Ja, dat Brian Nadia bij hem weg drijft. Maar Nadia heeft dat gevoel niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Brian legt uit dat hij Dennis niet heeft zwart gemaakt. Nadia ontkent ook ineens dat ze zoiets tegen Dennis gezegd zou hebben.
En eindelijk begint Dennis ook te praten.
Met dat lieve vaag verontwaardigde stemmetje. Het is nooit zo bedoeld zoals zij het zeiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:37 schreef Marrije het volgende:
Nadia lult zich er wel weer uit
De ene setup verdrijft de andere, vraag me alleen wel af of Nadia denkt nog normaal met Dennis om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dat lieve vaag verontwaardigde stemmetje. Het is nooit zo bedoeld zoals zij het zei![]()
Je ziet aan alles dat ze met dat stemmetje altijd alles voor elkaar krijgt, en zelfs de grootste leugen ontkrachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dat lieve vaag verontwaardigde stemmetje. Het is nooit zo bedoeld zoals zij het zei![]()
Zomeroffensief van de scripteasers?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Brian zou Nadia van Dennis weg hebben willen drijven. Brian vraagt aan Nadia of hij dat deed; Nadia zegt van niet.
Ingewikkeld wel, hoor.
Oh ja, zij wel hoor. Vannacht grijpt ze hem gewoon weer bij zijn leuterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De ene setup verdrijft de andere, vraag me alleen wel af of Nadia denkt nog normaal met Dennis om te kunnen gaan.
Ja, en Dennis zegt "Dat klopt". Hij laat zo kans op kans lopen. Hij is echt te lief?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat hij geen verantwoording af hoeft te leggen aan Dennix, als Brian een trio wil, doet hij dat gewoon.
Misschien bedoelt hij wel met 'hier' het spel? Het is gewoon slim , zo sleept hij Nadia binnen al back-up, ook al zegt hij van niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian: Dat ik meedoe is voor hier...........?????? Hier is natuurlijk TV maken. Tja, zo makkelijk kom je er niet onderuit Brian.
Dat klinkt weinig subtiel......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, zij wel hoor. Vannacht grijpt ze hem gewoon weer bij zijn leuter![]()
Volgens mij moest dat gewoon van achterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt het toch tegen Brian, achterbakse teringleier. Best wel stoer.
Dat is ze ook... in bed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig subtiel......![]()
dan ben ik benieuwd of dennis daar nog zin in heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, zij wel hoor. Vannacht grijpt ze hem gewoon weer bij zijn leuter![]()
Ik vraag me af of hij of ueberhaupt iemand wel door heeft dat dit hele gedoe uit de koker van Nadia komt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd of dennis daar nog zin in heeft
Dat benadrukt Brian net ffquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij of ueberhaupt iemand wel door heeft dat dit hele gedoe uit de koker van Nadia komt.
Logisch, iedereen wist het, en ze had aan iedereen een andere "goede reden" gegeven om het te doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt nu dat Nadia de aanschtichster is en niemand geeft een reactie,
Ze vinden Nadia dus ook niet zwaar geschift dat ze zoiets opzet om Dennis' 'gevoel te testen'.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Dennis had het niet van Nadia verwacht, hij dacht eerder dat Brian het had opgezet.
Nadia is best slim, zelfs nu wordt ze er niet op aangekeken.
Dennis vond het ook niet zwaar geschift als ze het zou doen om Brian en Amanda uit elkaar te halen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden Nadia dus ook niet zwaar geschift dat ze zoiets opzet om Dennis' 'gevoel te testen'.![]()
Vreemd he? Of het zegt iets over hoe serieus ze haar (niet) nemen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden Nadia dus ook niet zwaar geschift dat ze zoiets opzet om Dennis' 'gevoel te testen'.![]()
Ik zat ernaast!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft weer en "sterk"verhaal voor op verjaardagen.
Als niemand er iets van snapt dan kan hij altijd nog zeggen je had er bij moeten zijn, jehad er echt bij moeten zijn weetje.
echt, je had er bij moeten zijn.
Nee, het is waarschijnlijk echt een lief watje...had ik niet verwacht nadat wat ik van hem tegen Huub zag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Jaap zit Dennis maar te voeden, maar er komt echt niks uit.
domme vrouwtjes actie...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
Een op een Brian - Dennis.
Het was een domme actie van Nadia, een jaloers chick actie.
Dennis houdt erg van vrouwenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
domme vrouwtjes actie...
Valt me op dat Dennis het vaak over domme vrouwtjesacties heeft![]()
Dennis schijt bagger voor Brian.. dus hij zal hem te vriend willen houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:53 schreef Day het volgende:
Dennis en Brian zijn dus weer vriendjes?
Hij likt zich echt weer omhoog bij Brian, ik hoop dat Brian een beetje snugger is en dit met een korreltje zout neemt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis schijt bagger voor Brian.. dus hij zal hem te vriend willen houden.
Wat een contrast met die grote woorden van hem, he. Als het erop aan komt is hij allang blij dat hij verbaal niet wordt ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis helemaal blij, heeft er een goed gevoel aan over gehouden
lol ik zit net een aantal cossen door te spitten en heb alles behalve een goed gevoel van nonstop knaller Dennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis helemaal blij, heeft er een goed gevoel aan over gehouden
Was het een volle fles?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:10 schreef Dark het volgende:
Nu begrijp ik de alcoholrestrictie een beetje.........
Brian schenkt uit 1 fles, precies 2 glazen witte wijn in![]()
Alweer een GENIAAL plan !! Dennis heeft nu al MEER plannen bedachtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:05 schreef wolferl het volgende:
Denniks gaat TV maken door panna knock outs te regelen.
Prachtig altijd die praatjes van hemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Alweer een GENIAAL plan !! Dennis heeft nu al MEER plannen bedacht
dan Huub, Lieke, Brian, Amanda en Natasja BIJ ELKAAR HEBBEN UITGEVOERD !!
Daar verbaas ik me ook iedere keer weer over!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik log in en wat zie ik? Amanda die de nagels van Lieke vijlt?![]()
Vanmorgen belde Natasia naar achter met de vraag hoe het zat met het dansen van vanavond maar degene wist het niet...dat geloofde ze niet.."zeg het nou maar" reageerde natasia.."of moet ik boos worden"!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef neehe het volgende:
Volgens mij weten ze allang dat het uitje vanavond niet doorgaat, ze hebben het er helemaal niet over.
Ja wat een wereld he.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik log in en wat zie ik? Amanda die de nagels van Lieke vijlt?![]()
Nee, ik heb er niets meer over gehoort, en dat is toch vreemd, dus lijkt het mij dat ze het al weten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vanmorgen belde Natasia naar achter met de vraag hoe het zat met het dansen van vanavond maar degene wist het niet...dat geloofde ze niet.."zeg het nou maar" reageerde natasia.."of moet ik boos worden"!
Er stond ook niks op de agenda dat vond Natasia raar.
Maar er is dus de rest van de dag niks meer over gezegd begrijp ik?
Heb ik dus ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:52 schreef Starlie het volgende:
Ik schakel net weer in en zie dat Natasia er nog is.......![]()
![]()
Waren de bonbons nog niet klaar om mee te nemen voor haar kindjes??!
Ze heeft wel gelijk overigens, zo is Brian wel. Het kan een weekje of wat duren, maar hij vergeet niets.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Nadia moet maar niets meer zeggen tegen Brian, want hij is niet te vertrouwen en gooit alles meteen op tafel. Alles was hij van je weet, krijg je in een ruzie voor je voeten.
Gaat lekker zo, Natasia.
Ja, en anders heeft hij zijn stiekeme notitieboekje nog. Maar ik vind het zo leuk dat het zo anders is dan een week geleden: Natasia boos op Brian, Dennis balen van Nadia...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk overigens, zo is Brian wel. Het kan een weekje of wat duren, maar hij vergeet niets.
Ik zit mij af te vragen, tegen wie fluisterd zij onder de dekens? kabouters?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Dark het volgende:
Natasia - Het wordt gewoon NIET gehoord, dat gefluister onder dekens, echt niet!
Ja. Maar ze denken dat Lieke iets gaat maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft straks een heerlijk diner met Lieke toch?
Natasia is gewoon jaloers. En daarom is ze zo overdreven lief tegen Dennis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en anders heeft hij zijn stiekeme notitieboekje nog. Maar ik vind het zo leuk dat het zo anders is dan een week geleden: Natasia boos op Brian, Dennis balen van Nadia...
Jaloers omdat Nadia en Amanda wel aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij waarop dan? Ik heb blijkbaar gemist waarom Brian het ineens heeft gedaan.
Goh. Dat is ze toch standaard. Nu is ze wel erg pissig op haar medekindje van god.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jaloers omdat Nadia en Amanda wel aandacht krijgen.
Draait nog steeds om zijn aandacht voor Amanda. Ze is echt jaloers op die relatie. Brian was gewoon van haar en die liet steeds meer blijken dat hij niet haar vriendje was en pikte haar bazige gedrag steeds minder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij waarop dan? Ik heb blijkbaar gemist waarom Brian het ineens heeft gedaan.
Natasia is al snel jaloers. Maar ok, ze zit ook gewoon tussen al die stelletjes al vijfde wiel aan de wagen. Kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja beslist, dat was eerder al te zien: nieuw kindje. Misschien is haar jaloezie ook wel erger geworden omdat hij ook goed met Nadia omging gisteren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Draait nog steeds om zijn aandacht voor Amanda. Ze is echt jaloers op die relatie. Brian was gewoon van haar en die liet steeds meer blijken dat hij niet haar vriendje was en pikte haar bazige gedrag steeds minder.
Dennis is haar nieuwe slachtoffer
Ze zegt anders steeds dat het haar allemaal niet kan boeien omdat ze toch bijna naar huis gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is al snel jaloers. Maar ok, ze zit ook gewoon tussen al die stelletjes al vijfde wiel aan de wagen. Kan mij er wel iets bij voorstellen.
Natasia was pissed op Brian, omdat hij met dingen, die je hem in vertrouwen vertelt, altijd terugkomt in een ruzie en je dan gewoon voor het blok zet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia is gewoon jaloers. En daarom is ze zo overdreven lief tegen Dennis.
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt anders steeds dat het haar allemaal niet kan boeien omdat ze toch bijna naar huis gaat![]()
Inderdaad, dat verhaal heb ik haar daarnet ook aan Nadia horen vertellen. Ze zat Nadia lekker op te stoken, en met sukses. Maar ik dacht dat er nu weer een aanleiding was, en die zie ik niet of ik heb hem gemist.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia was pissed op Brian, omdat hij met dingen, die je hem in vertrouwen vertelt, altijd terugkomt in een ruzie en je dan gewoon voor het blok zet.
Natasia doelde op de ruzie die ontstond nadat uit gekomen was dat Brian Amanda anaal nam. Erik kreeg daarvan de schuld, die had niets doorverteld, Natas wist het via de buren (ze zei via een brief van Wilgo) Brian bleef Natasia voor het blok zetten, daar wordt ze erg kwaad om.
Ja, die kop is bekend. Daar wil je niet te dicht bij in de buurt staanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.
Ooooohhhhh..... Dat is een prima aanleiding voor haar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, de aanleiding was dat ze prooste met Brian (wijn) maar dat hij geen slok nam en gelijk weg liep. Dat vond Natasia bot
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het zat om te wachten op terror van Nix... Ik ga Saw 3 kijken
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Natasia zegt dat haar gedagzegfeest nog leuker wordt dan haar jaardag.
Daar zit genoeg terror inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het zat om te wachten op terror van Nix... Ik ga Saw 3 kijken
Ik hang er de vlag voor uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie OP Leandra
Heb die van F04 en die van jou even in de updates gezet
Ik zet net de streams aan en wat ik ook bij lees, ik snap er niks meer van. Kan ook zijn omdat ik het geluid uit heb
Tweequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Geen idee hoeveel kindjes van god hier nu zitten
[afbeelding]
De 'jaardag' was dan ook wel de sof van de eeuw. Zo saai zie je 'jaardagen' zelden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Moet je eens op de mijne komen. (vier hem niet)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De 'jaardag' was dan ook wel de sof van de eeuw. Zo saai zie je 'jaardagen' zelden.![]()
Haar "jaardag" was een disaster... nauwelijks met haar familie omgegaan omdat financiele dingen geregeld moesten worden, en de dag stond helemaal in het teken van "Brian vergiftigd Huub en Huub ligt in coma"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
En we weten hoe lang ze met de voorbereidingen van haar verjaardag bezig geweest is, dus als dit nog beter moet worden dan kan ze niet eens voor 23 september weg, dat redt ze niet met de voorbereidingen voor het feestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Die heeft samen met Huubje een kok besteldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:56 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat slieko eten maken?
Dat denken ze. Maar Huub en Lieke hebben een kok voor zichzelf besteld en laten de anderen als hij komt in de waan dat hij voor iedereen kookt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:56 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat slieko eten maken?
Lijkt mij simpel, gewoon aanschuiven en een vorkje meepikkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denken ze. Maar Huub en Lieke hebben een kok voor zichzelf besteld en laten de anderen als hij komt in de waan dat hij voor iedereen kookt.
Ze hebben ook bewaking besteldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij simpel, gewoon aanschuiven en een vorkje meepikken
Dat is niet zo moeilijk, Huub is er dit keer wel bijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Die gaat voor de deur staan. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Fysiek geweld mag niet meer in dat huis.
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef riri het volgende:
dat domme gelach voortdurend...en dat alleen maar steeds over uiterlijke dingen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?
Dat was ook de enige reden waarom ze de dood van Sylvia's vader afschuwelijk vond.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.
jij kijkt om alleen maar dom gelach te horen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Fysiek geweld mag niet meer in dat huis.
Ja hoe laat begint dat eigenlijk vanavond in de arena?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest.....Natasia zal pissig zijn omdat er dus geen eten voor hun is ën ze gaat niet dansen ( geloof ik?)
Ik mag toch hopen dat die bodyguards haar dan wel verwijderen, het lijkt mij dat ze daar prima toe in staat zijn zonder geweld te gebruiken (ze zullen vast geen boete van ¤ 1000 krijgen als ze het wel doen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest.....Natasia zal pissig zijn omdat er dus geen eten voor hun is ën ze gaat niet dansen ( geloof ik?)
Een bewaker laat zich echt niet zomaar opzij duwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt
Om 8 uur. Met o.a. Gloria Gaynor!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:06 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja hoe laat begint dat eigenlijk vanavond in de arena?
Dat heet : "samen leuke meisjes dingen doen"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef riri het volgende:
dat domme gelach voortdurend...en dat alleen maar steeds over uiterlijke dingen
Oké thxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Om 8 uur. Met o.a. Gloria Gaynor!
http://www.saturdaynightfever.nl/
Je wordt er prettig leeg van, die nietzeggende geluiden op de achtergrond. Kijken doe ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef riri het volgende:
[..]
jij kijkt om alleen maar dom gelach te horen?
dit is toch geen spel meer wat er gespeeld wordt...die hele handel dut in daar
wat willen ze daarmee bereiken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft samen met Huubje een kok besteld
Die gozer is echt onvermoeibaar he, echt een gouden greep van de redaktie die knallert.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
Oehhh heeeee Dennix gaat weer knallen!!!
Zolang het 'de groep' uitkomt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
wat willen ze daarmee bereiken?
Ze kunnen net weer een beetje opschieten met de groep
Dat heeft Lieke haar zelf verteld.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
Natasja is er achter dat Lieke bleek bij het wasmiddel had gegooid.
Ja, Natasia is zonder dat ze het zelf weet al helemaal in the moodquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
Wat zel dat etentje van vanavond weer lelijke koppen oproepen.
Over pak em beet 1,5 uur.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef riri het volgende:
wanneer zou die disco toestand zijn waar jaap en natasia naar toe zouden gaan?
Ik hoop dat Lieke ook gedacht heeft aan de body-guards.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Natasia is zonder dat ze het zelf weet al helemaal in the mood![]()
http://www.saturdaynightfever.nl/quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef riri het volgende:
wanneer zou die disco toestand zijn waar jaap en natasia naar toe zouden gaan?
merken ze wel als ze eruit zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
Ze snappen het echt niet hè... willen niet zien wat ze zelf en in groepsverband fout gedaan hebben.
En met die "angermanagement-sessie" kun je het ze bijna niet kwalijk nemen.... Tien wel overigens
Ik meen dat het allemaal geregeld is. Zoals Natasia nu is, zou je wel herrie kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke ook gedacht heeft aan de body-guards.
Wedden dat ze het anders gaan verzieken
En zo niet... dan verplaatsten ze dat etentje toch lekker naar buiten de deur?? Hebben Huub en Lieke ook een keer een uitjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen dat het allemaal geregeld is. Zoals Natasia nu is, zou je wel herrie kunnen verwachten![]()
Tja, goed plan. Ze hebben wel iets verdiend na zondag en de magere straffen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo niet... dan verplaatsten ze dat etentje toch lekker naar buiten de deur?? Hebben Huub en Lieke ook een keer een uitje![]()
Ik denk dat ze het al weten van achter ( en het inderdaad dood moeten zwijgen). Anders waren ze nu al bezig geweest met opkalefateren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Wordt dat Saturday Night Fevergedoe nu helemaal doodgezwegen, omdat ze het niet op kunnen zoeken op het net wanneer het is?
En Lieke telt zelf voor 2 wanneer ze aan haar mannetje komen, dus dat gaat wel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef neehe het volgende:
De disco gaat niet door, en bij het etentje van Huub en Lieke zijn twee bodyguarts als ik het goed hebt gehoort.
Ik las in een vorige COS dat Natasia erover naar achter had gebeld, en dat achter 'niets wist'. Het kan dus zijn dat het inderdaad wordt doodgezwegen. Maar dan nog is het raar, want Jaap hoor je er ook niet over.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Wordt dat Saturday Night Fevergedoe nu helemaal doodgezwegen, omdat ze het niet op kunnen zoeken op het net wanneer het is?
Ook dat, maar dan wordt het dat tuig ook eens duidelijk dat niet alles door de beugel kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, goed plan. Ze hebben wel iets verdiend na zondag en de magere straffen.
Volgens mij weten ze wel dat anderen vinden dat het niet kon, maar zijn ze zelf een andere mening toegedaan. Daarstraks zat Brian weer te lachen om de trap en klauwen van Natasia naar Huub.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat, maar dan wordt het dat tuig ook eens duidelijk dat niet alles door de beugel kan.
Nadia trekt alleen heren af als er geenliefde is, sletten neukenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef riri het volgende:
sliekie slet zegt nadia
nadia....vraag je eens af wat je zelf bent
Ze zitten nu weer flink te roddelen over Huub en Lieke, wat zullen ze jaloers zijn straks, en Lieke kookt niet voor hun.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat, maar dan wordt het dat tuig ook eens duidelijk dat niet alles door de beugel kan.
Jaap is een lafaard net als Dennixquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:37 schreef riri het volgende:
Het pesten gaat gewoon hartstikke grof door
ook jaap verlaagt zich ertoe
Strak planquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
Over Huub en Lieke buiten de deur eten heb ik nog een leuker plan...
Ik hoop dat er een dikke auto voor komt rijden waarvan Natasia dan denkt dat het voor haar en Jaap is (discoball) en dat het dan het vervoer voor Huub en Lieke is... en wat mij betreft mogen ze nog naar de disco ook als ze een vorkje geprikt hebben
Die moeten alle drie nodig voor een upgrade naar Dr. Clavan van hetquote:
Lieke heeft het mooiste figuur van de vrouwenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
En maar weer afgeven op het figuur van Lieke, min stel.
Weten ze eigenlijk dat er in diverse landelijke dagbladen woorden zijn gevallen als "aanranding" en "mishandeling"?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
Ze snappen het echt niet hè... willen niet zien wat ze zelf en in groepsverband fout gedaan hebben.
En met die "angermanagement-sessie" kun je het ze bijna niet kwalijk nemen.... Tien wel overigens
Ik vind Amanda een mooier figuur hebben. Jammer alleen van dat leeghoofd er bovenop.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:41 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Lieke heeft het mooiste figuur van de vrouwen
denk dat de rest jaloers is
Nee, daar weten ze niets van, althans, dat hebben we niet via de streams meegekregenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Weten ze eigenlijk dat er in diverse landelijke dagbladen woorden zijn gevallen als "aanranding" en "mishandeling"?
De Telegraaf zullen ze wel gehad hebben neem ik aan...
Ik heb uit de COSsen begrepen dat ze de Telegraaf 1 of meerdere dagen niet gehad hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Weten ze eigenlijk dat er in diverse landelijke dagbladen woorden zijn gevallen als "aanranding" en "mishandeling"?
Daar heb ik eigenlijk niks van gezien op de streams en in de cossen. Iemand?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
kleine beentjes en nep tietenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Amanda een mooier figuur hebben. Jammer alleen van dat leeghoofd er bovenop.
dat gaat ze daarna doen zei zequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke zit zich op te tutten, niks koken.![]()
U bent een kennerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
kleine beentjes en nep tieten
doe mij maar lieke
Dit deel kan kennelijk wel worden uitgezonden. Dit is de eerste keer dat Lieke de vijver in is gedonderd en waar, dacht ik, Hupert een bloempot op z'n kop kreeg van Natasiaquote:17:30-Maandag om 20:00 uur op Tien! "Huub en Lieke krijgt het zwaar te verduren..."
Ik weet dat één dag waarbij een dgk artikel in de telegraaf stond, men de krant niet heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niks van gezien op de streams en in de cossen. Iemand?
Te gespierd en géén tieten. En het kontje van Amanda isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
kleine beentjes en nep tieten
doe mij maar lieke
Ieder zijn meug (en jij je zeug)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Te gespierd en géén tieten. En het kontje van Amanda is
Maar goed..![]()
Het schijnt nog altijd druk te zijn op de wallen, dus zijn er mannen die op hoerige plofkop types vallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed..![]()
smaken verschillenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed..![]()
Hoe dan ook: voor ons gewone stervelingen zijn ze onbereikbaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed..![]()
Nee ik vind Natasia echt helemaal niks, gadverdamme.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder zijn meug (en jij je zeug)![]()
Johquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Amanda een mooier figuur hebben. Jammer alleen van dat leeghoofd er bovenop.
Ja goh wat zou ik graag daten met deze sympathieke vrouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe dan ook: voor ons gewone stervelingen zijn ze onbereikbaar!![]()
![]()
Ja , heeeeeeeel jammerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe dan ook: voor ons gewone stervelingen zijn ze onbereikbaar!![]()
![]()
Ja, strakke aktie ook dat ze bewaking hebben gehuurd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:50 schreef Darklight het volgende:
dit is wel een leuke actie, met dat eten
Eindelijk eens wat anders dan een paar saaie films op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, strakke aktie ook dat ze bewaking hebben gehuurd.
Het is in elk geval humor. En met de stemming bij de anderen voorzie ik nog wel wat stennis ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat anders dan een paar saaie films op de zaterdagavond.![]()
Wordt er vanavond TV gemaakt?![]()
Hier deed Lieke bijna vrijwillig aan mee, dus nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
niemand verontwaardigd, hierover?
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ja natuurlijk! En omdat ze helemaal toewerken naar een finale, zie ik dat van zondag ook nog wel uitgezonden worden op dinsdag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
niemand verontwaardigd, hierover?
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Zielig figuur ziet niet in dat die de rest van zijn dikke leven zijn studieschuld aan het terugbetalen isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Jaap denkt dat hij gaat cashen als hij los is van het contract.
ben benieuwd, hoe ze dat gaan censureren en dan gevolgd door die compleet achterlijke anger managementquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! En omdat ze helemaal toewerken naar een finale, zie ik dat van zondag ook nog wel uitgezonden worden op dinsdag.
En die zijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Amanda weet best dat ze twee kwaliteiten heeft.....![]()
Het gedeelte van de bloempot zal wel weggelaten wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:45 schreef tipsch het volgende:
Dit deel kan kennelijk wel worden uitgezonden. Dit is de eerste keer dat Lieke de vijver in is gedonderd en waar, dacht ik, Hupert een bloempot op z'n kop kreeg van Natasia
Zou goed zijn zonder censuur. Veel mensen hebben op allerlei manieren kennis kunnen nemen van wat er allemaal gebeurd is. Censuur legt dan opnieuw bloot dat 10 onbetrouwbaar is......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben benieuwd, hoe ze dat gaan censureren en dan gevolgd door die compleet achterlijke anger management
De aanloop ernaartoe is vrij objectief, dus het zou mee kunnen vallen. Ze brengen duidelijk in beeld hoe H&L geisoleerd en gesard worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben benieuwd, hoe ze dat gaan censureren en dan gevolgd door die compleet achterlijke anger management
Bloempot was pas nadat ze emmers water over hun heen kregen met aarde erinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het gedeelte van de bloempot zal wel weggelaten worden
Wat mooi, wat heerlijk, wat super vrouwelijk. Dank je BQquote:
Welke snor ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat ze niks aan die snor doet.
[afbeelding]
vanvorenenvanachterenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Amanda weet best dat ze twee kwaliteiten heeft.....![]()
Brilleke nodig?quote:
YWquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat mooi, wat heerlijk, wat super vrouwelijk. Dank je BQ![]()
Ik vind het echt heel erg meevallen. Als ze er nu iets aan doet is ze voor altijd de l*lquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat ze niks aan die snor doet.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Lieke bestelt 6 Happy Meals met Fristies. Het spel is begonnen.
Ze noemt anders wel Polo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij liegt Lieke nu. Ze zegt tegen Huub dat hij niet mag drinken maar daar heb ik haar niks over horen zeggen aan de foon. Het zal wel uit bezorgheid om Huub gaan, dat ze dat zegt.
En maar goedook, want ik heb zo het gevoel dat er vanavond weer een weekend bommetje barst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij liegt Lieke nu. Ze zegt tegen Huub dat hij niet mag drinken maar daar heb ik haar niks over horen zeggen aan de foon. Het zal wel uit bezorgheid om Huub gaan, dat ze dat zegt.
Als dat zo is krijgen ze weer ruzie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Klopt, maar dat kan ze ook verzinnen omdat ze niet wil dat Huub drinkt. Ik kan me daar wel iets bij voorstelllen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |