Kom naar de zwarte cross biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschedequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik moest juist lachen om tank dop.
Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.![]()
![]()
Zwarte cross met tractor markquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Kom naar de zwarte cross biertje drinken![]()
[..]
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschede
al ben ik niet vies van boeren tent feesten en boeren brommers![]()
Oja na de zwarte cross de mt5 fixen![]()
dat is best wel kut idd..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme![]()
vandaag mn enkel verstuikt
kan ik komende week niet werken
maand langer wachten voordat ik mn brom kan kopen
het zit me niet mee![]()
jawel, ik kan m nu zo kopen maar dan kan ik geen HD-tv kaufenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Jezus, wat een paupers hier. Zeker nooit van sparen gehoord?
jij geluk dat je opa voor je spaartquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef Ferrox het volgende:
jep
dat doet mn opa voor me
maar ik hou zelf ook wat achter de hand, voor gevallen als deze
maar echt lelijk, een pallet schuift onder me weg en ik flikker een halve meter naar beneden
en land met de hak van mn linkervoet op een stalenbuis
Hangt er weer van af waar je em onder wilt gooien (cilinder enzo)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef mustisuc het volgende:
[..]
jij geluk dat je opa voor je spaart
mijn ouders betalen genoeg voor me dat niet maar echt dingen als dit moet ik zelf kopen en mijn opa en oma hebben het altijd over andermans kleinkinderen en me zus en ik krijgen nooit wat van ze, dus tja
maargoed, OT: weet iemand of een Hebo Gara een beetje een fatsoenlijke uitlaat is?![]()
zoveel mogelijk standaart houden 50cc cilinder, ik heb nu alleen een andere koppeling (hebo verstelbaar)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hangt er weer van af waar je em onder wilt gooien (cilinder enzo)
mwha vind het best wel meevallen ik heb altijd geld achter de handquote:
Waarom? Omdat je het later in twee maanden werk zo weer terugverdiend?quote:
Jaa natuurlijk voor geld achter de hand, maar vind het kansloos om nu 50% van je loon ofzo meteen op een spaarrekening te zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha vind het best wel meevallen ik heb altijd geld achter de hand
vind het juist kansloos van die lui die zeggen ik moet deze hele week maar met 23 euro doen![]()
heb op het moment genoeg gespaard voor een leuke laptop + auto en motor rijbewijs![]()
maarja kpn roeleert![]()
Neen kan niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Kom naar de zwarte cross biertje drinken![]()
[..]
mwha ligt er aan ik ben nogal cheap kwa veel dingenquote:Op zondag 22 juli 2007 03:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jaa natuurlijk voor geld achter de hand, maar vind het kansloos om nu 50% van je loon ofzo meteen op een spaarrekening te zetten.
Geld moet rollen.![]()
Waarss zullen wij er volgend jaar weer staanquote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen kan niet.
IVM werk enzo, maar ik heb is ff wat gelezen over zwarte cross festival en lijkt me erg tof
Misschien ideetje voor volgend jaar.
Is goedquote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha ligt er aan ik ben nogal cheap kwa veel dingen![]()
dus ik red me elke week met 75 euro incl uitgaan
de rest gooi ik op een rekening
[..]
Waarss zullen wij er volgend jaar weer staandus drinken wij er dan wel eentje
Mijn zus is er ook, op de camping 3 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha ligt er aan ik ben nogal cheap kwa veel dingen![]()
dus ik red me elke week met 75 euro incl uitgaan
de rest gooi ik op een rekening
[..]
Waarss zullen wij er volgend jaar weer staandus drinken wij er dan wel eentje
Nee ze is een kakker met een steekje los.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef Hijacking het volgende:
is je zus vadsig ? en boers
want dat zijn de meeste meisjes daarhelaas
ey veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee ze is een kakker met een steekje los.![]()
Mja ik ga morgen naar Hongarije, Siofok.. met de vrienden.. wordt vet.
Hebben daar eigen villa.![]()
hij is niet de enige hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk dat u beter Sjibble even kunt 'Private-Messagen' , hij is de enige met een scooter () hier. Verwacht trouwens geen normaal antwoord van die knul.
Groetjes,
De directeur
ik heb nu een aerox uit 2000 met bijna 14000 op teller en heb er weinig onderhoud aan gehad en hij loopt nog steeds perfecto, maar ik weet niet hoe dat verder is met peugeotquote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef appelsjap het volgende:
hey mensen, heb een scooter gezien, ziet dr netjes uit. Het is een peugeot jetforce TSDI, dus geen carb. heeft maar 1000 km gelopen en is van 2006. Vraagprijs is 1600, wat vinden jullie hiervan? En nog een vraag.. hoeveel km loopt een gemiddelde scooter? kzie mensen scooters verkopen met 27.500 km enzo. vroeg me af hoelang zo'n ding zou rijden. BVD!
Een scooter kan heel makkelijk langer dan 27.500 km lopen hangt alleen af van het onderhoud hequote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef appelsjap het volgende:
hey mensen, heb een scooter gezien, ziet dr netjes uit. Het is een peugeot jetforce TSDI, dus geen carb. heeft maar 1000 km gelopen en is van 2006. Vraagprijs is 1600, wat vinden jullie hiervan? En nog een vraag.. hoeveel km loopt een gemiddelde scooter? kzie mensen scooters verkopen met 27.500 km enzo. vroeg me af hoelang zo'n ding zou rijden. BVD!
jij mag nieteens de concierge zijn manquote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk dat u beter Sjibble even kunt 'Private-Messagen' , hij is de enige met een scooter () hier. Verwacht trouwens geen normaal antwoord van die knul.
Groetjes,
De directeur
Omdat alle ZXR-400s op Marktplaats groen zijn, en af en toe een enkeling paars.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:51 schreef fs180 het volgende:
zou niet inzien waarom wel?
Je zegt het zelf al, weg met scooters dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:13 schreef appelsjap het volgende:
dit is een brommer topic, geen motor topic..
ff voor je algemene ontwikkeling, brommer = scooter, met brommer bedoelen de meeste mensen snorfietsen.. mensen zoals jij dus..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, weg met scooters dus.![]()
Met brommer een snorfiets bedoelen? Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ff voor je algemene ontwikkeling, brommer = scooter, met brommer bedoelen de meeste mensen snorfietsen.. mensen zoals jij dus..
1 wie ben jijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ff voor je algemene ontwikkeling, brommer = scooter, met brommer bedoelen de meeste mensen snorfietsen.. mensen zoals jij dus..
Lage treeplank? Kleine brede wielen? Nee, die heb ik niet.quote:scoo·ter (de ~ (m.), ~s)
1 motorrijtuig met twee kleine, brede wielen en een lage treeplank
'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
1 wie ben jij![]()
2
brom·mer (de ~ (m.), ~s)
1 bromfiets
brom·fiets (de ~)
1 lichte motorfiets met een cilinderinhoud van maximaal 50 cc => brommer, scheurijzer
kut noob![]()
je zei het niet maar bedoelde het zoquote:
dit vertel je ons al ontdekking?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:13 schreef appelsjap het volgende:
dit is een brommer topic, geen motor topic..
waarom koop je hem niet 2de hands scheelt nogal vaak wat in prijsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je zei het niet maar bedoelde het zo![]()
en @ de rest krijgen we nu weer zon gezeur tussen brommers en scooter net als in het vorige topicdeel?
edit: ik ga denk ik toch maar voor de hebo gara uitlaat aangezien die niet al te duur is en hij redelijk goede prestaties heeft(moet alleen nog even zien waar ik 'm ga bestellen)
1 was niet voor minarelli horizontaal, de andere2 waren bijna weggeroest en voor de rest heb ik niet veel kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
waarom koop je hem niet 2de hands scheelt nogal vaak wat in prijs![]()
of wachten tot je een boete krijgt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nu al drie agenten beloofd wat aan mijn kenteken te gaan doen. Toch maar wel wat aan gaan doen?
haha geef ik je groot gelijk inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
1 was niet voor minarelli horizontaal, de andere2 waren bijna weggeroest en voor de rest heb ik niet veel kunnen vinden![]()
Althans zoiets ga ik er niet onder zetten![]()
Brommersquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij mag nieteens de concierge zijn manlaatkomer en geen brommert
![]()
dat met die helm half op doen ze hier waar ik woon ook vet vaak komt er weer zon josti binnen gewandeld in een winkel met zn helm half op, dat vind ik wel zo verdomd triest hequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Hijacking het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/index.html
o my god uber triest!!
scooterjosti's dat vind ik wel zo verdomd triest hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat met die helm half op doen ze hier waar ik woon ook vet vaak komt er weer zon josti binnen gewandeld in een winkel met zn helm half op, dat vind ik wel zo verdomd triest he![]()
Op de stoel geplakt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Zag laatst trouwens een scootmobiel met een EBR voorvork!
kut 28 agustus stage lopen tot 25 januariquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Kut. Binnenkort school.
Yasuni R is op standaard (gietijzeren) 50cc vrijwel het beste, samen met de Bidalot S2, maar die zie je niet veel meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef mustisuc het volgende:
nou ik heb na heel veel rondvragen een Yasuni R kevlar aangeboden gekregen voor de prijs van die hebo gara
ja ik had gevraagd om een bidalot S2 maar die zijn gewoonweg nergens meer te vinden ja tenzij je een verroeste wil kun je nog op marktplaats terrecht, maar ik heb nu die Yasuni R besteldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Yasuni R is op standaard (gietijzeren) 50cc vrijwel het beste, samen met de Bidalot S2, maar die zie je niet veel meer.
Demperwol vervangen is strontwerk overigens, mijn oude demperwol was gewoon zwart(en niets van over)
![]()
![]()
Alleen jammer dat het een blanke is..quote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef Geqxon het volgende:
Jammer dat hij een helm op had, anders had hij op zijn minst het bruin van zijn turkengezichtje af kunnen schrapen.
Snel verander de TTquote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Ipho het volgende:
Waar is ipho.
Ik heb vernomen dat hij zaterdag weer terug komt![]()
Brommertopic #123: Waar ipho bijna terug isquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Snel verander de TT
nee, welkom terug![]()
godver ja wat een feest heaquote:
allemaal t zelfdequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef fs180 het volgende:
das ook demperwol
Je hebt pech, ik woon en de buurt, en haat scooters in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:53 schreef appelsjap het volgende:
Even een hele serieuze vraag..
Zou het dom zijn om een Zwart/Gele-scooter te kopen in Nijmegen? IVB paupers die tegen vitesse zijn, en dan mij scooter verrot gaan slaan..?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb sinds kort ook een nieuwe Honda erbij,![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CB50, heb wel de plannen om er een Café Racer van te maken
![]()
dronken van de kaart bier drinken roepen door de modder lopen terwijl je tieten naar meisjes schreeuwquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Ferrox het volgende:
[..]
godver ja wat een feest hea
ik was zaterdag heen, damn wat een feest
volgend jaar ZEKER weer, en dan ook het hele weekend
negersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:23 schreef Geqxon het volgende:
Alleen thuis zijn is ruig. Lekker midden in de nacht de soundtrack van "Hustle and Flow" op vol volume aanzetten. Het is wachten op de buren....
Die hebben wij thuis ook een. Precies dezelfde, maar dan in het orginele zwart, in nieuwstaat.quote:
Adopteer me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die hebben wij thuis ook een. Precies dezelfde, maar dan in het orginele zwart, in nieuwstaat.![]()
Inclusief salto.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef fs180 het volgende:
maar hijs bang da je hem de sloot inrijd
ahh wat lievvvv een modjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef saaw het volgende:
beetje meer ontopic aub
vakanties e.d bespreken kan ook ergens anders
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
40/50 helmloos is idd wel leuk, laatst een keertje in de nacht nog gedaan.
Zwaar Easy Rider style, lange haar wapperend, armpje op mijn knie geleund, lekker over de autobahn knallen.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Net als van die kutmongolen die geen films van vóór 2004 kijken "omdat oude films duf zijn".
STERF
juist niet omdat het einde zo kut isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:59 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden, je had hem het einde verklapt?
Bij mij hebben ze mijn voorband leeg laten lopen, triest volkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef fs180 het volgende:
vooriwle van mn pauperfiets krom
welke kankerlul gaat nou iemand fiets slopen en dan niet erbij blijven staan om neergemept te woprden?
wat een kankerlijer wij gooien meestal fietsen van 4 meter hoge parkeer garagesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef fs180 het volgende:
vooriwle van mn pauperfiets krom
welke kankerlul gaat nou iemand fiets slopen en dan niet erbij blijven staan om neergemept te woprden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |