abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51689897
Vandaag las ik in het HP/De Tijd-nummer van deze week een artikel van psychologe Beatrijs Ritsema. Deze vrouw heeft een vast column in het tijdschrift en ik erger mij regelmatig aan haar. Zo ook nu weer.

In haar column van deze week schrijft ze over een meisje, Anna, dat een column heeft in De Volkskrant. Anna is een meisje van 26 jaar die het sociale leven uit de weg gaat en zich liever wijdt aan haar carrière als schrijfster van kinderboeken. Echter, ze is wel op zoek naar een liefdespartner en om dat doel zo efficiënt mogelijk te bereiken, gebruikt ze het internet als medium voor het daten.

Uiteraard voelde de achterhaalde hippie Ritsema de behoefte om te kankeren over dit fenomeen, dat volgens Ritsema een voorbeeld is van een algemene tendens: het feit dat in deze tijd jonge (aantrekkelijke) meiden, in de bloei van hun leven, het internetleven verkiezen boven het reallife spektakel van uitgaan, flirten, daten enzovoort.

Waar ik mij met name aan stoor is het betweterige toontje van Ritsema en de huis, tuin en keukenpsychologie die ze daarbij hanteert. Kennelijk begrijpt Ritsema niet, dat er mensen zijn, die hogere prioriteiten hebben dat het spel van de verleiding en seks. Wie is Ritsema om dit soort ongefundeerde lariekoek te etaleren als zijnde één of ander onweerlegbaar axioma?

Laten we hier praten over het fenomeen internetdaten. Hoe kan dit worden verklaard? Is het een hype? Het is al lang niet meer het domein van enkel de onaantrekkelijken en sociaal gehandicapten. Integendeel, de crème de la crème is alom virtueel vertegenwoordigd. Heeft Ritsema gelijk wanneer ze zegt, dat jonge meiden dom zijn, wanneer ze hun seksuele en/of liefdesleven baseren op het virtuele en zich in het echte leven voornamelijk bezighouden met andere zaken?
pi_51689941
Ieder zijn/haar ding. Ieder zijn/haar mening
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:47:59 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51689989
Iedereen doet het op zijn eigen manier. Deze doos moet ook een collumn schrijven, het is komkommertijd. Het gaat nergens over.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51690438
Maar waarom voelt Ritsema zich zo geroepen om over dit soort zaken te klagen (want dat is het uiteindelijk: ordinair gefrustreerd klagen)?
pi_51690479
die trut si warschijnluk te leluk om een fotobeok te hebe
wursjip technojunk _O_
pi_51690492
Nogmaals Komkommertijd. Volgens mij krijgt ze te weinig penis aangeboden. En kan ze niet met datingsites overweg. En moet ze het echt hebben van te dronken mensen in de kroeg. Waarvan deze mensen zoiets hebben van. aaah fuck it zak over der kop en Gaaaaan!
pi_51690552
Was dat niet die vrouw die beweerde dat alleen zielige jongens masturberen (of zoiets)
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:20:34 #8
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51690718
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:09 schreef technojunk het volgende:
die trut si warschijnluk te leluk om een fotobeok te hebe
Ja, en jij typt te beroerd en doet té geforceerd om een echte user te kunnen zijn, prutkloon.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:27:42 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_51690879
Psychologen moet je nooit serieus nemen. De bedenker er van was verslaafd aan de cocaïne en neukte zijn eigen zuster.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_51690889
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:20 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ja,
O ja? Jij hebt haar dus gezien?

Wat voor kleur haar heeft ze?
pi_51690946
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:27 schreef Megumi het volgende:
Psychologen moet je nooit serieus nemen. De bedenker er van was verslaafd aan de cocaïne en neukte zijn eigen zuster.
. Nice.
pi_51690965
quote:
Anna is jong en zoekt een man via internet. Deprimerend en dom.

Eén ding lijkt zonneklaar: meisjes van halverwege de twintig horen hun tijd niet te verdoen met internetdaten. Neem nou Anna. Anna schrijft maandelijks een column in de Volkskrant als vertegenwoordiger van de generatie der twintigers. Er staat een foto bij. Ze ziet er aantrekkelijk uit, mooi maar niet intimiderend mooi, zonder meer een schatje. Bovendien kan ze heel goed schrijven: grappig met scherpe observaties. Ik lees haar al sinds ze op haar zestiende een tijdje een column had over het schoolleven (ook in de Volkskrant), en altijd met plezier.
Onlangs schreef ze over de onmogelijkheid voor iemand van haar leeftijd (26 jaar) om aantrekkelijke, geschikte mannen te ontmoeten en over haar perikelen met internetdating. Op de vorm was niets aan te merken (geestig als altijd), maar op de inhoud ervan des te meer. Ik zou er niet over beginnen als het zomaar een anekdote was van zomaar een jonge vrouw, maar zij fungeert in die column toch een beetje als boegbeeld van een generatie, en ik vrees dat dat in dit opzicht nog klopt ook. Zij is niet de enige jonge vrouw die op het toppunt van fysieke bloei de internetwoestijn verkiest boven de grazige weiden van het dagelijkse leven. Terwijl het zo dom is om je op die manier af te sluiten voor de wereld der levenden. Meisjes van in de twintig zijn op elk feestje of samenkomst verzekerd van aandacht van mannen. Tenzij ze oerlelijk zijn, maar voor tachtig procent geldt dat niet en voor Anna al helemaal niet. Dit zijn de jaren waarin je het voor het kiezen hebt, dus daar moet je dan ook gebruik van maken. Maar Anna heeft geen zin (meer?) in dat gedoe en besteedt haar tijd liever aan haar carrière: in haar geval bestaat die uit in alle eenzaamheid kinderboeken schrijven. Die geliefde of partner moet dan op efficiënte wijze via internetdating worden opgevist. Niet lang mailen, maar snel afspreken en onmiddellijk beslissen is haar aanpak.
Met haar internetqueeste beoogt zij ‘de grote klik: liefde op het eerste gezicht’ te bereiken. Een buitengewoon deprimerende misvatting, want de meeste gelukkige en stabiele relaties zíjn helemaal niet ontstaan uit een coup de foudre. Althans niet binnen een paar uur na een eerste ontmoeting. Veel vaker gaan er een paar dagen (weken, maanden) overheen voordat er vonken overspringen. Het is misschien een vooroordeel, maar volgens mij worden alleen onbenullen steeds maar weer op het eerste gezicht verliefd. Een enkele keer doet zich zoiets voor, maar doorgaans moeten mensen een beetje aan elkaar wennen voordat ze door elkaars charmes worden gegrepen.
Wie een partner zoekt, ontkomt er niet aan om het veld te bespelen. Met levende mensen welteverstaan, niet met gemaskerde virtuelen. Je moet je onder de mensen begeven, feestjes aflopen, ook van mensen die je niet heel goed kent. Aan groepjes deelnemen, in een clubje gaan zitten met mensen die eenzelfde doel nastreven, gaan eten met die mensen, nooit een uitnodiging voor iets sociaals afslaan. Dat kost tijd. Tijd die veel twintigers met ambitie niet ervoor willen vrijmaken omdat ze zoveel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan dat sociale geklooi dat toch niets oplevert.
Maar het levert wél wat op. Daarom bezweer ik Anna om die kinderboeken even op een lager pitje te zetten. Dat komt later nog wel. Eerst een man. En daarvoor moet je je werkkamer uit.
pi_51690996
'in hun 20ers'? lol.
pi_51691051
Ze heeft wel gelijk vind ik.
pi_51691129
Ik zie niet helemaal waarom Ritsema's bezwaren tegen de instelling van internetdaters alleen zouden moeten gelden voor vrouwelijke twintigers
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:42:21 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51691204
Mja internet is gewoon een nieuwe manier erbij om een date te kunnen scoren. Naast de dingen die al bestonden. En of je daar gebruik van maakt moet je imo zelf weten. En ik ken wel iemand die zo een leuke partner heeft opgeduikeld dus ik begrijp niet waar ze nou over zeurt.

Die Ritsema komt nogal gefrustreerd over. Misschien jaloers dat er in haar jonge jaren nog geen datingsites bestonden.

Bovendien heeft die Anna blijkbaar een andere smaak
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:49:15 #17
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51691385
De column van Anna: *KLIK*

zaterdag 21 juli 2007 @ 13:51:09 #18
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51691428
is tog normaalste zaak vd wereld tegewoordig
omdat ieder1 erg druk is en niet altijd wat tegekomt in de kroeg ed
dus dan maar via inet contact legge?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_51691509
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef Bupatih het volgende:

Zo, die moet het echt bij schrijven houden....dat accent
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:54:49 #20
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51691526
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:54 schreef thaleia het volgende:

[..]

"in-ter-net"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:54:54 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51691528
Ik heb echt zo'n schijthekel aan psychologen die menen iets te kunnen zeggen over moraal zonder enige wetenschappelijke onderbouwing.

Waarom moeten wij per se een partner vinden op de oude manier van vleeskeuren? Is er ook maar EEN serieus onderzoek gepubliceerd dat we daar gelukkiger van worden of zo? Refereer daar dan aan, in plaats van zo'n belerend kuttoontje aan te slaan. En dan nog, moeten we allemaal maar de gebaande paden volgen?

Kan de schrijfster in casu beter zich 's avonds laten neuken door een of andere kerel waar ze de achternaam niet van kent, of mag een jonge vrouw zich MISSCHIEN zich op haar carriere richten als dat haar op dit moment het beste past? Zouden we dat soort verhalen ook horen als de column door een man was geschreven?

En wat is er nou nog helemaal "virtueel" aan internetdaten. Uiteindelijk ontmoet je elkaar toch in het echt, who gives a fuck waar de eerste selectieronde plaatsvindt?

[ Bericht 8% gewijzigd door eleusis op 21-07-2007 14:02:14 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:56:21 #22
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_51691564
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef thaleia het volgende:
Ik zie niet helemaal waarom Ritsema's bezwaren tegen de instelling van internetdaters alleen zouden moeten gelden voor vrouwelijke twintigers
Ze is gewoon een ouwe tang die jaloers is op jongere meiden die wel een leuke vent kunnen daten!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 13:58:17 #23
pi_51691608
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Mja internet is gewoon een nieuwe manier erbij om een date te kunnen scoren. Naast de dingen die al bestonden. En of je daar gebruik van maakt moet je imo zelf weten. En ik ken wel iemand die zo een leuke partner heeft opgeduikeld dus ik begrijp niet waar ze nou over zeurt.

Die Ritsema komt nogal gefrustreerd over. Misschien jaloers dat er in haar jonge jaren nog geen datingsites bestonden.

Bovendien heeft die Anna blijkbaar een andere smaak
Het is een (oudere) generatie van digibeten die zich achtergelaten voelt door mensen die wel gebruik weten te maken van de huidige (technische) mogelijkheden. Dit is hetzelfde geneuzel als: "Waarom moeten vrouwen werken/stemrecht? Waarom moet iemand een mobiele telefoon hebben?"
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:01:26 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51691687
Tis zoals Hexagon al zei een extra manier. Gewoon weer een mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen.
Vind t raar dat ze er gelijk vanuit gaat dat er gelijk een vonk over moet springen, terwijl er ook gewoon vriendschappen uit kunnen ontstaan. Achja.. psychologen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_51691966
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef Steenarend het volgende:
Was dat niet die vrouw die beweerde dat alleen zielige jongens masturberen (of zoiets)
Ja, inderdaad .
pi_51692024
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze heeft wel gelijk vind ik.
Zou je dat willen onderbouwen ? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_51692028
quote:

Triest.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:15:33 #28
pi_51692031
quote:
...Zij is niet de enige jonge vrouw die op het toppunt van fysieke bloei de internetwoestijn verkiest boven de grazige weiden van het dagelijkse leven. Terwijl het zo dom is om je op die manier af te sluiten voor de wereld der levenden. Meisjes van in de twintig zijn op elk feestje of samenkomst verzekerd van aandacht van mannen. Tenzij ze oerlelijk zijn, maar voor tachtig procent geldt dat niet en voor Anna al helemaal niet. Dit zijn de jaren waarin je het voor het kiezen hebt, dus daar moet je dan ook gebruik van maken....
Ze spreekt zichzelf tegen en ze zit vol vooroordelen. Internetwoestijn Haar eigen kut bedoelt ze.
pi_51692065
Is er ook ergens een foto van Anna te zien?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:16:59 #30
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_51692069
psychologie is een pseudowetenschap , en psychologen zijn naief...
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_51692132
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:54 schreef thaleia het volgende:

[..]

Leuk he, denken dat je de unieke persoon bent die goed Nederlands spreekt ?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:19:39 #32
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51692135
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
Is er ook ergens een foto van Anna te zien?
quote:
Anna Woltz (1981)

Was vijftien toen ze debuteerde in de Volkskrant. Een schooljaar lang schreef ze onder de naam Rebecca Maart wekelijks een column over het leven op het Haagse Gymnasium Haganum. Sinds de oprichting van ‘het Betoog’ schrijft zij voor de serie ‘geboren in’. Op de middelbare school begon Woltz met het schrijven van kinderboeken, en ook tijdens haar studie geschiedenis bleef ze verhalen verzinnen; in mei verschijnt haar vierde boek Aangespoeld. Sinds zij in 2005 afstudeerde werkt zij full-time als schrijver.
pi_51692138
Nou ik ben toch blij dat ik het grootste deel van mn twintigerjaren al met een lief van het internet door breng. (5/7)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_51692149
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:54 schreef soylent het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan psychologen die menen iets te kunnen zeggen over moraal zonder enige wetenschappelijke onderbouwing.

Waarom moeten wij per se een partner vinden op de oude manier van vleeskeuren? Is er ook maar EEN serieus onderzoek gepubliceerd dat we daar gelukkiger van worden of zo? Refereer daar dan aan, in plaats van zo'n belerend kuttoontje aan te slaan. En dan nog, moeten we allemaal maar de gebaande paden volgen?

Kan de schrijfster in casu beter zich 's avonds laten neuken door een of andere kerel waar ze de achternaam niet van kent, of mag een jonge vrouw zich MISSCHIEN zich op haar carriere richten als dat haar op dit moment het beste past? Zouden we dat soort verhalen ook horen als de column door een man was geschreven?

En wat is er nou nog helemaal "virtueel" aan internetdaten. Uiteindelijk ontmoet je elkaar toch in het echt, who gives a fuck waar de eerste selectieronde plaatsvindt?
pi_51692163
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:19 schreef Bupatih het volgende:

[..]

[afbeelding]
[..]
Die stem had zou ik wel verwacht hebben als ik eerst die foto had gezien
pi_51692321
quote:

Wat een rollende R zeg.
pi_51692324
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:19 schreef zwambtenaar het volgende:
Leuk he, denken dat je de unieke persoon bent die goed Nederlands spreekt ?
Ik heb een zachte g
Maar het ging me meer om de geaffecteerdheid. Het lijkt verdorie Hare Majesteit wel.
pi_51692336
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Die stem had zou ik wel verwacht hebben als ik eerst die foto had gezien
Ze ziet er wel goed uit.
pi_51692594
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik heb een zachte g
Maar het ging me meer om de geaffecteerdheid. Het lijkt verdorie Hare Majesteit wel.
Hmmm, toch maar even luisteren naar het audiofragment dan .
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:43:34 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51692596
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ze ziet er wel goed uit.
Ik zou haar ook wel willen internetdaten.

Maar ja, dat mag niet van mevrouw de psycholoog. Ik moet haar per se dronken voeren en betasten in een kroeg waar Andre Hazes keihard aanstaat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:25:59 #41
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51693518
quote:
dat er mensen zijn, die hogere prioriteiten hebben dat het spel van de verleiding en seks.
Wie dan?
Alles draait uiteindelijk om dat hoor.
Thinking about thinking of you.
pi_51693575
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef shifto het volgende:

[..]

Wie dan?
Alles draait uiteindelijk om dat hoor.
Bronnen ? Of is dat gewoon wat je graag wilt hoe het is ?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:34:01 #43
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_51693685
Maar daten is toch selecteren, op uiterlijk, innerlijk, gevoel, gedachten enz enz. Dan kan de eerste selectie-ronde idd op internet plaatsvinden. Ik zie geen problemen alleen efficientie, in de maatschappij van nu waarin alles snel gaat en tijd spaarzaam is lijkt het mij ideaal om partners via het internet te vinden. Zowel irl en internet hebben zijn voordelen en nadelen. Maar uiteindelijk zal je elkaar toch irl moeten ontmoeten. Daar draait het om. Nope ik zie geen problemen met internetdating.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_51693931
Het probleem wat Ritsema vooral heeft, is het feit dat deze meiden niet meer deelnemen aan dat jeugdige spel van de verleiding. Het gaat niet zozeer om hoe men een partner vindt, maar vooral om het feit dat men de tijd vergooit, want nu is men immers op de "top van de fysieke bloei" .
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:58:24 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51694265
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Het probleem wat Ritsema vooral heeft, is het feit dat deze meiden niet meer deelnemen aan dat jeugdige spel van de verleiding. Het gaat niet zozeer om hoe men een partner vindt, maar vooral om het feit dat men de tijd vergooit, want nu is men immers op de "top van de fysieke bloei" .
Achja alsof dat vroeger alle vrouwen deden. Sommige vrouwen zijn gewoon saaier

De meisjes die het 20 jaar geleden deden doen dat nu ook nog altijd (het uitgaansgebied wordt er niet minder druk om). Bovendien speelt het spel zich er nog altijd af. De ontmoeting is alleen anders geworden. Ipv willekeurig in de kroeg willekeurig op het net. Wat dat betreft verschillen ze niet zoveel.

Weer een duidelijk voorbeeldje van generaliseren van mevrouw Ritsema dan.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:07:36 #46
pi_51694516
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Achja alsof dat vroeger alle vrouwen deden. Sommige vrouwen zijn gewoon saaier

De meisjes die het 20 jaar geleden deden doen dat nu ook nog altijd (het uitgaansgebied wordt er niet minder druk om). Bovendien speelt het spel zich er nog altijd af. De ontmoeting is alleen anders geworden. Ipv willekeurig in de kroeg willekeurig op het net. Wat dat betreft verschillen ze niet zoveel.

Weer een duidelijk voorbeeldje van generaliseren van mevrouw Ritsema dan.
Als ik iemand via internet tegenkom spreek ik vaak af om samen te gaan stappen, als het dan niet klikt ben je toch in de stad en kan je meteen door met het "ouderwetsche" werk.
pi_51694541
quote:
"Tijd die veel twintigers met ambitie niet ervoor willen vrijmaken omdat ze zoveel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan dat sociale geklooi dat toch niets oplevert."
Ik zou toch bijna geloven dat ze het hier eigenlijk over het internetdaten had
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:17:47 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51694747
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als ik iemand via internet tegenkom spreek ik vaak af om samen te gaan stappen, als het dan niet klikt ben je toch in de stad en kan je meteen door met het "ouderwetsche" werk.
Hehe ik heb eenmaal eens een afspraakje gemaakt dat ik een keer via een of andere chatsite had leren kennen. Daarmee gewoon een afspraakje gemaakt om wat te drinken. en na een gezellig avondje was het nog zoenen ook.

Eigenlijk vanaf het begin van de date niet anders dan dat je haar telefoonnummer tijdens een avondje stappen had gekregen.

En dan zijn er van die mensen die met allerlei drogredeneringen het afwijzen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:26:07 #49
pi_51694936
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe ik heb eenmaal eens een afspraakje gemaakt dat ik een keer via een of andere chatsite had leren kennen. Daarmee gewoon een afspraakje gemaakt om wat te drinken. en na een gezellig avondje was het nog zoenen ook.

Eigenlijk vanaf het begin van de date niet anders dan dat je haar telefoonnummer tijdens een avondje stappen had gekregen.

En dan zijn er van die mensen die met allerlei drogredeneringen het afwijzen.
Ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben die via Fok! een relatie heb geregeld. Maar dat kan volgens sommige mensen helemaal niet via de internetwoestenij.

Het is al weer uit, maar we hebben toch een paar leuke maanden gehad.
pi_51695281
Vrouwen worden allemaal verwende krengen op het internet. Zelfs de meest matige vrouw wordt bedolven onder fanmail van wanhopige mannen, die vele malen actiever online zijn dan de dames. Gevolg: ze kunnen letterlijk niet kiezen.

Vorige week ook weer. Eindelijk na tig berichten op relatieplanet een positieve reaktie. Op MSN een paar uur mee gechat en het was duidelijk dat we wel gespreksstof hebben, ze vond mijn foto's leuk en er werd op een 'spreek je later' manier afscheid genomen. Enfin, week verder...NIETS meer van vernomen. Berichtje op MSN achtergelaten, mailtje gestuurd... (en niet op een stalkerige manier)Helemaal Niets. En ik zie dat ze bijna elke dag relatieplanet checkt. Walgelijke arrogantie vind ik het

Heb dan gewoon de guts om te zeggen dat ik eigenlijk totaal niet boei. Maar nee, lekker negeren en ik maar denken 'goh leuke meid, hopen dat we snel verder kunnen chatten'. Kutwijven zijn het. Allemaal.

Inmiddels is het wel duidelijk dat met dames tussen de 25 en 35 die internet daten iets mis mee is. Of ze zijn ziekelijk kieskeurig of ze hebben een of ander verleden. Als je als meid op internet date en je ziet er normaal uit, heb je binnen een week 100 mannen om uit te kiezen. Als ik je dus na een maandje ofzo nog steeds online zie komen, is er iets mis met je; het moet wel. En dan die teksten
"heb mijn leventje op orde, drukke baan, leuke vrienden, ga vaak uit en heb een lieve hond, maar mis nog dat ene maatje..." JE HEBT GEEN TIJD VOOR EEN MAATJE, STOMME MUTS!

Zo, dat lucht op
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')