Ja, die kop is bekend. Daar wil je niet te dicht bij in de buurt staanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zegt ze al maanden, maar heb je haar kop wel eens gezien als een ander in de belangstelling staat? Ze is echt heel erg jaloers.
Ooooohhhhh..... Dat is een prima aanleiding voor haar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, de aanleiding was dat ze prooste met Brian (wijn) maar dat hij geen slok nam en gelijk weg liep. Dat vond Natasia bot
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het zat om te wachten op terror van Nix... Ik ga Saw 3 kijken
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Natasia zegt dat haar gedagzegfeest nog leuker wordt dan haar jaardag.
Daar zit genoeg terror inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben het zat om te wachten op terror van Nix... Ik ga Saw 3 kijken
Ik hang er de vlag voor uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie OP Leandra
Heb die van F04 en die van jou even in de updates gezet
Ik zet net de streams aan en wat ik ook bij lees, ik snap er niks meer van. Kan ook zijn omdat ik het geluid uit heb
Tweequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Geen idee hoeveel kindjes van god hier nu zitten
[afbeelding]
De 'jaardag' was dan ook wel de sof van de eeuw. Zo saai zie je 'jaardagen' zelden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Moet je eens op de mijne komen. (vier hem niet)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De 'jaardag' was dan ook wel de sof van de eeuw. Zo saai zie je 'jaardagen' zelden.![]()
Haar "jaardag" was een disaster... nauwelijks met haar familie omgegaan omdat financiele dingen geregeld moesten worden, en de dag stond helemaal in het teken van "Brian vergiftigd Huub en Huub ligt in coma"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
En we weten hoe lang ze met de voorbereidingen van haar verjaardag bezig geweest is, dus als dit nog beter moet worden dan kan ze niet eens voor 23 september weg, dat redt ze niet met de voorbereidingen voor het feestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Die heeft samen met Huubje een kok besteldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:56 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat slieko eten maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |