abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:18 #76
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_51700705
Knap eigenlijk hoe je door de regels door kan lezen dat ze niet snapt dat zij aan internetdaten doet omdat ze mooi is

Gelukkig mogen spuuglelijke mensen hun toevlucht naar het internet blijven nemen.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_51700749
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is dus onzin. Het is puur gokwerk. De ene meid kapt het af omdat 'ze het te snel vind gaan'. De andere meid kapt het af omdat ze het te langzaam vindt gaan. Je weet het nooit.
Serieus, het is geen onzin, je moet het alleen goed weten te brengen

Als je het goed doet kan je stapels met telefoonnummers binnenslepen, zelfs zonder je eigen nummer weg te geven.
Natuurlijk niet twintig nummers tegelijk gaan ophalen, anders krijg je erg snel last van je duim
quote:
De bak met visjes wordt extreem overbevist. Als ik 100x mijn aas uithang krijg ik er met een beetje geluk 1 visje aan. En het gaat mij niet om een neukdate. En vragen wat iemand van een foto vindt doe ik zowiezo nooit. Maar als meiden uit zichzelf zeggen 'leuke foto's!' dan is dat over het algemeen een goed teken. Als het namelijk niet zo is, dan houden ze hun mond.
Dan val je misschien niet genoeg op? Als jij met hetzelfde verhaaltje aankomt met daarin het standaard spul dat je op zoek bent naar warmte, iemand die op je schouder mag uithuilen en uiteraard het "gezellig dingen samendoen", dan is je profiel alvast totaal niet interessant omdat dat al lang duidelijk is (je staat op zo'n site, natuurlijk zoek je warmte, aandacht en seks, d'uh!)

Ook is het verstandig om er veel aanwezig te zijn op die sites (iedere avond even inloggen en je browser open laten staan), zeker als je zelf interesse en zelfs zelfgeschreven berichten wil ontvangen. Als je een berichtje stuurt naar iemand die het pas de volgende dag leest, dan lijk je minder kans te hebben dan wanneer ze op hetzelfde moment online is (zal wel komen omdat ze op zo'n moment meteen een beslissing moet nemen, van die wetenschap kan je gebruik maken). Verder is het hetzelfde principe als een discotheek: blijf je lam hangen met een bier in je hand, dan kan je daar lang blijven wachten als vent. Spring je actief de dansvloer op en doe je gezellig mee, dan verhogen je kansen met grote sprongen.

Maar mag ik vragen wat je bedoelt met 100x je aas uithangen? Stuur je steeds hetzelfde bericht met kleine aanpassingen? Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
pi_51700777
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Simpel, gewoon vrouwen niet al te serieus nemen. [afbeelding] [afbeelding]
En mannen ook niet
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:02:31 #79
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51700885
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:51 schreef MahirBurekovic het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Slaat op de collumn in de OP denk ik. Alleen bejaarden mogen internet-daten?
[/quot]

'in hun 20ers' slaat nergens op.
Dat klopt! Ik zou er een topic over openen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51700974
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat klopt! Ik zou er een topic over openen.
tss, kneus.
pi_51701000
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel ervaring er mee Aapje?
Oh breek me de bek niet open zeg

Het begon allemaal met een persoonlijk onderzoekje (serieus ) omdat ik benieuwd was of het nou echt mogelijk was om via internet iemand te vinden, en het eindigde met kennis over de meeste manieren van faken, bekende fakers, russische dames, frigiden, heuse criminelen die zich als vrouw voordoen, knappe modelfiguren die het op internet zochten omdat ze in het dagelijkse leven voornamelijk werden aangesproken door foute snuivende gasten, verlegen meisjes en uiteraard een msn-lijst met meer dan dertig meiden in twee maanden tijd.

Maar toen kwam ik er achter dat ik al die meiden ook nog eens moest aanspreken.. eh.. hoe zeggen ze dat ook alweer? Iets met ogen die groter zijn dan de mond kan bevatten en zo...

Het komt verschrikkelijk opscheppend over, maar het is gewoon echt makkelijk wanneer je in de gaten krijgt hoe het moet
pi_51701293
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:37 schreef Knipoogje het volgende:
Vrouwen worden allemaal verwende krengen op het internet. Zelfs de meest matige vrouw wordt bedolven onder fanmail van wanhopige mannen, die vele malen actiever online zijn dan de dames. Gevolg: ze kunnen letterlijk niet kiezen.

Vorige week ook weer. Eindelijk na tig berichten op relatieplanet een positieve reaktie. Op MSN een paar uur mee gechat en het was duidelijk dat we wel gespreksstof hebben, ze vond mijn foto's leuk en er werd op een 'spreek je later' manier afscheid genomen. Enfin, week verder...NIETS meer van vernomen. Berichtje op MSN achtergelaten, mailtje gestuurd... (en niet op een stalkerige manier)Helemaal Niets. En ik zie dat ze bijna elke dag relatieplanet checkt. Walgelijke arrogantie vind ik het

Heb dan gewoon de guts om te zeggen dat ik eigenlijk totaal niet boei. Maar nee, lekker negeren en ik maar denken 'goh leuke meid, hopen dat we snel verder kunnen chatten'. Kutwijven zijn het. Allemaal.

Inmiddels is het wel duidelijk dat met dames tussen de 25 en 35 die internet daten iets mis mee is. Of ze zijn ziekelijk kieskeurig of ze hebben een of ander verleden. Als je als meid op internet date en je ziet er normaal uit, heb je binnen een week 100 mannen om uit te kiezen. Als ik je dus na een maandje ofzo nog steeds online zie komen, is er iets mis met je; het moet wel. En dan die teksten
"heb mijn leventje op orde, drukke baan, leuke vrienden, ga vaak uit en heb een lieve hond, maar mis nog dat ene maatje..." JE HEBT GEEN TIJD VOOR EEN MAATJE, STOMME MUTS!

Zo, dat lucht op
pi_51702597
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:44 schreef zwambtenaar het volgende:
de achterhaalde hippie Ritsema
pi_51704937
Het is niet raar dat iemand van de oudere generatie kritiek heeft op 'de jeugd van tegenwoordig'. En het is niet onrealistisch dat wijzelf over een groot aantal jaar hetzelfde doen. Ieder generatie is in een ander omgeving opgegroeit en dat heeft altijd wel enigzins invloed op je eigen opvattingen en 'normen en waarden'. Weinig schokkend nieuws dus.

Over de inhoud van het artikel zelf: 'Jammer' dat ze zich zo afsluit van een nieuw optie om je geluk te zoeken in de liefde. Want dat is het in feite. Internetdaten gaat het real life ontmoeten echt niet vervangen en als ik die column zo lees lijkt zij juist dié gedachtegang te maken.
pi_51706382
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef thaleia het volgende:
Ik zie niet helemaal waarom Ritsema's bezwaren tegen de instelling van internetdaters alleen zouden moeten gelden voor vrouwelijke twintigers
Dat lijkt me duidelijk. Die (schrijf)ambities moeten op een laag pitje, want het is véél belangrijker om eerst een man te regelen en dat lukt niet goed via internet. Het komt op mij over als een ouderwetse moraal over het lot van de vrouw, maar het kan ook heel goed grappig bedoeld zijn (dat hoop ik). Ze zal wel veel ingezonden brieven krijgen. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_51706586
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:12 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ja, inderdaad .
WTF? Bron? Lompe teef
pi_51709162
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef mane het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk. Die (schrijf)ambities moeten op een laag pitje, want het is véél belangrijker om eerst een man te regelen en dat lukt niet goed via internet. Het komt op mij over als een ouderwetse moraal over het lot van de vrouw, maar het kan ook heel goed grappig bedoeld zijn (dat hoop ik). Ze zal wel veel ingezonden brieven krijgen. .
En als ze dan die man aan de haak heeft geslagen kan ze gewoon aan het huishouden beginnen en na een paar jaar met thee op de koters wachten. Als je een man hebt hoef je immers niet te werken! Wat een ouderwetse doos is die ritsema. En al bedoeld ze het niet zo, dan nog staat het betweterige kuttoontje van die column mij totaal niet aan. Als dat meisje wil gaan voetballen ipv met poppen spelen (is ook geen goed voorbeeld maargoed) dan past dat zeker ook niet in de functieomschrijving van jonge vrouw? Waarom zouden jonge vrouwen zichzelf moeten hoereren om normaal te zijn? Haar stelling komt in die richting, in feite zegt ze dat die Anne dom is omdat ze niet zoveel mogelijk mannen neukt nu ze ze voor het uitkiezen heeft. Daar klinkt nogal wat oud zeer uit. Is jouw snatch inmiddels te uitgedroogt om uberhaupt nog mannen aan te trekken, ritsema?
El duffo o muerte
pi_51716417
Ach, dat internetdaten...

een goede vriendin van ons is nu al jaren samen met een leuke vriend, net getrouwd, leuk gezin en hoe hebben ze elkaar ontmoet? Op een 06 sex lijn! Dat waren nog eens tijden

Dikke onzin dus dat het niet waardig is of weet ik veel. Ik ken genoeg vrienden die nu getrouwd zijn en hun partner op relatieplanet hebben ontmoet en heb ook genoeg vrienden die het op de "ouderwetse" manier hebben gedaan.

Mij heeft het internetdaten in het verleden nooit windeieren gelegd, maar mijn vrouw heb ik ontmoet op mijn werk, kan toch allebei? Internetdaten is best leuk, maar volgens mij zitten er nu meer zielige geile mannen op dan pakweg 8 jaar geleden toen ik het deed.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:11:00 #89
pi_51717033
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef doshi het volgende:
Ach, dat internetdaten...

een goede vriendin van ons is nu al jaren samen met een leuke vriend, net getrouwd, leuk gezin en hoe hebben ze elkaar ontmoet? Op een 06 sex lijn! Dat waren nog eens tijden

Dikke onzin dus dat het niet waardig is of weet ik veel. Ik ken genoeg vrienden die nu getrouwd zijn en hun partner op relatieplanet hebben ontmoet en heb ook genoeg vrienden die het op de "ouderwetse" manier hebben gedaan.

Mij heeft het internetdaten in het verleden nooit windeieren gelegd, maar mijn vrouw heb ik ontmoet op mijn werk, kan toch allebei? Internetdaten is best leuk, maar volgens mij zitten er nu meer zielige geile mannen op dan pakweg 8 jaar geleden toen ik het deed.
Het ene vooroordeel word ingewisseld voor het andere. "Internetdaten is voor losers" word "vroeger was alles beter"
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51719994
Ik heb allebei de columns niet gelezen en heb ook geen benul wie de dames in kwestie zijn. Dat psychologen sowieso ergens tegen zijn vind ik al vreemd, gezien het gegeven dat zij er zijn voor verklaringen (determinering van het gedrag van de mens) en niet voor meningen. Dat laatste wil nog wel eens in de psychologie door elkaar lopen (kijk naar Dr. Phil bijv.). Er is niks slecht of 'immoreel' aan internetdaten, het is hoogstens een extra 'wereld' (naast werk, school, etc.) bij het zoeken naar een partner. Hoe meer 'werelden', hoe meer vreugde, lijkt me.

Zelf doe ik niet aan (internet)daten met onbekenden. Misschien dat ik er op een latere leeftijd anders over denk, maar voor nu vind ik het maar geforceerd en alles behalve spontaan. Liever leer ik iemand kennen via uitgaan, school, werk, vrienden of fora en plan ik er op een later tijdstip een date mee. Stuk relaxter.
pi_51723691
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:53 schreef doshi het volgende:
Haha, net andersom juist. Vroeger waren het vooral zielige geile mannen en waren de meeste vrouwen fake of toekomstige importbruidjes en zit tegenwoordig alles en iedereen op datingsites, voor de lol enzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_51726661
Ik zie niet wat er dom aan is, aan internetdaten. Ik zie echter ook de lol er niet van in Gevalletje 'zelf weten', lijkt me dit. Zelf vind ik dat internet ten op zichte van 'real life' nooit aan je verwachtingen voldoet en dat de eerste afspraak met de desbetreffende man een schot in 't duister is.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:53:37 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51727440
Achja wanneer je in zatte toestand in de kroeg je nummer geeft kan ie nuchter ook best tegenvallen.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:06:49 #94
pi_51727834
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:24 schreef Taurus het volgende:
Ik zie niet wat er dom aan is, aan internetdaten. Ik zie echter ook de lol er niet van in Gevalletje 'zelf weten', lijkt me dit. Zelf vind ik dat internet ten op zichte van 'real life' nooit aan je verwachtingen voldoet en dat de eerste afspraak met de desbetreffende man een schot in 't duister is.
De eerste ochtend na de eerste nacht is sowieso een shock, i-net of niet
pi_51729399
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De eerste ochtend na de eerste nacht is sowieso een shock, i-net of niet
Maar wat wel 'n cruciaal verschil is, is dat de avond (ontmoeting) al 'n shock kan zijn bij i-net, in tegenstelling tot 'real life' We kennen allemaal de mooi belichte foto's, de vaagheid van de webcam, de eventuele brutaliteit en zekerheid van jezelf als je veilig achter je scherm typt. De gehele reeele lichaamstaal (essentiele vorm van communicatie) ontbreekt.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:10:51 #96
pi_51729713
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef Taurus het volgende:

[..]

Maar wat wel 'n cruciaal verschil is, is dat de avond (ontmoeting) al 'n shock kan zijn bij i-net, in tegenstelling tot 'real life' We kennen allemaal de mooi belichte foto's, de vaagheid van de webcam, de eventuele brutaliteit en zekerheid van jezelf als je veilig achter je scherm typt. De gehele reeele lichaamstaal (essentiele vorm van communicatie) ontbreekt.
Lekker belangrijk. Alsof je in een donkere rokerige kroeg met stampende muziek zo nuttig kan communiceren met iemand met een dikke laag make-up en een groot glas alcohol voor dr gezicht.
pi_51730088
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Alsof je in een donkere rokerige kroeg met stampende muziek zo nuttig kan communiceren met iemand met een dikke laag make-up en een groot glas alcohol voor dr gezicht.
Beter dan slechts met letters. Voor een eerste indruk heb je toch die indruk desnoods uit die kroeg nodig, we hebben het hier over daten, alsof seksuele aantrekkingskracht geen enkele rol meer speelt.
pi_51730479
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef zwambtenaar het volgende:
Maar waarom voelt Ritsema zich zo geroepen om over dit soort zaken te klagen (want dat is het uiteindelijk: ordinair gefrustreerd klagen)?
Omdat ze een dom wicht is dat geen respect kan opbrengen voor andere levensstijlen dan de hare. "Haar manier is perfect".
  zondag 22 juli 2007 @ 21:41:13 #99
pi_51730699
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Beter dan slechts met letters. Voor een eerste indruk heb je toch die indruk desnoods uit die kroeg nodig, we hebben het hier over daten, alsof seksuele aantrekkingskracht geen enkele rol meer speelt.
Het principe blijft hetzelfde. Je selecteerd op een beperkt aantal zaken. Via internet denk je: "leuk gesprek, tof karakter!" en kom je er tijdens de date achter dat je niet op haar valt. In de kroeg denk je "lekkker wijf, neuken!" en merk je later dat het een domme zeur is. Het is niet beter of slechter, alleen anders.
pi_51730945
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het principe blijft hetzelfde. Je selecteerd op een beperkt aantal zaken. Via internet denk je: "leuk gesprek, tof karakter!" en kom je er tijdens de date achter dat je niet op haar valt. In de kroeg denk je "lekkker wijf, neuken!" en merk je later dat het een domme zeur is. Het is niet beter of slechter, alleen anders.
Vind ik niet, ook het karakter of het leuke gesprek is op internet in veel gevallen fake. Dus via internet denk je: "Leuk gesprek, tof karakter!" en kom je er tijdens de date achter dat je niet op haar valt, dat ze bijvoorbeeld niet aantrekkelijk is en haar hele manier van doen je niet aan staat én niets interessants te vertellen heeft omdat ze pleuriszenuwachtig/onzeker is. In de kroeg denk je "lekker wijf, neuken!" en kún je hooguit later merken dat ze een enorme zeur is of dat karakters botsen, maar 't neuken hoeft daar bijvoorbeeld al niet per se onder te lijden.

In 'real life' is dus voordeliger en kansrijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')