Huldequote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef SIRA het volgende:
yeeeeah, m'n eerste printscreen is gelukt !!!!
Ja, ze vind het niet erg om ouder te worden, dan zijn de kinderen volwassen en dan kan ze gewoon weer zelf leuke dingen doenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat ze 'confectie 38' heeft. Ze kan nu makkelijker shoppen.
Teringwijf is hetquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Valt nog mee eerst zei ze steeds 36!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.
zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Er komt dus geen gedagzegfeest op advies van Patries.![]()
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..
Was mij niet helemaal duidelijk. Tussen neus en lippen door smeerde Natasia de organisatie van een feest thuis aan. Maar of het afscheidsfeest in de Kooi er nou wel of niet komt...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
Je valt in herhalingquote:Op zondag 22 juli 2007 12:45 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.
Goeie eerste cap.quote:
Ik kreeg de indruk dat het afscheidsfeest er ook komt. Maar thuis komt er dus ook iets. Patricia zei eerst dat ze dat beter kon doen, en een paar slagen later had Natasia haar ervoor gestrikt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?
Natasja vindt het een goed plan dus zal dat feest buiten dat hok wel een afscheidskado zijn van Tien.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ja het gedagfeest wordt betaald en het welkomstfeest moet ze zelf betalen, ze zal dus niet zo enthousiast gereageerd hebben, gok ik zo?
en patries laat dat haar broer doen, die zo goed is in evenementen organiseren maar last heeft van een teruglopende business?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het afscheidsfeest er ook komt. Maar thuis komt er dus ook iets. Patricia zei eerst dat ze dat beter kon doen, en een paar slagen later had Natasia haar ervoor gestrikt.
Dat van die teruglopende business heb ik niet meegekregen. Iedereen probeert ook z'n graantje mee te pikken van Tien, he?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
en patries laat dat haar broer doen, die zo goed is in evenementen organiseren maar last heeft van een teruglopende business?
Bedoel je soms voorhoofd?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een enorm achterhoofd heeft ze toch... Ik heb het eerder gezien en ik verbaas me er nog steeds over
Nee achterhoofd, maar haar voorhoofd mag er ook zijnquote:
Nadat Natas had gezegd dat ze wel gastvrouw wilde worden veranderde ze van idee en zei ze, nou evenementen organiseren lijkt me ook wel wat. Waarop Patries zei: ja dat is ook leuk dat doet mijn broer ook, maar das ook niet meer wat het geweest is. Vandaar dat ik dacht dat Patries even wat klandizie regelt voor dr broertje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die teruglopende business heb ik niet meegekregen. Iedereen probeert ook z'n graantje mee te pikken van Tien, he?
Patricia heeft dat welkomstfeest in d'r maag gesplitst gekregen daarnet, dus het lijkt me voor de hand liggen dat die broer ingeschakeld wordt (en Tien alles betaalt).quote:Op zondag 22 juli 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nadat Natas had gezegd dat ze wel gastvrouw wilde worden veranderde ze van idee en zei ze, nou evenementen organiseren lijkt me ook wel wat. Waarop Patries zei: ja dat is ook leuk dat doet mijn broer ook, maar das ook niet meer wat het geweest is. Vandaar dat ik dacht dat Patries even wat klandizie regelt voor dr broertje.
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Patricia heeft dat welkomstfeest in d'r maag gesplitst gekregen daarnet, dus het lijkt me voor de hand liggen dat die broer ingeschakeld wordt (en Tien alles betaalt).
Dat Natasia gastvrouw wil worden doet me denken aan de tijd dat ze dacht dat haar stem geschikt zou zijn voor het inspreken van kinderfilms e.d. Die heeft zo'n raar zelfbeeld... Ik zie het al, zo'n schreeuwlelijk die zelf alle aandacht op zich vestigt![]()
Is zij nou de halve gare of zijn wij het? Wie durft het aan met zo'n wispelturig luid geval?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.
Ik ook...veel sympathieker dan Carlos...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind Nando een sympathieke rustige man
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei tegen Patries dat het goed mogelijk is dat we haar binnenkort op de TV voorbij zien schuiven.
Carlos is een botte autoritaire hondquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook...veel sympathieker dan Carlos...![]()
Tja, want anders moet ze zelluf op de koters passenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeez wat is Natasja toch krampachtig op zoek naar iemand die overal met haar en de kids meegaat, zielig .
Misschien als item in RTL-Boulevard of bij Jensen die haar door de zeik haalt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het is ws iemand die Natasia kent? Van achter??quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Patries heeft dus een nieuwe vriend, maar wil niet zeggen wie het is. Natasja is kapot nieuwschierig.
Milton of Wilgo?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
En het is ws iemand die Natasia kent? Van achter??
Ingewikkeld verhaal, ze praten vaak zo cryptisch.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, al 10 maandenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
...en Nadia.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef F04 het volgende:
Waar is Dennix, Brian en Amanda?
Laat me raden, de klusjesmanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop dat hij haar stalktquote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Patries dat Nathanael haar niet los wil laten, en de streams volgt als zij in dat hok is.
Ze had het over iemand van 36 jaar, dus die valt af.quote:
Edit: En Huub en Lieke waarschijnlijk ook. Tis zo'n neukhol daarbeneden dat ze het niet meer op de streams durven zetten.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
...en Nadia.
Waarschijnlijk kinderboerderijtje aan het spelen. Konijntjes en zo.
Okquote:Op zondag 22 juli 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over iemand van 36 jaar, dus die valt af.![]()
Ojee, ja, hij vond haar echt leuk en als zij hem gedumpt heeft kan ie dat waarschijnlijk moeilijk verkroppen.quote:
Is geschrapt, de buren hebben geklaagd over het voortdurend knallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Appendnix Bax de Kasteling gaat vandaag weer 100% amusement bieden.
Staat op het dagprogramma vermeld hoe laat die knaller begint?
dat wisten wij alquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef riri het volgende:
Ze hadden het over natanael....zelfs de kapster die een relatie met 'm heeft gehad noemt hem satanael....ze sprak er maar raar over over alsof niet alles normaal aan hem was en is
Patricia gelooft het niet helemal.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat ze het nu rustig aan probeert te doen, ze is aan het afbouwen.
Volgende keer als je me spreekt ben ik thuis.. zegt ze tegen Patricia.
Oooow, was er maar een konijntje m/v die het met haar zou willen doen, ze zou het dak van de keet gillen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
Natasia over de stellen in bed: Durex konijntjes... Duracell konijntjes.
Vreemde uitspraak. Ze zegt altijd dat Wilgo zo'n stoere vent is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Echte mannen trouwen niet in De Gouden Kooi.
Daar ben ik ook bang voor. Dat gun ik John de Mol toch niet echt.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, was er maar een konijntje m/v die het met haar zou willen doen, ze zou het dak van de keet gillen.![]()
Ik dacht zelf: omdat hij heeft geweigerd, is hij stoerquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak. Ze zegt altijd dat Wilgo zo'n stoere vent is.
Jahaa, die staat met haar heipalen stevig op de grond.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is ontzettend zelfstandig.
Is ook zo, maar troost je. Dit is de laatste keer dat we dit moeten aanschouwen. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze binnen 3 weken weg is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het toch van de zotte: Natasia krijgt gewoon een paar uur achter elkaar om lekker relaxed met een vriendin te praten over de anderen en van alles, zonder daar punten voor in te moeten leveren.
En dan gaat ze ALTIJD een liedje van k3 zingen, borst naar voren lalalalala....quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Huub komt aan de beurt. Omdat hij huilt toont hij zijn zwakte.
Natasja en vriendinnen, wat denk je zelfquote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
En ze wil het weer vieren met Patries.... heeft ze geen vriendinnen dat ze nu denkt dat de kapster haar hartsvriendin is?
Zelfde als Brian. Die heeft zeker al twee keer luid lachend de trap en klauw van Natasia in geuren en kleuren na staan vertellen. Het enige wat je kunt hopen is dat ze in de buitenwereld nog eens tegen de publieke opinie aan lopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef riri het volgende:
natasia heeft er niets van geleerd...ze vond die molestatie blijkbaar heel normaal en zou het gewoon weer opnieuw doen...
Je bedoelt misschien dat ze binnen die tijd juist wel weg is? Cheyenne komt vandaag terug uit Suriname, en ergens in augustus beginnen in Almere de scholen weer. Zou ze tegen die tijd weg mogen?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar troost je. Dit is de laatste keer dat we dit moeten aanschouwen. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze binnen 3 weken weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |