Met of zonder, het blijft een akelig mens.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:13 schreef MissSomebody het volgende:
natasja zonder extensions, bekijken op eigen risico![]()
[afbeelding]
3 wekenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze binnen 3 weken thuis is dus nog even geduld.![]()
Ja, dat snap ik. Wat voor een, een trap auto, een 45km wagentje, een gemotoriseerde rollator?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef riri het volgende:
wat ziet die natasia er niet uit met dat eigen haar
Ja letterlijk en figuurlijk is alles aan deze vrouw nep, behalve haar grote muilquote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef riri het volgende:
wat ziet die natasia eruit met dat eigen haar
Prima... Zolang ze dat maar gaat doen in Suriname ofzo. Héél ver weg in ieder geval.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:22 schreef Marrije het volgende:
Natasja zit eraan te denken om gastvrouw te worden
tuurlijk...die heeft net zulk haar als natasiaquote:Op zondag 22 juli 2007 12:16 schreef Starlie het volgende:
Zou Patries nu ook extensions hebben??
Laatst zei ze dat zij hem had gedumpt... want hij had nog teveel problemen ofzo en daar had ze geen zin in, en ze waren samen op vakantie geweest en dat was ook geen succes! Maar goed... of dit de waarheid is zullen we waarschijnlijk nooit weten!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
Patries:".NL, wie is dat ?"
Naar uitgegaan dus.... .NL heeft haar waarschijnlijk gedumpt.....
Ik heb tegenwoordig schaamhaarextensions het hangt nu ook tot op mijn knieenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk...die heeft net zulk haar als natasia
is allemaal ingevlochten haar wat je ziet
die mensen geven daar een kapitaal voor uit
Volgens mij is die relatie toch al op de klippen gelopen... ik hoor haar nooooit meer over haar "ventje'! En ze zat net ook schaamteloos te vertellen dat ze die man in dat linnen "Toppers" pak leuk vond!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Jij gaat me echt mijn relatie kosten die toch wel op de klippen gaat lopen.
Ja, ik hoorde het ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Jij gaat me echt mijn relatie kosten die toch wel op de klippen gaat lopen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig schaamhaarextensions het hangt nu ook tot op mijn knieen![]()
![]()
![]()
![]()
Dragqueen Taz heeft het nooit verder geschopt dan een huurhuis met huursubsidie...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:26 schreef riri het volgende:
stel je voor je hebt zo'n buurvrouw als natasia...
ik zette meteen m'n huis te koop...maar denk dat ik er niets meer voor zou krijgen met zo'n buurvrouw...
een ramp gewoon...dat mens
Doe maar nietquote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef tony38 het volgende:
shit ik wee niet hoe ik een foto van natasia moet plaatsen op deze cos IEMAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aub
Ze zet zichzelf voorschut door dat hok in te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef riri het volgende:
ze zetten de streamers even weer voor gek
Kijk even op deze pagina van onze buurtjes, daar vind je een goede handleiding:quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef tony38 het volgende:
shit ik wee niet hoe ik een foto van natasia moet plaatsen op deze cos IEMAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aub
Dat mochten ze willen.. Wie zit er nu in een huis met meerdere camera's, met de bedoeling dat ze door heeeeeel de natie bejubeld worden?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef riri het volgende:
ze zetten de streamers even weer voor gek
Ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:40 schreef Zus_konijn het volgende:
Haha Patricia wil Natasia maar naar het buiteland hebben!
Toch ben ik bang dat Belgie niet ver genoeg weg is.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:44 schreef DrsH het volgende:
Oma heeft 24 uur verzorging nodig, dus wat dat betreft valt de appel niet ver van de boom
quote:
Ze doet een beetje duur meepraten met Tries, maar madam Slabek kan zich echt geen huis in België permiteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat Belgie niet ver genoeg weg is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |