Natasia is krankzinnig.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niets natuurlijk, dat maakt Natasja er van. Uit elk gat van het lichaam van Lieke kruipen maden omdat ze in staat van ontbinding is.
Van mij mag ze dood vallenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.
het dringt blijkbaar nog niet helemaal tot haar door.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat praat ze er dan toch raar over, enerzijds m'n ventje en anderzijds dit soort boodschappen. Ik hoop dat ze HEEL HARD valt in haar eentje.
Het dringt nog niet tot haar door als het met koeienletters op een betonnen muur voor haar neus staat...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
het dringt blijkbaar nog niet helemaal tot haar door.
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze heet, die ene fan, was het niet iets van sweetgirl oid?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.
Het enige positieve wat ik meen hier ooit gelezen te hebben is dat ze er in sommige posities niet onknap uitzietquote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan me niet voorstellen dat de rest van Nederland anders over haar denkt dan de verschiilende fora. Ik heb nog nooit een positieve post over haar gelezen.
Wintiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
En toch vraag ik me af, hoe heeft ze Wilgo ooit aan dr zijde kunnen krijgen?
De extensions moeten eruit en er moet een weave in, vindt Patricia.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef Marrije het volgende:
Natasja over vet in het haar: ik vind het ranzig, als ik ook zie hoeveel vet Amanda erin doet. . .
Daar lees ik dan waarschijnlijk overheen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze heet, die ene fan, was het niet iets van sweetgirl oid?
wilgo had eindelijk een elegant argument om zich van nasty los te maken zonder dat ze hem zou kielhalenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, maar het is duidelijk dat haar verblijf in dat hok er een definitief einde aan heeft gemaakt.
ja dat heb ik hier ook al een paar keer gelezen, ik heb er geen verstand van, maar dat het er nu niet uitziet is duidelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
De extensions moeten eruit en er moet een weave in, vindt Patricia.
En een jaar is lang genoeg om een naamsverandering te regelenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wilgo had eindelijk een elegant argument om zich van nasty los te maken zonder dat ze hem zou kielhalen
Verder heb je nog een paar kijkers die niet op de fora komen en dan is er nog de Surinaamse gemeenschap... die Mamjo als forum gebruikt... dat forum waarvan Patricia heeft gezegd dat ze het maar niet moest lezenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |