze haar niet meer staan
Weave is toch dat het erin genaaid wordt? Net als bij Natasja gedaan wordt?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even 'hair weave' gegoogledOok een soort extensions, maar dan met allemaal golfjes. Dit omdat Amanda's natuurlijke haar krult.
Ze heeft niemand andersquote:Op zondag 22 juli 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Natasja: Wat zullen we gaan doen in de vakantie in oktober?
Ik blijf het wazig vinden dat de kapper nu haar beste vriendin ter wereld is......
Ja, zoals Patricia met de pony van Natasia deed.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Weave is toch dat het erin genaaid wordt? Net als bij Natasja gedaan wordt?
Ik heb wel meer positieve dingen over haar geschreven. Het is maar net waar je de nadruk op wilt leggenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige positieve wat ik meen hier ooit gelezen te hebben is dat ze er in sommige posities niet onknap uitziet![]()
Mij kun je alles vertellen, ik heb echt geen idee, maar wat vindt Mannie daarvan? Lijkt het haar wat?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Weave is toch dat het erin genaaid wordt? Net als bij Natasja gedaan wordt?
Tja, het is een optelsom. Voor veel mensen helt de balans van positief - negatief sterk naar het laatste.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb wel meer positieve dingen over haar geschreven. Het is maar net waar je de nadruk op wilt leggen
Ja want Brian legt haar vast, bang dat ze vreemd gaat!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef ericahysterica het volgende:
dellie slaapt met een riem om en een jurkje aan????????????? hahahahahha
Er werd niet gezegd of het haar ooit is voorgesteld. Maar ik denk dat Amanda het niets zou vinden, die wil volgens mij geen krulletjes of golfjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij kun je alles vertellen, ik heb echt geen idee, maar wat vindt Mannie daarvan? Lijkt het haar wat?
Net zoals Natasia ze volgens mij ook niet zou willenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd of het haar ooit is voorgesteld. Maar ik denk dat Amanda het niets zou vinden, die wil volgens mij geen krulletjes of golfjes.
Eerlijk gezegd... zou ik het ook niet willenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Nada en Natasja willen niet samen met Lieke trainen, daar worden ze depressief van. Hoe zou dat nou komen?
Straks heeft Natasia niets meer te willenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals Natasia ze volgens mij ook niet zou willen
En wat ze wel wil kan ze zich met geen mogelijkheid permitterenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks heeft Natasia niets meer te willen![]()
Nee precies, het is een schat van een meid, die Lieke.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... zou ik het ook niet willenDat extreem positieve, die opzichtige inzet. Ik zou ook geen paintball spelletjes e.d. met haar willen doen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat ze wel wil kan ze zich met geen mogelijkheid permitteren![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat ze wel wil kan ze zich met geen mogelijkheid permitteren![]()
Heerlijk toch ? Liever dat dan dat gesloten dommige overige vrouwspul in de villaquote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Dat extreem positieve
jammer dat carlos daarin meegaatquote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Nada en Natasja willen niet samen met Lieke trainen, daar worden ze depressief van. Hoe zou dat nou komen?
Carlos is het likkertje van Natasia.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat carlos daarin meegaat![]()
Welke prachtige krullen?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af of Natasia trouwens die prachtige krullen (van het pre-extension tijdperk) zo terug zou hebben als dr extensions eruit zijn...
Het is overigens lachwekkend dat ze denkt dat ze zich na DGK nog van alles kan permitteren
Lieke lacht zich inwendig rot. Haar akties werken en het tuig vermijd haar.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat carlos daarin meegaat![]()
Het was alleen maar in de context van sport hoor, niet zo overdrijven.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heerlijk toch ? Liever dat dan dat gesloten dommige overige vrouwspul in de villa![]()
Okeequote:Op zondag 22 juli 2007 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was alleen maar in de context van sport hoor, niet zo overdrijven.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 22 juli 2007 15:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
OkeeIn de sport is ze ook 'redelijk intensief' ja
Ik voel me op de 1-of-andere manier ook meer tot Nando aangetrokken,quote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk ben meer een type voor Nando als het op fitness aankomt
![]()
Vanaf het begin voelt ze zich beter. Ze is zichzelf aan het isoleren. Deed de bij de werksters, doet de als bewoner. Daarnaast neemt ze Huub daarin mee. Niemand mag haar echt, waar zit nu de "fout"?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke lacht zich inwendig rot. Haar akties werken en het tuig vermijd haar.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Natatsja wil Carlos gangrapen, daar worden ze toch al ven betichtegd.
Oh god nee, ik word helemaal depressief van dat soort geblaf en gepush, ik weet het zeker!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik voel me op de 1-of-andere manier ook meer tot Nando aangetrokken,
maar ik denk bij mezelf dat ik meer baat zou hebben bij een Carlos als trainer.
(Liever nog die donkere-drill-instructor-meneer van een paar weken geleden !)
bij de anderen........het is een botsing tussen 2 milieus zo simpel is hetquote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanaf het begin voelt ze zich beter. Ze is zichzelf aan het isoleren. Deed de bij de werksters, doet de als bewoner. Daarnaast neemt ze Huub daarin mee. Niemand mag haar echt, waar zit nu de "fout"?
Geen fout, ze is ook beter.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanaf het begin voelt ze zich beter. Ze is zichzelf aan het isoleren. Deed de bij de werksters, doet de als bewoner. Daarnaast neemt ze Huub daarin mee. Niemand mag haar echt, waar zit nu de "fout"?
Ocharme, en daarnet in de keuken zat er ook al een vlieg op z'n jam.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap stoot zijn mok met chocolademelk om
[afbeelding]
Mij ook. Ik denk vanaf de 2e of 3e dag al dat ze een escort is.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef neehe het volgende:
Dat schat en schatje komt ook mijn neus uit, doet me altijd aan hoeren denken.
Kom je binnen schatje ?
Dat heb ik je eerder zien schrijven en ik ben het nog steeds met je eens.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bij de anderen........het is een botsing tussen 2 milieus zo simpel is het![]()
Ik zag ze vd week nog even bij Nova... toen ze opgehaald werd door Gordon en ook aan tafel bij Pauw en Witteman...quote:
Beter schrijf ik dan ook tussen "". Als ik in de groep zou zitten uit een ander milieu dan zou ik mij toch aanpassen (niet verlagen) om geaccepteerd te worden. Lieke plaatst zichzelf op een voetstuk en laat anderen voelen dat ze beter is. En dat maakt dat ze juist niet beter is, maar van hetzelfde niveau. Liek is TE in alles. Ik zou na één week gillend bij haar weglopen. Ik vind haar niet echt, ze speelt zichzelf.quote:
Toen had ze extentions. Aan het begin van de Kooi had ze heel kort haar, kijk maar even dit filmpje.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag ze vd week nog even bij Nova... toen ze opgehaald werd door Gordon en ook aan tafel bij Pauw en Witteman...
Zo ongeveer zoals op deze foto:
[afbeelding]
Of was dat ook al fake??
Yep!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag ze vd week nog even bij Nova... toen ze opgehaald werd door Gordon en ook aan tafel bij Pauw en Witteman...
Zo ongeveer zoals op deze foto:
[afbeelding]
Of was dat ook al fake??
Mmm...mooie paradoxale doordenkert....het tegenovergestelde vanquote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ze speelt zichzelf
Ik vind dit heel aardig kloppen, maar ik vind ook dat ze weinig kans heeft gekregen bij de anderen. Weliswaar door haar eigen gedrag, maar toch. Je ziet haar, als ze de kans wel krijgt, toch vrij aardig mee-functioneren op het niveau van bijvoorbeeld Amanda; bij het nagels doen kletst ze heel redelijk mee.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beter schrijf ik dan ook tussen "". Als ik in de groep zou zitten uit een ander milieu dan zou ik mij toch aanpassen (niet verlagen) om geaccepteerd te worden. Lieke plaatst zichzelf op een voetstuk en laat anderen voelen dat ze beter is. En dat maakt dat ze juist niet beter is, maar van hetzelfde niveau. Liek is TE in alles. Ik zou na één week gillend bij haar weglopen. Ik vind haar niet echt, ze speelt zichzelf.
Dat haar past niet bij een trotse negerin in een Touaregquote:Op zondag 22 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen had ze extentions. Aan het begin van de Kooi had ze heel kort haar, kijk maar even dit filmpje.
http://nl.youtube.com/watch?v=5ANf9GT8arA
zelfs als ze iemand totaal niet kennen is het al schatje dit en schatje dat....zo vreemd wildvreemde mensen zo te gaan noemen...snap daar niets vanquote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef neehe het volgende:
Dat schat en schatje komt ook mijn neus uit, doet me altijd aan hoeren denken.
Kom je binnen schatje ?
waarom zou zij zich moeten aanpassen aan dat tuig? lieke doet het prima en als jij haar niet ziet zitten jammer dan. Niet iedereen hoeft je te mogen. Als anderen er voor kiezen intolerant te zijn is dat hun zaak en hun probleem.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beter schrijf ik dan ook tussen "". Als ik in de groep zou zitten uit een ander milieu dan zou ik mij toch aanpassen (niet verlagen) om geaccepteerd te worden. Lieke plaatst zichzelf op een voetstuk en laat anderen voelen dat ze beter is. En dat maakt dat ze juist niet beter is, maar van hetzelfde niveau. Liek is TE in alles. Ik zou na één week gillend bij haar weglopen. Ik vind haar niet echt, ze speelt zichzelf.
Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en das toch ook al een kunst op zichquote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit heel aardig kloppen, maar ik vind ook dat ze weinig kans heeft gekregen bij de anderen. Weliswaar door haar eigen gedrag, maar toch. Je ziet haar, als ze de kans wel krijgt, toch vrij aardig mee-functioneren op het niveau van bijvoorbeeld Amanda; bij het nagels doen kletst ze heel redelijk mee.
wat dacht je van dat overdreven gezoen met mensen die in de villa komen. Ze worden allemaal afgelebberd. Het gekke is dat iedereen dat nog accepteert ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef riri het volgende:
[..]
zelfs als ze iemand totaal niet kennen is het al schatje dit en schatje dat....zo vreemd wildvreemde mensen zo te gaan noemen...snap daar niets van
er wordt ten eerste niets van gemeend als je er zo makkeljk mee rondstrooit en het is voor mij ook een teken ervan dat je mensen meteen het gevoel wilt geven dat ze niet vervelend tegen je moeten gaan doen want anders....
ze gebruiken het als een machtsmiddel in plaats van dat je het gebruikt naar iemand die je echt heel graag mag....het heeft niets unieks meer bij deze mensen.
Ze zijn allemaal sowieso zo nep als maar kan..alles aan ze is fake
eenschquote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.
Dat neemt niet weg dat sommige mensen dat zulllen opvatten als "ze voelt zichzelf beter"
Ze is nou eenmaal niet zo plat en ordinair, dat zit er gewoon niet in (binnen de originele groep bewoners was ze volgens mij minder opgevallen).
Als mensen vinden dat een ander zich beter voelt dan zij dan ligt dat meestal aan hun eigen minderwaardigheidscomplex
Was het (samen)leven maar zo simpel als jij het hier beschrijft. Wij-zij denken, daar bereik je niets mee. Lieke niet, de anderen daar niet, en mensen hier ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom zou zij zich moeten aanpassen aan dat tuig? lieke doet het prima en als jij haar niet ziet zitten jammer dan. Niet iedereen hoeft je te mogen. Als anderen er voor kiezen intolerant te zijn is dat hun zaak en hun probleem.
FANTASTISCH.......... Ik heb de links even naar de telegraaf gemaild met het verzoek om deze op hun site te zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie dit filmpje al gezien. Met dank aan Bwennie en Bboon van Vol.
http://nl.youtube.com/watch?v=Yppis38g2Cs
http://nl.youtube.com/watch?v=5ANf9GT8arA
Dat zijn zeldzame momenten. Ik stoor me enorm aan haar als Huub een conversatie heeft met Jaap en zij er tussen moet balken. Lappen tekst die zo boring zijn om naar te luisteren. Ik vraag mij werkelijk af wat Huub nou in haar ziet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit heel aardig kloppen, maar ik vind ook dat ze weinig kans heeft gekregen bij de anderen. Weliswaar door haar eigen gedrag, maar toch. Je ziet haar, als ze de kans wel krijgt, toch vrij aardig mee-functioneren op het niveau van bijvoorbeeld Amanda; bij het nagels doen kletst ze heel redelijk mee.
en daar begrijp ik dus helemaal niets van, er is er nog niet 1 geweest die zei doe ff normaal, laat dat!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van dat overdreven gezoen met mensen die in de villa komen. Ze worden allemaal afgelebberd. Het gekke is dat iedereen dat nog accepteert ook.
liever als eenling uniek tussen dat zootje ongeregeld dan fake mee gaan zitten doenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan me toch nog wel herinneren in wat voor aftanse kleding Sylvia moest trainen en zelfs op moest voor de kampioenschappen paaldansen. ( waar ze ook al niet voor mocht trainen van de bastards 'achter'! )quote:
Als niemand je mag, dan doe je simpelweg iets niet helemaal goed volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf op een voetstuk plaatst, ze is gewoon heel anders dan de rest.
Dat neemt niet weg dat sommige mensen dat zulllen opvatten als "ze voelt zichzelf beter"
Ze is nou eenmaal niet zo plat en ordinair, dat zit er gewoon niet in (binnen de originele groep bewoners was ze volgens mij minder opgevallen).
Als mensen vinden dat een ander zich beter voelt dan zij dan ligt dat meestal aan hun eigen minderwaardigheidscomplex
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
de wil om elkaar te accepteren hoort van beide kanten te komen en dat is erg simpel maar het is niet anders. btw gelukkig kom ik niet uit een ei en lijd ik niet aan deze intolerantie dus ik zie met welwillendheid jouw volgende reactie tegemoetquote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het (samen)leven maar zo simpel als jij het hier beschrijft. Wij-zij denken, daar bereik je niets mee. Lieke niet, de anderen daar niet, en mensen hier ook niet.
Maar als Lieke Naaitasia een keer over haar arm aait dan moet Lieke maar snappen dat dan zes mensen haar gaan aanranden. Want dan mag dat! Dan zijn zes mensen agressief op Lieke. Omdat ze Naaitasia aanraakt ( en daar is de te licht bevonden spiegeloog het mee eens. Want ze zou niet anders durven dan het er mee eens zijn! De troela)quote:Op zondag 22 juli 2007 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar begrijp ik dus helemaal niets van, er is er nog niet 1 geweest die zei doe ff normaal, laat dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |