Kende ze Patries eigenlik al voordat ze in DGK zat?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja en vriendinnen, wat denk je zelf![]()
Waarom denk je dat Patries er zo op aandringt dat ze naar Belgie gaat verhuizen. Almere kotst haar massaal uit, net als de rest van Nederland.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.
Ja, jammer dat we dan de reactie op die sjmoelen niet kunnen zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.
Je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad niet eerlijk ...... Maar ja, de DGK_redactie en de programma-makers zijn onpartijdig en alle bewoners worden gelijk behandeld. Nou, datquote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het toch van de zotte: Natasia krijgt gewoon een paar uur achter elkaar om lekker relaxed met een vriendin te praten over de anderen en van alles, zonder daar punten voor in te moeten leveren.
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 22 juli 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat we dan de reactie op die sjmoelen niet kunnen zien.
Ik ga ff F1 kijken, boeit me veel meer. Tot straks.![]()
Heh heh. Ik denk niet dat Patricia het daarom over België heeft, maar het idee is niet slecht. Alhoewel: ik wil dat Natasia hier blijft en flink lijdt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Patries er zo op aandringt dat ze naar Belgie gaat verhuizen. Almere kotst haar massaal uit, net als de rest van Nederland.
klopt!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef riri het volgende:
Ze hadden het over natanael....zelfs de kapster die een relatie met 'm heeft gehad noemt hem satanael....ze sprak er maar raar over over alsof niet alles normaal aan hem was en is
Ze hadden niet zoveel trash binnen moeten halen. SMS'ze en tot later.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad niet eerlijk ...... Maar ja, de DGK_redactie en de programma-makers zijn onpartijdig en alle bewoners worden gelijk behandeld. Nou, dat
hebben we afgelopen zondag inderdaad gezien![]()
Ik begin steeds minder zin in deze "show" te krijgen, voor vandaag voorlopig weer genoeg gezien.
Nog maar even vijftig SMS-jes voor Lieke sturen .......
jazeker nasty is heel zelfstandig in mensen voor haar karretje spannenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is ontzettend zelfstandig.
Natatsja heeft het alleen maar over verhuizen maar ik ben bang dat ze nergens in Nederland veilig is, ook niet in Suriname, heerlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh. Ik denk niet dat Patricia het daarom over België heeft, maar het idee is niet slecht. Alhoewel: ik wil dat Natasia hier blijft en flink lijdt.
Hoiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt!
heb ik ook altijd gedacht hmm vreemd dat ze dan wat met hem begon.....Ik dacht dat kapsters zo n mensenkennis hadden![]()
btw goedemiddag allemaal![]()
Maar dat zou erop kunnen wijzen dat ze ondanks haar grote mond toch wel door heeft dat ze als een asociaal monster wordt gezien. Alleen laat ze daar dan niets van merken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft het alleen maar over verhuizen maar ik ben bang dat ze nergens in Nederland veilig is, ook niet in Suriname, heerlijk.![]()
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzoquote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ze heeft waarschijnlijk niet genoeg naar de streams gekeken. Op het eerste gezicht lijkt Nathanael volgens mij nog wel een energieke normale vent.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat als sexy en uitdagend zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzo
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019quote:Op zondag 22 juli 2007 14:02 schreef neehe het volgende:
Kun je nog stemmen ?
Op de 10 site zie ik het niet.
ja, nicolaas had dat ook... engerds zijn tquote:Op zondag 22 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar die uitdrukking in die ogen doet me aan jack N denken, een beetje een krankzinnige blik ofzo
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Patricia raadt Natasia af op mamjo te gaan lezen.
Als ik haar was zou ik ook FOK!, VOL en Nowlive even overslaanquote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.
Absoluut. Echt een hele rustige, aardige vent, respect hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
Is Nando nu het enige personeelslid wat zich nooit met het spel bemoeit?
Volgens mij is die Nando wel OKEE ! Een gewone rustige jongen zonder poeha..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
Is Nando nu het enige personeelslid wat zich nooit met het spel bemoeit?
het is voor iedereen verstandiger om daar niet te lezen ......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig. Wat je daar leest pffff.
als ik haar was zou ik stoppen met leven ze is nergens op de aardbol meer veiligquote:Op zondag 22 juli 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook FOK!, VOL en Nowlive even overslaan![]()
Hoesoooow hoog in d'r bol?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
Natasja verwacht heel wat rode loper feestjes?
*Grinnikt
Bedankt !!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
Ik ben er inmiddels ook handig in geworden na 10 maanden.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef Yollie het volgende:
Ze hebben de codetaal dus wel door... (geldt ook voor andere onderwerpen)
Niksen en vanaf middernacht neuken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
weten jullie wat het programma na drie uur is voor vandaag?
Van half vier tot half zes: Carlosquote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
half 4 tot half 6 Carlosquote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
Ja die keer met Natasja en Wilgo over of ze gisteren lekker gekookt had, zag je Natasja twijfelen en erop inspelen. "Ja ik heb heerlijk gekookt gisteren" (ze hadden eten besteld).quote:Op zondag 22 juli 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook handig in geworden na 10 maanden.![]()
Op zeker dat ze dat doorheeftquote:Op zondag 22 juli 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat zou erop kunnen wijzen dat ze ondanks haar grote mond toch wel door heeft dat ze als een asociaal monster wordt gezien. Alleen laat ze daar dan niets van merken.
THX ik ben er klaar voor.........kotsteiltje staat al klaarquote:
100%, serieus hoor, dat sowieso.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
THX ik ben er klaar voor.........kotsteiltje staat al klaar![]()
![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker, vooral voor ons.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
"Het wordt wel een heel ander leven in de kooi zonder Tas, de diva has left the building."
Is dat wat ze zelf zei? Of kan ik weer streams betalen?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
"Het wordt wel een heel ander leven in de kooi zonder Tas, de diva has left the building."
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
In het huis hebben ze ook last van dat ze denken dat ze meer zijn als een ander.
Natasja niet![]()
Weet je nog :quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
In het huis hebben ze ook last van dat ze denken dat ze meer zijn als een ander.
Natasja niet![]()
Patricia: Tssss dat is gewoon surinaams eten... pfffffff......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft een compliment gemaakt over de huzarensalade van Natasja en toch weet ze er zo'n draai aan te geven dat het negatief klinkt, bah.
hmm, ik vind het juist wel enerverend met Natas in de villaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, vooral voor ons.![]()
![]()
![]()
Ik kan dat mens niet meer zien, echt waar. Vooral na haar laaste acties waar geen exit op volgde.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik vind het juist wel enerverend met Natas in de villa![]()
Opdringerig wijf, en ze brengt het ook zo dat de ander al vast zit voor ie het in de gaten heeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Lobasca het volgende:
Als ik strax dingetjes met je samen ga doen....
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af of Natasia trouwens die prachtige krullen (van het pre-extension tijdperk) zo terug zou hebben als dr extensions eruit zijn...
Het is overigens lachwekkend dat ze denkt dat ze zich na DGK nog van alles kan permitteren
Nou maar hopen dat de vriendenclub van Patries er even flink op d'r plek zet.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdringerig wijf, en ze brengt het ook zo dat de ander al vast zit voor ie het in de gaten heeft.
precies daar was vanmorgen in elk geval niets van terug te zienquote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.
Ik zag daarstraks trouwens geen krullen, het was fijn kroeshaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat haar krullen flink uitgedunt zijn, dat kan bijna niet anders. Dat haar verstikt helemaal.
Ik hoop dat we nog veel filmpjes op het net tegenkomen waarop het tegendeel te zien (en te HOREN) is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef AnTjUh het volgende:
natas denkt dat als ze uit de kooi is dat ze overal een bn-er is en met open armen wordt ontvangen
en daardoor alles voor elkaar krijgt
op zeker
Ze praat nooooooooooooooit slecht over anderen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
En weer het handdoek verhaal van Lieke. Een langspeelplaat is lang.
Ik ben met je eens dat ze daarmee een exit verdiende, maar ík ben blij dat ze er nog in zit, beetje leven in de brouwerijquote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan dat mens niet meer zien, echt waar. Vooral na haar laaste acties waar geen exit op volgde.
daar hoefde je niet lang op te wachtenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze praat nooooooooooooooit slecht over anderen.
Idd, viel mij ook op. Het verhaal is ook zo ranzig zoals zij het brengt met maden die overal uitkruipen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
Patricia gaat niet mee in het omlaag halen van Lieke, dat valt wel op.
Overdonderen is haar taktiek. Die man wist pas wat er gebeurde toen hij al op de kinderen zat te passenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
En toch vraag ik me af, hoe heeft ze Wilgo ooit aan dr zijde kunnen krijgen?
Nickelodeon, Jettix... Playstation, PC......quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Hoe kunnen ouders van 2 kinderen onder de 10 heel vaak bedzondagen houden?
Wat is er dan gebeurdt met maden?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, viel mij ook op. Het verhaal is ook zo ranzig zoals zij het brengt met maden die overal uitkruipen.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdonderen is haar taktiek. Die man wist pas wat er gebeurde toen hij al op de kinderen zat te passen![]()
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
En toch vraag ik me af, hoe heeft ze Wilgo ooit aan dr zijde kunnen krijgen?
Gelukkig maar want hij lijkt mij echt te lief voor haar.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.
Toch heeft ze het steeds over 'm'n ventje' en 'terug naar m'n ventje'. Hoe verklaar je dat dan? Ik heb nooit echt bewijs gezien (filmpjes ofzo) dat hij echt bij haar weg is. Het zou heel LEUK zijn natuurlijk (behalve voor de kinderen), maar ik betwijfel of het zo is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.
Niets natuurlijk, dat maakt Natasja er van. Uit elk gat van het lichaam van Lieke kruipen maden omdat ze in staat van ontbinding is.quote:
Ik schreef eerder dat ze tegen Patries zei: Jij kost me mijn relatie maar die is toch al op de klippen gelopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch heeft ze het steeds over 'm'n ventje' en 'terug naar m'n ventje'. Hoe verklaar je dat dan? Ik heb nooit echt bewijs gezien (filmpjes ofzo) dat hij echt bij haar weg is. Het zou heel LEUK zijn natuurlijk (behalve voor de kinderen), maar ik betwijfel of het zo is.
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef eerder dat ze tegen Patries zei: Jij kost me mijn relatie maar die is toch al op de klippen gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |