Veel geluid, veel bekijks... En een leuke dame achter het stuur is dan helemaal heerlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 06:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij maakt eigenlijk een vreselijk kutgeluid met die motordempers. Een "Bwehhhhhhhhhhhhhhhhhhh en Bwaaaaaaaaaaaaaap" ipv van zijn oude "Brrrrroemmmmmmmm".
Maar ik ben te lui om de vorige uitlaat er weer onder te hangen.
En Essen duurt nog lang toch?
1 december pas ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 06:09 schreef TheSorrow het volgende:
Eind van het jaar toch? Was er vorig jaar ook iig
Jah, ik rij af en toe ook nog wel naar Duitsland om daar te tanken. Maar meestal heb ik haast en heb ik geen tijd om 5 minuten (quote:Op zondag 22 juli 2007 06:13 schreef TheSorrow het volgende:
Hmm okay.. mja vorig jaar was mn eerste x, was wel hip, ik heb voor de rest niet veel met auto'sIk weet hoe je ermee kan planken, dat is al goed genoeg
Wel goedkope benzineprijzen daar zeg, was toen 10 cent verschil
Hahahaquote:Op zondag 22 juli 2007 06:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jah, ik rij af en toe ook nog wel naar Duitsland om daar te tanken. Maar meestal heb ik haast en heb ik geen tijd om 5 minuten () om te rijden.
Hondaquote:Op zondag 22 juli 2007 10:56 schreef errorken het volgende:
CRX![]()
Andere (dubbele) demper![]()
Iedereen zal wel naar die auto kijken allright. Bedenk dan wel dat 90% dit denkt:![]()
![]()
![]()
Zo ziet't er wel uit jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef Fugie het volgende:
die eerste, gaat die offroaden ofzo![]()
* Fugie gaar
Denk je niet dat ook meespeelt dat de auto betaalbaar en van goede kwaliteit is? Er zijn nog genoeg niet-gestylede Civics en CRXjes te koop - het ligt meer aan de bestuurder.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:05 schreef errorken het volgende:
Kijk, dat is nou net wat de meeste CRX rijders willen bereiken: aandacht. En het maakt niet uit of die negatief of positief is (zit 'm meestal in de leeftijd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |