quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Die SUV voor gevorderden op de achtergrond zou een stille hint kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Waar heb je die oude meetingfoto nou weer weggeplukt lexxx
verrek!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die SUV voor gevorderden op de achtergrond zou een stille hint kunnen zijn
Ik zocht naar een foto van jou ter illustratie van de TT, maar ik kwam dezetegen en die is te leuk om niet te postenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zocht naar een foto van jou ter illustratie van de TT, maar ik kwam dezetegen en die is te leuk om niet te posten
daar zal vast wel een sjoewesjop van komenquote:
Daar kijk je ook zo overheen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens dat ik Hugo ooit ontmoet had
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie?
Hij heeft erg weinig gezegd die dag, maar misschien kwam dat door Peuquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kijk je ook zo overheen natuurlijk.
Dat is ballebek jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dat Ballebek niet dan?
Hij had niet geslapen toen geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij heeft erg weinig gezegd die dag, maar misschien kwam dat door Peu
En de andere Fries is Vogelman, maar die post amper in PTA, laat staan op de rest van fok
Als Ballebek deze post zou kunnen lezen, had hij zich omgedraaid in zn graf.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:26 schreef lipje het volgende:, ik dacht dat het onze onthaarde lulletje was
Is ie dood dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Ballebek deze post zou kunnen lezen, had hij zich omgedraaid in zn graf.
Nee, in Arabië een lucratieve handel opzetten of zo toch? Beetje de inspirator van Hugo dusquote:
Mark zal wel weten wat 'ie doet tegenwoordig. Die gaan nog steeds ieder jaar met z'n 2en naar de IAA.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in Arabië een lucratieve handel opzetten of zo toch? Beetje de inspirator van Hugo dus
Maar ik had zin in wat drama
Stekenquote:Op zondag 22 juli 2007 05:53 schreef ijsmeis het volgende:
Niet zo lekker geslapen dus. Ik heb van zo'n steken in mijn buik die me lekker wakker houden
.
Jij dan?
Neequote:Op zondag 22 juli 2007 05:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
StekenMaandelijkse shizzle?
Ik ben nog niet echt moe, was ook pas om 14.30 mn nest uit
Maandag moet ik half 8 in Waalwijk zijn, moet half 7/kwart voor 7 van de zaak vertrekken.. Nu nog maar ff chillen dus, en vanavond lekker vroeg naar bedjequote:Op zondag 22 juli 2007 06:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Geen maandelijkse shizzle.
Mja, ik ga maandag ook maar de slaap inhalen.
CRX.quote:Op zondag 22 juli 2007 06:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat voor auto rij je nu tegenwoordig in?En wat is t snelste wat je ermee gereden hebt?
Nope! Geen enkele. Ik heb er sowieso maar 2 in mijn autorijtijd gehad, dus valt nog meequote:Op zondag 22 juli 2007 06:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ziet er netjes uitMooie velgen ook
Al veel bekeuringen gehad?
Beter, bespaart je veel geldquote:Op zondag 22 juli 2007 06:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope! Geen enkele. Ik heb er sowieso maar 2 in mijn autorijtijd gehad, dus valt nog mee.
Anyway, ik ga weer naar boven.
Doei!
Hij maakt eigenlijk een vreselijk kutgeluid met die motordempersquote:Op zondag 22 juli 2007 06:07 schreef TheSorrow het volgende:
En maakt volgens mij ook wel een lekker geluidje![]()
Bij mij gaat de middendemper er over een week of 3/4 onder vandaan, dan nog ff een powerfilter fixen, en in Essen bij de autobeurs zowieso Angel Eyes halen en wss wel meer
Veel geluid, veel bekijks... En een leuke dame achter het stuur is dan helemaal heerlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 06:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij maakt eigenlijk een vreselijk kutgeluid met die motordempers. Een "Bwehhhhhhhhhhhhhhhhhhh en Bwaaaaaaaaaaaaaap" ipv van zijn oude "Brrrrroemmmmmmmm".
Maar ik ben te lui om de vorige uitlaat er weer onder te hangen.
En Essen duurt nog lang toch?
1 december pas ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 06:09 schreef TheSorrow het volgende:
Eind van het jaar toch? Was er vorig jaar ook iig
Jah, ik rij af en toe ook nog wel naar Duitsland om daar te tanken. Maar meestal heb ik haast en heb ik geen tijd om 5 minuten (quote:Op zondag 22 juli 2007 06:13 schreef TheSorrow het volgende:
Hmm okay.. mja vorig jaar was mn eerste x, was wel hip, ik heb voor de rest niet veel met auto'sIk weet hoe je ermee kan planken, dat is al goed genoeg
Wel goedkope benzineprijzen daar zeg, was toen 10 cent verschil
Hahahaquote:Op zondag 22 juli 2007 06:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jah, ik rij af en toe ook nog wel naar Duitsland om daar te tanken. Maar meestal heb ik haast en heb ik geen tijd om 5 minuten () om te rijden.
Hondaquote:Op zondag 22 juli 2007 10:56 schreef errorken het volgende:
CRX![]()
Andere (dubbele) demper![]()
Iedereen zal wel naar die auto kijken allright. Bedenk dan wel dat 90% dit denkt:![]()
![]()
![]()
Zo ziet't er wel uit jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef Fugie het volgende:
die eerste, gaat die offroaden ofzo![]()
* Fugie gaar
Denk je niet dat ook meespeelt dat de auto betaalbaar en van goede kwaliteit is? Er zijn nog genoeg niet-gestylede Civics en CRXjes te koop - het ligt meer aan de bestuurder.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:05 schreef errorken het volgende:
Kijk, dat is nou net wat de meeste CRX rijders willen bereiken: aandacht. En het maakt niet uit of die negatief of positief is (zit 'm meestal in de leeftijd).
neequote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
oh heb jij je ook aangemeld voor de grote Wie-wil-Froukje-neuken-show
Die eerste ken ikquote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef Paladijn het volgende:
Het is alleen wat jammer dat er bij een CRX altijd een grotere kachelpijp ondermoet om penislengte te compenseren
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ja doei.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:05 schreef errorken het volgende:
Kijk, dat is nou net wat de meeste CRX rijders willen bereiken: aandacht. En het maakt niet uit of die negatief of positief is (zit 'm meestal in de leeftijd).
mijn verreiker wat doe jequote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
Woooh, zag Liuzzi gaan!
Niet toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef Alfisti het volgende:
code rood
In de reclame even switchen naar Belgie 2 daar hebben ze die zaadse reclame niet................quote:
je hebt meerdere types.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ah toch wel? omdat ie niet echt lijkt op de andere Noble die we op de ring zagen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
en wat is dit? Nissan 300ZX, o Mitsubishi Eclipse?
En ja Paladijnik heb het erg druk.. maar vandaag ff een dagje ingelast wat achterstanden weg te werken
Volgens mij is het een Pontiac Fiero met bodykitquote:
Klopt, ik maakte een grapje :xquote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
Is echt een eclipse, staat er precies zo een hier in utrecht. Turbo bult op de kap
Dat kloptquote:Op zondag 22 juli 2007 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
Hee dat is op de Uithof.
Ja, was leuk, was ook nog een gast met een skyline (??) die ff wat ronde streepjes trok, heb daar een filmpje van, maar ff vergeten het NOS-Tour commentaar uit te zettenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
Nee. Maar ik herkende de parkeergarage van de bieb.
Dat is zeker een aanraderquote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef ook_gek het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0822854/
goeie film
ouwe fotoquote:
matig acteerwerkquote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef ook_gek het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0822854/
goeie film
waarom haje morgen ook niet vrij genomen dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:01 schreef D-Devil het volgende:
Die hard 4 vond ik ook wel goed.
Helleuw overigens. Druk weekend achter de rug, morgen nog werken en dan de rest van de week vrij
.
Euw!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:21 schreef Paladijn het volgende:
Voor de mensen die nog een paar rondjes zandvoort willen rijden (Tommy/Bo/ijsmeis/lip is vast nog op vakantie?):
ZONDAG 5 AUGUSTUS 9.00–17.00 uur
WOENSDAG 8 AUGUSTUS 17.00–19.00 uur (is verplaatst naar 5 augustus)
Reageer eens op je te koop-topicquote:Op maandag 23 juli 2007 00:01 schreef D-Devil het volgende:
Die hard 4 vond ik ook wel goed.
Helleuw overigens. Druk weekend achter de rug, morgen nog werken en dan de rest van de week vrij
.
ik moet mijn remmen nog fixen en de auto sparen voor assen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw!
4 of 5 augustus ben ik wel toevallig in Den Haag/Rijswijk/Scheveningen.
Misschien dat we ook wel even naar Zandvoort kunnen karren.
Jah, jou zie ik wel weer bij en op de ringquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet mijn remmen nog fixen en de auto sparen voor assen.
Mja dat kon niet zeiden zequote:Op maandag 23 juli 2007 00:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom haje morgen ook niet vrij genomen dan?
Zie bovenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Reageer eens op je te koop-topic. lul.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw!
Puike film inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef BoJo het volgende:
net naar die hard 4.0 geweest, goeie film[afbeelding]
* BoJo die hard fan is![]()
Zou leuk zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw!
Yush, maar dat had ik al aangegeven toen je weer terugkwam in de SCquote:Op maandag 23 juli 2007 10:20 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Paladijn gemeet!?
Ik ben inderdaad 1x afgehaak ivm ziekte, en 1x wel mee geweest naar het Concours... Goed geheugen trouwens!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yush, maar dat had ik al aangegeven toen je weer terugkwam in de SC
Je was er alleen bij op de parkeerplaats meen ik, eerder weg ivm ziekte oid?
Is goedquote:Op maandag 23 juli 2007 10:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
Ik loop er waarschijnlijk de hele dag rond (rijden, fotograferen, zwemmen als't mooi weer is), dus laat het even weten als je gaat - dan stuur ik mijn mobiele nummer wel even op.
Dat filmpje van bij de Chinees dan.quote:
ik heb die niet eens meerquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juli 2007 00:32 schreef Tjabbo het volgende:
he rag deze sc ff vol dan kan mijn pta sc tjabbo jarig topic erin knallen
wat ik nog wel goed weet is dat er een vrouw met haar schoondochter zat. En die vrouw kwam echt 3 straten bij mij vandaan. Die zat meteen van jij komt uit den haag. Nee mevrouw scheveningen en ik zat maar die dochter te versieren en te vertellen dat die vrouw haar zoon slecht wasquote:Op maandag 23 juli 2007 11:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ja zo iets, ik weet het ook niet meer. Ik moest zo hard lachen
Streverquote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Fugie het volgende:
thuis werken![]()
ik heb alweer zoveel vooruitgang geboekt dat ik wel weer wat anders kan gaan doen
Batsen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
D-Devil? Kun jij zaterdag misschien?
Nee, dat is een compliment, lambal.quote:
omdat je daar meer mee kan verdienenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:21 schreef Dangel het volgende:
Waarombestellen klanten nooit iets makkelijsk, maar altidj zut die niet op voorraad is en speciaal gemaakt moet worden
Mijn loon word er niet hoger vanquote:
quote:
Ik was eigenlijk aan het wachten tot die SC vol zou zijn, maar dat redden we nietquote:
Gefeliciteerd schatquote:
Februari vroeg genoeg?quote:
Gaat niet meer lukken vandaag Tjab, dus ik sluit me maar aan bij ijsmeisquote:
Hij wilde de SC vol hebben zodat er een naamtopic kon komenquote:
sonja bakker heeft toch ook wel lekkere gerechten neem ik aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij wilde de SC vol hebben zodat er een naamtopic kon komen
En Bo, je was toch aan't sonja-bakkeren?
nee ik zit aan mijn eigen dieetquote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij wilde de SC vol hebben zodat er een naamtopic kon komen
En Bo, je was toch aan't sonja-bakkeren?
speknek ehquote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik zit aan mijn eigen dieet
zalm, bladspinazie en hoopje zilvervliesrijst![]()
Wat stond er op het menu?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef BoJo het volgende:
zo lekker gekookt en lekker gegeten, uitbuiken!!!
allezz goet, je weet tochquote:
Sinds wanneer kan jij koken?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef BoJo het volgende:
zo lekker gekookt en lekker gegeten, uitbuiken!!!
quote:
ik heb het altijd al gekunt, alleen nooit zin/geduld voor gehad omdat het me niet interesseerde.quote:
Ik zit anders aardig volquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef vlad het volgende:
[..]
allezz goet, je weet toch![]()
![]()
je leeft tegenwoordig van een bladje sla?![]()
Standaard kado bij onze vrienden groep; treetje ketchup en appelmoes, met een van die twee, kan je de maaltijd altijd eetbaar makenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef vlad het volgende:
[..]
aangebrand en niet gaar
, houd je bek en vreten maar!!!
![]()
![]()
[afbeelding]
als ik moet eten als een konijn wil ik ook neuken als een konijnquote:
dit was lekker en gezondquote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef vlad het volgende:
[..]
als ik moet eten als een konijn wil ik ook neuken als een konijn![]()
en aangezien ik geen vriendin meer heb, trek ik me maar weer een zak chips open![]()
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit was lekker en gezond
en sinds ik geen junk food meer eet voel ik me ook beter
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.drie happen en heb de hele bak weggedondert
niet te vreten die rommel
heb de frituurpan maar aangezet
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik was van plan vandaag gezond te eten. Had zo'n grote bak "zomer fruit" van de appie gekocht, met allemaal gezonde troep erin.drie happen en heb de hele bak weggedondert
niet te vreten die rommel
heb de frituurpan maar aangezet
![]()
maar alles wat ik lekker vind, is niet gezondquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarom moet je het ook zelf maken met meuk die je wel lekker vind![]()
geef mezelf nog een jaartje of 20 voordat het ophoudtquote:
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef vlad het volgende:
[afbeelding]
Britney heeft ook wel eens betere tijden gekend![]()
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnen![]()
ik ook, maar op moment is daar ook niet zo veel meer voor nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En toch zou ik het er nog steeds best op kunnen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit was lekker en gezond
en sinds ik geen junk food meer eet voel ik me ook beter
ik vind Froukje best geilquote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kan
ach, ik ben anders het afgelopen jaar ook niet veranderd in een blonde god knape negertquote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef Fugie het volgende:
vroegah was froukje nog wel te doen, maar afgelopen jaar is ze hard achteruit gegaan
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je het op Froukje de Both ook al kan
naast mij lijkt ze tig keer knapperquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
KIJK NAAR DIE PLORKENKOP DAN!
hier regent het ook non stopquote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Fugie het volgende:
wat betekend plorken ?
tis hier trouwens echt gruwelijk slecht weer, hopelijk is het morgen wat beter in de spits
Ik durf te wedden dat jij een lekkerder wijf bent qua hoofd dan dat wichtquote:
Welke spits?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Fugie het volgende:
wat betekend plorken ?
tis hier trouwens echt gruwelijk slecht weer, hopelijk is het morgen wat beter in de spits
ja zijn geen files meer eh ?quote:
Helaas van korte duur.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja zijn geen files meer eh ?
das goed nieuws, dan doe ik er niet zo lang over naar amersfoort
a59 - a15 - a27 terror :p
jah 4 uur per dag zonder file, vorige keer 's ochtends om 6 uur weg en om half 8 thuis ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
Wel een schijteind naar amesfoort hoor![]()
Zou ik niet vol houden dag in dag uit...
in Canada drinken veel mensen geen Corona meer, omdat tijdens testen is gebleken dat er urinesporen in het bier zitquote:
Zachtjes tikt het regen op mijn zolderraamquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
a gentle rain falls softly on my weary eyes
as if to hide a lonely tear
my life will be forever autumn
cos you're not here
ach, overal zit wel iets naars inquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef vlad het volgende:
[..]
in Canada drinken veel mensen geen Corona meer, omdat tijdens testen is gebleken dat er urinesporen in het bier zit![]()
drink ze!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |