Als je je nichtje een speelgoed gereedschapskistje geeft dan wordt de vader boos, zegt-ie: hee je denkt toch zeker niet dat mijn dochter lesbisch is hè.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef gelly het volgende:
Ik heb m'n nichtje ook een speelgoedkeuken gegeven, lekker rolbevestigend.
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjismequote:Op zondag 22 juli 2007 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oostenrijks dan. Duitsers hebben meer humor dan jij.
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Fastmatti het volgende:
Belgisch denk ik. Vanwege het taalfetisjisme
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak.
Bij mij.quote:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belgische vrouwen zijn charmant. Dit is een bullebak
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij.
Sigme levert de wapens. Voor dum dums heb ik ook nog wel een adresje.
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef Fastmatti het volgende:
[quote]Een zachte G is zo verschrikkelijk![]()
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef Elseetje het volgende:
Wordt het een loting, of wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordtquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een rekeningetje te vereffenen met de vegavrouwen.
Hmm... Dat is wel ernstig subjectief...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Dood hoeft die niet, maar het is gewoon ome Ryan3 hoor. Wat een farce.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
Neuzel on!
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]Een zachte g is pure verleiding. Fietsenmaker.
Die TT is uit wrok?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Degene met de best geetaleerde wrok mag als eerste naar voren stappen.
Nee, dat wordt hete seks, dat zie ik nu ook wel aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef Elseetje het volgende:
Als je zo lief blijft doen weet ik niet of er veel vereffend wordt
Ze leren het meestal snel genoeg afquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Dat heb ik nu met drentse boertjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ik mensen die met een zachte g spreken minder serieus neem. Alsof ze wat retarded zijn.
Ik heb een collega met een goeie zachte g. Dat klinkt toch wel ergquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |