quote:Als je linkshandig bent, ben je op AHD rechtshandig en als je rechtshandig bent, ben je voor een dag linkshandig.
Meld je aan en doe gezellig mee!quote:Vanaf het tijdstip dat je morgen (zondag) wakker wordt. Probeer alle dingen die je normaal met je 'gewone hand' deed nu met je 'andershand' te doen.
Het duurt een hele dag, oftewel tot maandagmorgen. Daarna kunnen we kijken of iedereen wel de gehele dag andershandig was of dat sommigen het wel eens vergaten. Ook kunnen we kijken hoe onze omgeving reageerde op AHD (dat wil zeggen: als je het ze niet hebt verteld). Valt het ze op dat je voor een dag alles opeens met links/rechts* doet of merken ze het niet eens? Hoe ging het met je 'andershand'? Kon je alles even makkelijk doen of had je met sommige dingen (schaar, blikopener, etc...) meer moeite? Enfin, dat is iets om het morgen over te hebben!
Precies, dus geen woorden, maar daden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef 2cv het volgende:
Wat een gelul.
Ik vind het allemaal bullshit. Dus geen rechtshandige daden van mijn kant.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, dus geen woorden, maar daden.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef SuperRembo het volgende:
Is het dan ook de bedoeling dat ik op de fiets m'n handen gekruist houd? Dat gaat echt falikant mis namelijk
Doe je mee of niet, grapjas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:04 schreef Tha_T het volgende:
Dat 'trek' ik niet hoor. hihi ik zei trek
*paf* *paf* *paf*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
[inkoppertje]
Hm.. voor de verandering maar morgen met links aftrekken
[/inkoppertje]
Nee. Ik ben heel erg rechtshandig, ik weet dat ik met links zwaar gehandicapt ben.quote:
Des te meer fun.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:10 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel erg rechtshandig, ik weet dat ik met links zwaar gehandicapt ben.
Omdat je het zo verdacht aardig vraagt dan maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe je mee of niet, grapjas?
Je moet het een keer ervaren hebben.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het morgenochtend, als ik net wakker ben, meteen fout ga doen.:{w
Ja? ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:32 schreef Bupatih het volgende:
't Is ook leuk om te zien hoe snel je omgeving het doorheeft dat jij morgen andershandig bent.
Serieus? Watskeburt allemaal?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vorig jaar eindigde het in een verbrande hand en veel leedvermaak van mijn ouders' kant. Dus ik denk dat ik het maar oversla.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Ook al vallen er twee doden, AHD wordt níét afgeschaft. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid!
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat vonden mijn ouders ook.
"Verbrand, auw, KRAAN*reikt naar kraan*"
"DAT WAS MET RECHTS! OPNIEUW!"
Vooruit. Omdat je het vorig jaar zo zwaar had.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nah, is goed. Ik doe mee. Maar dan voor spek en bonen, want gevaarlijke situaties (hete saus, autorijden, scheren etc) pak ik liever aan met mijn rechterhand.
Ik ben gestopt, het is kut.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:18 schreef De_Brandweer het volgende:
ik ben vandaag linkshandig. het is kut.
Zolang jij nog geen volledige maaltijd voor vier personen klaar hebt gemaakt, weiger ik te geloven dat het zo ontieglijk kut was dat je na een half uurtje al moet stoppen!quote:
Meen je dat serieus? Want je zou niet de eerste zijn die die flauwe grap maakt.quote:
Serieus! Vroeger was ik rechts, maar toen kon ik mijn rechter arm een half jaar nauwelijks gebruiken en leerde ik alles met links.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want je zou niet de eerste zijn die die flauwe grap maakt.
En er is sowieso één hand beter dan de andere. En die mag je vandaag dus niet gebruiken.
Ik maakte gewoon de grote fout om het de dag van te voren aan *iedereen* te vertellen. Wat ik nu weer heb gedaan, dus ik kom er echt niet onder uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Bupatih het volgende:
gekkehoedenmaker, ik ben spontaan fan van je.Dat je zo'n eigenlijk-niet-serieus en ludiek iets als Andershandigdag zó serieus hebt opgepikt vorig jaar, tot verbrandens toe.
Mocht het ooit landelijk (en internationaal) doorbreken, benoem ik jou tot officiële AHD-mascotte.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon de grote fout om het de dag van te voren aan *iedereen* te vertellen. Wat ik nu weer heb gedaan, dus ik kom er echt niet onder uit.
Ik heb trouwens geknipt! Met mijn linkerhand! In papier en niet in mijn vinger.
Ik bouw een papieren schaalmodel van een Jaguar.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mocht het ooit landelijk (en internationaal) doorbreken, benoem ik jou tot officiële AHD-mascotte.
Waarom moet je op dit heidens tijdstip in panier knippen?Of deed je het alleen om te kijken of je het wel kan met je linkerhand? [afbeelding]
Oh god! 9 minuten zijn voorbij!quote:Op zondag 22 juli 2007 01:11 schreef Bupatih het volgende:
En dat op Andershandigdag.
Ik heb honger!Ik ga maar eens een boterhammetje smeren.
Als ik binnen 7,24 minuten niet terug ben, lig ik op de keukenvloer met een broodmes tussen m'n ribben en een pot pindakaas uitgesmeerd over m'n gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |