Dat denken ze. Maar Huub en Lieke hebben een kok voor zichzelf besteld en laten de anderen als hij komt in de waan dat hij voor iedereen kookt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:56 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat slieko eten maken?
Lijkt mij simpel, gewoon aanschuiven en een vorkje meepikkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denken ze. Maar Huub en Lieke hebben een kok voor zichzelf besteld en laten de anderen als hij komt in de waan dat hij voor iedereen kookt.
Ze hebben ook bewaking besteldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij simpel, gewoon aanschuiven en een vorkje meepikken
Dat is niet zo moeilijk, Huub is er dit keer wel bijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Natasia zegt dat haar gedagzegfeest nog leuker wordt dan haar jaardag.
Die gaat voor de deur staan. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Fysiek geweld mag niet meer in dat huis.
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef riri het volgende:
dat domme gelach voortdurend...en dat alleen maar steeds over uiterlijke dingen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?
Dat was ook de enige reden waarom ze de dood van Sylvia's vader afschuwelijk vond.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.
jij kijkt om alleen maar dom gelach te horen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Jij kijkt DGK streams voor een zinvolle dialoog daar?
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Fysiek geweld mag niet meer in dat huis.
Ja hoe laat begint dat eigenlijk vanavond in de arena?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest.....Natasia zal pissig zijn omdat er dus geen eten voor hun is ën ze gaat niet dansen ( geloof ik?)
Ik mag toch hopen dat die bodyguards haar dan wel verwijderen, het lijkt mij dat ze daar prima toe in staat zijn zonder geweld te gebruiken (ze zullen vast geen boete van ¤ 1000 krijgen als ze het wel doen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt en gezellig bij Huub en Lieke gaat zitten al volgend door de rest.....Natasia zal pissig zijn omdat er dus geen eten voor hun is ën ze gaat niet dansen ( geloof ik?)
Een bewaker laat zich echt niet zomaar opzij duwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vraag me af wat er gebeurt als Natasia schijt aan die bodyguard heeft, hem opzij duwt
Om 8 uur. Met o.a. Gloria Gaynor!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:06 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja hoe laat begint dat eigenlijk vanavond in de arena?
Dat heet : "samen leuke meisjes dingen doen"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef riri het volgende:
dat domme gelach voortdurend...en dat alleen maar steeds over uiterlijke dingen
Oké thxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Om 8 uur. Met o.a. Gloria Gaynor!
http://www.saturdaynightfever.nl/
Je wordt er prettig leeg van, die nietzeggende geluiden op de achtergrond. Kijken doe ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef riri het volgende:
[..]
jij kijkt om alleen maar dom gelach te horen?
dit is toch geen spel meer wat er gespeeld wordt...die hele handel dut in daar
wat willen ze daarmee bereiken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft samen met Huubje een kok besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |