Ze heeft wel gelijk overigens, zo is Brian wel. Het kan een weekje of wat duren, maar hij vergeet niets.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Nadia moet maar niets meer zeggen tegen Brian, want hij is niet te vertrouwen en gooit alles meteen op tafel. Alles was hij van je weet, krijg je in een ruzie voor je voeten.
Gaat lekker zo, Natasia.
Ja, en anders heeft hij zijn stiekeme notitieboekje nog. Maar ik vind het zo leuk dat het zo anders is dan een week geleden: Natasia boos op Brian, Dennis balen van Nadia...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk overigens, zo is Brian wel. Het kan een weekje of wat duren, maar hij vergeet niets.
Ik zit mij af te vragen, tegen wie fluisterd zij onder de dekens? kabouters?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Dark het volgende:
Natasia - Het wordt gewoon NIET gehoord, dat gefluister onder dekens, echt niet!
Ja. Maar ze denken dat Lieke iets gaat maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft straks een heerlijk diner met Lieke toch?
Natasia is gewoon jaloers. En daarom is ze zo overdreven lief tegen Dennis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en anders heeft hij zijn stiekeme notitieboekje nog. Maar ik vind het zo leuk dat het zo anders is dan een week geleden: Natasia boos op Brian, Dennis balen van Nadia...
Jaloers omdat Nadia en Amanda wel aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij waarop dan? Ik heb blijkbaar gemist waarom Brian het ineens heeft gedaan.
Goh. Dat is ze toch standaard. Nu is ze wel erg pissig op haar medekindje van god.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jaloers omdat Nadia en Amanda wel aandacht krijgen.
Draait nog steeds om zijn aandacht voor Amanda. Ze is echt jaloers op die relatie. Brian was gewoon van haar en die liet steeds meer blijken dat hij niet haar vriendje was en pikte haar bazige gedrag steeds minder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij waarop dan? Ik heb blijkbaar gemist waarom Brian het ineens heeft gedaan.
Natasia is al snel jaloers. Maar ok, ze zit ook gewoon tussen al die stelletjes al vijfde wiel aan de wagen. Kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja beslist, dat was eerder al te zien: nieuw kindje. Misschien is haar jaloezie ook wel erger geworden omdat hij ook goed met Nadia omging gisteren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Draait nog steeds om zijn aandacht voor Amanda. Ze is echt jaloers op die relatie. Brian was gewoon van haar en die liet steeds meer blijken dat hij niet haar vriendje was en pikte haar bazige gedrag steeds minder.
Dennis is haar nieuwe slachtoffer
Ze zegt anders steeds dat het haar allemaal niet kan boeien omdat ze toch bijna naar huis gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia is al snel jaloers. Maar ok, ze zit ook gewoon tussen al die stelletjes al vijfde wiel aan de wagen. Kan mij er wel iets bij voorstellen.
Natasia was pissed op Brian, omdat hij met dingen, die je hem in vertrouwen vertelt, altijd terugkomt in een ruzie en je dan gewoon voor het blok zet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia is gewoon jaloers. En daarom is ze zo overdreven lief tegen Dennis.
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt anders steeds dat het haar allemaal niet kan boeien omdat ze toch bijna naar huis gaat![]()
Inderdaad, dat verhaal heb ik haar daarnet ook aan Nadia horen vertellen. Ze zat Nadia lekker op te stoken, en met sukses. Maar ik dacht dat er nu weer een aanleiding was, en die zie ik niet of ik heb hem gemist.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia was pissed op Brian, omdat hij met dingen, die je hem in vertrouwen vertelt, altijd terugkomt in een ruzie en je dan gewoon voor het blok zet.
Natasia doelde op de ruzie die ontstond nadat uit gekomen was dat Brian Amanda anaal nam. Erik kreeg daarvan de schuld, die had niets doorverteld, Natas wist het via de buren (ze zei via een brief van Wilgo) Brian bleef Natasia voor het blok zetten, daar wordt ze erg kwaad om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |